Karakterszám: |
9784 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
183 |
Játékhét: |
220 |
E forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
2891 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. feb. 5. 9h:15' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. feb. 6. |
|
E-mail!
FÖRTELMES MUTÁCIÓ KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Hádész fattya, egy pokoltûztõl
övezett, elmúlás szagát árasztó entitás. Mágikus ereje egyre inkább nõ.
[aura: 8-as kisebb gyógyítás.] A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú
tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: ozin fülkarika, bronzmedál,
khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, suhanó csizma, az egyensúly
gyûrûje, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, Vlagyimir gyûrûje, a mágia
smaragdja, Khazidax koponyája, Doemon kõkarkötõje, Leah hosszú íja, Leah
vaspajzsa, cseppkõ gyûrû, káoszkígyó vért, orgling fétis, arany orgling
fétis. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Tétnek mindketten 25
aranyat raktok fel.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Hádész fattya |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-3)57 |
(+0)50 |
Förtelmes Mutáció |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)60 |
(-8)57 |
2. |
Hádész fattya |
Mentális robbanás |
-28 PE |
(-8)49 |
(-3)47 |
Förtelmes Mutáció |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-6)54 |
(-28)29 |
3. |
Hádész fattya |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-12)37 |
(-6)41 |
Förtelmes Mutáció |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-9)45 |
(-3)26 |
4. |
Hádész fattya |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-12)25 |
(-6)35 |
Förtelmes Mutáció |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)36 |
(-6)20 |
5. |
Hádész fattya |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-12)13 |
(-6)29 |
Förtelmes Mutáció |
Pszi csáp |
kudarc |
(-12)24 |
(-9)11 |
6. |
Hádész fattya |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-9)4 |
(-8)21 |
Förtelmes Mutáció |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-12)12 |
(-7)4 |
7. |
Hádész fattya |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-4)0 |
(-8)13 |
Förtelmes Mutáció |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-12)0 |
(-4)0 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-23 életpont.)
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 25 arannyal lettél szegényebb.
**
1. NAP ** Anakh-su-namun kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 9654
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 9654 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Lord Khalel, egy magas, halványkék
bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.)
A te szinteden a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian
irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve
11525.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 5.* Anakh-su-namun pszionikus párviadalban legyõzte Hádész fattya-át.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 4.* Akadil Tel Kator és Blazenul Garlazan pszi párbajt vívtak. Akadil
Tel Kator került ki gyõztesen.
*feb. 4.* Ren csatában legyõzte Morq Fan
Gort.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1531.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
kf 257 100 |
bekészíted a 257. tárgyat |
A csápodba veszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1531.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 90% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1531.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1531.]
vv 154 188 |
több varázslat elmondása |
[V 154 0 0:] Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+12% védekezés.)
(-6 vp.)
[V 188 0 0:] Sajnos nem ismered azt a varázslatot.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1528.]
kf 271 359 195 137 |
bekészíted a 271. tárgyat |
Felveszed a káoszkígyó vértet. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
A suhanó csizmát már bekészítetted korábban. A khaldoran övet már bekészítetted
korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1528.]
le 257 |
elrakod a 257. tárgyat |
Leveszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1528.]
v 147 1151 479 1271 1286 13 |
147. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 zöld köntös 12 arannyá!
(-6 vp.) Átváltozott 2 duzzadt xenópete 10 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott
1 könnyû íj 19 arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett
homokot kaptál. (-6 vp.) Átváltozott 4 sziklarepesz 12 arannyá! (-30 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 1522.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ho 2 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1522.]
kf 11007 11021 |
bekészíted a 11007. tárgyat |
Leveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a merénylõ ezüst fejpántját.
Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a merénylõ vándorcsizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1522.]
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért
- azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak
megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón,
benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál
egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben
és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és
egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba
16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad
a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek,
te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád
fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus
ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled
egy keyrasi démonlidérc (#207) [aura: jéglehelet: 20.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy sebezhetetlenséget. (+62% védekezés.) ( +31
vastag bõr.) (-10 vp.) A keyrasi démonlidérc elmormol egy éhínség varázslatot.
Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a keyrasi démonlidércet. A keyrasi démonlidérc
feléd mozog. Megtámadod a keyrasi démonlidércet. Tekergetve suhintasz
jobb csápoddal. Félrehajolt. Megpróbálod megmarni. Mellé! Tekergetve suhintasz
farkaddal.
(1 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását.
A hasát célzod bal lábaddal.
(1 ép-t sebeztél). Elszívsz 1 vp-t. A keyrasi
démonlidérc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 2 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+130%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy démonlidérc esszencia, 44 arany és
2 hamis arany.
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia?
Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 1497.]
kf 232 195 |
bekészíted a 232. tárgyat |
Leveszed a merénylõ ezüst fejpántját. Felveszed a szent templomi maszkot.
Leveszed a merénylõ vándorcsizmáját. Felveszed a suhanó csizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1497.]
ho 1 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1497.]
m 8 9 88 235 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,9) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8 8) A legközelebbi feladat megoldásánál 8 lesz a válaszod.
(M 9,9) Kelet felé mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ.
Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy
egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy vámpírdenevér alomban csak nõstény vámpírdenevér
született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája,
mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak.
Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény
felfalt 17 mázsa rovart, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett
6 mázsa rovart. Ezek a falánk lények tehát összesen 520 mázsa rovart pusztítottak
el. Hány vámpírdenevér volt egy alomban?
A szellemre emeled tekintetedet,
és diadalmasan közlöd a megoldást. [8] - Úgy van, ez a válasz! - mondja
a szellem. Folytathatod utadat. (+32% lélekenergia.)
(M 9,10) Merre tovább? Délre! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár
semmilyen gonosz akadály.
Visszatérsz szállásodra.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 1486.]
m 1 12 3322 15 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,12) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 1,13) A folyosó délre tart. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább,
de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon
mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a
láda tartalmát. 63 arany, egy kincskeresés itala és egy kerek pajzs.
(M 1,14) Dél felé mész az útvesztõben. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 2,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,13) Merre tovább? Északra! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn
nem vár semmilyen akadály!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 1474.]
m 1 9 84 1241 1122 1144 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,9) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 4) A legközelebbi feladat megoldásánál 4 lesz a válaszod.
(M 1,8) Északra mész tovább. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy
szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek!
Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A
kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa
volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben vámpírdenevér tenyésztésével
foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos
tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik
a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 bogarat
kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították meg Y milganddal,
a szaporulat -5 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál,
6 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 2 volt. Amikor pedig ezt
az X állatot 5-ös fejadagnál 8 óráig világították a milgandokkal, 6 volt
a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 7-es
fejadagot adott X állatnak, és 2 óráig világította õket meg, mi lett az
eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre.
[4] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz!
(+32% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(M 2,8) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 1,8) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Hideg borzongás fut
végig, ahogy belépsz ebbe a terembe.
(M 1,7) Irány észak! Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép
eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit!
Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. Ügyességi
feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya van kiképezve,
ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 8-as küszöbre:
sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 1,6) Az északra menõ folyosót követed. Egy apró, földalatti tavacskát
pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ.
Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Iszol
egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (megtudod,
hogy a varázslótoronyban csak akkor kapsz küldetést, ha mágiád legalább
12-es.)
(M 1,5) Észak felé mozogsz. Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot
ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli,
hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni.
Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd
a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 10, 15, 47, 89,
195, 385... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a
megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] No, ez így kissé bonyolult elsõre.
Majd gondolkozol rajta.
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 0,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 0,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 1447.]
dk 327 |
dobása 327. kalandnak |
Rendben, 327. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1447.]
k 233 209 |
kaland elvállalása |
Kimész a Csarnokból.
(233. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz.
Izgatottan lépsz be a bejáraton. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor
ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Heves
kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget. (+62% védekezés.)
( +31 vastag bõr.) (-10 vp.) A tarajos khadzar rád veti magát. Rád vág
nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél). Feléd döf ollóival.
(1 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tarajos khadzart. Rávágsz jobb csápoddal.
(33
ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-10 ép) Érintésed rothaszt. Harapni
próbálsz.
(48 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-10 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+22%). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(32 ép-t sebeztél).
Dermesztõ hideget érzel
(-10 ép) A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél
szervezetébe. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. Mellé! Illatozol
(7 sebzés).
A tarajos khadzar halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció
közepette darabokra robban.
28 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 114 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+85%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: a túlélés díszes karkötõje, egy khazdar taréj,
45 arany és 2 hamis arany.
A helyiségben, ahová belépsz, szinte kézzel tapintható a mágia jelenléte.
Érzed, hogy irtóztató mágikus csomó alkot elõtted erõteret. Kinyújtod asztrális
csápjaidat, és megpróbálod a csomót kioldozni.
[Mágia próba 10-es küszöbre:
sikeres] A mágia lüktet benned, átfolyik rajtad, eggyé válsz szinte az
erõtérrel, és egy mozdulattal feloldod.
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Bízva ügyességedben,
nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres]
Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 74 arany, egy malachitgyûrû
és a hatalom csontmaszkja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(209. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Szíved hevesen kalapálni
kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy tarajos khadzar
(#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy féreg érintését.
(-8 vp.) Elmormolsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+62% védekezés.)
( +31 vastag bõr.) (-10 vp.) A tarajos khadzar téged támad. Elõresuhint
nyelvével. Hátraugrasz a támadás elõl. Kimeresztve, elõre suhint ollóival.
Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a tarajos khadzart. Lecsapsz jobb csápoddal.
(43
ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-10 ép) Érintésed rothaszt. Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat.
(43 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+22%). Lesújtasz farkaddal.
(31 ép-t
sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-10 ép) Kontaktmérged gyilkos hatást
fejti ki. Rúgsz bal lábaddal. Mellé! Illatod zavarja
(7 sebzés). A tarajos
khadzar holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban.
27 ép-t sebzõdtél.
Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy khazdar taréj, 44 arany és 3 hamis
arany.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz gyógyításra.
Gyógyulsz 47 életpontot. (-8 vp.)
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Elõkapod a rozsdás
kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre:
sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Egy kör alakú szobába érkezel, plafonja a semmibe veszik. A falon egy mágikus
szájat látsz! A száj beszélni kezd, komplex mágikus igéket hadar, majd
abbahagyja. Töprengesz egy darabig, majd megpróbálod a szöveget megismételni.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] Nagyon kell koncentrálnod, de végül
sikerül! Nem is gondoltad, hogy mágikus képességeid ilyen mély memorizálási
lehetõségeket adnak. A szoba meglódul veled fölfelé. Egy lift!
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 97 arany, 8 drágakõ és
egy sárga gyógyital.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia.
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 1404.]
a 6905 268 3 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Hádész fattya részére 3 khazdar taréjt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1404.]
a 6905 154 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Hádész fattya részére 1 asztrálesszenciát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1404.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák
kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy
kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne
valami érdekeset találni itt...
(368. kaland, összköltsége 25 TVP.) Nocsak,
mit találtál! 1
xita uborka ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább
a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A hosszú munka meghozza
gyümölcsét - elõásol valamit: egy vándorcsizma.
Fejlõdsz:
+1 gyógynövények; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 1394.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1394.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve
hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A barlangteremben,
ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció
idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. A szemed sarkából mozgást
pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled
egy tarajos khadzar (#202) [aura: 12-es méretû 16-os szintû olló.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Mormolsz
a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sebezhetetlenség! (+62% védekezés.)
( +31 vastag bõr.) (-10 vp.) A tarajos khadzar rád támad. Lesújt rád nyelvével.
Mellé! Lecsap rád ollóival. Ez mellément. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** A tarajos khadzart próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva
ütsz jobb csápoddal.
(34 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-10
ép) Érintésed rothaszt. Harapásra nyitod szádat. El sem találtad. Lecsapsz
farkaddal. Nem találtál. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal.
(28 ép-t
sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-5 ép) Elszívsz 24 vp-t. Fantasztikus illatod
hat rá
(9 sebzés). A tarajos khadzar rád támad. Ostorként csattant nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint ollóival.
(1 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a tarajos khadzart. Lesújtasz jobb csápoddal.
(39
ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-10 ép) Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(50 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-10 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Lecsapsz farkaddal.
(27 ép-t sebeztél). Vacogsz a
hidegtõl
(-10 ép) Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal.
Mellé! Fantasztikus illatod hat rá
(6 sebzés). A tarajos khadzar holtan
terül el. Nagy detonáció közepette darabokra robban.
Sebzõdsz 25 ép-t.
Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 193 sebzést okoztál, és 72 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+85%). Viszed, ami mozdítható: egy khazdar taréj.
(Feltételes gyógyítás:)
nagyobb gyógyítással kezeled magad. 44 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 1377.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved.
A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer
szûk és sötét folyosói közé. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen,
a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
szemani gombát. Befordulva egy folyosón, ráébredsz,
hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy
orgling fattyú (#198) [aura: 13-as méretû 19-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése.
(-8 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sebezhetetlenség!
(+62% védekezés.) ( +31 vastag bõr.) (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette
az orgling varázsló elmormol egy savhurrikánt. Ellenállsz a varázslatnak.
Az orgling fattyú máris elõtted terem! Az orgling fattyú téged támad. Támad
fogával. Mellé! Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az orgling varázsló elvarázsol
egy gigaöklöt. Nem hat rád. Támadod az orgling fattyút. Rávágsz jobb csápoddal.
(36 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod megmarni.
(34 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõresuhintasz farkaddal. El
sem találtad. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. Félrehajolt.
Fantasztikus illatod hat rá
(12 sebzés). Az orgling fattyú rád veti magát.
Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 30
vp-det. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Az orgling varázsló megidézi a 2. orgling fattyút. Az 1.
orgling fattyút próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal.
(30 ép-t
sebeztél). Érintésed rothaszt. Acsarogva harapni próbálsz.
(36 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+22%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(21
ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Megeresztesz egy
jól irányzott rúgást bal lábaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Illatod
elkábítja
(9 sebzés). Az 1. orgling fattyú halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Az orgling varázsló elmormol egy villámsújtás varázslatot.
24 ép-t sebzõdtél. A 2. orgling fattyú irányába mozogsz. A 2. orgling fattyú
feléd mozog. Támadod a 2. orgling fattyút. Ostorként csattantasz jobb
csápoddal.
(33 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod megmarni.
Mellé! Lecsapsz farkaddal.
(22 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott
rúgást bal lábaddal. Nem találtál. Megérzi illatodat
(10 sebzés). A 2.
orgling fattyú téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Elszívja 15 vp-det. Regenerálsz (+10 ép)
*** 5. KÖR *** Az orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond egy
gigaöklöt. Rezisztálod a varázslatot. Megtámadod a 2. orgling fattyút.
Elõresuhintasz jobb csápoddal.
(30 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt.
Pofádat nagyra tátva harapsz.
(42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+22%). Lesújtasz farkaddal.
(20 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos
hatást fejti ki. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. Mellétrafáltál. Illatodat
döbbenten szippantja be
(11 sebzés). A 2. orgling fattyú holtan terül el.
Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 328 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 1360.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod
egy baráti vadászkirándulás lesz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán
keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét
a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket
bosszantsák. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban
azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327).
*** 1. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, az õsöreg élõ cseppkõ rád lõ.
(3 találattal 72 sebzést okozott.) Az õsöreg élõ cseppkõ felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Megtámadod az õsöreg élõ cseppkövet. Lesújtasz jobb
csápoddal.
(15 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Elhibáztad.
Lecsapsz farkaddal. Mellé! Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. Hátraugrott
a támadás elõl. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz
jobb csápoddal.
(16 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(26 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Odacsapsz farkaddal. Mellétrafáltál.
Lendítesz egy nagyot bal lábaddal.
(11 ép-t sebeztél). Az õsöreg élõ cseppkõ
téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(12 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Rávágsz jobb
csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Nem találtál. Elõresuhintasz
farkaddal.
(8 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél
szervezetébe. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. Félrehajolt. Az õsöreg
élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 84 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+104%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete, 3 sziklarepesz, 38 arany
és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+36 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 1333.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek
közt fogsz portyázni. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz
le a torzszülöttek szintjére. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek
a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Ahogy
folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan
van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz,
olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény
kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság.
(240. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón.
A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy bundás yeti
(#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a bundás yetit. Odacsapsz jobb csápoddal.
(47
ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-6 ép) Elõrehajolva harapni próbálsz.
Elkerülte. Lecsapsz farkaddal. Elhibáztad. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal.
Elhibáztad. Megérzi illatodat
(20 sebzés). A bundás yeti téged támad. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -6
vastag bõr.) Feléd üt bal karmával.
(21 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10
ép)
*** 2. KÖR *** A bundás yetit próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz
jobb csápoddal.
(37 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-6 ép) Érintésed
rothaszt. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl.
Rávágsz farkaddal. Félrehajolt. A hasát célzod bal lábaddal. Elhibáztad.
Illatod elkábítja
(20 sebzés). A bundás yeti rád veti magát. Feléd döf
jobb karmával.
(30 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -5 vastag bõr.)
Lecsap rád bal karmával.
(27 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A bundás yetit próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal.
Elhibáztad. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(46 ép-t sebeztél). Vacogsz a
hidegtõl
(-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+14%). Körbe-körbe forgatva ütsz
farkaddal.
(24 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-6 ép) A kontaktméreg
sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal.
(31 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-3 ép) Megérzi illatodat
(21 sebzés). A bundás yeti hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 122 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+93%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy yeti csont, 40 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+99 életpont.)
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
kf 8726 3280 21836 6972 143 189 |
bekészíted a 8726. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban
az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs
a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
A görényfarkat már bekészítetted korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
pta 128 129 132 132 132 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. mentális robbanás.
3. tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
Elfogadod Anakh-su-namun kihívását, és felkeresed a barlangjában. Utad során
megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ
csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne
odabent körülnézni.
(333. kaland, összköltsége 15 TVP.) A zászlók alapján,
a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója
Anakh-su-namun, egy gyönyörû, fiatal, a Fáraót megcsaló
nõ. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ
felderítõ. Felszerelése: ében nyílpuska, Enyészmester, az egyensúly gyûrûje,
szivárvány karkötõ, orgling fétis, zafír érdemrend, suhanó csizma, ezüst
lárvaköpeny, a mágia könnyû pikkelyvértje, a tökéletesség sárga öve, a
tárgyalás gyûrûje, szent templomi maszk, ozin fülkarika, császári különdíj,
a bölcsesség zöld köntöse, a hatalom rubinja, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló,
görényfarok, Yssuf tõre, arany orgling fétis, quwarg amulett, a bûz fogazott
kardja, Vlagyimir gyûrûje. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 30 arany!
Kör
|
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE
|
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE
|
1. |
Förtelmes Mutáció |
Pszi csáp |
+10 PE |
(-3)62 |
(+0)65 |
Anakh-su-namun |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)60 |
(-10)55 |
2. |
Förtelmes Mutáció |
Mentális robbanás |
-27 PE |
(-8)54 |
(-3)62 |
Anakh-su-namun |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-6)54 |
(-27)28 |
3. |
Förtelmes Mutáció |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-12)42 |
(-6)56 |
Anakh-su-namun |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-9)45 |
(-3)25 |
4. |
Förtelmes Mutáció |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-12)30 |
(-6)50 |
Anakh-su-namun |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)36 |
(-6)19 |
5. |
Förtelmes Mutáció |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-12)18 |
(-6)44 |
Anakh-su-namun |
Pszi csáp |
kudarc |
(-12)24 |
(-9)10 |
6. |
Förtelmes Mutáció |
Pszi csáp |
+10 PE |
(-9)9 |
(-6)38 |
Anakh-su-namun |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-12)12 |
(-9)1 |
7. |
Förtelmes Mutáció |
Pszi csáp |
+10 PE |
(-9)0 |
(-6)32 |
Anakh-su-namun |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-12)0 |
(-1)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+31% pszi támadás, +31% pszi
energia.)
Micsoda öröm, még a tét, 30 arany is a tied lett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
Elküldesz egy kihívást Hádész fattya részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
pta 129 132 132 128 128 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. tudati méreg.
3. tudati méreg. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
pv 7 4 3 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni
küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
pv 6 7 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, pszi párviadalra
hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet
ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A rovarsámán harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Kirándulásod során számos barlangot
találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Megközelíted az egyik alkalmasnak
látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Semmi veszély!
Továbbmész. Megnyílik alattad a talaj, irtózatos fájdalmat érzel. (-46
ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
A galetki, aki itt lakik
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló
bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. A Pszionicisták
klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik.
Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Viselt tárgyai: Ulthaodron karkötõ,
org.lázadás emlékérme, orgling fétis, platina nadrág, Fairlight sipkája,
a pók smaragdgyûrûje, az Érzés Gyûrûje, ében nyílpuska, aréna kvazár érme,
a mentát gyöngye, quwarg amulett, sárkányamulett, gyémánt pszi váll-lap,
ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja, Noxoth csizmája, xenomorf csuklópánt,
kék mutációs gyûrû, óriás fülbevaló, mintrogi erõöv, káoszkígyó vért, xenóbõr
karkötõ, galetki érdemérem, cseppkõ gyûrû, Tlyxcet pajzs, Noxoth karkötõje.
Megállapodtok, hogy a tét 20 arany lesz. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.
*** 1. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt elmond egy óriáserõ varázslatot.
Néhány rövid kézmozdulat után Leph Arlone a szétszórt létrehoz egy tombolás
varázslatot. Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
agyroppantás! Nem hat rád. Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz
egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy jégpajzs. Penge, a sáskaharcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Penge, a sáskaharcos feléd rohan. Megtámadod Penge, a sáskaharcost. Elõresuhintasz
jobb csápoddal.
(42 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(45 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(26 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal
lábaddal. Mellé! Illatod zavarja
(2 sebzés). Penge, a sáskaharcos hörögve
elterül. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt téged céloz, amikor az ében nyílpuskával
lõ.
(4 találattal 17 sebzést okozott.) Az ichinedar elmormol egy parancs
varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A rovarsámán rúnákat rajzol a
levegõbe, mire létrejön egy elbájolás. Az ichinedart védi rezisztanciája.
Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt téged céloz, amikor az ében nyílpuskával
lõ.
(4 lövéssel 15 ép-t sebzett.) Az ichinedar a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy parancs! Nem hat rád. Összegyûjtve mágikus energiáit,
a rovarsámán elvarázsol egy elbájolást. Az ichinedar ellenáll a varázslatnak.
Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt céloz, és lõ rád.
(3 találattal 11
sebzést okozott.) Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy parancs. Rezisztálod a varázslatot. A rovarsámán varázshatalma segítségével
elmond egy elbájolást. Az ichinedar rezisztálja. Leph Arlone a szétszórt
irányába mozogsz. Megtámadod Leph Arlone a szétszórtat. Tekergetve suhintasz
jobb csápoddal.
(7 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Mellé!
Ostorként csattantasz farkaddal. Fürgén elhajolt. Megeresztesz egy jól
irányzott rúgást bal lábaddal. Mellétrafáltál. Fantasztikus illatod hat
rá
(18 sebzés). Regenerálsz (+10 ép) Leph Arlone a szétszórt regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt varázshatalma segítségével elmond
egy gránitbõrt. Leph Arlone a szétszórt elmond egy elemi védelem varázslatot.
Az ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
A rovarsámán elõhív egy elbájolás varázslatot. Az ichinedar rezisztálja.
Regenerálsz (+10 ép) Leph Arlone a szétszórt regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy parancs varázslatot. Rezisztálod a
varázslatot. A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elbájolást.
Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. Leph Arlone a szétszórt rád támad.
Egy rúgást próbál bal lábával.
(17 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. (
-10 vastag bõr.) Odacsap neked jobb mancsával.
(40 ép-t sebzõdtél). Teljesen
megbénulsz. Semlegesíted a mérget. Odacsap neked bal karmával.
(44 ép-t
sebzõdtél). Odacsap neked farkával.
(35 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát
szív el (-16%). Regenerálsz (+10 ép) Leph Arlone a szétszórt regenerálódik.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 179 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a rovarsámán: 0/0.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+136 életpont.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 1251.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A rovarsámán pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1251.]
kf 232 |
bekészíted a 232. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a szent templomi maszkot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1251.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-4 TVP.) Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
Az óriás arany fülbevalója:
értéke 598 arany #8910 (5 dukát). A következõ képességeket azonosítod:
+4 erõ, +8 méret.
Az angyalok hosszú lándzsája: értéke 222 arany #28333
(3 dukát), a sebzése 3D8+4. A következõ képességekkel rendelkezik: +1%
támadás ezzel a fegyverrel, +4 imm.ktkt.méreg, -1 gyorsaság.
A tûz gyíkbõr
öve: értéke 328 arany #22319 (4 dukát). A következõ képességeket azonosítod:
+5 tûzlehelet.
A kígyó bronz amulettje: értéke 286 arany #19198 (3 dukát).
A tárgy tápjai: +3 gyorsaság, +6% támadás.
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
elektronit. Boldogan teszed el.
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418) [aura:
ügyesség: 5.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(34 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) Érintésed rothaszt.
Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(44 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék
felsértenek
(-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+14%). Meglóbálva zúzol farkaddal.
Mellétrafáltál. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal.
(29 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Elszívsz 10 vp-t. Fantasztikus illatod hat
rá
(16 sebzés). A xenó féreg rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó férget próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal.
(32 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Érintésed rothaszt. Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat.
(46 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5
ép) Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(28
ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) Célozni próbálsz
bal lábaddal.
(25 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2
ép) Fantasztikus illatod hat rá
(12 sebzés). A xenó féreg hörögve elterül.
Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 227 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+78%). Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így
kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +1 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1407 sebzést okoztál, és 704 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
9 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 1249 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
1601 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára
szomjazó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.28). Ez a 183. fordulód.
|
[1] erõ: |
18 (20) / 1.30 |
[2] IQ: |
9 (7) / 7.40 |
[3] ügyesség: |
5 / 1.66 |
[4] egészség: |
10 (11) / 8.56 |
[5] mágia: |
9 (12) / 2.17 |
[6] gyorsaság: |
30 / 2.65 |
[9] Méret/ép: |
200 (221) / 154 |
Min. méret: |
184 |
Barlangméret: |
200 |
|
|
Varázspont: |
162 / 10 |
Képességpont: |
83 / 82% |
Hõsi pont: |
16 (1) |
Tám.bónusz: |
21% |
Véd.bónusz: |
28% |
Galetki erõ: |
974 / 346 |
Hírnév : |
2540 |
Jóllakottság: |
0% |
Életkor: |
15
/ 18 |
|
|
Galetki csaták: |
174 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
106 (0) |
Torzsz. csaták: |
1319 (8) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1219 (7) |
Leölt torzszülött: |
2116 (9) |
Pszi csaták: |
356 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
180 (1) |
Ájulások száma: |
42 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kifejlett mutáns (50)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 60%-os szorzó. +2 minden
végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább
két szinttel! [számláló: 1] 2.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes
kalandot. [számláló: 2] 3.) Teremts egy bohócmoladot! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
8 (13) / 2.40 |
[15] regeneráció: |
20 / 0 |
[17] vastag bõr: |
10 (11) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (12) / 0.60 |
[19] hidegimmunitás: |
6 (12) / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
6 (12) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
6 (12) / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (12) / 0.20 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
15 / 0 |
[24] rezisztencia: |
30 (42) / 0.20 |
[25] illat: |
21 (23) / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
[34] párbajozás: |
20 / 1.09 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
9 / 0.53 |
[47] zárnyitás: |
9 / 0.40 |
[48] mászás: |
9 / 0.46 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.61 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 1.10 |
[51] transzformáció: |
10 / 0.71 |
[52] auraészlelés: |
4 (10) / 3.11 |
[53] ékszerészet: |
1 (3) / 0.16 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.56 |
[55] szívósság: |
13 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
9 / 2.95 |
[57] gyógynövények: |
7 / 0.12 |
[58] nyomkeresés: |
13 / 6.62 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 1.30 |
[60] pszi támadás: |
12 (13) / 4.26 |
[61] pszi energia: |
12 (13) / 2.54 |
[62] lopás: |
2 (4) / 0.11 |
[63] éberség: |
2 / 0.20 |
[64] átokszórás: |
12 / 0.51 |
[65] álcázás: |
25 / 0.70 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.92 |
[67] régészet: |
8 / 7.87 |
[68] zene: |
4 / 2.47 |
[69] tanulás: |
7 / 0.62 |
[70] idézés: |
3 / 1.94 |
[71] javítás: |
10 / 0.60 |
[73] felderítés: |
3 / 2.89 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
14 (16) / 0 |
[101] szakért.: |
13 (16) / 2.15 |
[102] rothasztás: |
6
(13) / 0 |
|
fog |
[103] méret: |
14 (15) / 0 |
[104] szakért.: |
11 (13) / 0.99 |
[105] energiaszívás: |
11
(18) / 0 |
|
farok |
[106] méret: |
10 (11) / 0 |
[107] szakért.: |
10 (12) / 4.63 |
[108] kontaktméreg: |
30
(37) / 0 |
|
bal láb |
[109] méret: |
10 (11) / 0 |
[110] szakért.: |
5 (7) / 2.90 |
[111] manaszívás: |
7
(14) / 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
4 / 0.11 |
[32] animáció: |
1 / 0.32 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[160] esszenciaelnyelés: |
9 / 5.40 |
[29] életszívás: |
4 / 0.24 |
[152] felejtés: |
4 / 0.64 |
[31] féreg érintése: |
10 / 8.33 |
[168] fürgülés: |
16 / 0.56 |
[172] gázpajzs: |
5 / 0.56 |
[17] gránitbõr: |
4 / 1.46 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.22 |
[163] kineport: |
9 / 0.53 |
[154] kisebb erõpajzs: |
7 / 4.01 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.44 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.24 |
[162] mágikus csapda: |
1 / 0 |
[129] mentális robbanás: |
3 / 0.94 |
[148] méregsemlegesítés: |
10 / 1.36 |
[153] nagyobb gyógyítás: |
11 / 5.09 |
[128] pszi csáp: |
10 / 1.28 |
[171] savpajzs: |
5 / 0 |
[161] sebezhetetlenség: |
31 / 2.09 |
[167] tombolás: |
7 / 0.19 |
[132] tudati méreg: |
9 / 3.17 |
[16] tûzpajzs: |
5 / 2.31 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
5 / 0.52 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
167 tombo |
161 sebezh |
31 féreg |
15
jégpaj |
172 gázpaj |
170 villá |
16 tûzpaj |
171 savpaj |
168 fürgül |
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] rovarsámán |
67/67 |
126% |
99% |
8 / 7.42 |
nem harcol |
[2] nagyobb elementál fatty |
69/69 |
93% |
120% |
1 / 0 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 7 |
pta 128 129 132 132 132 |
p 9654 |
p 6905 |
pta 129 132 132
128 128 |
pv 7 4 3 2 |
|
2. Makró |
ho 2 |
kf 11007 11021 |
k 9 |
kf 232 195 |
ho 1 |
|
3. Makró |
kf 257 100 |
e 9 90 |
be 9 5 |
vv 154 188 |
kf 271 359 195 137 |
le
257 |
|
4. Makró |
mak 5 |
pv 6 7 2 |
szh 1 |
p |
szh 1 |
kf 232 |
|
5. Makró |
x 10 |
kf 194 |
ism 4 |
vd 197 |
kf 8726 3280 21836 6972 143 189 |
mak
1 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #1900. Prioritás: 77. |
2: animáció t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 88. |
3: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #88. Prioritás: 10. |
4: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 80. |
5: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 5. |
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 100. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #190. Prioritás: 99. |
8: féreg érintése v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 3. |
9: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 82. |
10: tûzlehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 81. |
11: fürgülés v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 2. |
12: féreg érintése v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 2. |
13: féreg érintése v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 1. |
14: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 30. |
15: sebezhetetlenség v.var. ha ellf. 26. képessége 30 v. több. Prioritás:
113. |
16: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 16. |
17: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 5. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: kék testvér (#87), zombi mester (#80), manapoid
(#92), nedonkutya (#76), Thargodan vadászeb (#180), Yarmaitor (#181).
1901: Yarmaitor (#181), Thargodan vadászeb (#180), zombi mester (#80).
1902: maug entitás (#185).
1903: õsöreg élõ cseppkõ (#327), omrif élõsködõ (#212).
1904: pokolpatkány (#195), vörös testvér (#88).
1905: zafír kaletrich (#177).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 99 20 153;
VI erõ:150% ép:1%;
PV 6 7 2;
PSZ 56 58 55;
L 30 52 61 58 23 25;
TT 30;
HE 9;
PTA 129 132 132 128
128;
PTB 128 128 128 128 128;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9654 161 2; VG 9654 37748 1; A 6905 268 3; A 6905
154 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Torzszülöttek ismerõje. (Immunis vagy a végtag csonkolásra,
a rothasztástól kisebb eséllyel veszít méretet, a kronoérintés ellened
50% eséllyel kudarcot vall.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #12
(7. épület), #21 (1. épület), #23 (8. épület), #50 (20. épület), #368
(183. forduló), #240 (183. forduló), #333 (183. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz átlátszó köntöse (#29052) |
|
1 a bûz díszes fejpántja (#29006)
|
|
1 a gepárd sárga öve (#15567) |
|
1 a hatalom csontmaszkja (#6942) |
|
1 a kobra csillogó fejpántja (#7408)
|
|
1 a kobra zangrozi csizmája (#7423) |
|
1 a merénylõ ezüst fejpántja (#11007) |
|
1 a merénylõ vándorcsizmája
(#11021) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a regenerálódás bõr mellvértje (#24446) |
|
1 a regenerálódás szárnyas
sisakja (#24477) |
|
1 a sebesség szöges öve (#13318) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a sólyom fekete csizmája (#29472)
|
|
1 a sün ezüst fejpántja (#24957) |
|
1 a tökéletesség fekete csizmája (#21822) |
|
1 a tökéletesség vándorcsizmája
(#21821) |
|
1 a torony sárga öve (#18267) |
|
1 a tûz zangrozi csizmája (#22273) |
* |
1 arany tanítványköpeny (#362)
|
|
1 az energia sárga öve (#18717) |
|
2 bronz mellvért (#1047) |
* |
1 bronz pszi váll-lap (#290) |
|
1 csatos
öv (#1166) |
|
1 ezüst tanítványköpeny (#361) |
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 kerek
pajzs (#1061) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
13 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 suhanó csizma
(#195) |
* |
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 Tyrex fejpántja (#37105) |
|
1 vándorcsizma
(#1121) |
|
1 Xantin aranyöve (#179) |
|
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gyõzelem ónixgyûrûje (#21028) |
|
1 a harcos márványgyûrûje (#7976)
|
|
1 a jég csepp fülbevalója (#22856) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a kobra díszes karkötõje (#7542) |
|
2 a kobra ezüst nyaklánca (#7482) |
|
1 a kobra ónix karkötõje (#7543) |
* |
1 a mutáció gyémántja (#162) |
*
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) |
|
1 a sas ónixgyûrûje (#16078)
|
|
1 a sebesség fülbevalója (#13405) |
|
1 a sebezhetetlenség malachitgyûrûje (#19677) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje
(#144) |
|
1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) |
|
1 a törpék ezüst nyaklánca (#6582) |
|
1 a túlélés díszes karkötõje (#21492)
|
|
1 a tûz csontamulettje (#22347) |
|
1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407) |
|
12726 arany (#1) |
* |
2 arany orgling
fétis (#296) |
|
1 aranyozott fülbevaló (#1258) |
|
1 az angyalok márványgyûrûje (#28226)
|
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum
(#254) |
* |
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
|
311 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257)
|
* |
1 görényfarok (#189) |
|
244 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum
(#1211) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
* |
11 orgling fétis (#269) |
* |
1 óriás fülbevaló
(#225) |
* |
1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 quwarg
amulett (#275) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 roxati üvegszem (#580) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
1 Thór márványgyûrûje (#36776) |
|
16 üvegszimbólum (#138) |
|
1 zafír
érdemrend (#267) |
Felszerelés |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 bunthar bõrdarab (#515) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
1 fekete csuha (#586) |
|
8 fekete dukát (#218) |
|
1 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
9 kötél (#128) |
|
11 Krónika (#783) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 nekrofun medál (#513) |
|
1 oprasszum
fókusz (#300) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
2 sáfránykõ (#444) |
|
4 varázskõ (#210)
|
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a merénylõ nehéz nyílpuskája (#11187) |
|
1 a ragadozó harci íja (#20174)
|
|
1 a sebesség vívótõre (#13453) |
|
1 a tökéletesség rövid tõre (#22002) |
|
1 az angyalok csonttõre (#28301)
|
|
1 Enyészmester (#217) |
|
14 sziklarepesz (#13) |
|
1 Yssuf tõre (#257) |
Varázsitalok és füvek |
|
7 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
11 csótányláb
(#25) |
|
10 elfu moha (#33) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
3 fehér gyógyital (#50)
|
|
23 gyilkos boróka (#27) |
|
7 hatalom kék itala (#58) |
|
23 hónakkupók
(#30) |
|
2 javítás itala (#108) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
1 kék manaital (#75)
|
|
5 kihívás itala (#68) |
|
3 kincskeresés itala (#64) |
|
14 liánvirág (#24)
|
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
16 mátekel gomba (#21) |
|
4 méregellenállás
itala (#51) |
|
9 mézfû (#29) |
|
19 mitulen fû (#20) |
|
15 muskil (#37) |
|
7 óriásnövés itala (#60) |
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
15 ragálygomba
(#26) |
|
16 rémcserje (#34) |
|
10 sárga gyógyital (#61) |
|
19 sárkányvirág (#32)
|
|
10 sötét mák (#23) |
|
10 szemani gomba (#36) |
|
25 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
80 üvegcse (#14) |
|
5 védelem itala (#59)
|
|
7 velparaj (#35) |
|
2 waarkin (#38) |
|
23 winropu moha (#22) |
|
7 xita uborka (#39) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
14 barna manakõ (#149) |
|
3 démonlidérc
esszencia (#272) |
|
22 ekinda haj (#147) |
|
23 elektronit (#141) |
|
12 húsevõ bibe (#151)
|
|
2 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
8 khazdar taréj (#268) |
|
6 kõtroll szem
(#274) |
|
18 mandibula (#157) |
|
7 molad púp (#16) |
|
16 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
13 nordkristály (#146) |
|
33 õsi relikvia (#17)
|
|
4 patkányfog (#270) |
|
19 pirgamit (#152) |
|
5 ratifikátor agy (#236)
|
|
19 smaragd esszencia (#229) |
|
26 szójer csáprágó (#231) |
|
4 xenópete
(#278) |
|
19 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már
nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bérmágus
csatos öve #17366 (8), az entek könnyû nyílpuskája #9836 (10), az ellenállás
karikaszimbóluma #28661 (5), a gólem nagy pajzsa #8262 (11), a kobra karikaszimbóluma
#7511 (9), a harcos sárgaréz nyaklánca #7931 (9), az óriás vassisakja #8726
(9), az elefánt könnyû íja #16571 (9), az óriás hosszú íja #8922 (11),
a tökéletesség utazóköpenye #21836 (11), a hatalom fekete csizmája #6972
(11), a mágia láncinge #3280 (7).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 535 arany (#1), 8 drágakõ (#2),
1 kerek pajzs (#1061), 1 elektronit (#141), 1 xita uborka (#39), 1
yeti csont (#160), 1 sárga gyógyital (#61), 1 szemani gomba (#36), 1
kincskeresés itala (#64), 1 xenópete (#278), 11 hamis arany (#809),
1 a túlélés díszes karkötõje (#21492), 1 malachitgyûrû (#1227), 1 a hatalom
csontmaszkja (#6942), 3 khazdar taréj (#268), 1 vándorcsizma (#1121),
1 démonlidérc esszencia (#272).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 sziklarepesz (#13), 1 zöld
köntös (#1151), 1 könnyû nyílpuska (#1286), 2 duzzadt xenópete (#479),
1 könnyû íj (#1271).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |