Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szörnyek és szörnyek és szörnyek...
Küldd el képeslapként!
Egy tapasztalt kalandozó már azon sem képes meglepődni, ha a Túlélők Földje leggroteszkebb, legcsúfabb vagy legortopédabb teremtménye támad rá. Hiszen az élet pont erről szól: ki kerekedik felül a halálig tartó küzdelemben; vacsoraként végzed, vagy a kőkéseddel végül te apríthatod fel ellenfeled, használható komponensek után kutatva belsejében.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 13:46:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Classic2 0. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. febr. 21. 11h:26'
EZ A 0. FORDULÓD
Ez a forduló 40 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az elsõ 10 forduló ingyenes!)

BEVEZETÕ


Üdvözlet a Túlélõk Földjén! Ez a "nulladik", vagyis a belépõ fordulód a levelezõs játékunkban. A könnyebb érthetõség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy forduló, másrészt ettõl már ez a forduló is érdekes lesz.
Ahhoz, hogy elsõ Utasítás Lapodat ki tudd tölteni, elõször ismerkedj meg az alap parancsokkal! Az Utasítás Lap elküldéséhez keresd meg a Számlainformációk oldalon a karaktered, majd az UL írás linkre kattintva már írhatod is UL-ed.
Ha elküldted az elsõ UL-ed, erre fogod válaszként megkapni az elsõ igazi fordulódat, amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bõvebb információt az adott témáról a forduló végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket a forduló közben kaptad.
Egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezõnél, sem az M, sem a K paranccsal.
A játékban nagy jelentõsége van a különbözõ terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különbözõ tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több típust bejárni.
Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tûnt: csak egy üres vizestömlõ maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy bot (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.).

MEGÉRKEZÉS


Amióta útra keltél kelet felé, minden éjjel a tûzvihar éjszakájának látomásai kísértenek. Látod, ahogy a tûzfal egy szempillantás alatt eléri a falutok határát... Az, hogy te életben maradtál, a csodával határos: valószínûleg minden embernek csak egyszer adódik ilyen az életben. Tehát Neked már nincs több ilyen esélyed, az isteni gondviselés levette rólad a kezét... Kelet felé valami zöldre figyelsz fel: nem lehet igaz! Hát mégis megmaradt még valami Ghallán az életbõl! Megújult erõvel sietsz a halvány növényi nyomok felé.

CLASSIC2 KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földbõl itt-ott zöld fûszálak dugják elõ fejüket, de egyébként minden halott.

kf 4 1 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a botot. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

gyk 4 1 gyakorolsz a 4. tárggyal 1 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted (ütõfegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettõl kezdve 5. Csak az azonos jellemûekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jellemûeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerõd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 mozogsz délkeletre
[1,1] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fûszál. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Mozgást észlelsz oldalról. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy rambó bogár. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra ugrasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A rambó bogár megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bottal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebzõdés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csõcselékbõl. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+3 életerõ.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[2,2] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Néhol már áttörte néhány zöld növény a fejét a porrétegen, de ez minden, amit életnek lehet nevezni. Szürke por száll a levegõben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Úgy gondolod, hogy a közeledõ hamupók nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a botot ellenfeledre rontasz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a hamupók szürke testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebzõdés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [3,1] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fû nõ. Mozgást észlelsz oldalról. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szárnyas gömböc. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Megmarkolva a botot ellenfeledre támadsz. Bottal kegyetlenül megütöd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebzõdés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[4,2] Félig kiégett területen vagy. Messze elõtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtõzködés: 1. szint). (ld. enc.) Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hamupók volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ.


(Továbbmész...) [5,3] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy szárnyas gömböc. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl.

Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy démontetû. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vadászat: 1. szint). (ld. enc.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 2 mozogsz keletre
[6,3] Szûnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szárnyas gömböc. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.

Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthetõ. (+2 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 mozogsz délkeletre
[7,4] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy démontetû. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy rambó bogár. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.


Összeakadsz egy barna, göndör hajú, szürke szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Bal kezében egy vizestömlõt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Karpen. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bõre teljesen fehér! Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlõt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az õ neve @Chame Leon. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlõt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Macsekable. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû elf nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlõt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve @Lusha Aegella. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlõt. Így nem fogják tudni ellopni tõled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) A jövõben lehetõséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 114 pontot. A következõ körben tehát 114 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLÕ (3. TÁRGY)
A vizestömlõben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belõle. Nagyapád szerint vizestömlõt evaporõr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

BOT (4. TÁRGY)
A bot a legegyszerûbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerû: erdõben vagy bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésû ütõfegyver, hanem kiváló alapanyag lehet késõbb jobb fegyverek készítéséhez.

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezõn található különbözõ fajoktól származó nyomokat. Ettõl függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyûjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Elõbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétõl a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetõség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különbözõ varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különbözõ fajok élettartama eltérõ. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Fõként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehetõ, akárcsak a legtöbb szörny.

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettõl függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgezõ.

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szõrös testû, denevérszárnyú repülõ ragadozók apró méretük ellenére meglepõen szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz õket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütõfegyverrel lecsapni õket.

REJTÕZKÖDÉS
A rejtõzködés inkább a bölcsek, mint az erõsek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltûnni a nálad erõsebb ellenfelek elõl. Minél magasabb a rejtõzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervû ellenfelek elõl bújhatsz el.

DÉMONTETÛ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élõsködõk rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetõen, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Fõként bozótos terepen fordul elõ.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepõ módon) alapvetõ fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidbõl.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevõ megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különbözõ állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehetõ gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétõl, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is elõfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetõséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldõ EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetõen, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövõben. Minél jobban le vagy maradva játékhétben a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van, vagy van jelenlét bónuszuk.
A konkrét számok pedig (ha az adott játékhét között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. játékhéttõl 100. játékhétig - 25 játékhét.
* 101. játékhéttõl 200. játékhétig - 20 játékhét.
* 201. játékhéttõl 300. játékhétig - 15 játékhét.
* 301. játékhéttõl 400. játékhétig - 10 játékhét.
* 401. játékhéttõl 500. játékhétig - 5 játékhét.
* 501. játékhéttõl 600. játékhétig - 3 játékhét.
* 601. játékhéttõl - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Classic2, egy szõke hajú, barna szemû ember férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 0. fordulód.

Erõ: 12 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 14 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 97 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 15 Életpont: 58/29 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 TP-t kaptál. Jelenleg 9 TP-d van. A következõ szinthez még 21 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütõfegyverek: 1 (+1)

7,105 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 7

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 93 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 1 (+1) 3. gyógyítás: 1 (+1)
4. vadászat: 1 (+1)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * bot (#4)
4 kaja (#2)
1 * vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 3.60 kg Megterheltség: 10%
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 4 kaja (#2) 1 vizestömlõ (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4 5 6 7 8
-1
0
1
2
3
4
5
(1,1) rambó bogár (#14)
(2,2) hamupók (#40)
(3,1) szárnyas gömböc (#12)
(4,2) hamupók (#40)
(5,3) szárnyas gömböc (#12), démontetû (#15)
(6,3) szárnyas gömböc (#12)
(7,4) démontetû (#15), rambó bogár (#14), Karpen (1134. kalandozó), @Chame Leon (1186. kalandozó), Macsekable (3455. kalandozó), @Lusha Aegella (5190. kalandozó)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.