Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mocsárvidék
Küldd el képeslapként!
Ghalla földjének legátkozottabb vidékein a mocsár az úr. Aki ilyen helyeken jár, erősen markolja szent szimbólumát, mert pillanatokon belül vérmes fenevadak látogatására számíthat...
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 02:09:33 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Deborah 213. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jún. 26. 9h:07'
EZ A 252. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
253. játékheted kezdete: jún. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1950
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 588
Extra forduló: 9

DEBORAH KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerû dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna? Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermõ erszény 50 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+27 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+50 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+104 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy õrült varázsló nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 343.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 341.] Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 339.] Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 339.]


vv 71 70 161 elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 337.] Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 336.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 334.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 331.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [192,68] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy védelem tûz ellen varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 192 életpontot sebeztél. Sárkánytõrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötõ [obszidián karkötõ ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytû [aranytû ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy ezüst karkötõ [ezüst karkötõ ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerõ). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kihívás tornyát. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Krí Wu She lábát masszírozza. Látsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összeakadsz Awful Stormmal. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyût, egy kvazár sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy jégzabáló trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tûnik. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy cetuszony (ld. enc.)} Kedvesen, de sután meghajol, dícséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Mielõtt nagyon beindulna, te nemes egyszerûséggel nemet mondasz. [14 pontot használtál fel, van még 317.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(192,68) ongóliant (#159), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534),
mûvészi porolit (#720), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ: #429),
érclelõhely, Awful Storm (5238. kalandozó)

[143,61] Épületek tûnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fõutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fekete lótuszt. Találsz egy házat. (no:1. építését Aranysárkány kezdte, eddig 1900 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy szent tölgyfát. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Találkozol Master con Tiberával. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy tûzúr csizmáját és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy élõholt õsmágus trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Fairlight öve (ld. enc.)} Idõmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyûlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

Találkozol Warttal. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril kesztyût, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbõr tarkóvédõt, egy rinóbõr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy törpe bakancsot és egy umbatari karkötõt, egy zafír védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy dombi óriásyeti trófea, egy jégelementál trófea és egy élõholt õsmágus trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy krathan pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: semlegesnek tûnik. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy lordok öve (ld. enc.)} Továbbmész. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 307.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 257.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

m 6 mozogsz nyugatra
[142,61] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fõutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3350 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rát-fát. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Látsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Látsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Fortuna szentélyét. Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárõrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy villát. (no:2. építését Ezüst Kígyó Szövetsége kezdte, eddig 3800 TVP épült bele.) Látsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Összefutsz egy szõke hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Chara-din bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy Urgod kesztyûjét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy jégzabáló trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridõ kontinuum. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy dárda. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tisztán érzed auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Bow Syck. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy varkaudar õslich (ld. enc.)} Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

Összeakadsz K'Nrtunggal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy Eldaran karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod kesztyûjét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy ében halálhajcsár trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított alanori csatamén. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen gyógyítás szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Összeakadsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre színe zöld. Egy kvazár kesztyût, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru herceg trófea, egy õrjáratozó katona trófea és egy Ovgun trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy nyomkeresõ talizmán (ld. enc.)} Továbbmész.

Összefutsz Quadral Corellivel. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Elenios fõpapja. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyûrût, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût és egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy quwarg anyakirálynõ trófea, egy acélkolosszus trófea és egy õsdentor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy kõkést, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemû, ahogy Te is az vagy. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy smaragdkõ (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [9 pontot használtál fel, van még 228.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Az oltárhoz vezeted az ijedt sivatagi doareget. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Megszólal az ismerõs hang. - Jól van, halandó, hûségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerõ, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élõholt mágus maradványait a szélben! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 198.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [192,68] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledõ ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tûz ellen varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tûz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel jól megszurkálod az ongóliant bal oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Végítélettel megkarcolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megbököd az ongóliant testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: 3 fekete gyöngy, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Krí Wu She egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 189.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Tekergõs, csúszós csigalépcsõn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcsõ tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szõke elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Harcolnod kell, ellenfeled egy zombi mester. Öld meg a szörnyet! A lény már elõ is bukkan.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Marokra fogva a vámpírtõrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerõ). Sárkánytõrrel többször eltalálod a zombi mester jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a mûveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy kneopatikus mollusk. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zeklópmukkcérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rádveti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-30 életerõ). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 159.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetõleg egy tányérszerû kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Bruenor nevû törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat közepes nehézségû: a termet vérben forgó szemû quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Néha percekig dermedten állsz, amíg guvadt szemmel egy parafenomén a közeledben szaglászik, de nem vesznek észre! Nagy kõ esik le a szívedrõl, amikor végre átjutsz, és megragadod a gyõzelmet jelentõ zászlócskát. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod egy Tguarkhan legyõzése. Már nyitják is a ketrecet!

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 29 életpontot vesztettél. Bûvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtõrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtõrrel eltalálod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Sárkánytõrrel eltalálod a Tguarkhan fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy tüskés gigaféreg. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy élõholt õsmágus. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roókdortúrcérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat nehéz: Cso Mi Szuát, a kobudera haláltáncost kell legyõznöd. A küzdelem fegyverek nélkül zajlik. Felálltok egymással szemben, a pirossal jelölt körben. A kalandmester jelére megkezdõdik az összecsapás! Hát, finom kifejezéssel élve, Cso Mi Szua sz...á vert. Kék és lila foltok borítják testedet, ahogy kitámolyogsz a körbõl. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigyasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony elõtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 119.]

(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 114.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetõleg egy tányérszerû kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Acélfejû Bruenor nevû törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat ezúttal egy mûveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy piranha zsákvédõ. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy teknõcpajzs. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A sok brutális próba között üdítõ változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Elmosolyodsz, mert tudod, hogy ez itt nem lesz probléma. Kedvenc hangszereden adod elõ a kedvenc dalodat, a KM láthatóan élvezi, táncra perdül, és végül megtapsolja elõadásodat. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsõfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laentrin. A feladatod a következõ. El kell pusztítanod egy Mnebolathot. Nem tûnik könnyû feladatnak!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bûvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtõrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Sárkánytõrrel eltalálod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerõ.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy ezüst karkötõ [ezüst karkötõ ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy Luthius karkötõje. Kiváló választ adsz, amit a KM elismerõ tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy sárkánypikkely. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Elédraknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kõ! Ezt kell megkeresned. Végre hasznát veheted a szuperpszi kifejlesztése képességnek! Koncentrálsz, és kiemeled a ládából a szuperpszi követ. Sajnos nem használhatod fel, de a próbát teljesítetted. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dûlöngélõ lépcsõ vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy gránitelementált!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lõsz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bûvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtõrrel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mancsával a gránitelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimkulmukkbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy masszát!

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 104 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel többször eltalálod a massza úszóhártyáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mancsával a massza végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Patájával a massza többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A massza patája súrolja a combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A massza pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3050 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elõ, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve tiltott teleport. (ld. enc.) Ez azonban még mind semmi. Ihatsz a kihívás tornyának közepén elhelyezkedõ szent forrásból. A szent forrás hihetetlen hatással van a kortyintóra, de mindenki csak egyszer ihat életében. Odavezetnek a forráshoz. Áhítattal beleiszol. A hatás döbbenetes! (+30 max. életerõ, +30 max. varázspont, +1 minden tulajdonságodra.) 10000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [70 pontot használtál fel, van még 44.]

(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerõ). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 34.]

v 96 185 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(192,68) ongóliant (#159), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534),
mûvészi porolit (#720), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ: #429),
érclelõhely, Awful Storm (5238. kalandozó), zombi mester (#251), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237), gránitelementál
(#205), massza (#217)

[185,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy templomot. Sheran híveié. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan elõre vetõdsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (657. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy vörös, tüsi hajú, izzóan vörös szemû árnymanó férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Pikkelyes a bõre. Dornodon félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy adamantit kesztyût, egy angyalok gyûrûjét, egy cetbõr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy obszidián karkötõt, egy õselemek köpenyét, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét és egy tûzúr csizmáját, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy quwarg széltáncos trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszõrû mópat trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy bûvös shuriken. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 24.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tûnik, hogy kiváló teherhordó lenne belõle. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [192,68] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívõi építették. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Krí Wu She hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gránátkaktuszt. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 159 keresed a 159. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ongóliantot. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

id 240 180 idomítod a 240. szörnyet 15 pontért
Megkezded a sivatagi doareg idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlõdött. (Még 165 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [15 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jellemûeket a jó jellemûeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed az a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -3.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 29, 26. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kicsit kövérnek látszol mostanában - nem ártana fogyózni! Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A legtökéletesebb rejtõzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következõ körben tehát 351 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CETUSZONY (1075. TÁRGY)
A lábascetek néhány példányának van uszonya, még ha eléggé csökevényes is. Talán csak azoknak a fajoknak, akik nem rugaszkodtak el annyira a szárazföldi élettõl, talán azoknak, akiknek legalább egyik szülõje a tengerek nagytestû ragadozójának született. Ha már õk nem használták ezt az ébenfekete végtagot, miért ne használnád te... Na de mire?

FAIRLIGHT ÖVE (559. TÁRGY)
Ezt a varázserejû övet Fairlight állítólag akkor hordta, amikor még egyszerû kalandozóként járta a világot. Mindenesetre, az övrõl azóta már jónéhány másolatot készítettek, és mindegyikrõl azt állítják, hogy ez az eredeti, a hajdan halandó mágus által készített és viselt öv. Milyen mágikus képességekkel rendelkezik? Fairlight öve néggyel megnöveli védettségedet, teológiádat és taumaturgiádat, kör elején +10 VP-t regenerálsz és minden villámvarázslatod szintenként +1 sebzést okoz, és csak akkor öltheted fel, ha legalább 25. szintû vagy.

A LORDOK ÖVE (530. TÁRGY)
Nem csoda, hogy a lordok öve olyannyira keresett varázstárgy, hiszen alapvetõ egy sokat csatázó kalandozó számára! Sajnos, hozzájutni sem túlzottan egyszerû: megszerzéséhez minimum egy félisten hatalmú lényt kell legyõzni. Ha azonban megszerzed... A lordok öve minden sebzést, amely téged ér a közelharcban, 33%-al csökkent! Az, hogy emellett még ad +5 védettséget, már igazán apróság... 25.-nél alacsonyabb szintû kalandozó persze fel sem öltheti, mert rögvest elhamvad.

VARKAUDAR ÕSLICH (402. SZÖRNY)
Közismert, hogy a varkaudarok között mindig is élt néhány varázstudó. A varkaudar õslichek a múlt árnyékos évszázadaiban létezett õsi mágia mesterei, akiknek szinte minden a kisujjában volt, amit a varázslatokról tudni lehet. Éppen félelmetes hatalmuk okozta vesztüket, hiszen õrjítõ tudásuk sokak szemében volt tüske. Vajon mi lehetett, ami ezeket a mindentudó varázslókat az élõholt kísértetek elkárhozott életébe kényszerítette, és megfosztotta az akár hegyeket elmozdító hatalom birtoklásától? Egy biztos, a varkaudar õslich a legtöbb hús-vér kalandozó számára még most is aggasztóan erõs ellenfél lehet. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.

NYOMKERESÕ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élõ gnóm egy nyomkeresõ talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szõrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is mûködik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

SMARAGDKÕ (678. TÁRGY)
A különlegesen ritka smaragdköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni õseik hihetetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers smaragdkõ a felszínre bukkanhat, ha legyõzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a smaragdkõre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tõle ellopni.

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, elõfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tõle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetõséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetõséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedbõl. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitõl meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sõt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerûsített változatai. A teleport a tûzvihar elõtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyû vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetõséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetõség, hogy megtanulják ezt a nagyerejû varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetõséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérõen azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra mûködik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem mûködik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezõre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok elõny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia szakértelem per kettõ mezõt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26.



KARAKTERLAP
Deborah, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Raia fõpap-jelöltje vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.

 Erõ:32 (33)  Szint:28  Merészség:10/5 Magasság:169 cm 
 IQ:40  Támadás:32  Agresszió:3 Testsúly:74 kg 
 Ügyesség:28 (30)  Védekezés:82  Menekülés:30 % Életkor:6/7 év 
 Egészség:32 (44)  Életpont:645/634  Jellem: jó (415) Tul. pont:21 
 Szerencse:40 (44)  Varázspont:1024/561  Pénz:4982 arany Kép. pont:19 
 Tudatpont:23/18   Pszi pont:170/81   Halhatatlanság:1 %   EFejl:73 
Eddig összesen 1924 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31045 TP-t kaptál. Jelenleg 2371227 TP-d van. A következõ szinthez még 228773 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, animált hókutya. A Hófarkas tetoválását viseled. A 174. fordulódban 7193 arany került a bankszámládra. 8056 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 12/54   ökölvívás: 19/13 (+4%)   szúrófegyverek: 35/14 (+6%)
  vágófegyverek: 1/45   ütõfegyverek: 1/0   lõfegyverek: 7/61
  dobófegyverek: 30/3 (+3%)        

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << vámpírtõr (#364) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -997.); bûvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 25/83 (+5%)   2. nyomkövetés: 75/18 (+14%)   3. mászás: 5/2
  4. csapdakészítés: 16/47 (+6%)   5. csapdaészlelés: 2/34   6. gyógyítás: 2/79 (+3%)
  7. titkosírás: 2/17   8. felderítés: 8/47   9. szörnyidomítás: 5/2 (+27%)
  10. teológia: 35/11 (+19%)   11. taumaturgia: 53/4 (+16%)   12. szerencsejáték: 1/91
  13. versengés: 9/65   14. harcmûvészetek: 16/27 (+100%)   15. zene: 10/48 (+6%)
  16. szörnyismeret: 33/37 (+18%)   17. pszi: 28/13 (+9%)   18. zárnyitás: 13/9
  19. vadászat: 3/64   20. bányászat: 19/4 (+33%)   21. úszás: 5/91

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 85% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
segítesz max. 19 TVP-ért
készítesz bûvös shurikent (#562) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
massza (#217), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
purifikátor császár (#393), magnetikus praglonc (#200), purifikátor (#157), csápos otagi (#395), õsdentor (#282), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 24 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 16 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes õrület (#118, 50 PP)  
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) varázsenergia (#161)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vízionár (#66)   villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)   vakító fény (#43) >> ekharion (#232)
villámcsapás (#50) >> massza (#217)   villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> Chara-din fattya (#236)   villámcsapás (#50) >> pszi õselementál (#258)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 16, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228)   tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
védelem tûz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)   fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)   tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)   védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élõholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 10 élõholt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   a szirén köpenye (#820) 1 * Batharak vállemeze (#831) 1   bõrpáncél (#51)
1 * Bufa páncélja (#538) 1 * hósárkánybõr csizma (#1088) 1 * mágusköpeny (#453)
1   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463) 1 * Morgan sipkája (#466)
1 * ryuku nadrág (#691) 2 * zafír erõöv (#397)    
Fegyverek és lövedékek
1   biami kvazárlándzsa (#568) 1   bot (#4) 2   bumeráng (#249)
12   bûvös shuriken (#562) 1   cápaölõ tõr (#480) 1   ezüstshuriken (#327)
1   ezüsttollú nyíl (#363) 2   ezüsttõr (#322) 1   fúvócsõ (#20)
1   kõkés (#6) 8   nyílvesszõ (#108) 1 * sárkánytõr (#626)
18   tüske (#22) 1   vámpírtõr (#364) 17 * vas dobónyíl (#189)
1 * Végítélet (#636)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó karkötõje (#816) 1   nap szimbólum (#141)
1 * natharion gömb (#865) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
1 * Rughar gyûrûje (#518) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 3 * umbatari karkötõ (#278)
1   vortex talizmán (#812) 1 * zafír fülbevaló (#477)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytermõ ládikó (#504)
1   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74) 3   deus ex machina (#1)
1   dorony duda (#235) 1   feneketlen bugyor (#570) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   helytartói jogar (#228) 5   kötél (#92)
1   kristályfolyadék (#449) 6   manakristály (#500) 1   mászókampó (#165)
1   pszi kõ (#248) 1   roxati zárfaló (#314) 1   szeksztáns (#32)
1   szent jogar (#150) 30   varázskõ (#305) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
8   fûszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 30]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
4   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
2   zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9   álompor (#396) 13   amniosz (#203) 2   csuklyavirág (#133)
58   drótszõr (#37) 21   ezüstdarab (#326) 36   fekete gyöngy (#99)
1   fémrúd (#104) 3   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
1   grákóbõr (#41) 16   gyöngymangó (#135) 1   hókutya nyakörv (#1077)
1   lapkorong (#80) 1   lapockacsont (#33) 5   lótuszvirág (#447)
58   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103) 7   mákrózsa virág (#56)
1   manifeszt.nyúlvány (#214) 3   óndarab (#85) 2   ormánygõte csont (#21)
16   pirkit (#153) 2   púderkõ (#119) 6   rájabõr (#404)
6   remák szív (#264) 8   rézdarab (#70) 1   rókafarok (#124)
3   sallank karom (#128) 17   sünmedve tüske (#14) 2   surranó kígyó bõr (#47)
2   szuperkötél (#209) 1   teknõcteknõ (#416) 1   vapár ág (#110)
22   vasérc (#152) 2   vízionár szem (#102) 4   xirnox szív (#213)

Összsúly: 93.34 kgMegterheltség: 108%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
3   galachmit (#310) 3   gyógykenõcs (#313) 205   gyöngymangó (#135)
1733   kaja (#2) 1   mópat tetem (#584) 5   mutáns csont (#331)
20   ragasztó (#83) 29   sáfránypor (#211) 39   szent jogar (#150)
19   Thargodan esszencia (#328) 1   Urgol káoszpajzsa (#826) 2   zangrozi csizma (#451)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
593 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bûvös shuriken (#562)
3 drótszõr (#37) 4 gyöngymangó (#135) 4 madártoll (#112)
1 sáfránypor (#211) 2 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstshuriken (#327) 4 fekete gyöngy (#99) 1 vas dobónyíl (#189)



E körben tett lépéseid térképe

(192,68) ongóliant (#159), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534),
mûvészi porolit (#720), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ: #429),
érclelõhely, Awful Storm (5238. kalandozó), zombi mester (#251), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237), gránitelementál
(#205), massza (#217)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.