Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A hírnök szava
Küldd el képeslapként!
"Halljátok hát, Alanor városának lakói, Borax rendeletét! Kerek egy hónap múlva olimpiai játékok kerülnek megrendezésre, melyen amellett, hogy kiválasztjuk a legrátermettebb kalandozót, artista látványosságokkal is fogunk szórakoztatni benneteket!"
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 21:01:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. júl. 17. 10h:04'
EZ A 267. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
268. játékheted kezdete: júl. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1766
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 518
Extra forduló: 18

AMIN NAGAT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 2. napján összefutsz Xantorral. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy vasvértet, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy fekete bõrcsizmát, egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy smaragd védõgyûrût, egy sárga erõövet, egy kvazár sisakot és egy lánckesztyût visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy csontváz lord trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 0-2 TU-val rendelkezik. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Xantor kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 drótszõrt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+22 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+184 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+130 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 384.]
* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 379.]
* 2. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]
* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 369.]
* 4. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 359.]
* 5. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Létrehoztad a jellemrejtés varázslatot! Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]


im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+97 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 324.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+64 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 294.]
ba 417 nem támadod a 417. szörnyet
BA 417 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

in 1225 182 517 leírod az 1225. kalandozónak a 182. szörnyet az 517. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy pöfögõ kregon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Chara-din ékkövét. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

in 1225 192 553 leírod az 1225. kalandozónak a 192. szörnyet az 553. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy trosnyogó szakóca. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tünde íjat. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

in 1225 193 388 leírod az 1225. kalandozónak a 193. szörnyet a 388. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) natali követ. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

in 1225 359 375 leírod az 1225. kalandozónak a 359. szörnyet a 375. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy földsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fekete csuhát. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

in 1225 264 556 leírod az 1225. kalandozónak a 264. szörnyet az 556. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy páncélos lovag. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jing-jang fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

in 1225 265 365 leírod az 1225. kalandozónak a 265. szörnyet a 365. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy harci mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tyrkiai mászógépet. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

in 1225 267 345 leírod az 1225. kalandozónak a 267. szörnyet a 345. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy mestervarázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) viharfelhõt. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az õsi csatamezõ síri hangulatával, ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Messze, a csatamezõ túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Még semmi! Azért nem adod fel. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc jön feléd.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sírlidérc nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 530 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Hu, azért valószínûleg nem ez volt a csatamezõt uraló fõszörny. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élõholt mágus támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élõholt mágus bal vállát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az élõholt mágus fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 9 életpontot vesztettél. Az élõholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 922 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. [30 pontot használtál fel, van még 264.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[133,108] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy szutykos remák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a szutykos remák lebegõ nyúlványait. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a szutykos remák szõrös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont, -2 TU.) Ryuku kopjával megdöföd a szutykos remák lebegõ nyúlványait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont, -1 TU.) A következõ pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak? Észreveszel egy óriás liánt. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,109] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Észreveszel egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bûz! Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Elég az enyelgésbõl, lássunk munkához! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyû támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyû testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a dögkeselyû fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A dögkeselyû néhányszor belevágja a csõrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd a dögkeselyû jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a dögkeselyû bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyû a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A dögkeselyû szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Egyenlõre még semmi. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember jön feléd.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tetemember bûzlõ testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a tetemember bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb a csatamezõ populációja. No sebaj! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élõholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az élõholt mágus testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az élõholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 10 életpontot vesztettél. Az élõholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 922 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebbõl a bûzös és gyászos hangulatú temetõbõl, úgyhogy távozol. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térdenállva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. délre nézve látsz egy rúnakövet. nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,110] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nõ belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nõ nem gyõz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.) A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy õsi csatamezõt. délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. nyugatra egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 190.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+91 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[135,111] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sírlidérc fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 530 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. A következõ kincseket találtad: egy göcsörtös bunkó. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közelg! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 829 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz lord támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megbökdösöd a csontváz lord zörgõ csontját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívõi építették. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlõt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy õsi csatamezõt. délre nézve látsz egy púdersziklát. délnyugatra egy vaskohó van. nyugatra egy olvasztókemence van. északnyugatra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,112] Szûnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az óriás csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 829 tapasztalati pontot kaptál. Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamezõ felásását. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 bumeráng. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohsem jön keményebb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élõholt mágus intéz feléd kihívást.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az élõholt mágus bal karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az élõholt mágus nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölõdsz. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 922 tapasztalati pontot kaptál. Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következõ kincseket találtad: egy Eldaran karkötõje és egy ezüstshuriken. A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy õsi csatamezõt. délre nézve látsz egy vaskohót. nyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,113] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó jön feléd.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bõrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szöges páncél. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed az óriás csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 829 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz támad rád.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohsem jön keményebb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élõholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekezõ varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az élõholt mágus bal oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az élõholt mágus bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élõholt mágus ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 922 tapasztalati pontot kaptál. Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! Egyre erõsödõ szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezõt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Moloh elõtt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [126 pontot használtál fel, van még 34.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

at 2639 2 TU-t adsz át a 2639. kalandozónak 2
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belõle. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+99 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: TVP elõvétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 13.]
* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 4. BP: nem támadod a semleges jellemûeket a jó jellemûeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 5. BP: élelemszerzés 13 pontért
Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 0.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 30, 4. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 5 kaját töm magába a törpemammut. 3 kaját nyel le a garokk. Lestrapálva a nap eseményeitõl, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 383 pontot. A következõ körben tehát 383 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Amin Nagat, egy tüsi aranyhajú, zöld szemû mutáns férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Elenios püspöke vagy. A Zan Rendje (#9110) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Zan szolga. Ez a 242. fordulód.

erõ : 25(29)
iq : 29(30)
ügyesség : 26
egészség : 29
szerencse: 38(40)
tudatpont: 14/ -1
szint : 21
támadás : 20
védekezés: 33
életpont : 314/262
varázspt : 554/213
pszi pont: 242/145
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (710)
pénz : 323 arany
magasság: 129 cm
testsúly: 62 kg
életkor: 7 év
tul.pont: 11
kép.pont: 20
EFejl: 17 TU

Eddig összesen 2169 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11577 TP-t kaptál. Jelenleg 622088 TP-d van. A következõ szinthez még 177912 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, halálosztó kain, csontváz lord. A 214. fordulódban 1042 arany került a bankszámládra. 1333 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek:*24 ütõfegyverek: 24 lõfegyverek: 23 dobófegyverek: 22 Felt. fegyverváltás: << ryuku kopja << ryuku buzogány Felt. lõfegyver használat: semmi (0-2.); bumeráng (3-8.); vashegyû nyíl (9-); Óvatosság (labirintusokban): 5

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 10 nyomkövetés: 69 lopás: 1 mászás: 5 csapdakészítés: 27 csapdaészlelés: 1 gyógyítás: 27 titkosírás: 2 felderítés: 18 szörnyidomítás: 13 teológia: 28 taumaturgia: 27 szerencsejáték: 1 versengés: 9 harcmûvészetek: 1 zene: 18 szörnyismeret: 25 pszi: 37 vadászat: 9 bányászat: 15

Feltételes parancsok


DX 1; segítesz max. 15 pontért; mászol max. 28 pontért; udvarolsz a 3525. játékosnak; *készítesz 29. tárgyat (max. 10 db-ot); ásol max. 80 pontért csak 236. fémet vagy jobbat; udvarolsz az 1. fajúaknak; cirkusz 63; gyógyítasz 20 % életerõ alatt, 40 pontért max. 1 alkalommal; kutatsz max. 200 pontért; maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: 22; *96; *154; *168; Barátságosság: 2639; 150; 417;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


auralátás (#4 *8) gyógymógy (#5 *6) gondolatolvasás (#8 *9) méregsemlegesítés (#14 *10) csábmosoly (#16 *9) kitartó ló (#19 *10) bûvölés (#20 *10) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) vakító fény (#43 *7) villámcsapás (#50 *18) kristálygömb (#54 *20) gyóntatás (#56 *10) a lélek védelme (#57 *32) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) agyburok (#90 *11) agyroppantás (#91 *16) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) tudatrombolás (#111 *25) pszi-gyûjtés (#112 *300) pszi-ernyõ II (#113 *10) agybénítás (#114 *24) pszi-konverzió (#115 *50) az elme fölénye (#116 *16) szuperpszi kif. (#117 *400) térképelemzés II (#119 *80) nagyobb agypajzs (#120 *23) az elme hatalma (#123 *32) a möszék kiirtása (#189 *8) igazlátás (#190 *3) ragály (#191 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés jellemrejtés Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 33 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 33 50 Kire 158 154

Elfogott szörnyeid: garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes; törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes; arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! 2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! 3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idõ) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

$2 rákpajzs ($98) 1*kvazár sisak (#266) 1*gromak páncél (#270) $1*fekete bõrcsizma ($247) 1*lánckesztyû (#230) 1 tankány karom (#237) 2 sárga erõöv (#276) 1 mászókarom (#78) $2 bronzpáncél ($90) 1*bíbor erõöv (#291) $1 bakkura csizma ($96) $1 kígyóbõr kesztyû ($49) $1 szöges páncél ($65) $2 bõrsisak ($57) $1 bronzpajzs ($89) $3 bronzsisak ($88) 1 rejtõköpeny (#277) 1*ryuku köpeny (#693)

Fegyverek és lövedékek

1 kõkés (#6) 11 ubuk dobónyíl (#138) 19 bumeráng (#249) 1 kõkalapács (#13) 1 rövid kard (#171) $1 bronzpenge ($126) 1 fúvócsõ (#20) 1 ezüsttõr (#322) 1*ryuku szablya (#695) 1*orgyilkos tõr (#225) 1*hosszú íj (#111) 3 nyu-shuriken (#157) 1 ryuku kopja (#694) $3 göcsörtös bunkó ($123) $2 ubuk tüske ($131) 3 ezüstshuriken (#327) 1 ryuku buzogány (#696) $3 mérg. ubuk tüske ($137) 30 nyílvesszõ (#108) 1 mérg. vasnyíl (#187) 4 sallank nyíl (#129) $1 rövid íj ($107) 12 vas dobónyíl (#189) 8 mérg.ubuk dobónyíl (#188)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*szem szimbólum (#142) 5*obszidián karkötõ (#229) 2 umbatari karkötõ (#278) 1 korinthai talizmán (#814) 2*Eldaran karkötõje (#373) $1 aranygyûrû ($193) $1 ezüst karkötõ ($158) $2 aranylánc ($191) 1*regeneráló gyûrû (#254) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 2*gólem talizmán (#811)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 furulya (#233) 1+tüskecsapda (#242) 2 nagy vaskulcs (#186) 6 fáklya (#36) 3 kötél (#92) 1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221) 1 kis vaskulcs (#40) 2 deus ex machina (#1) 7+aranypikkely (#415) 1 távcsõ (#42) 2 vaskulcs (#183) 1 a teremtés zsákja (#818) 6 csontkulcs (#74) 1 bronzkulcs (#76) 5 aranytû (#272) 2 ezüst kulcs (#184) 2 shinai gömb (#348) 1 kulcskarika (#648) 7 kaja (#2) 1 szeksztáns (#32)

Löttyök és porok, tartóstul

1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 8+uzbány csõr (#169) [ üres ] 4 kavadu iszák (#25) [ bennük 3 csepp gyenge méreg (#26) ] 2 vizestömlõ (#3) [ bennük 24 korty víz (#27) ] 5 sullár hólyag (#168) [ bennük 9 csepp spiritusz (#170) ] 5 zöld üveg (#82) [ bennük 4 csepp ragasztó (#83) ] 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] 6 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 43 csepp tinta (#101) ] 5 fûszertartó (#210) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

3 liumbe hajtás (#655) 6 fõnixtoll (#563) 1 szuperkötél (#209) 1 kazmár gyökér (#205) 1 mákrózsa virág (#56) 4 mutáns csont (#331) $19 szvó-ektoplazma ($151) 2 rinóbõr (#651) 12 kaktusztüske (#114) 1 csuklyavirág (#133) 3 ilkin érc (#232) 3 pirkit (#153) 43 madártoll (#112) 1 rókafarok (#124) 27 drótszõr (#37) 5 rézdarab (#70) 5 gyöngymangó (#135)

Összsúly: 115.89 kg megterheltség: 131 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

Tárgyaid a bank széfjében


36 pirkit (#153) 144 csepp spiritusz (#170) 4 ramit kõ (#226) 36 mutáns csont (#331) 12 gyöngymangó (#135) 15 rézdarab (#70) 78 csepp tinta (#101)

E körben tett lépéseid térképe

(133,107) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), élõholt mágus (#175)
(133,108) szutykos remák (#191), óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209)
(134,109) dögkeselyû (#174), tetemember (#123), élõholt mágus (#175), friss csatamezõ (#262), 48. jellempróba,
Dornodon oltár
(135,110) trappoló dinymákok (#118), Elenios oltár, vaskohó (#155), 42. jellempróba
(135,111) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263), Tharr
oltár, tavacska, 28. jellempróba
(136,112) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz (#48), élõholt mágus (#175), õsi csatamezõ (#263), Tharr oltár
(137,113) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), élõholt mágus (#175), õsi csatamezõ (#263), mûvészi
porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.