Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lélekenergia
Küldd el képeslapként!
Miután egy galetki sikeresen legyűrt egyet a Rúvel Hegy mélyét lakó ocsmány torzszülöttek közül, kinyerheti annak felszabaduló lélekenergiáit. Az így nyert dolog a fejlődés alapvető velejárója.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 13:08:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-27 13:08:26 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-27 13:08:33 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9284-36

Karakterszám: 9284 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 36 Játékhét: 44
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 23
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 24. 9h:40'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jan. 27.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

ALARONE ANDREA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 42 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Frost a Vér Istene, egy ike a három Isten szövetségének. Nemesis és Csuhi társa. Vámpíristen férfi. Tárgyai: kristályamulett, díszes fejék, barbár lándzsa, bronzmedál, a hatalom malachitgyûrûje, a szalamandra vándorcsizmája, khaldoran öv. Hát, ez az alak bizony egyeneset belegyalogolt a csapdádba (15 sebzés). Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Frost a Vér Istene feléd rohan. Frost a Vér Istene felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Frost a Vér Istene rád veti magát. Barbár lándzsával sújt rád. Nem talált. Támadod Frost a Vér Istenét. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Rávágsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Illatozol (1 sebzés). Frost a Vér Istene összerogy.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+8%). Frost a Vér Istene megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Carlos Valderama, egy hosszzú, szõke, göndör hajú, nagy bajuszú, átlagos magasságú, nagy lábú férfi. A következõket látod nála: díszes fejpánt. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te göthös hernyó!" Így válaszolsz: "Forduljon rád vissza a leheleted!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9649.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jan. 17.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *jan. 17.* Fortian csatában legyõzte Mordoncot. *jan. 20.* Mordonc szolgálatába állt egy kék ekinda. *jan. 20.* Nyafogó Nefelejcs mellé szegõdött egy sötét elf harcos. *jan. 20.* Asmodeus gyõzelmet aratott Téhácé felett. *jan. 20.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot. *jan. 21.* Asmodeus csatában legyõzte Betelgeuset. *jan. 22.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban legyõzte Fényhozó Keilort. *jan. 22.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Al'Dracot. *jan. 23.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

kf 1122 bekészíted az 1122. tárgyat
Felveszed a fekete csizmát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

kno 57 3 57. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

kno 105 7 105. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a bal karom végtagodhoz tartozó kontaktméreg szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod speciális támadási módja 5. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

kno 17 3 17. képességre 3 képességpont
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled! [Ld. Szabálykönyv, méret.] Arra is figyelj, hogy mivel a méreted már akkora, mint a barlangod, elõször még a barlangodat is növelni kell. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
k 459 kaland elvállalása
(459. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Az 1. zombi máris elõtted terem! Megindulsz az 1. zombi felé. Már ott is vagy! A 2. zombi odajön hozzád. Az 1. zombi rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. Nem talált. Az 1. zombit próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. Ez mellément. Lecsapsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A 2. zombi rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. zombi rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Az 1. zombi rád támad. Rád vág jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombit próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Az 1. zombi halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Félrehajoltál. A 2. zombit próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. Mellé! Felé döfsz bal karmoddal. (11 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A 2. zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). A 2. zombit próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. El sem találtad. Felé döfsz bal karmoddal. (11 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+14 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

kno 64 1 64. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az átokszórás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az átokszórás szakértelmed 5. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

h 14 20 24 26 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Sikeresen legyártottál 1 piros színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez tûzlehelet itala. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

tv 4 53 varázslat berakása 4. varázslatlistára
4. TV listába került: tûzlehelet itala. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

tv 5 53 varázslat berakása 5. varázslatlistára
5. TV listába került: tûzlehelet itala. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

k 6 kaland elvállalása
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik, tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad (#26).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

tv 4 53 varázslat berakása 4. varázslatlistára
4. TV listából törölve: tûzlehelet itala. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

tv 5 53 varázslat berakása 5. varázslatlistára
5. TV listából törölve: tûzlehelet itala. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

k 352 366 kaland elvállalása
(352. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga feléd rohan. Megrohamozod az orgling szolgát. Az orgling szolga rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. El sem talált, haha. Támadod az orgling szolgát. Rávágsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az orgling szolgát. Lecsapsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. Elhibáztad. Az orgling szolga holtan terül el.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Odacsap neked jobb karmával. Mellé! Elõre szúr bal karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Megtámadod a sáskaharcost. Rávágsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Ez mellément. Lecsap rád bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. A sáskaharcost próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal. Fürgén elhajolt. A sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 2 mandibula. [ld. enc.] Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta. Egy vén banyával találod szembe magad. Elõtte egy asztalon üst, benne borzalmas kotyvalék: barlangi piócák fõzve, póklábak, mélységi halak belsõségei meg hasonlók. Persze, te azért sok mindent megeszel, de ez itt különösen gusztustalan. Sajnos érzed a banyából áradó mágikus erõt: ez bizony egy akadály-próba, amit csak egyféleképp küzdhetsz le! Jól sejtetted: A banya megereszt egy fogatlan vigyort, és a fõzet felé biccent.
[Egészség próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Felemeled az üstöt, és egy szusszanással benyomod a tartalmát. Hiszen ez förtelmes! Gyomrod tiltakozik, de végülis ellenálló szervezeted gyõzedelmeskedik a méreggel szemben. A banya int: továbbmehetsz! Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 21 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(366. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra. Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia. [40 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (470. kaland, összköltsége 25 TVP.) Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor feléd rohan. Megindulsz a szárnyas bolhedor felé. Már ott is vagy! A szárnyas bolhedor rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a szárnyas bolhedort. Felé döfsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (2 sebzés). A szárnyas bolhedor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Viszed, ami mozdítható: egy bolhedor szárny.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.) A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 egészség; [18 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 gyilkos borókát. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi odajön hozzád. Megrohamozod a zombit. A zombi rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zombit. Felé suhintasz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. A következõket látod nála: fekete nadrág, karkötõ, csontamulett, ezüst nyaklánc, vándorcsizma, kristályamulett, ezüst fejpánt, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Beldaron csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Jégszemû Erglinb, egy jeges tekintetû, kövér lány, kinek hosszú, fekete haja közt jégkék hajtincs nõ. Felszerelése: díszes fejék, a bérmágus fekete csizmája, bronzmedál, márványgyûrû, malachit karkötõ, csatos öv. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Azonnal visszavág: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" Jól odamondasz neki: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Dühösen kiabálja vissza: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Acid Arrow, egy áttetszõ, kék színû, vörösen izzó rúnákkal díszített testû, smaragd szemû férfi. Tárgyai: díszes fejék, bronzmedál, ében nyílpuska, az enyészet csizmája, ében tündekard, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Acid Arrow csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mátekel gombát. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Tüskés Klezmó, egy láthatatlanságba burkolózó férfi. Tárgyai: törpe pikkelyvért, bronzmedál, amulett, a villám vassisakja, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, csizma, a füvész köpenye, nagy pajzs, parittya, villámöv, harci fejsze. Így üdvözlöd: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Dühösen kiabálja vissza: "Hogy az orglingok vinnének el!" Nem habozol, máris mondod: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Tüskés Klezmó csak annyit nyög ki: "Te... !" Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Vihar fia Dinarion, egy férfi. Felszerelése: utazóköpeny. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Vihar fia Dinarion által meséltekbõl, megtudod, mi az a mandolin. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 260 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 54 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 248 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Alarone Andrea, egy vidám képû, hosszú, barna hajú, kék szemû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 36. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 1.50
[2] IQ: 7 / 4.75
[3] ügyesség: 5 / 1.10
[4] egészség: 6 / 0
[5] mágia: 3 / 1.30
[6] gyorsaság: 3 (0) / 1.05
[9] Méret/ép: 53 / 41
Min. méret: 55
Barlangméret: 53
PONTJAID
Varázspont: 28 / 28
Képességpont: 11 / 32%
Hõsi pont: 13 (2)
Tám.bónusz: 2%
Véd.bónusz: 33%
Galetki erõ: 186 / 158
Hírnév : 395
Jóllakottság: 47%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 7 (1)
Galetki gyõzelmek: 2 (1)
Torzsz. csaták: 172 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 137 (4)
Leölt torzszülött: 166 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: zöldfülû (4)
Speciális képességeid:
+1 éberség, +2% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Legyen az erõd legalább 10-es! 2.) Hajtsd végre a 32-es Klánkalandot (KK 32)! (összesen 20 TVP-t igényel) 3.) Csípj fülön három tolvajt!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 / 2.36 [17] vastag bõr: 3 / 0 [25] illat: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 2.09 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.35 [47] zárnyitás: 4 / 1.15
[48] mászás: 6 / 3.54 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 1 / 0.50
[54] kereskedelem: 7 / 1.24 [56] varázsitalfõzés: 3 / 1.68 [57] gyógynövények: 6 / 0.30
[63] éberség: 5 (6) / 0.33 [64] átokszórás: 5 / 0.74 [67] régészet: 3 / 0.90

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 6 / 3 [102] paraliz.méreg: 5 / 0
bal karom [103] méret: 5 / 1 [104] szakért.: 5 / 2.60 [105] kontaktméreg: 5 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 1 / 0 [28] óriáserõ: 1 / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID
4. lista (0%): 36 csábm 28 óriáse                
5. lista (0%): 36 csábm 28 óriáse                


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 25; VI erõ:80% ép:35%; PV 3 4 5 8; PSZ 63 54 48 45 56;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 3 sebzés: 10-18

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #6 (7. épület), #10 (4. épület), #17 (1. épület), #20 (9. épület), #52 (20. épület), #223 (35. forduló), #459 (23. forduló), #470 (36. forduló), #256 (17. forduló), #431 (21. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 kék köpeny (#1137) * 1 bõr mellvért (#1046) 1 maszk (#1090)
* 1 a káosz szikrázó maszkja (#14154) * 1 fekete csizma (#1122) 1 sárga öv (#1167)

Ékszerek, kincsek
624 arany (#1) * 1 csepp fülbevaló (#1256) 1 díszes karkötõ (#1242)
8 drágakõ (#2) 1 malachit karkötõ (#1241)

Felszerelés
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 csonttõr (#1301) 6 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
1 méregellenállás itala (#51) 5 fehér gyógyital (#50) 3 csótányláb (#25)
4 liánvirág (#24) 3 tejfonál (#28) 12 üvegcse (#14)
7 winropu moha (#22) 3 gyilkos boróka (#27) 8 mátekel gomba (#21)
3 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23) 1 tûzlehelet itala (#53)

Egyéb kacatok
3 molad púp (#16) 1 elektronit (#141) 2 õsi relikvia (#17)
1 pirgamit (#152) 2 bolhedor szárny (#15) 1 nordkristály (#146)
2 mandibula (#157)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MANDIBULA (157. TÁRGY)
Igazi trófea egy harcos számára, ha a barlangok mélyén leselkedõ óriásrovar mandibuláját a harc után kimetszi. Nagy, lapos és ormótlan, és kissé büdös is, ezért miután kigyönyörködted magad benne, nem árt megszabadulni tõle (pl. eladod).



MANDOLIN (19. TÁRGY)
Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani, és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19 (TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel. Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont árán.



ÉHEZEM!
A jóllakottságod minden táborozásod alatt csökken kb. 25-30%-kot. Ezenkívül elõfordulhat, hogy egy torzszülött vagy egy másik galetki megkínál egy éhínség varázslattal, ami drasztikusan csökkenti a jóllakottságodat. Ha a jóllakottság 50% alá csökken, akkor kezdesz egy kicsit éhes lenni. Ez azt jelenti, hogy a forduló elején nem nyered vissza az összes életpontodat, és közelharc támadásod sikerére mínusz százalékokat kapsz, ill. leheleted kevesebbet fog sebezni. Érdemes tehát odafigyelni, hogy jóllakottságod mindig 50% fölött legyen.
Hogyan növelheted a jóllakottságodat? Legegyszerûbben úgy, hogy vadászol. Ha minden körben kiadsz legalább négy VD parancsot, akkor valószínûleg ritkán fogsz éhezni. Ha ez nem segít, használd az E parancsot, vegetáriánusoknak E 10 (+40%) vagy E 20 (+80%), a többieknek E 30 (+50%). Ha barátságosan beszélgetsz más galetkikkel, akkor õk is megkínálhatnak a félrerakott, számukra emészthetetlen kajafajtákkal. A barátságos beszélgetéshez a PV 5 (ha biztosra akarsz menni, akkor a PV 5 8) parancsot, majd a P parancsot kell kiadnod. Ezenkívül a tolvajok sikeres lopás esetén lophatnak az áldozat élelmiszertartalékaiból.
Ha a karaktered jóllakottsága forduló elejére nullára csökken, akkor automatikusan kiadunk neked egy E parancsot, nehogy éhenhalj.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.