Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A furfang temploma
Küldd el képeslapként!
Itt-ott elszórva találni még néhány elhagyatott építményt, melyről nem tudni kik és mikor építették. A furfang temploma pont ilyen, bár vannak rajta ajtók és ablakok, a belsejébe jutni még soha senkinek nem sikerült.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 03:48:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Zark 198. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. ápr. 1. 9h:51'
EZ A 433. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
434. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2072
SZÁMLA : #2532
ZSETONOK : 92
Extra forduló: 17

ZARK KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján összefutsz Vöröscsillaggal. Chara-din kisebb papja. Egy káosz szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy vasvértet, egy vassisakot és egy szürke bõrkesztyût visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy fagyelementál trófea és egy sarki óriásteknõs trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy quwarg harcos! Csicskása egy élõholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Megkínálod néhány szem szamócával, amit jóízûen el is fogyaszt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon találkozol Dequator Marsessel. Sheran nagyhatalmú fõpapja. Egy hatalom fülbevalóját, egy virág szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku nadrágot, egy kvazár sisakot, egy ryuku kesztyût, egy arany papi karkötõt, egy zangrozi csizmát, egy regeneráló gyûrût, egy zafír erõövet, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védõgyûrût, egy vortex talizmánt, egy a szirén köpenyét és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy sarki óriásteknõs trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy quwarg harcos! Tárgyainak egy részét egy quwarg királynõ viszi. Csicskása egy élõholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Mosolyogva átnyújtasz néhány zamatos szamócát, amit õ jóízûen el is fogyaszt. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 3. napon összeakadsz Eassy-Lien Dibbel. Sheran ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy ryuku kesztyût, egy vasvértet, egy virág szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy arany papi karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknõs viszi. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Mosolyogva átnyújtasz néhány zamatos szamócát, amit õ jóízûen el is fogyaszt. Aztán elköszöntök egymástól. A 3. napon összefutsz Mortiferrel. Dornodon felszentelt papja. Egy denevér szimbólumot, egy ryuku kesztyût, egy cetbõr válltömést, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy sárga erõövet, egy ritualista amulettet, egy ryuku köpenyt, egy ryuku karvédõt, egy ryuku csizmát, egy ryuku sisakot és egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy óriásféreg trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Szamócával kínálod a kalandozót. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

Meglátsz egy smaragdzöld szemû, hófehér bundájú, átlagos méretû farkast. Nahát ez mosolyog! Barátságosan köszönsz neki, Kicsit meglepõdsz, amikor válaszol. Ekkor tudod meg, hogy õ nem más, mint lord Steyr, csak átváltozott. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû a hitvány! Mosolyogva átnyújtasz néhány zamatos szamócát, amit õ jóízûen el is fogyaszt. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 3. napon Zark Bonfire lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A 4. napon találkozol egy kopasz, kék szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy ezüst papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy bundás kabátot, egy rézsisakot és egy szürke bõrkesztyût visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Kloin Drungas. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megkínálod néhány szem szamócával, amit jóízûen el is fogyaszt. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 4. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemû alakváltó nõvel. A bõre sötétebb az átlagosnál. Elenios fõpapja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot, egy lánckesztyût, egy umbatari karkötõt, egy obszidián karkötõt, egy zafír medalliont, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget és egy smaragd védõgyûrût visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ekharion trófea, egy lábascet trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Egyszercsak megakad a szemed valamin... Huh, mi a Por! Észreveszel a földön egy csodás képet: Vígan lobogó táborrûz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tûnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsõtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Otthagyod a másik kalandozót. A 4. napon összefutsz Csak Csupival. Sheran korlátlan hatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy virág szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy lánckesztyût, egy hatalom fülbevalóját, egy a szirén köpenyét és egy obszidián karkötõt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy jégzabáló trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy ryuku ostromteknõs cipeli. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegõben. Nem rádöltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lõbemutatot tart neked! Nincs erõd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Mosolyogva átnyújtasz néhány zamatos szamócát, amit õ jóízûen el is fogyaszt. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 4. napon Qky lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Egyértelmûen férfi nyomok. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett szõrszálat egy bajuszból. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.

Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+30 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+42 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Bekapsz egy bûvös szamócát. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]


t 360 támadod a 360. szörnyet
FT 360 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku gárdista! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Kõkalapáccsal párszor megpöccinted a ryuku gárdista farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Troll doronggal megütöd a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Kõkalapáccsal többször eltalálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhetõ csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 363.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[134,-32] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy ryuku légiós elõtt. Találsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívõi építették.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. - 20 arany - háborodsz fel a belépõ drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kõkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal gyengén megütögeted a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+85 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,-31] A bozótost sûrû erdõ váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy álomvirágot. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,-30] Fák, mindenütt csak fák. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sûrûbõl figyelne valaki! Észreveszel egy óriás liánt. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 293.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[131,-31] Az erdõt síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nukleáris cickány. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Látsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ababo. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,-32] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erõbõl dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kõkalapáccsal gyengén megütögeted a ryuku légiós testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ryuku légiós fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,-32] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 263.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[128,-32] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög E.H.Boldog Bulldog elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet épitenél. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kõkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ryuku légiós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal párszor megpöccinted a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideáis helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+93 életerõ.) Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,-31] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Kõkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ryuku légiós testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A ryuku légiós pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Troll doronggal megcsapod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Kõkalapáccsal párszor megpöccinted a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben Qulli Brann irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Utad során felfedezed egy kopasz, félszemû árnymanó férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Chara-din személyes tanácsadója. Egy lánckesztyût, egy káosz szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot, egy sárga erõövet, egy gólem talizmánt, egy a szirén köpenyét és egy fekete bõrcsizmát visel. Fegyverzetét egy animált hókutya trófea, egy ongóliant trófea és egy jégzabáló trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy mutáns pók! Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [126,-32] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Kõkalapáccsal megpöccinted a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Találsz egy álomvirágot. Találsz egy oltárt. Leah hívõi építették. Látsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértekelve feltûnik a nagy kavarodas közepén egy apró alak. Ez nem más mint egy ryuku légiós, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Terméstõl roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Találkozol +1 varázslattal. Fairlight korlátlan hatalmú fõpapja. Egy ezüst papi karkötõt, egy villám szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy sárga erõövet, egy ryuku mellvértet, egy arany masszariasztót, egy hatalom fülbevalóját, egy vortex talizmánt, egy ryuku köpenyt és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy ekharion trófea és egy sarki óriásteknõs trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Megkínálod néhány szem szamócával, amit jóízûen el is fogyaszt. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [70 pontot használtál fel, van még 193.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 193.]


* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 193.] Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 193.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 193.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 193.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 193.] Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 193.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 153.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 113.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 73.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 33.]


tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következõ körben tehát 369 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Zark, egy szõke, copfos hajú, piros szemû troll férfi vagy. Bõröd színe zöld. Dornodon ministránsa vagy. A Szamócák (#9121) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

 Erõ:27 (28)  Szint:17  Merészség:3/1 Magasság:245 cm 
 IQ:15 (18)  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:505 kg 
 Ügyesség:21  Védekezés:19  Menekülés:30 % Életkor:20/20 év 
 Egészség:9 (10)  Életpont:266/199  Jellem: gonosz (7) Tul. pont:
 Szerencse:12  Varázspont:109/42  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:9/6             
Eddig összesen 685 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 4421 TP-t kaptál. Jelenleg 227004 TP-d van. A következõ szinthez még 32996 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, varkaudar bajnok, quwarg harcos. A 194. fordulódban 35 arany került a bankszámládra. 37 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 3   szúrófegyverek: 3   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: * 20   lõfegyverek: 13   dobófegyverek: 8 (+1)

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 38   2. nyomkövetés: 53 (+1)   3. lopás: 7
  4. mászás: 3   5. csapdakészítés: 10   6. csapdaészlelés: 5
  7. gyógyítás: 72   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 10
  10. szörnyidomítás: 2   11. teológia: 7   12. taumaturgia: 8
  13. versengés: 1   14. zene: 1   15. szörnyismeret: 10
  16. zárnyitás: 1   17. vadászat: 42   18. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 60% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2199. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), kõkést (#6) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot , csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot )
cirkusz: küldetés, labirintus (20)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Szamócák (#9121), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), sötét gnóm (#132), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> massza (#217)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitõl mocsári penkét!
2.) Kinek nagyon könnyû, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * ryuku sisak (#688) 2 * kígyóbõr kesztyû (#49) $1   tankány karom ($237)
1 * ryuku mellvért (#689) 1 * ryuku köpeny (#693) 1   bõrsisak (#57)
Fegyverek és lövedékek
2   kõkés (#6) 1 * dárda (#10) 1   bot (#4)
1 * kõkalapács (#13) 4   ubuk tüske (#131) 1 * troll dorong (#550)
1   ryuku buzogány (#696)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * denevér szimbólum (#140)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 2   kaja (#2) $4   aranypikkely ($415)
1   deus ex machina (#1)        
Löttyök és porok, tartóstul
$1   uzbány csõr ($169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   kaktusztüske (#114) 2   gromak bõr (#268) 1   acélpengõke (#231)
2   párducbõr (#1066) 2   óndarab (#85) 13   álompor (#396)
1   rinóbõr (#651) 3   gyöngymangó (#135) 1   párducszem (#1073)
2   rozmárfog (#1069) 1   magszim bél (#103) 1   etra hályog (#712)
2   elkarog szõr (#665) 2   fõnixtoll (#563) 5   smirglilevél (#29)
1   ormánygõte csont (#21) 5   sallank karom (#128)    

Összsúly: 55.14 kgMegterheltség: 83%
GYJ: Tetszõleges értkû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 deus ex machina (#1)        



E körben tett lépéseid térképe

(126,-32) ryuku gárdisták (#360), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534),
mûvészi porolit (#720), 35. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), +1 varázslat (5231.
kalandozó)
(127,-31) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 27. jellempróba, mûvészi
porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, egy árnymanó férfi
(128,-32) Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), ryuku légiósok (#361)
(129,-32) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Dornodon oltár
(130,-32) 44. jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku légiósok
(#361)
(131,-31) nukleáris cickány (#155), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja
(#534), Fairlight oltár, mûvészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(132,-30) óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209)
(133,-31) kardfogú fülemüle (#146), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(134,-32) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja
(#534), Sheran oltár, ryuku légiósok (#361)
(135,-32) Zark Bonfire (1086. kalandozó), Qky (5142. kalandozó), ryuku gárdisták (#360)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.