Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Agytaposás
Küldd el képeslapként!
Az agytaposás egy briliáns, és egyben rendkívül undorító varázslat is, mellyel alaposan meggyengíthető az áldozat mágikus potenciálja. A varázslat megítélése (briliáns vagy undorító) minden bizonnyal attól változik, hogy éppen a varázslat melyik oldalán állsz.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 16:47:10 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Dolores Cleaborn 121. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. febr. 14. 9h:22'
EZ A 152. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
153. játékheted kezdete: febr. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1887
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 157
Extra forduló: 15

DOLORES CLEABORN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,26] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az árnyékrája (ld. enc.), a büntetõ praglonc (ld. enc.), a dehidrátor (ld. enc.), a tyrannoszaurusz rex (ld. enc.), a velociraptor (ld. enc.), a hadroszaurusz (ld. enc.) és az orgoró (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ramit követ (ld. enc.), ilkin ércet (ld. enc.), kvazárt (ld. enc.), márványkulcsot (ld. enc.), nagy aranykulcsot (ld. enc.), regeneráló gyûrût (ld. enc.) és szent kehelyt (ld. enc.). Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szõrcsomó, mely az imént tûnt el egy föld alatti lyukban. De eljõ a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+78 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+50 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 594. hetének nyerõszámai: 7, 24, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 291.]


ef 1 energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 50 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 281.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 281.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyûjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségû szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyõ II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 251.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a harmadik szem varázslatot! Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]
v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[105,25] A terep továbbra is sûrû erdõ. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [104,24] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Felismered a közeledõt. Csak egy óriáspók. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. A támadás sajnos hatástalan volt. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [103,23] Tovább barangolsz a fák között. Ezt az erdõt Fekete Erdõnek hívják, a benne lakozó rémségekrõl elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 195.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[102,22] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy grok-képzõdményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. Békésen szemlélitek egymást. Egyikõtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elõrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 670 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [12 pontot használtál fel, van még 183.]

vpf 50 VP elõvétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(102,22) grok-képzõdmény (#149), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534),
trikornisok (#104), ryuku gárdista (#360)
(103,23) Raia rúnaköve
(104,24) óriáspók (#303)

[99,19] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Összefutsz egy fekete, göndör hajú, barna szemû troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Tharr tanítványa. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kérõdzõ etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Piedone. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 173.]

hu 123 hulladék: 123
Hulladék, ezért nem gyûjtesz göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme fõzni! [0 pontot használtál fel, van még 173.]

hu 236 hulladék: 236
Hulladék, ezért nem gyûjtesz lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

hu 212 hulladék: 212
Hulladék, ezért nem gyûjtesz dorony tüdõt. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,18] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy sötét gnóm. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A sötét gnóm csapása csak a levegõt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölõdsz. 3 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 440 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 161.]

be 562 3 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. Azonban amikor anyagi állapotodra terelõdik a szó, kiderül, hogy nincs elég aranyad. Az oktató sajnálkozva tárja szét a karját. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[98,19] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatõleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltetõ Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). Találkozol egy vörös, hosszú hajú, szürke szemû alakváltó nõvel. A bõre sötétebb az átlagosnál. Elenios fõpapja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt és egy zafír medalliont visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy ekharion trófea, egy lábascet trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, õ is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Napsugár. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egyszercsak megakad a szemed valamin... Huh, mi a Por! Észreveszel a földön egy csodás képet: Vígan lobogó táborrûz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tûnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsõtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Rádöbbensz, hogy te ilyet sosem lennél képes alkotni! A legkevesebb, amit tehetsz, hogy 1 arannyal honorálod a mûvész tehetségét. Adományoddal a Kalandozók Városainak építését segítetted! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [98,20] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz. A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga elõtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegõjû helyiségben. - Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny elõtör a sötétbõl.

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tûzgolyó varázslatot lõ rád. 27 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. 29 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus örvénylõ köpenyét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 23 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 1080 tapasztalati pontot kaptál. Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt álló óriáshoz fordulsz. - Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek. - Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod õket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+46 életerõ.) Már messzirõl kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a csontkulcs a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, õ viszont nem tûnik ennyire boldognak. - És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. - Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 raptor szablya, 1 tyrex csont, 5 bot, 3 karbin plazma, 1 dárda. Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtetõ kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképû alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Hamar kiderül, hogy ellenfeled nem csak játékként fogja fel ezt az egészet. 100 aranyról induló összeggel kezdenétek, de amikor közlöd, hogy annyi nincs nálad, sértetten elzavar a sátrától. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépõkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Csak most tûnik fel, mennyire üres a gyomrod. Kétségbeesetten kezdesz némi rágcsálnivaló után kutatni, de nem jársz sikerrel. A labirintus folyosói üresek, falai csupaszok. Úgy döntesz, visszafordulsz, mielõtt még eszméleted vesztenéd az éhségtõl. 288 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz. Épületeket látsz: egy tanácsadó bölcselõ (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). [104 pontot használtál fel, van még 52.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 52.]


* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerû melódiákat hibátlanul lejátszani. [10 pontot használtál fel, van még 42.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lõsz. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lõ rád. 7 életpontot vesztettél. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezébõl láng csap feléd. Alig pörkölõdsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 440 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 17, 16. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következõ körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY)
Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellõin lebegve közlekedõ árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott.

BÜNTETÕ PRAGLONC (125. LÉNY)
A büntetõ praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bõre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntetõ praglonc érintése iszonyatos. Elfutni elõle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntetõ praglonc elsõdleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az elsõ oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni.

DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testû ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testébõl a vizet. Gyakran lõnek ki hõsugarat a szemükbõl is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlõben levõ) vizet párologtatják el, majd fogják fel bõrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY)
Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelõtti erdõkbõl lépett volna elõ, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az õskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélõk Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelû kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségû húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha õrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el elõször, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána?

VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Õrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélõk Földjén megépítette a mesés õslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elõvigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földrõl is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütõ pedig a lehetséges leggyengébb választás.

HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY)
Hát igen, ezeket a békés növényevõ kacsacsõrû dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tûrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák õket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínûleg így is könnyû dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvû mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínûleg eggyel sem fogsz találkozni.

ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bõrû, medúzafejû szörnyek. Pillantásuk kõvé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kõvéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erõs mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerû ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütõfegyveren kívül nem sok lehetõséged van a szörny legyõzésére.

RAMIT KÕ (226. TÁRGY)
Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kõzetfajta. Közelebbrõl megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó?

ILKIN ÉRC (232. TÁRGY)
Az ilkin érc nagyon ritka kõzet. A benne levõ ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhetõ lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni.

KVAZÁR (244. TÁRGY)
Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek elõállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színû, két kézben elférõ tárgy nagyon könnyû, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek mûködésérõl, felépítésérõl nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlõdés egyik zsákutcája.

MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kõbõl készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

REGENERÁLÓ GYÛRÛ (254. TÁRGY)
Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyûrû. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erõ, amelyet viselõjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyûrû van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belsõ szentély oltárára) helyezed, és ha hû papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelybõl, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

PSZI-ERNYÕ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyõ II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyõ továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyõ II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mezõ sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyõtõl megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!



KARAKTERLAP
Dolores Cleaborn, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Elenios hittérítõje vagy. Az Õsi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

 Erõ:23 (24)  Szint:16  Merészség:6/5 Magasság:153 cm 
 IQ:20  Támadás:18  Agresszió:3 Testsúly:60 kg 
 Ügyesség:24 (27)  Védekezés:36  Menekülés:35 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:22  Életpont:291/152  Jellem: jó (275) Tul. pont:
 Szerencse:28 (32)  Varázspont:236/58  Pénz:61 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:146/31       EFejl:17 
Eddig összesen 367 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3518 TP-t kaptál. Jelenleg 143501 TP-d van. A következõ szinthez még 36499 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élõholt quwarg, purifikátor. A 118. fordulódban 5474 arany került a bankszámládra. 5556 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 8   szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: * 19
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 2   dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. vas dobónyíl (#190) (5 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11   2. nyomkövetés: 24 (+1)   3. lopás: 1
  4. mászás: 1   5. csapdakészítés: 7   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 31   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 2
  10. szörnyidomítás: 1   11. teológia: 9 (+1)   12. taumaturgia: 19
  13. szerencsejáték: 1   14. versengés: 8 (+1)   15. harcmûvészetek: 7
  16. zene: 4   17. szörnyismeret: 3   18. pszi: 20 (+1)
  19. zárnyitás: 1   20. vadászat: 14   21. bányászat: 3
  22. fõzés: 2        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) méregsemlegesítés (#14) bûvölés (#20) (2,3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), vakító fény (#43)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretû küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve)
3.) Parányi, mégis igen értékes a következõ áldozat: egy csepp sáfránypor.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * mászókarom (#78) 1 * rejtõköpeny (#277) 1 * sárga erõöv (#276)
5   szürke bõrkesztyû (#271) 1 * teknõcpajzs (#417)    
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 7   ezüstshuriken (#327) $2   göcsörtös bunkó ($123)
2   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6) 2   nyu-shuriken (#157)
1 * ryuku szablya (#695) 3   tolmokov-koktél (#351) 2   ubuk dobónyíl (#138)
2   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   borostyán függõ (#162) 1   Eldaran karkötõje (#373) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1   hatalom fülbevalója (#817) 1   korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * rothasztó talizmán (#815) 1 * szem szimbólum (#142)
1 * umbatari karkötõ (#278)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 2   bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 8   ezüst kulcs (#184) 3   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1   hebrencs csapda (#147) 14   kaja (#2)
2   kis vaskulcs (#40) 7   kötél (#92) 1   mérleg (#81)
6   nagy bronzkulcs (#185) 6   nagy vaskulcs (#186) 2   rézkulcs (#75)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
9   uzbány csõr (#169) [bennük 40 csepp ugh méreg (#166), fér még: 68]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
1   zöld üveg (#82) [benne 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12   álompor (#396) 1   berzerker tüske (#713) $2   dorony tüdõ ($212)
1   dözmöng szív (#122) 2   fémrúd (#104) 6   fõnixtoll (#563)
1   hebrencs állkapocs (#130) $6   lajhár csont ($236) 1   liumbe hajtás (#655)
10   pirkit (#153) 1   purifikátor háj (#269) 1   rakolits por (#669)
2   sáfránykristály (#675) 4   smirglilevél (#29) 11   sünmedve tüske (#14)
2   szuperkötél (#209) 1   szvó-ektoplazma (#151) 2   vasérc (#152)
1   vízionár szem (#102)        

Összsúly: 70.49 kgMegterheltség: 121%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3   szent jogar (#150) 4   tolmokov-koktél (#351) 1   vasalt bunkó (#181)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csontkulcs (#74)
2 kaja (#2)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 ugh méreg (#166) 9 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), sötét gnóm (#132)
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökõkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), Napsugár (4911.
kalandozó)
(98,20) tanácsadó bölcselõ (#536), ékszerbolt (#565), vortexmágus (#418), sötét gnóm (#132)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Piedone (5942. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.