"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
2025-07-20 16:08:47 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2025-07-20 16:08:54 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Hirdetések
Impresszum
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
a csapda sebzése az elköltött tvp-töl függ,és SZERINTEM a magas csapdakészítés növeli.de nem árt ha van mágikus csapda varázslatod és/vagy hebrencs csapdád is!ezenkívül minél magasabb a csapdakészítésed annál nehezebb észrevenni a csapdád.
Csapdakészítésnél a csapda sebzése csak az elköltött tvp-től függ? A magas csapdaészlelés nem növeli? Pontosan hogy is működik ez??? És mennyire használható??
Hali!
Társakat keresnék a Felnőttéválás ceremóniájára.
Ha valakinek éppen aktuális, az 1. szinten van, és még hiányzik egy társ a ceremóniához, akkor itt vagyok én!
Mivel kezdő játékos vagy javaslom azért ne a 3-4 fordulóba költőzz ami azért lehetséges némi tapasztalattal.De ugye túl későn se érdemes tehát javaslatom az kb 9-12 forduló környéke és akkor tuti nem okoz problémát a köv szint se és nagyon hátrányba se kerülsz és talán megszokod a játékot is kicsit.
Mégegy kérdés : az 1. szintről (lárvaszint) hányadik fordulóban tanácsos feljebb költözni? Mert én arra a következtetésre jutottam, hogy minnél előbb, hiszen ott több kno-t kapok fordulónként. De mivan akkor, ha ott meg olyan küldik vannak, amiket nem tudok megoldani? -Naszóval hanyadik fordulóban költözzek fel?
Én a vámpirizációt azért előbbre sorolnám, mert azzal a plusz gyógyulással rengeteg tvp-t tudsz megtakarítani, amit egyébként gyógyításra használnál el.
Mivel idővel több végtagot is növeszthetsz több cuccot is felvehetsz, de elsődleges végtagra én a roncsolást ajánlom mert ugye az alsóbb szinteken ami legjobban zavarja az ütősöket az a vastagbőr+kicsit a tüske.Na ezek ellen kell ugye az emlitett spec.De esetleg mehet még rá paralizáló méreg is de akkor arra rá kell gyúrni rendesen, hogy be is jöjjön.Későbbiekben meg amik használható képeségek lesznek ezek melett:rothasztás,manaszívás,Le szivás,vámpirizáció.Kb a sorrend is ez szvsz.
Hali! Lenne egy kérdésem. Van egy karakterem. Már el van döntve, hogy ütős lesz(persze azért varázsolni is tud majd bizonyos fokig). Nade az a kérdésem, hogy mijen képességet növesszek ki a végtagjára? Melyik képesség éri meg hosszú távon? Vagy melyik a legjobb? Ja ez már több mint egy kérdés...
elmés a galakteki kifejezés tabikám
egyébként ha netán elkezdenél játszani és felmászol a második emeletre, akkor keresd Jégvihart
majd segítek ha gondolod pl TK meg ilyesmi
Hosszútávon ez így mülödik szerintem:
-ha olyan karit akarsz,amin nem kell sokat agyalni,akkor lehellőst indíts! Nem mellékesen simán lehet vele tarolni is az alsóbb szinteken galetki csatákban is.
Jó választás az ész nélküli,előre megyek és darálok ütős is,bár az a galetki harcban nem annyira nyerő. Lőfegyveres is itt van valahol félúton a következő kategória felé.
-közepes mennyiségű agyalással jár a végtagspeckókra hagyatkozó ütős (jobb példa nem jut eszembe,de olyan Handur szerűség),illetve az elemi mágus
-szellemi,főleg nekro mágus csak akkor legyél,ha kisujjadban van a játék és a hp-k.
Mivel fentebb már erőteljesen keverednek a stílusok,ezért később ez változhat,de alapvetően később is a nekro,szellemi mageknek lesz a legtöbb hp-ja. És minél bonyolultabb a hp rendszered,annál többet kell agyalni,hogy úgy nyúlj hozzá,hogy ne szúrd el.
Ütősnek mutáns,tisztogató,tudós-nemhaló(ezek minden tám.formára).
valo igaz, a pszivel sima harcban semmit nem ersz, ott nem hasznalhato.
pszi remek CSAK epueltes kudliben jonnek, csariban nem, VDre csak akkor ha van pszid, rnd kalandban sosem, LV,LCS szinten nem jon pszi dog
a pszi egy erdekes izgalmas dolog, ha van keded vele jatszani, agyani, hogy melyik moncot hogyan. Aztan kesobb ez megszunik, mert a legtobb monc random kuzd ott meg nincs mire epiteni mar
es ha komolyan pszizel, akkor RENGETEG eroforrast elvesz a sima haladas elol.
tehat pszi csak fanatikusokank, vagy lehet hobbi pszit nyomatni, ahhoz kell egy masik kari akivel kihivogatotst jatszotok
Van olyan karakter ami arra épit de csak ha pszi klános vagy.Pszi meg csak igazából akkor éri meg ha egy másik karival kölcsönösen kihivokatyátok egymást és kölcsönösen veitek egymást akkor ugye +1 kno/kör, de alapvetően szar a pszi és felesleges is.Jó tudom a nagyokosok beleszolhatnak, hogy a 16on kell de hol van az még neked.Tehát javaslatom ha nem tudsz kivel kölcsönösen pszizni hagyd a pecsába..