Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
a sikokat betöltő lélekfolyadékot azért olyan piszok nehéz leverni, mert tudod mi van rajta?
ősi adamantit vért
védekezés: +54 erő: +8 egészség: +5 ügyesség: +3 életpont: +25 érték: 185 arany
tudom tudom... ez nem az a topik
de ezt nem tudtam kihagyni )))
---
egy síkokat betöltő lélekfolyadék!
Elsőként mozdulsz.
Nem találtál...
A síkokat betöltő lélekfolyadék érintésével megsebesít. 443 pontnyit sebződtél.
Fegyvered lesújt. 212 sebzés!
A síkokat betöltő lélekfolyadék rád veti magát. 368 sebpontot vesztesz.
Fegyvered lesújt. 207 sebpontot kapott.
A síkokat betöltő lélekfolyadék érintésével megütött, 394 pontnyit sebződtél.
Nem találtál...
A síkokat betöltő lélekfolyadék rád veti magát. 296 sebzést kapsz!
Nem találtál...
A síkokat betöltő lélekfolyadék érintésével megsebesít. 344 pontnyit sebződtél.
Melléütöttél!
A síkokat betöltő lélekfolyadék rád veti magát. 285 ép-t sebesülsz.
Eltaláltad, 208 ponttal csökkent az ép-je.
A síkokat betöltő lélekfolyadék érintésével áttör védelmeden, 432 sebzést szenvedsz el!
Melléütöttél!
A síkokat betöltő lélekfolyadék érintésével támad. 328 sebpontot vesztesz.
Nem találtál...
A síkokat betöltő lélekfolyadék érintésével megsebesít. 232 sebzést szenvedsz el!
Eltaláltad, 194 ép-t vesztett.
A síkokat betöltő lélekfolyadék érintésével megsebesít. 358 ép-t vesztesz.
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
én most indítottam egy tündért és hihetetlenül béna
most 3 szintű de 2 kalandozásnál többet nem bír ki..már ha nem ölik meg egyből.pedig csak ügyességre pakoltam eddig
remélem megjavul
Hát ebbe belenéztem... Szépen fokozatosan feldarált. Még szerencse, hogy nem tartott tovább a csata...
Ellenfeled egy éjtündér herceg!
Tiéd a kezdeményezés!
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér herceg varázskardjával megütött, 66 ponttal csökken az ép-d.
Telitaláltat! 63 sebpontot kapott.
Az éjtündér herceg támadását nem tudod hárítani. 33 ép-t vesztesz.
Lesújtasz. 64 pontnyit sebződött.
Az éjtündér herceg varázskardjával áttör védelmeden, 44 ponttal csökken az ép-d.
Kritikus ütés: Zumm! 121 sebzés!
Az éjtündér herceg sikeresen eltalált! 78 sebzést szenvedsz el!
Melléütöttél!
Az éjtündér herceg varázskardjával megütött, 56 ép sebzést okoz neked.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér herceg varázskardjával támad. 73 ép-t sebesülsz.
Melléütöttél!
Az éjtündér herceg varázskardjával támad. 63 ép sebzést okoz neked.
Nem találtad el.
Az éjtündér herceg csak köröz körülötted.
Nem találtál...
Az éjtündér herceg sikeresen eltalált! 62 sebzést szenvedsz el!
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér herceg eltalált, 78 sebzést kapsz!
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
Én most az alanori pengemestereket és a roxati boszorkánymestereket útálom.
De ami igazZzán durva az a hegynyi rovarlepke, vagy mi, amit a mostanában törölt karakterem gyakokatott utoljára (kevés sikerrel), aki 30. szintű volt, és csak azér' tartottam, hogy kitapasztaljam a játékot.
Ellenfeledé a kezdeményezés
A roxati animátor varázsbotjával áttör védelmeden, 15 sebzést szenvedsz el!
Ütésed célt téveszt.
A roxati animátor habozik támadni.
Nem találtad el.
A roxati animátor támadását nem tudod hárítani. 17 ép sebzést okoz neked.
Melléütöttél!
A roxati animátor támadását könnyen elkerülöd.
Sikeresen megütötted! 44 sebzés!
A roxati animátor rád veti magát. 35 ép-t sebesülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
A roxati animátor eltalált, 34 sebzést kapsz!
Melléütöttél!
A roxati animátor habozik támadni.
Eltaláltad, 27 ponttal csökkent az ép-je.
A roxati animátor sikeresen eltalált! 14 sebzést szenvedsz el!
Ütésed célt téveszt.
A roxati animátor eltalált, 30 ép-t sebesülsz.
Találtál, 46 ponttal csökkent az ép-je.
277 tapasztalati pontot kaptál!
Túléltem, marad: 1 életerő (előtte szétvert egy roxati boszorkánymester, és 1-et gyógyultam).
Már unod a Szivárvány és az Óriás síkot. Kalandozótársaid azt mondták, most már elég hatalmas vagy ahhoz, hogy a Jég Síkján boldogulj. Nosza, lássuk, irány a portál.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Az előző síkok klímája sokkal kellemesebb volt. Bár alaposan felöltöztél, így is majd megfagysz. Barangolásaid során eljutsz egy jégből épített várhoz. Vajon mi lehet benne? Kíváncsian indulsz befelé. Az egész elhagyatottnak tűnik, amikor zajra leszel figyelmes magad mögött. Megpördülsz - egy északi lidércfény!
Ellenfeledé a kezdeményezés
Az északi lidércfény melléütött!
Nem találtad el.
Az északi lidércfény elektromos impulzusával nem talált.
Ütésed célt téveszt.
Az északi lidércfény elektromos impulzusával nem talált.
Nem találtál...
Az északi lidércfény elektromos impulzusával nem talált.
Melléütöttél!
Az északi lidércfény elektromos impulzusával nem talált.
Nem találtál...
Az északi lidércfény elektromos impulzusával nem talált.
Ellenfeled félrehajolt.
Az északi lidércfény elektromos impulzusával nem talált.
Melléütöttél!
Az északi lidércfény habozik támadni.
Nem találtad el.
Az északi lidércfény csak köröz körülötted.
Nem találtál...
Az északi lidércfény elektromos impulzusával nem talált.
Eltaláltad, 111 ponttal csökkent az ép-je.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
21-es barbárom 93% életről indult ..... maradt neki 42 ....
Tettanbraug, a tartomány központi városa ötszáz éves büszke múltra tekint vissza. A szépség és gazdagság éppúgy megtalálható itt, mint a nyomúság és gonoszság. A tiszta, kövezett utak és árnyas sétányok alatt sötét és mocskos csatornák lapulnak, amelyben nevenincs borzalmak tenyésznek. A magadfajta kalandornak könnyű pénzkereset leereszkedni ide, és a városi tanács megbízásából az itt tenyésző férgeket pusztítani. Nem kell sokáig keresned, a sötétből felbukkan előtted egy északi dűn pengemester!
Te voltál a lassabb...
Az északi dűn pengemester kardjával áttör védelmeden, 81 sebpontot vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az északi dűn pengemester kardjával támad. 67 sebpontot vesztesz.
Melléütöttél!
Az északi dűn pengemester eltalált, 66 életpontnyit sérülsz.
Nem találtál...
Az északi dűn pengemester kardjával nem talált.
Odacsapsz. 98 pontnyit sebződött.
Az északi dűn pengemester sikeresen eltalált! 69 életpontnyit sérülsz.
Nem találtál...
Az északi dűn pengemester lesújt rád. 73 ponttal csökken az ép-d.
Ellenfeled félrehajolt.
Az északi dűn pengemester habozik támadni.
Melléütöttél!
Az északi dűn pengemester kardjával megütött, 60 ép-t sebesülsz.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 200 sebpontot kapott.
453 tapasztalati pontot kaptál!
Jelentkezel a tanácsnál a fejpénzért. Jutalmad 150 arany!
Épp a kalandozók védőszentjéhez imádkozol a csendes, erdei oltárnál, amit hétvégeken mindig felkeresel, amikor egy felbőszült fenevad ront rád. A halálra szánt teremtmény egy északvölgyi boszorkány!
A te reflexeid a gyengébbek.
Az északvölgyi boszorkány varázspálcájával megütött, 71 ép-t sebez rajtad.
Melléütöttél!
Az északvölgyi boszorkány varázspálcájával áttör védelmeden, 67 sebpontot vesztesz.
Telitaláltat! 81 ép sebzés.
Az északvölgyi boszorkány lesújt rád. 62 sebzést kapsz!
Odacsapsz. 84 ép-t vesztett.
Az északvölgyi boszorkány sikeresen eltalált! 30 sebzést szenvedsz el!
Ellenfeled félrehajolt.
Az északvölgyi boszorkány varázspálcájával támad. 34 ép-t sebez rajtad.
Nem találtad el.
Az északvölgyi boszorkány támadását könnyen elkerülöd.
Ellenfeled félrehajolt.
Az északvölgyi boszorkány habozik támadni.
Nem találtál...
Az északvölgyi boszorkány csak köröz körülötted.
Ütésed célt téveszt.
Az északvölgyi boszorkány rád veti magát. 60 ép sebzést okoz neked.
Melléütöttél!
Az északvölgyi boszorkány varázspálcájával megütött, 54 ép-t sebez rajtad.
Csapásod betalált, 159 sebzés!
818 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy vérfarkas talizmán!
Dühödten rázod meg fejed, amiért a szertartás közben megzavartak, majd folytatod imád.
A közeli városkába vándorcirkusz érkezik. Szomorú szívvel látod, hogy az egyik ketrecben egy núthenail raboskodik. Hogy tarthat valaki fogva egy ilyen nemes teremtményt? Éjszaka odalopódzol, hogy kiszabadítsd szerencsétlent.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Ekkor azonban morgást hallasz magam mögött. A cirkusz egyik attrakciója szabadon kószál! Ellenfeled egy mutálódott harcikutya!
Elsőként mozdulsz.
Fegyvered lesújt. 45 életpontnyit sérült.
A mutálódott harcikutya melléütött!
Kritikus ütés: Lesújtasz. 106 sebzést kapott.
240 tapasztalati pontot kaptál!
A núthenail hálás a segítségedért - egy marék aranyat nyom a kezedbe, aztán elszelel. Nahát, ezt meg honnét szedhette? Jutalmad 75 arany!