Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sárkánykölykök
Küldd el képeslapként!
Talán ezelőtt még soha nem hallottál arról, hogy sárkánytenyésztésre adná valaki a fejét, de hidd el, létezik ilyen. Egy távoli nép fiai hónapokig nevelgetik az "apró" jószágokat, hogy aztán őket "szőrén" meglovagolva, az éppen aktuális háborúba induljanak a hátukon.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 19:26:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Pamutszemû Krador 163. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. febr. 14. 9h:22'
EZ A 297. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
298. játékheted kezdete: febr. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1748
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 101
Extra forduló: 11

PAMUTSZEMÛ KRADOR KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,30] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 2. napján összeakadsz Aremmel. Sheran fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy csontamulettet, egy regeneráló gyûrût, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy bunthar trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 4. napon újból összeakadsz Aremmel. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 7. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemû mutáns nõvel. Sheran püspöke. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy szürke bõrkesztyût és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû az alávaló. Összeismerkedtek. Az õ neve UgyanKedvesPotrien. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.

Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyû nyilat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+65 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+59 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: elmormolod a 10. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]


m 4 mozogsz délre
[124,31] Szûnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Aiby 'eem Yxté elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 266.]

jlk 5301 jelszó kimondása 5301
Hangosan, érthetõen kimondod a jelszót a kúp belsejében. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezetõ lépcsõt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 146 tapasztalati pontot kaptál.

                           
      30                    
   31     32       9     10   
                           
                           
                7       12  
  27       28                
                    8      
      29                    
                    11      
      26                    
                           
                           
                           
                           
   24  23  25                 
                    6      
  21   20   22         5      
                           
  18   17   19                
                3   2  4   
   15  14  16                 
                           
                           
      13             1      
                           
                           
lépcsõk hova visznek:
6: 1. térkép 7. pont
7: 1. térkép 6. pont
12: 1. térkép 13. pont
13: 1. térkép 12. pont
Ez a 64. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[125,30] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy burástya királynõ. Ettõl nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 21 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynõ testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a burástya királynõ fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a burástya királynõ testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Marásokat ejt rajtad a burástya királynõ. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynõ most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [125,29] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy sullár jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sullár került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 23 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sullár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a sullár jobb elsõ lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelõ szarvai elõl. Idõben félreugrasz a sullár rúgása elõl. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 404 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 9 tüskét.

(Továbbmész...) [125,28] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képzõdményt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képzõdményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tetõ-fészekbe nem sok fény szûrõdik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy bundás csirmáz!

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képzõdményt.
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). - Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietõsen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklõdésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjébõl.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Távolról energiatüskék varázslatot lõsz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tûzgolyó varázslat. 65 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus nyakát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Orgyilkos tõrrel eltalálod a vortexmágus ködlõ lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tûzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt álló óriáshoz fordulsz. - Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek. - Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a gyöngymangó a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, õ viszont nem tûnik ennyire boldognak. - És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól: - Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következõ tárgyakkal gyere legközelebb: 8 mákrózsa virág, 2 rakolits por, 3 rókafarok, 1 szöges bunkó, 4 aurach fog. A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsõsorban az elõtte ülõ morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az elõtte heverõ kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Hamar kiderül, hogy ellenfeled nem csak játékként fogja fel ezt az egészet. 100 aranyról induló összeggel kezdenétek, de amikor közlöd, hogy annyi nincs nálad, sértetten elzavar a sátrától. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettõl nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Orgyilkos tõrrel eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 11 tüskét. [102 pontot használtál fel, van még 159.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
[124,28] Még mindig bozótos. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, õ csak pihenjen. Mikor egy fának dõlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erõvel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. A lény nagy levegõt vesz, és félrefújja lövedékedet. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+78 életerõ.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,30] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 7 tüskét. [98 pontot használtál fel, van még 61.]

m 2 mozogsz keletre
[124,30] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 49.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 49.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 24.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következõ körben tehát 328 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Pamutszemû Krador, egy hollófekete, hosszú hajú, világoskék szemû, körszakállas ember férfi vagy. Leah eljövendõ papja vagy. A végítélet várói (#9168) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

 Erõ:28 (31)  Szint:17  Merészség:5/4 Magasság:172 cm 
 IQ:24 (27)  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:85 kg 
 Ügyesség:26 (30)  Védekezés:31  Menekülés:35 % Életkor:23/23 év 
 Egészség:23 (27)  Életpont:270/164  Jellem: gonosz (123) Tul. pont:
 Szerencse:23 (25)  Varázspont:237/0  Pénz:21 arany Kép. pont:
 Tudatpont:8/5             
Eddig összesen 713 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4488 TP-t kaptál. Jelenleg 251594 TP-d van. A következõ szinthez még 8406 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, élõholt quwarg, ezoterikus mardel. A 132. fordulódban 165 arany került a bankszámládra. 241 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 22   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 14   lõfegyverek: 21   dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (160%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 8   2. nyomkövetés: 30 (+1)   3. lopás: 5
  4. mászás: 5   5. csapdakészítés: 13   6. csapdaészlelés: 4
  7. gyógyítás: 36   8. titkosírás: 3   9. felderítés: 8
  10. szörnyidomítás: 2   11. teológia: 17   12. taumaturgia: 17
  13. versengés: 5 (+1)   14. zene: 17   15. szörnyismeret: 4
  16. zárnyitás: 2   17. vadászat: 8   18. bányászat: 18

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 2 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit.
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Valószínûleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (teljesítve)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1   mászókarom (#78)
1 * ryuku köpeny (#693) 5 * sárga erõöv (#276) 1   sötét kámzsa (#699)
1   szirén köpenye (#820) 2 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
8 * bronzhegyû nyíl (#94) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324) 1   ezüsttõr (#322)
1   fúvócsõ (#20) 1   göcsörtös bunkó (#123) 1 * hosszú íj (#111)
7   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) $2 * orgyilkos tõr ($225)
1   parittya (#18) 40   tüske (#22) 11   ubuk tüske (#131)
1   vasalt bunkó (#181) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany papi karkötõ (#309) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1   ritualista amulett (#708) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 4   aranypikkely (#415) 15   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 5   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1   hebrencs csapda (#147) 40   kaja (#2)
1   kinemfogyó tegez (#368) 1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
3   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1 + nyílcsapda (#243) 1   rézkulcs (#75) 1   shinai gömb (#348)
1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1   huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 45 csepp spiritusz (#170), fér még: 15]
7   uzbány csõr (#169) [bennük 75 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 15 korty víz (#27), fér még: 25]
1   zöld üveg (#82) [benne 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
20   álompor (#396) 2   amniosz (#203) 7   dorony tüdõ (#212)
1   dözmöng szív (#122) 17   drótszõr (#37) 1   elf csont (#664)
6   fõnixtoll (#563) 1   ilkin érc (#232) 1   jégszív (#282)
23   kaktusztüske (#114) 11   madártoll (#112) 2   mákrózsa virág (#56)
1   mocsári penke (#148) 2   móri gyümölcs (#116) $1   mutáns csont ($331)
$1   óndarab ($85) 3   pirkit (#153) $3   rézdarab ($70)
1   sámán erszény (#650) 1   Thargodan esszencia (#328) 1   Tiume batyuja (#660)
2   trikornis szarv (#198) 1   tükör (#43) 13   vasérc (#152)
2   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 73.59 kgMegterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 gyöngymangó (#135)
3 kaktusztüske (#114) 3 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyû nyíl (#94) 1 dorony tüdõ (#212) 3 kaja (#2)
4 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)    



E körben tett lépéseid térképe

(124,28) 24. jellempróba
(124,29) sóhajtó dornyok (#112), 36. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(124,30) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), 42. jellempróba
(124,31) mínosz-kúp (#178), 45. jellempróba, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit
(#720), szent tölgyfa (#393)
(125,28) grok-képzõdmény (#149), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534),
bundás csirmáz (#93), vortexmágus (#418), ragyás burástyák (#111)
(125,29) oltár, sullárok (#101)
(125,30) burástya királynõ (#759), kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tõletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélõk Földje épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi mûködését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így innentõl az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.