Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Techiulan, a Thargodan herceg
Küldd el képeslapként!
"Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang, a sárkányok ura. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószín?, hogy akad bárki, aki képes lenne legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható..." - részlet a Techiulanról összegyűjtött információkból
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 22:17:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. júl. 8. 9h:13'
EZ A 405. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
406. játékheted kezdete: júl. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1699
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 464
Extra forduló: 7

LEXOR KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 7. napján összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. Raia tanítványa. Egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy rejtõköpenyt, egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy aranygyûrût, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ezüst gyûrût és egy ezüst karkötõt, egy láncinget visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy epokitféreg trófea és egy vérfürdetõ magszim trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegõben. Nem rádöltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Folytatod utadat. Lee-MBO, amikor összefutottatok, adott Neked egy kötelet és egy szögletes követ. Chi Borg, amikor találkoztál vele, adott Neked egy sötét tekercset (ld. enc.). A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) mérleget (ld. enc.). Az aranytermõ erszény 49 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+10 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+52 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy vérfürdetõ magszim nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdetõ magszim testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdetõ magszim húsos törzsét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vérfürdetõ magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdetõ magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 magszim belet. 619 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 600.]
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 595.]
* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]
* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 590.]
* 4. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 585.]
* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]


l 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 237 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 570.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

szm 117 megölöd a 117. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a mutáns pók: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

id 101 65 idomítod a 101. szörnyet 65 pontért
Elkezdõdnek a leckék a sullár számára. Értelmesebbnek tûnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejezõdött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 3 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 80 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [65 pontot használtál fel, van még 505.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[105,79] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,78] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). (Vándorcirkusz:) Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod tikolni elõle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 147 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1192 tapasztalati pontot kaptál. Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi. - Én nem tudok neked semmit adni! - Nem - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Megállsz egy sátor elõtt, melynek a bejárata fölött nagybetûkkel írva a következõ szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod mit tudsz. Az elsõ próba következik. A súlyzó nem tûnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 399 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel elsõ lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megõrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. - Bonyolult ez az útvesztõ - szisszensz fel már az elsõ megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetõen. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedbõl, ha feladod a próbát. 399 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi: - Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy hollófekete hajú, ferde szemû kobudera férfi táborát. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia tanítványa. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy nap szimbólumot, egy rejtõköpenyt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy regeneráló gyûrût, egy arany masszariasztót, egy trófea nyakláncot, egy jing-jang fejpántot és egy bíbor erõövet visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ekharion trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! (Auralátás: Asmodee - 5790. kalandozó) Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 455.]

al 4 17 27 áldozol: a 4. tárgyat a 17. tárgyat a 27. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakõre, majd rárakod a botot, a szögletes követ és a vizet. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Sötétvörös és haragoszöld lángok csapnak fel! Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kõ szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kõre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tûz égett rajta még egy pillanattal elõbb. Feszülten várakozol... Dübörgõ hang szólal meg: "Á, szóval el akarsz árulni? Jól van, menj csak, a hozzád hasonló gyengéknek úgysincs helye a követõim közt. De elõbb visszaadod, amit kaptál tõlem..." A következõ pillanatban megjelenik egy büntetõ praglonc. A menekülés lehetetlennek látszik.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Elszántan a másikra támadsz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyengén megütögeted a büntetõ praglonc testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A büntetõ praglonc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyengülsz. (-1 erõ.) Varázstudásod szökik! (-26 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerõ.) Elfelejtettél néhány varázslatot. Mostantól nincs istened! A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a büntetõ praglonc testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A büntetõ praglonc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Agyi energiáid szöknek. (-1 IQ.) Varázstudásod szökik! (-26 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerõ.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyengén megütögeted a büntetõ praglonc bal lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a büntetõ praglonc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyre sutább leszel. (-1 ügyesség.) Varázstudásod szökik! (-26 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerõ.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a büntetõ praglonc hártyás bõrét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Varázstudásod szökik! (-26 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerõ.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a büntetõ praglonc hártyás bõrét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A büntetõ praglonc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Varázstudásod szökik! (-26 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerõ.) A praglonc most már hagyja, hogy elvonszold magad. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl. [20 pontot használtál fel, van még 435.]


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideáis helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+111 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 395.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[106,77] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak nyakát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Az ellenfeledet borító tüskék megsebeztek. (-15 életpont.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,76] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Találsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 375.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Hangosan, érthetõen kimondod a találós kérdés megfejtését. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletõdve lépsz be a tökéletesen tisztának tûnõ belsõ terembe. Fentrõl fényforrás világítja meg a kívülrõl jóval kisebbnek tûnõ phua-kúpot. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerûen! Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 375.] Távolról káoszcsapás varázslatot lõsz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lõ rád. 6 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a massza fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 fémrudat. 540 tapasztalati pontot kaptál. Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk tüske, egy aranygyûrû és egy igazgy. fülbevaló. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 360.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[108,76] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kõrétegbõl áll. Észreveszel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. keletre nézve látsz egy vaskohót. északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. (Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mélységi grittang szagot érzel! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a mélységi grittang köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbrõl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [109,76] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kõrétegbõl áll. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. keletre nézve látsz egy vaskohót. délkeletre egy vaskohó van. északnyugatra egy vaskohó van. északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,76] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kõrétegbõl áll. Észreveszel egy teljesen lerombolt templomot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár elõtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. délkeletre nézve látsz egy vaskohót. délre egy vaskohó van. északnyugatra egy vaskohó van. északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. [46 pontot használtál fel, van még 314.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[110,75] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal középsõ lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. délkeletre nézve látsz egy vaskohót. délnyugatra egy vaskohó van. nyugatra egy vaskohó van. északnyugatra egy olvasztókemence van. északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [111,75] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. délre egy vaskohó van. délnyugatra egy vaskohó van. északnyugatra egy mély szakadék van. északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 294.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
Megkezdõdik a mélységi grittang tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyû feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejezõdött! Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 50 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 274.]

v 96 98 81 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(105,79) Fairlight oltár
(105,80) vérfürdetõ magszim (#148), mutáns pók (#117)
(106,77) 24. jellempróba, Fairlight oltár, tüskés harci gromak (#156)
(106,78) nekrofun (#173), Chara-din rúnaköve, oltár, 29. jellempróba, smaragdgólem (#417), Asmodee (5790. kalandozó),
büntetõ praglonc (#125)
(107,76) Dornodon oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), massza (#217)
(108,76) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelõhely, mélységi grittangok (#103)
(109,76) vaskohó (#155), 46. jellempróba
(110,75) fémbontó szójer (#150), világítótorony (#156)
(110,76) oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelõhely

[98,81] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitûek számára. Érd: 3528 " Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy fogadó a Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 264.]

be 612 30 7 bemész a 612. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. - Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! - Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Kiperkálod a fizetséget, 18 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. A szoba komfortos, tiszta ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [6 pontot használtál fel, van még 258.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében kétismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 218.]


tf 2 18 fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [18 pontot használtál fel, van még 200.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba merülsz a puha ágyikóban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 408 pontot. A következõ körben tehát 608 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy késõbb is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.
MÉRLEG (81. TÁRGY)
Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levõ tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kõ felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.

KARAKTERLAPOD


Lexor, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

erõ : 32(34)
iq : 27
ügyesség : 30
egészség : 25
szerencse: 28
tudatpont: 7/ 0
szint : 19
támadás : 18
védekezés: 52
életpont : 312/194
varázspt : 133/ 11
merészség: 8/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (298)
pénz : 464 arany
magasság: 153 cm
testsúly: 46 kg
életkor: 35 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 14 TU

Eddig összesen 1468 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5283 TP-t kaptál. Jelenleg 443386 TP-d van. A következõ szinthez még 6614 TP szükséges. Trófeáid: qwarg rohamosztagos, quwarg parafenomén, óriásféreg. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynõ, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos. A 265. fordulódban 68 arany került a bankszámládra. 70 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 26 szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 19 ütõfegyverek: 1 lõfegyverek: 23 dobófegyverek: 19 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (180%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-8.); ubuk dobónyíl (9-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 29 nyomkövetés: 73 lopás: 3 mászás: 6 csapdakészítés: 18 csapdaészlelés: 7 gyógyítás: 56 titkosírás: 18 felderítés: 17 szörnyidomítás: 8 teológia: 24 taumaturgia: 12 versengés: 2 harcmûvészetek: 29 zene: 9 szörnyismeret: 17 zárnyitás: 5 vadászat: 15 bányászat: 21 úszás: 1

Feltételes parancsok


DX 1; ásol max. 12 pontért csak 152. fémet vagy jobbat; mászol max. 24 pontért; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért max. 2 alkalommal; kutatsz max. 40 pontért; lopsz a 4. fajtól; elfogod a 184. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 88. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 74. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 99. szörnyet a 219. csapdával; cirkusz 27; elfogod a 102. szörnyet a 220. csapdával; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *154; 40; Barátságosság: 158; 155;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) tompítás (#40 *8) villámcsapás (#50 *18) láthatatlanság (#76 *15) városi teleport (#96 *50) a munka gyümölcse (#224 *10)

Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 200 50 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 200 200 200 40 Kire 161 217 158 234

Elfogott szörnyeid: törpemammut (#115) státusz: OK; tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK; sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK; mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK;

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

$1*tankány karom ($237) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1*nagy vaspajzs (#161) $1 szöges páncél ($65) $1*rejtõköpeny ($277) 1*bíbor erõöv (#291)

Fegyverek és lövedékek

1 kõkés (#6) 19 kerek kõ (#19) 2*ubuk dobónyíl (#138) 5 ezüsthegyû nyíl (#323) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 hosszú íj (#111) 1 fúvócsõ (#20) 2 ezüstshuriken (#327) 1 rövid kard (#171) 1 vas dobónyíl (#189) 5 mérgezett tüske (#23) $1 bronzhegyû lándzsa ($87) 12 nyu-shuriken (#157) 3 bronzhegyû nyíl (#94) 1 ezüstkard (#325) 3 nyílvesszõ (#108) 2 csontpálca (#329) 1 mérg. vasnyíl (#187)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1 káosz szimbólum (#361) $2 obszidián függõ ($195) $1 ezüst gyûrû ($180) 1*trófea nyaklánc (#196) 1*kristályrend (#545) $3 réz papi karkötõ ($307) 1 gólem talizmán (#811) $1 zafír medallion ($514) $1 aranylánc ($191) $1 aranygyûrû ($193) $1 igazgy. fülbevaló ($197) $2 ametiszt medál ($275)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 ásó (#34) 1 távcsõ (#42) 6+pukkanó tûcsapda (#336) $1 kötél ($92) 2 furulya (#233) 2+deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 szeksztáns (#32) 11 kaja (#2) 1 márványkulcs (#245) 1 aranytermõ erszény (#819) 1 zárnyitó készlet (#39) 2 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165) 3 fáklya (#36) 1 dorony duda (#235) 1 szent jogar (#150) 2 ezüst kulcs (#184) 1 kis aranykulcs (#240)

Löttyök és porok, tartóstul

4 vizestömlõ (#3) [ bennük 70 korty víz (#27) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 4 zöld üveg (#82) [ bennük 20 csepp ragasztó (#83) ] 3 kavadu iszák (#25) [ bennük 10 csepp gyenge méreg (#26) ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 11 csepp tinta (#101) ] 6 sullár hólyag (#168) [ bennük 31 csepp spiritusz (#170) ] 6 huhogó bibe (#332) [ bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333) ] 4 fûszertartó (#210) [ bennük 1 csepp sáfránypor (#211) ] 11 uzbány csõr (#169) [ bennük 55 csepp ugh méreg (#166) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

6 aurach fog (#657) 4 madártoll (#112) 22 smirglilevél (#29) 2 rinóbõr (#651) 6 álompor (#396) 2 moa obszidián (#380) 2 pular kristály (#239) $3 gromak bõr ($268) 5 gyöngymangó (#135) $1 fémrúd ($104) 5 elkarog szõr (#665) 2 mocsári penke (#148) $2 fülemüle agyar ($267) 1 pirkit (#153) 23 csuklyavirág (#133) $3 magszim bél ($103) 1 kazmár gyökér (#205) 1 xirnox szív (#213) 37 sünmedve tüske (#14) 3 nektoraf faggyú (#667) 9 kõszem (#304) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 evaporõr háj (#105) 3 móri gyümölcs (#116) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 vapár ág (#110) 6 purifikátor háj (#269) 8 vasérc (#152)

Összsúly: 71.16 kg megterheltség: 91 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(98,81) fogadó # (#612), oltár


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.