Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Jégelementál
Küldd el képeslapként!
"A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra." - részlet az Encyclopedia Fantasia jégelementálokról szóló fejezetéből
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 01:21:14 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Borostyán 234. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. febr. 21. 9h:06'
EZ A 295. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
296. játékheted kezdete: febr. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1398
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 583

BOROSTYÁN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Ezüsthajú Bali, amikor összefutottatok, adott Neked 6 gyöngymangót. A kinemfogyó tegez termelt 6 mérgezett tüskét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+18 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+102 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 574.] Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.] Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 2. KP: elmormolod a 161. varázslatot a 86. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor.) [0 pontot használtál fel, van még 572.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 572.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 560.]

* 4. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 19. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok.) [0 pontot használtál fel, van még 560.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 558.] Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 558.]


v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 528.]

(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 523.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse) [0 pontot használtál fel, van még 523.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[186,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Jeges szellõ cirógatja az arcodat, amitõl hideg borzongás fut végig a hátadon. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sarki óriásteknõs lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a sarki óriásteknõs páncélos hátát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sarki óriásteknõs testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Agyartõrrel megérinted a sarki óriásteknõs páncélos hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sarki óriásteknõs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A sarki óriásteknõs szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 teknõcteknõt. 1680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerõ). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:)
Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amõba.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 5 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a korinthai amõba testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amõba testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Agyartõrrel jól megszúrkálod a korinthai amõba hullámzó testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 30 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a korinthai amõba testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Agyartõrrel meghorzsolod a korinthai amõba testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 20 életpontot vesztettél. A korinthai amõba szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 2612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerõ). [-15 varázspont.] Szinte fáj, ahogy fogaid hangosan vacognak (-25 életerõ).
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerõ). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [187,20] A bozótost sûrû erdõ váltja fel. A napot sehol sem látni az égbolton, a látóhatár szélén pedig, ameddig csak ellátni, felhõk gyûlekeznek, hogy csak ontsák és ontsák magukból ezt a végtelen mennyiségû hideg csapadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértekelve feltûnik a nagy kavarodas közepén egy apró alak. Ez nem más mint Veronel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy totemoszlopot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy átfázott zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny hõsugarat lõ ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Agyartõrrel meghorzsolod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Csak egy cidrizõ manaelementál. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Agyartõrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartõrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Találkozol egy gleccserkék szemû, hófehér bundájú, átlagos méretû farkassal. Magatartása barátságos, úgy tûnik telepatikus képességeivel kommunikál. Ó, hiszen ez deborah, farkassá változva! Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Szinte fáj, ahogy fogaid hangosan vacognak (-27 életerõ). Itt a lunch ideje. (-1 kaja.)
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerõ). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [186,21] Az erdõnek vége, dombvidéken vagy. A lejtõkön és emelkedõkön való mozgás sokkal veszélyesebbnek tûnik a normálisnál, mivel a földhöz odafagyott hó csúszik, de nagyon. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az inteligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledõ átfagyott woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 5 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard szörcsögõ hátát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartõrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartõrrel gyengén megszurkálod a woorgard jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Egy adag havat tüsszentesz ki az orrodon. Lehet hogy megfáztál (-28 életerõ). [54 pontot használtál fel, van még 469.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[185,22] Még mindig dombos terepen vagy. Libabõrös gondolataid támadnak, és a régmúlt hómentes idõszakairól ábrándozol. Aztán majdnem belelépsz egy jéghártyás lyukba, az utolsó pillanatban tudsz csak irányt változtatni. Látsz egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívõi építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 5 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögõ hátát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard szörcsögõ hátát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartõrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartõrrel megkarcolod a woorgard szörcsögõ hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerõ). [-15 varázspont.] Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-25 életerõ).

(Továbbmész...) [184,23] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A természet bolondériájának következtében ömlik a hó a fellegekbõl. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Észreveszel egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr hívõi építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy vacogó kultúrmasztodon. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 5 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartõrrel megérinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerõ). [-15 varázspont.] Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egyre nehezebb a mozgás összefagyott végtagjaiddal, egyre fájdalmasabb, ahogyan a hideg levegõ a tüdõdbe hatol (-29 életerõ).

(Továbbmész...) [183,24] Síkság, továbbra is csak síkság. Olyan elképesztõen sík a hóval beborított táj, mint a tenger végtelenje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy átfázott kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 5 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartõrrel megkarcolod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerõ). [-15 varázspont.] Nyakoncsípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Már gondolkozni is alig tudsz a hidegtõl, elhagyatott összefagyottságban (-28 életerõ). [39 pontot használtál fel, van még 430.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[182,25] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Jobb lábad hirtelen combközépig eltûnik a hideg hóban. Miközben amennyire lehet kitámasztod magad, egyrészt hogy ne csússz tovább, egyrészt, hogy kinyomd magad a felszínre, lábad szára teljesen átnedvesedik. Rövid aggódással teli tréning után azonban sikerül kiszabadítanod magad. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, megpillantasz egy Múmiát, amint éppen egy vikócmajmot fojtogat. Ha segíteni akarsz rajta, költs el 5 TVP-t! (51. jellempróba). Térdeit remegnek, majdnem összecsuklasz. Eszméletlenül hideg van (-26 életerõ). Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Összefutsz Lábszagú Vargányával. Dornodon korlátlan hatalmú fõpapja. Egy denevér szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy vortex talizmánt, egy umbatari karkötõt, egy obszidián függõt, egy mithril láncinget, egy zangrozi csizmát, egy borostyán függõt, egy zafír erõövet, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy gyémántsisakot és egy rejtõköpenyt visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy ongóliant trófea és egy jégzabáló trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított aurapollátor. Ahogy jobban megnézed, észreveszed, milyen gusztustalan nyál csorog a szájából. Egyszer csak egy hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette az arcodba küldi azt, ami az elõbb még a szájából ömlött. Fúj de undorító! Ha nem lenne itt a gazdája, biztos kitekernéd a nyakát. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Megszólal: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Odébbállsz.

(Továbbmész...) [182,26] Még mindig az erdõben vagy. A folyamatosan hulló hó néhány pillanatig megpihen a fák kinyújtott ágain, majd egy jól irányzott mozdulattal egyszerre zúdul alá. Többször alig tudsz elugrani az ilyen kellemetlenségek elõl. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Weasel egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közlegõ veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fagyoskodó purifikátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról jégcsóva varázslatot lõ rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartõrrel jól megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerõ). [-15 varázspont.] A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy eszkimó óriás. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 5 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az eszkimó óriás bal vállát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az eszkimó óriás testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartõrrel többször eltalálod az eszkimó óriás jobb karját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az eszkimó óriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az eszkimó óriás bundáját. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Agyartõrrel épp hogy megszúrod az eszkimó óriás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az eszkimó óriás mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Az eszkimó óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerõ). [-15 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Már csupán egy remegõ jégcsapnak érzed magad (-26 életerõ). [36 pontot használtál fel, van még 394.]

v 181 188 61 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(182,25) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), 51. jellempróba, Lábszagú Vargánya (1055. kalandozó)
(182,26) mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), purifikátorok (#157), eszkimó óriás (#648)
(183,24) Dornodon oltár, kultúrmasztodon (#227)
(184,23) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, kultúrmasztodon (#227)
(185,22) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), Raia oltár, 47. jellempróba, woorgard (#231)
(186,19) sarki óriásteknõs (#646), Leah oltár, korinthai amõba (#420)
(186,21) Tharr oltár, 49. jellempróba, érclelõhely, woorgard (#231)
(187,20) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), szent liget (#439), mûvészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581,
belõle készíthetõ: #582), totemoszlop (#505), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), fekete kaktusz (#577, belõle
készíthetõ: #578), zoloboo sámánok (#230), manaelementál (#290), Deborah (1950. kalandozó)

[188,61] Épületek tûnnek fel. Kihaltak az utcák, és közel járhatatlanok. A legtöbb helyen megpróbálkoztak a hó elhordásával, de ezzel csak azt érték el, hogy az utcát eltorlaszoló hókupacok képzõdtek, melyet a szél áldatlan tevékenysége újra szétterít a környéken. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy átfagyott részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 5 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó bal karját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartõrrel megdöföd a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy adag havat tüsszentesz ki az orrodon. Lehet hogy megfáztál (-29 életerõ). Összefutsz egy kopasz, félszemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Egy arany papi karkötõt, egy halálhozó talizmánt, egy rinóbõr övet, egy ryuku nadrágot, egy rémbõr tarkóvédõt, egy ryuku karvédõt, egy a háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy zafír védõgyûrût, egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát, egy mithril láncinget, egy mithril kesztyût és egy mágusköpenyt visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy Raia szent lovagja trófea teszi egyedivé. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy krathan szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Wart. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 384.]

a 538 5667 1 átadod az 538. tárgyat az 5667. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Bufa páncélját Wart részére. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

aa 281 153 108 átadod a 281. tárgyat a 153. tárgyat a 108. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 raptor karmot Wart részére. Ok, sikeresen átadtál 10 pirkitet Wart részére. Ok, sikeresen átadtál 5 nyílvesszõt Wart részére. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

a 403 5667 3 átadod a 403. tárgyat az 5667. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 fokhagymát Wart részére. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Kihaltak az utcák, és közel járhatatlanok. A legtöbb helyen megpróbálkoztak a hó elhordásával, de ezzel csak azt érték el, hogy az utcát eltorlaszoló hókupacok képzõdtek, melyet a szél áldatlan tevékenysége újra szétterít a környéken. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr hívõi építették. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-30 életerõ). Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).

(Továbbmész...) [186,59] Még mindig a városban vagy. Az utcák túl kihaltak, a hóban már lábnyomok sem látszanak. Vajon hova menekültek az emberek a mindenkit sújtó ítéletidõ elõl? Van itt egy olimpiai aréna (634. épület.). Már gondolkozni is alig tudsz a hidegtõl, elhagyatott összefagyottságban (-30 életerõ). [16 pontot használtál fel, van még 368.]

szk 647 keresed a 647. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy lábascetet. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

be 634 bemész a 634. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tûzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

at 5667 10 TU-t adsz át az 5667. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

in 5667 306 52 leírod az 5667. kalandozónak a 306. szörnyet az 52. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy méregelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) patakot. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

in 5667 307 360 leírod az 5667. kalandozónak a 307. szörnyet a 360. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru herceg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

in 5667 310 361 leírod az 5667. kalandozónak a 310. szörnyet a 361. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan zsoldos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) káosz szimbólumot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

in 5667 314 362 leírod az 5667. kalandozónak a 314. szörnyet a 362. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét ölész. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékköpenyt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

in 5667 315 368 leírod az 5667. kalandozónak a 315. szörnyet a 368. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Rém. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kinemfogyó tegezt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

in 5667 316 370 leírod az 5667. kalandozónak a 316. szörnyet a 370. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidérckirály. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vascarai csizmát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

in 5667 318 352 leírod az 5667. kalandozónak a 318. szörnyet a 352. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan mágus. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithrilt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 363.]


* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot)
Ezt a szolgáltatást csakis akkor tudod igénybe venni, ha alapbetéted legalább 1000 arany. [0 pontot használtál fel, van még 363.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 323.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 283.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenállóképességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 243.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 203.]


tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Csobogó, tiszta vizû kék patak képe jelenik meg elõtted, de a szomjúságodat ez nem csillapítja. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedõ. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 36 arannyal tartozol a kincstárnak. Halkan szitkozódva, kifizetsz 36 aranyat. Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következõ körben tehát 575 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA

SARKI ÓRIÁSTEKNÕS (646. SZÖRNY)
A legkeményebb télre, a legáthatóbb hidegre is felkészítette a természet ezt a nagyra nõtt állatot: a teknõsök jól ismert páncéljába burkolva dupla bõrréteg óvja belsõ szerveit a kegyetlen idõjárástól. Méretei elképesztõek, egy átlagos méretû ember férfi könnyedén elférne szájában... már ha találnánk olyan bolondot, aki erre az öngyilkos vállalkozásra hajlandó lenne. A sarki óriásteknõs ugyanis bárkit megharap, aki megközelíti terratóriumát, de persze elõfordul az is, hogy csupán szórakozásból ijeszti el a közelébe merészkedõket.

KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amõba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebbõl mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettõvel nõ az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

ESZKIMÓ ÓRIÁS (648. SZÖRNY)
Az eszkimó óriás az öltözködés nagymestere. Teljes mértékig tisztában van azzal, mely holmik azok, melyek tökéletesen megóvják testét a halálosan metszõ hidegtõl. Persze a rituálé nem egy lépésbõl áll: miután kiszemelt egy megtermett jegesmedvét, és egy sziklával leterítette áldozatát, barbár módszerekre emlékeztetõ kõkésével megnyúzza az állatot, majd a bõrébõl olyan kabátot készít, ami büdös ugyan kicsit, de a hidegnek ellenáll. Aki pedig a jelenlegi idõjárási körülmények között ilyen sokat érõ receptnek a birtokában van, persze, hogy bizalmatlan, mindennel és mindenkivel szemben. Épp ezért nagyon pici az esély arra, hogy az eszkimó óriást barátságos hangulatban találd.



KARAKTERLAP
Borostyán, egy barna, kontyos hajú, zöld szemû gnóm nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Sheran fõpapja vagy. Papi hited: 303. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 234. fordulód.

 Erõ:31 (39)  Szint:25  Merészség:5/5 Magasság:104 cm 
 IQ:39 (42)  Támadás:34  Aggresszió:5 Testsúly:41 kg 
 Ügyesség:26 (28)  Védekezés:29  Menekülés:30 % Életkor:93/93 év 
 Egészség:34 (36)  Életpont:435/283  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:40 (41)  Varázspont:1242/428  Pénz:587 arany Kép. pont:20 
 Tudatpont:21/0       Halhatatlanság:1 %   EFejl:23 

Eddig összesen 1541 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16936 TP-t kaptál. Jelenleg 1626514 TP-d van. A következõ szinthez még 73486 TP szükséges. Trófeáid: halálelementál, tûzelementál, élõholt õsmágus.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 9/45   ökölvívás: 2/59   szúrófegyverek: 34/28 (+9%)
  vágófegyverek: 7/29 (+6%)   ütõfegyverek: 1/52   lõfegyverek: 29/50 (+4%)
  dobófegyverek: 3/60        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) (2 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 20/35   2. nyomkövetés: 75/19 (+24%)   3. mászás: 2/43 (-200%)
  4. csapdakészítés: 12/75   5. csapdaészlelés: 2/97   6. gyógyítás: 11/56
  7. titkosírás: 1/66   8. felderítés: 14/83   9. szörnyidomítás: 5/90
  10. teológia: 53/0 (+31%)   11. taumaturgia: 70/85 (+5%)   12. versengés: 3/63 (+8%)
  13. szörnyismeret: 24/12   14. zárnyitás: 1/70   15. vadászat: 4/58
  16. bányászat: 15/50 (+10%)   17. úszás: 15/21    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 48 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), gnóm nyílpuskát (#546) (max. 1 darabot , csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210), ongóliant (#159), kneopatikus mollusk (#209), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), elektromos angolna (#196), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), halálelementál (#279), átokosztó (#372), oglyth (#374), õrjáratozó katona (#274), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
süvítõ rája (#113), semlegesek (#989), jók (#990), õsdentor (#282), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élõholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhõ II (#193, 18 VP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +49 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +49 vp 1 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás II (#169) méregsemlegesítés (#14) becsületjel (#158)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> csontváz (#48)   villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)   villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> adószedõ (#234)   villámcsapás (#50) >> kronotapír (#286)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)   izomernyesztés (#33) >> pszi õselementál (#258)
jégoszlop (#231) >> halálelementál (#279)   jégoszlop (#231) >> árnylord (#342)
jégoszlop (#231) >> áldott okerón (#336)   jégoszlop (#231) >> elektromos angolna (#196)
jégoszlop (#231) >> gorath lárva (#376)   jégoszlop (#231) >> oglyth (#374)
jégoszlop (#231) >> élõholt õsmágus (#179)   jégoszlop (#231) >> õrjáratozó katona (#274)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 18, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> jégelementál (#277)   varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelõ komponensként elõször leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7)
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * nehéz harci kesztyû (#464) 1   optiri agysisak (#315) 1 * Morgan sipkája (#466)
$1   sárga erõöv ($276) 1   topáz erényöv (#731) 1 * óriások öve (#613)
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartõr (#420) 1   mandibulakasza (#127) 1 * biami kvazárlándzsa (#568)
16   szent nyílp.lövedék (#549) 1   gnóm nyílpuska (#546) 1   csontpozdorja (#424)
3   szigony (#389) 2   bumeráng (#249) 20   mérg. vasnyíl (#187)
1 * fúvócsõ (#20) 29 * mérgezett tüske (#23) $1   ezüsttõr ($322)
$1   szöges bunkó ($8) 114   tüske (#22)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   arany karperec ($194) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * arany papi karkötõ (#309)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   halálhozó talizmán (#813) 1   korinthai talizmán (#814)
1   virág szimbólum (#143) 14   borostyán függõ (#162) 1 * óriás fülbevaló (#614)
$1   aranygyûrû ($193)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 5   varázskõ (#305) $1   ezüst kulcs ($184)
4   sötét tekercs (#535) $2   fáklya ($36) 1   kristályfolyadék (#449)
3   bájital (#261) 2   szent jogar (#150) 1   nagy vaskulcs (#186)
1   szeksztáns (#32) 1   ásó (#34) 1   kinemfogyó tegez (#368)
43   kaja (#2)        
Löttyök és porok, tartóstul
8   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 40]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
2   szent kehely (#257) [bennük 16 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   quwarg tojás (#360) $1   szvó-ektoplazma ($151) 2   tükör (#43)
$1   teknõcteknõ ($416) 4   púderkõ (#119) 1   jégszív (#282)
8   fokhagyma (#403) 2   halcsont (#390) 18   polip szívóka (#391)
$2   eknozol ($540) 6   fõnixtoll (#563) 20   smirglilevél (#29)
6   kvazár (#244) 1   purifikátor háj (#269) 1   lótuszvirág (#447)
1   galachmit (#310) $7   trikornis szarv ($198) 1   fpi formázó minta (#419)
1   vörös zyel (#606) 1   moa gyémánt (#385) 2   kõszem (#304)

Összsúly: 60.65 kgMegterheltség: 68%
GYJ: Tetszõleges értkû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
1   mithril sisak (#465) 22   csalánvirág (#582) 315   kaja (#2)
14   pirkit (#153) 5   grifftojás (#179) 7   xirnox szív (#213)
300   tüske (#22) 122   isteni könnycsepp (#260) 1   csontkulcs (#74)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 gyöngymangó (#135) 10 pirkit (#153) 1 raptor karom (#281)
3 fokhagyma (#403) 1 Bufa páncélja (#538) 5 nyílvesszõ (#108)
1 tudás gyöngye (#522) 34 mérgezett tüske (#23) 1 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany karperec (#194) 1 varázskõ (#305) 1 teknõcteknõ (#416)
1 korinthai talizmán (#814) 1 purifikátor háj (#269) 20 kaja (#2)
1 szöges bunkó (#8)        



E körben tett lépéseid térképe

(186,59) olimpiai aréna (#634)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár
(188,61) részeg kalandozók (#187), Wart (5667. kalandozó)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.