Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A negatív létsíkon
Küldd el képeslapként!
Miután az első kalandozók bejárták a negatív létsík kies tájait, beszámolóik szájról szájra járnak: "A negatív létsíkon döbbenetes, a ghallai életképhez semmiben nem fogható látvány fogad. Az égbolt sötét, mint a csillagtalan éjszaka. Hol sűrűbb, hol ritkább, baljóslatú mágikus köd borítja a tájat. A mágia természete teljesen más, óvatosan kell itt hát bánni a varázslással is."
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 22:07:27 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 1999. szept. 13. 11h:14'
EZ A 198. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
199. játékheted kezdete: szept. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1790
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 619
Extra forduló: 10

RIN VÖLGYI BOTOND KALANDJAI


62 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján egy tüsi ezüsthajú, zöld szemû kobudera nõ lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Az 1. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bõre. Sheran ministránsa. Egy rejtõköpenyt, egy virág szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy szürke bõrkesztyût, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy bronzsisakot és egy ezüst papi karkötõt visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy karmos tankány trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Csicskása egy élõholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Dequator Marses. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Akarva vagy akaratlan, de mindenki minket támogat. Tudsz még ilyet mondani?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 2. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös, hosszú hajú, barna szemû törpe férfi. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Chara-din követõje. Egy szöges páncélt, egy rézsisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy ezüst karkötõt és egy kígyóbõr kesztyût visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy trikornis trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára lesõ drónkeselyû. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. A 6. napon összeakadsz Deboraval. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy umbatari karkötõt, egy vassisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy ragyás burástya trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vámpírtõrt, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 9. napon megintcsak összefutsz Dequator Marsessel. Érzékeled auráját: az õ jelleme is semleges. Azt mondja: " Akarva vagy akaratlan, de mindenki minket támogat. Tudsz még ilyet mondani?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 10. napon összefutsz egy szõke, copfos hajú, kék szemû elf nõvel. Sheran ministránsa. Egy kígyóbõr kesztyût, egy virág szimbólumot, egy bronzsisakot, egy fekete bõrcsizmát és egy gromak páncélt visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy trappoló dinymák trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Shile Rhiannan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 13. napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemû ember nõvel. Bõre babarózsaszín. Tharr kisebb papja. Egy tankány karmot, egy bronzpáncélt, egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy réz papi karkötõt, egy rézsisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy vérfürdetõ magszim trófea, egy arató csattanat trófea és egy kétfejû troll trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Birdwatcher. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 13. napon találkozol Zseniális Teknõssel. Tharr hittérítõje. Egy trófea nyakláncot, egy réz papi karkötõt, egy vasvértet, egy aranygyûrût, egy két kard szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián függõt, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst gyûrût és egy borostyán függõt visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy pattanóböde trófea és egy elit palotaõr trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 14. napon ismét összeakadsz Deboraval. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 14. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõvel. Bõre teljesen fehér! Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd koszorút, egy nap szimbólumot, egy kígyóbõr övet, egy szerencsetalizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy aranygyûrût, egy tankány karmot, egy gromak páncélt, egy borostyán függõt és egy Eldaran karkötõjét visel. Felszerelését egy kardfogú fülemüle trófea, egy arató csattanat trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy gyermek van vele. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Magenta Jade. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Az Elenios hívõ udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Slave átadott neked a 55. napon 3 TU-t. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve tolvajfelismerés. (ld. enc.) Napkeleti Nyaff, amikor összefutottatok, adott Neked egy vassisakot, egy aranypikkelyt (ld. enc.), egy kisebb zant (ld. enc.), 2 sárga erõövet (ld. enc.), egy szürke bõrkesztyût (ld. enc.), egy arany papi karkötõt (ld. enc.) és egy gyógykenõcsöt (ld. enc.). Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvûen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az esõ, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+8 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+11 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Szörnyen éhezel. (-3 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 240.]
* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]
* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]
* 4. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 623 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 220.]
* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+2 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]


h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Már érzed is a hatást. ( +107 életerõ.) [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ek 134 70 4 t. energia kisütése: 134 70 4
Feláldozol 4 rezet a törpe szellemeknek. A következõ kör elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 202.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kõ) van a föld alatt! (Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtõzöl. Miután sikerült elbújnod, kiváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy emberevõ. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-2 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. (KT képességed segített!) Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kõkupacnak álcázni magad. Miután sikerült elbújnod, kiváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Felismered. Ez egy emberevõ. Amikor elhal a zaj, elõmászol Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz egy kopasz, piros szemû, körszakállas mutáns férfival. Bõre színe zöld. Raia követõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy kígyóbõr kesztyût, egy vassisakot, egy vasvértet, egy fekete bõrcsizmát és egy nap szimbólumot visel. Fegyverzetét egy emberevõ trófea, egy uzbány trófea és egy sóhajtó dorony trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Fõnix. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Egy tûzfõnix a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kalandjai. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Hopp, átugrik egy kisebb zan! Találkozol egy vörös, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Bõre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy kristályrendet, egy vasvértet, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy regeneráló gyûrût, egy arany papi karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy quwarg harcos trófea és egy epokitféreg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Xantia Morphilia. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Xantia Morphilia kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely! Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Elenios követõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy szürke bõrkesztyût, egy szem szimbólumot, egy vassisakot és egy gromak páncélt visel. Felszerelését egy uzbány trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy proteinfecske trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Fénysugár. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. [32 pontot használtál fel, van még 170.]

a 309 5216 1 átadod a 309. tárgyat az 5216. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 arany papi karkötõt Xantia Morphilia részére. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
A hegyvidéket síkság váltja fel. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-2 életerõ.)

(Továbbmész...) A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Észreveszel egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy igazgy. fülbevalót, egy gromak páncélt, egy aranyláncot, egy ezüst gyûrût, egy bronzsisakot és egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy ragyás burástya trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: fényt tükrözõ kristály vizû tó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Averil. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.) [21 pontot használtál fel, van még 149.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tankány karmot. Magad mögé lököd a pitiáner szeppent rákfatty trófeát, és kiszedsz egy karmos tankány trófeát. 678 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Szerencsére nem ettél semmit a közelmúltban, így öklendezni sem tudsz. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túl erõs az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te. Észreveszel egy elpusztított gyöngymangó bokrot. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerõ.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Elenios hívõi építették. Szörnyen éhezel. (-2 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 128.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] A befejezéshez még 617 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 68.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 68.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 38 fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerõ.) [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kerek követ töm magába a kõtipró. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következõ körben tehát 281 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLVAJOK FELISMERÉSE (243. TUDATI KÉPESSÉG)
Unod már, hogy folyton meglopnak és nem tudod, hogy ki volt a tolvaj? Vagy ha mégis rájössz, hogy ki volt a tettes, akkor sem tudod, hogy mit vittek el? Mostantól képes vagy arra - hála a képességeteknek -, hogy ha valaki meglop, akkor a talált nyomok alapján beazonosítsd a tolvajt. Akár ismerted elõtte, akár nem, tudni fogod, hogy ki volt az, aki megkárosított. Így aztán sokkal könyebb lesz "leverni" rajta az okozott kárt. Sõt! Mivel tapasztalt kalandozóhoz híven próbáltál rendet tartani tárgyaid közt, ezért elsõ ránézésre meg tudod állapítani, hogy melyik tárgyadból mennyit vitt el a tolvaj.
ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörû." Ez az elsõ szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbrõl is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethû, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesõen figyeled az egész belsõdben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]
KISEBB ZAN (544. TÁRGY)
Most, hogy T. Vlagyimir tökéletesen uralja a zant és kiismerte az alapvetõ mûködési mechanizmusát, lehetõvé vált a kisebb zan nevû klóntárgy, pszeudo-entitás elõállítása. A kisebb zan egyetlen feladata: fenntartani a ZAN életfunkcióit. Ennek érdekében rengeteg varázsenergiát merít a közvetlen környezetébõl. Vlagyimir szavai szerint ha valaki sok idejét és energiáját fordítja a kisebb zanra, közelebbi kapcsolatba kerülhet a ZANnal, és ezen keresztül a múlt tikaival. (H 544 <VP>). A kisebb zan átkozott tárgynak számít, ezért normál módon nem tudsz megszabadulni tõle. A megsemmisítésének egyik módja, ha Vlagyimir szoborba építesz (40 TVP-nként egy kisebb zant semmisíthetsz így meg).
SÁRGA ERÕÖV (276. TÁRGY)
Ez az elsõ pillantásra egyszerû, sárgarézbõl kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnõ eggyel. A regék szerint a sárga erõöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színû övek még nagyobb erõnövekedést nyújthatnak.
SZÜRKE BÕRKESZTYÛ (271. TÁRGY)
Két purifikátor háj felhasználásával finom bõrkesztyût készíthetsz magadnak. Az elsõ pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyû nem valami bizalomgerjesztõ, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetõen sokkal ellenállóbb, mint elsõ pillantásra hinnéd - védettségedet kettõvel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért.
ARANY PAPI KARKÖTÕ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követõi varázslatainak erõsségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen elõnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötõt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erõssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levõ jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötõ hatása nem adódik össze más, hasonló jellegû tárgyakéval.
GYÓGYKENÕCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerûbben elkészíthetõ varázsfõzeteknek a gyógykenõcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Fõzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfûre, amely kizárólag ritka erdõben található meg (ezért a fõzet csak ritka erdõben készíthetõ el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelõ mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenõcsöt. A gyógykenõcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenõcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levõ gyógykenõcsöket használni.

KARAKTERLAPOD


Rin Völgyi Botond, egy fekete, copfos hajú, barna szemû törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bõröd. Tharr hûséges követõje vagy. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 110. fordulód.

erõ : 25
iq : 22
ügyesség : 15
egészség : 18
szerencse: 10
tudatpont: 9/ 0
szint : 13
támadás : 12
védekezés: 6
életpont : 195/ 46
varázspt : 49/ 17
merészség: 5/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(+17)
pénz : 6 arany
magasság: 123 cm
testsúly: 70 kg
életkor: 60 év
tul.pont: 0
kép.pont: 1

Eddig összesen 269 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1038 TP-t kaptál. Jelenleg 46305 TP-d van. A következõ szinthez még 1695 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, karmos tankány, fémbontó szójer. A 107. fordulódban 628 arany adósságod lett a Fairlight banknál.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 3/84 vágófegyverek: 1/00 ütõfegyverek: 18/56 lõfegyverek: 8/46 dobófegyverek: 3/54 Felt. fegyverváltás: << vasalt bunkó Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 22/29 nyomkövetés: 33/29 lopás: 3/49 mászás: 4/34 csapdakészítés: 8/08 csapdaészlelés: 1/14 gyógyítás: 38/45 titkosírás: 4/02 felderítés: 2/81 szörnyidomítás: 3/64 teológia: 4/86 zene: 1/00 szörnyismeret: 3/80 zárnyitás: 1/00 vadászat: 11/80 bányászat: 30/47

Feltételes parancsok


ásol max. 88 pontért; *készítesz 19. tárgyat (max. 10 db-ot); maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *150; 91; Barátságosság: 124; 66; 3; 119; 71; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) csupasz izom (#28 *10) szopókõirtás (#174 *10)

Elfogott szörnyeid: kõtipró (#260) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK;

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

$1*rézsisak (#72) 1 vassisak (#160) 1*fekete bõrcsizma (#247) 2*tankány karom (#237) 2 sárga erõöv (#276) 1 szürke bõrkesztyû (#271)

Fegyverek és lövedékek

1 kõkés (#6) 8 kerek kõ (#19) 1 parittya (#18) 5 ubuk tüske (#131) 1*harci kalapács (#174) 6*bumeráng (#249) 1*göcsörtös bunkó (#123)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*réz papi karkötõ (#307) 1*ezüst papi karkötõ (#308) 1*két kard szimbólum (#144)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2+deus ex machina (#1) 1 kötél (#92) 1 nagy vaskulcs (#186)

Löttyök és porok, tartóstul

1 aranyló ugarhéj (#100) [ benne 10 csepp tinta (#101) ] 1 sullár hólyag (#168) [ benne $9 csepp spiritusz (#170) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

7 rézdarab (#70) 1 mocsári penke (#148) 3 óndarab (#85) 8 vasérc (#152) 2 varányszem (#30) $3 ramit kõ (#226) 5 sünmedve tüske (#14) 7 smirglilevél (#29)

Összsúly: 23.70 kg megterheltség: 39 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

E körben tett lépéseid térképe

(92,20) egy kobudera nõ
(93,20) vadtrollok (#70), vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, érclelõhely, emberevõ (#119)
(94,18) nekrofun (#173), oltár, Averil (5040. kalandozó)
(94,21) vadtrollok (#70), világítótorony (#156), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelõhely, emberevõ (#119), Kalandjai
(3336. kalandozó), Xantia Morphilia (5216. kalandozó), Fénysugár (5985. kalandozó)
(95,15) mély kút (#93), Elenios oltár
(95,16) arató csattanat (#144), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Elenios oltár
(95,17) karmos tankány (#137), Sheran oltár
(95,19) Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(95,20) Raia rúnaköve, Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Rin Völgyi Botond 110. fordulója



Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szõrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) nukleáris cickány (#155)
kétfejû troll (#163) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) élõholt quwarg (#202)
massza (#217) pszi elementál (#221) adószedõ (#234) kõtipró (#260) õrjáratozó katona (#274)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) csontkés (#11)
$csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15) $bordacsont (#16)
szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20) ormánygõte csont (#21)
tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36) drótszõr (#37)
gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41) tükör (#43)
királygyík bõr (#44) $kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48)
kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71)
$rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89)
bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94)
bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105) fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) ubuk dobónyíl (#138) nap szimbólum (#141) két kard szimbólum (#144)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) $spiritusz (#170) nekrofun (#173)
harci kalapács (#174) márványtorony (#175) mínosz-kúp (#178) vasalt bunkó (#181) nagy vaskulcs (#186)
vas dobónyíl (#189) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fedett verem (#219) dobóháló (#221) orgyilkos tõr (#225) $ramit kõ (#226)
acélpengõke (#231) $ilkin érc (#232) tatu dob (#234) tankány karom (#237) pular kristály (#239)
fekete bõrcsizma (#247) bumeráng (#249) templom (#256) nehezék (#258) gromak bõr (#268)
gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) sárga erõöv (#276) réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308)
arany papi karkötõ (#309) gyógykenõcs (#313) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) Trákin csákánya (#367)
phua-kúp (#372) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) sörsátor (#486) kisebb zan (#544)

Parancsok

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel                        
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    

© Beholder Kft. 1992-1997.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!


A tavaly kiprobált kedvezményes könyvvásárlási akció sikeresnek bizonyult, ezért 1999-ben is lehetõséget biztosítunk erre. A Beholder Kft. home page-en megtekintheted az 1999. január 1-tõl érvényes árakat. Újdonság, hogy mostantól már a Mõbius, Valhalla, Szukits kiadók könyvei, Természetesen minden termékünk zsetonért is megvásárolható.

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 18 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.