Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Isteni megtestesülés
Küldd el képeslapként!
A minden vonzó és dícséretes címet egyszerre birtokló kalandozó-istenségnek vagy az ősi legendák megelevenedésének lenni nem egyszerű. Hosszú évtizedekig tartó sikeres kalandozóéleten keresztül vezet az út a csúcs felé...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 00:22:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-05-02 00:22:38 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-05-02 00:22:45 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. jún. 10. 14h:42'
EZ A 271. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
272. játékheted kezdete: jún. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2591
SZÁMLA : #1684
ZSETONOK : 183
Extra forduló: 18

WYNIE KALANDJAI


96 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre sárga. Tharr fõpap-jelöltje. Egy Tharr Keresztjét, egy vérvörös köpenyt, egy réz papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy tankány karmot, egy gromak páncélt, egy borostyán függõt, egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy ryuku karvédõt és egy sárga erõövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tûnik. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Gildor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy mesterrel találkoztál, elismerõen fejet hajtasz elõtte. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon összefutsz Fekete Mangorellel. Tharr felszentelt papja. Egy tankány karmot, egy fekete bõrcsizmát, egy ónix masszavadítót, egy arany papi karkötõt, egy vasvértet, egy két kard szimbólumot, egy rejtõköpenyt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy hadilobogót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy kronokukac trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Igyekszik a lehetõ legelbûvölõbb formáját elõadni - jópofáskodik és a gyõzelmeirõl mesél. Egy halvány mosolyt eresztesz meg a fiú felé, de ez minden. Nem a te eseted. Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemû, kecskeszakállas troll férfi. Fekete a bõre. Dornodon bíborosa. Egy obszidián karkötõt, egy denevér szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy lánckesztyût, egy sárga erõövet és egy gromak páncélt visel. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el. A 2. napon összefutsz egy kopasz, félszemû ember nõvel. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre színe zöld. Sheran püspöke. Egy tankány karmot, egy vassisakot, egy bíbor erõövet, egy virág szimbólumot, egy arany papi karkötõt és egy ritualista amulettet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy purifikátor trófea és egy élõholt mágus trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az õ neve Borzalmas Yonda. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 2. napon összeakadsz Eborral. Raia bíborosa. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy nap szimbólumot, egy tankány karmot, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy halálhozó talizmánt, egy regeneráló gyûrût és egy rejtõköpenyt visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 7. napon megintcsak összeakadsz Gildorral. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy mesterrel találkoztál, elismerõen fejet hajtasz elõtte. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 8. napon összeakadsz Döngölõvel. Dornodon felszentelt papja. Egy lánckesztyût, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy sárga erõövet, egy rejtõköpenyt, egy vasvértet, egy mithril sisakot, egy szerencsetalizmánt és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy Chara-din fattya trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy õstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz. A 8. napon találkozol Draftellel. Fairlight kisebb papja. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy villám szimbólumot, egy tankány karmot, egy vasvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy arany papi karkötõt, egy obszidián karkötõt és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 8. napon összeakadsz Double Tével. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy vasvértet, egy obszidián karkötõt, egy nap szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy lánckesztyût, egy ryuku nadrágot, egy umbatari karkötõt és egy regeneráló gyûrût visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy mérg.ubuk dobónyíl. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Tisztán érzed auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 8. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemû troll nõvel. Fekete a bõre. Egy vasvértet, egy kígyóbõr övet, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd orrkarikát, egy vassisakot, egy umbatari karkötõt, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy rejtõköpenyt, egy vortex talizmánt és egy arany papi karkötõt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: semleges jellemû. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Xantorg. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2002. jún. 11., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a jún. 15-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+22 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+97 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy áeratikus hasnyák nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 542.]
* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 537.]
* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 537.]
* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]
* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]


ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 527.]

t 159 támadod a 159. szörnyet
FT 159 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

cir 27 vándorcirkusz látogatása 27
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

tv 44 támadó/véd. varázslat a 44. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tisztítótûz. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az ezüsttõrt, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tõrt. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd elõkészíted a hosszú íjat. Lövedékként bronzhegyû nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd elõkészíted a fúvócsövet. Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tõrt, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttõrt. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

hu 514 140 353 hulladék: 514 140 353
Hulladék, ezért nem gyûjtesz zafír medalliont. Hulladék, ezért nem gyûjtesz denevér szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz molluszk házat. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

tv 44 támadó/véd. varázslat a 44. varázslatot
44. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

m 1 7 1 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre
[132,46] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 52 pontot kell rá költeni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thar'dan lábát masszírozza. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az inteligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elûzi az erdõ csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltérõl szól. A lány dícséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbinddulsz. (+2 jóság.) Találsz egy térkaput. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törõdnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körbõl! " Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledõ kétfejû troll nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejû troll jobb oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejû troll jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megérinted a kétfejû troll testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kétfejû troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejû troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy kõtorony (665. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összeakadsz Kobuder Masterrel. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötõt, egy nap szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy umbatari karkötõt, egy tankány karmot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy gromak páncélt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy ryuku ostromteknõs. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Érzékeled auráját: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A másik biztatására elõveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elõ. A hatás fantasztikus! (jóságot kapott.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [131,45] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgõs, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belõle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mûvészi porolitot. keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. délnyugatra egy vaskohó van. nyugatra egy mûvészi porolit van. északnyugatra egy õsi csatamezõ van. északra egy mûvészi porolit van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben Lilien-Dour irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mûvészi porolitot. délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. délre egy Sheran oltár van. nyugatra egy mûvészi porolit van. északnyugatra egy rúnakõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összeakadsz egy kopasz, zöld szemû, körszakállas múmiaszerû ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Tharr eljövendõ papja. Egy vassisakot, egy obszidián karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy regeneráló gyûrût, egy lánckesztyût, egy ezüst papi karkötõt, egy Tharr Keresztjét, egy rejtõköpenyt és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent átható csapatszellem. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Sequator. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiákól. (+2 életpont gyógyulás.) Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [37 pontot használtál fel, van még 490.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[132,43] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vörös rakolits nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel néhány helyen meghorzsolod a vörös rakolits testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A vörös rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight templomot. délkeletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. délnyugatra egy mûvészi porolit van. nyugatra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,42] Bozótos terepre értél. Észreveszel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tünik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Kiváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy epokitféreg volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy lánckesztyût, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy kígyóbõr övet, egy vasvértet, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy réz papi karkötõt visel. Ruházatát egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított sullár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Pajzsvágó Thorwald. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiákól. (+4 életpont gyógyulás.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Belebotlasz valamibe: 1 kõkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [132,41] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! (Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. délkeletre egy Fairlight templom van. nyugatra egy rúnakõ van. északnyugatra egy sziklafészek van. északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 461.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[131,40] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Felfedeztél egy sziklafészket. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Thar'dan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? (Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentrõl sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff! Siklotozva ugrasz ki, és rettegve kapaszkodsz le a kötélen. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. délre nézve látsz egy rúnakövet. délnyugatra egy sziklafészek van. nyugatra egy olvasztókemence van. északnyugatra egy olvasztókemence van. északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyikecske mögött meglapulni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy vadtroll. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy földsárkány. (ld. enc.) A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,39] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtõzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy emberevõ. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy templomot. Elenios hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. (Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Elõvigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következõ pillanatban felhangzik, egyértelmûvé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux! Villámgyorsan mászol fel a köteleden, a hányingerrel küszködve. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. délnyugatra egy olvasztókemence van. nyugatra egy olvasztókemence van. északnyugatra egy Tharr oltár van. északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Utad során felfedezed egy tüsi ezüsthajú, zöld szemû kobudera nõ táborát. Bõre bronzként csillog. Dornodon személyes tanácsadója. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy ryuku sisakot, egy tankány karmot, egy bíbor erõövet, egy obszidián karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy vasvértet és egy topáz erényövet visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy sivatagi doareg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Bal kezében egy ezüsttõrt tart. Hátasa egy idomított aurapollátor. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Hmm. Mintha valami nem lenne rendben ezzel az állattal. Mintha öklendezni akarna. Iigeen! Öklendezett is! Ó, hogy harapja ketté egy gyilkos tetû! Pont a Te arcodba kellet hánynia?! Most már nincs mit tenni: irány mosakodni. Miközben távozol, hallod még az állat gazdájának kárörvendõ kacaját. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még felfigyelne rád. Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû elf férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia püspöke. Egy vassisakot, egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt, egy nap szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy bíbor erõövet és egy vasvértet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy csontváz lord trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levõ példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tûnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Dzsingisz Háj. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiákól. (jóságot kapott.) Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 rézgolyót. IQ-d TF-elõdött.

(Továbbmész...) [131,38] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Találsz egy púdersziklát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thar'dan lábát masszírozza. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. keletre nézve látsz egy világítótornyot. délnyugatra egy olvasztókemence van. nyugatra egy Tharr oltár van. északnyugatra egy márványtorony van. északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 392.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektõl. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

vi 5 viselkedésed: 5
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettõl kezdve 5. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

lm 4 9 15 mozogsz 4 9 15
Mész tovább, elõre. [2. PONT.] Egyre erõsödõ, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kõlapra. Szörnyû hideg söpör végig rajtad, és a következõ pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-262 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz az ellenséges labirintusban. [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [9. PONT.] Találkozol egy copfos aranyhajú, piros szemû troll férfival. Fekete a bõre. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia felszentelt papja. Egy kvazár sisakot, egy bíbor erõövet, egy umbatari karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy nap szimbólumot, egy ryuku karvédõt, egy vasvértet, egy fekete bõrcsizmát és egy ezüst nyakláncot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Érzékeled auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az õ neve Pörölykezû Helm. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A másik biztatására elõveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elõ. A hatás fantasztikus! (jóságot kapott.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Halvány fényt látsz magad elõtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [15. PONT.] Egy ongóliantot veszel észre magad elõtt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. [55 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 15 15 905 mozogsz 15 15 905
Az út végetér - egy zsákutca! [15. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy ongóliant! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [15. PONT.] Egy ongóliant lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [20 pontot használtál fel, van még 312.]

lm 12 11 900 mozogsz 12 11 900
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [15. PONT.] Egy ongóliantot pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [14. PONT.] Egy acélkolosszust pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 292.]
lm 12 19 19 mozogsz 12 19 19
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ongóliant. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 287.]
* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 282.]
* 3. BP: t. energia kisütése: 3 4
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. Tudatcsata és ellenséges tudati képességek ellen is védelmezni fog. (-2 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 272.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében kétismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 232.]


tf 2 32 fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 4, 22. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következõ körben tehát 550 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtõzködnek, és kõkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

KARAKTERLAPOD


Wynie, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Raia felszentelt papja vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

erõ : 23(24)
iq : 24
ügyesség : 20
egészség : 21
szerencse: 33
tudatpont: 21/ 10
szint : 20
támadás : 23
védekezés: 23
életpont : 270/ 66
varázspt : 283/ 8
merészség: 5/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (706)
pénz : 378 arany
magasság: 162 cm
testsúly: 69 kg
életkor: 40 év
tul.pont: 10
kép.pont: 28
EFejl: 30 TU

Eddig összesen 1294 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1736 TP-t kaptál. Jelenleg 535844 TP-d van. A következõ szinthez még 64156 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, részeg kalandozó, borzalmas varkaudar. A 206. fordulódban 4122 arany került a bankszámládra. 4245 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 10/56 szúrófegyverek:*24/00 vágófegyverek: 19/62 ütõfegyverek: 1/60 lõfegyverek: 24/45 dobófegyverek: 15/28 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (120%) << ezüsthegyû lándzsa (120%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-5.); tüske (6-11.); bronzhegyû nyíl (12-996.); ezüsthegyû nyíl (997-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 9/32 nyomkövetés: 58/66 mászás: 11/01 csapdakészítés: 15/50 csapdaészlelés: 5/17 gyógyítás: 37/05 titkosírás: 2/40 felderítés: 14/74 szörnyidomítás: 7/03 teológia: 24/60 taumaturgia: 21/25 harcmûvészetek: 1/00 zene: 22/66 szörnyismeret: 19/18 vadászat: 5/00 bányászat: 12/17 úszás: 1/00

Feltételes parancsok


DX 8; *készítesz 22. tárgyat (max. 30 db-ot); mászol max. 100 pontért; *készítesz 116. tárgyat (max. 5 db-ot); segítesz max. 100 pontért; ásol max. 16 pontért; *készítesz 6. tárgyat (max. 1 db-ot); *készítesz 17. tárgyat (max. 10 db-ot); kutatsz max. 200 pontért; cirkusz 27; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: 159; Barátságosság: 155; 164; 161; 159; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek; 9141. KT;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) auralátás (#4 *8) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) védelem tûz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) vakító fény (#43 *7) tisztítótûz (#44 *13) gyóntatás (#56 *10) azonnali gyógyítás (#58 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) éber vadászkutya (#62 *12) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) restoráció (#85 *50) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) kisebb tûzlehelet (#110 *2) varázsenergia (#161 *35) a munka gyümölcse (#224 *10) Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


áldomás méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 20. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 33 61 31 29 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 38 40 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 29 61 33 31 44 61 61 31 61 38 Kire 137 201 158 174 988 221 176 153 180 993

Elfogott szörnyeid: tûzfõnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes; tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK; sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes; kardfogú fülemüle (#146) (õrzi a holmidat) státusz: éhes;

Isteni küldetéseid


1.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy elõrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! 2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

$1*gromak páncél ($270) 1*sárga erõöv (#276) $1*fekete bõrcsizma ($247) 1 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 mászókarom (#78) $1 bakkura csizma ($96) 1*vassisak (#160) 1 kígyóbõr öv (#410) $1 szöges bõrpajzs ($66) 1*lánckesztyû (#230)

Fegyverek és lövedékek

1 kõkalapács (#13) 3 kerek kõ (#19) 1 parittya (#18) 1*vashegyû lándzsa (#182) 30*tüske (#22) 1*fúvócsõ (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 ezüsthegyû lándzsa (#324) 1 mandibulakasza (#127) 5 rézgolyó (#343) 1 bumeráng (#249) 4 orgyilkos tõr (#225) 1*ezüsttõr (#322) 1 vas dobónyíl (#189) 1 kõkés (#6) 1 csontpálca (#329) 1 tolmokov-koktél (#351) 4 ezüsthegyû nyíl (#323) 7 bronzhegyû nyíl (#94) 10 szögletes kõ (#17) 1 ezüstshuriken (#327) 1 rövid kard (#171) 1 ubuk tüske (#131)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*nap szimbólum (#141) 1*obszidián karkötõ (#229) 1*Eldaran karkötõje (#373) $1 borostyán függõ ($162) $1*igazgy. fülbevaló ($197) $1 ametiszt medál ($275) $1*obszidián függõ ($195) $1 koponya szimbólum ($139) $1*aranygyûrû ($193) 1 ezüst nyaklánc (#117) $1 arany karperec ($194) $1*zafír medallion ($514) $2 ezüst karkötõ ($158) $1 denevér szimbólum ($140)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221) 1 kulcskarika (#648) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165) 1+deus ex machina (#1) 1 mérleg (#81) 4+aranypikkely (#415) 1 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 25 fáklya (#36) 2 furulya (#233) 1+nyílcsapda (#243) 1 távcsõ (#42) 2 zárnyitó készlet (#39) 2 márványkulcs (#245) 1 smaragd kulcs (#241) 2 szent jogar (#150) 2 aranytû (#272)

Löttyök és porok, tartóstul

4 vizestömlõ (#3) [ bennük 43 korty víz (#27) ] 2 kavadu iszák (#25) [ üres ] 3 huhogó bibe (#332) [ üres ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ benne $10 csepp tinta ($101) ] 3 uzbány csõr (#169) [ bennük $9 csepp ugh méreg ($166) ] 2 zöld üveg (#82) [ bennük 17 csepp ragasztó (#83) ] 6 sullár hólyag (#168) [ bennük 15 csepp spiritusz (#170) ] 4 fûszertartó (#210) [ üres ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] $1 molluszk ház ($353) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

$7 drótszõr ($37) 1 kazmár gyökér (#205) 1 púderkõ (#119) 1 rakolits por (#669) $1 téfea-agy ($172) 18 sallank karom (#128) 7 elkarog szõr (#665) 6 gyöngymangó (#135) 3 amniosz (#203) 43 madártoll (#112) 3 vasérc (#152) 30 kaktusztüske (#114) 2 móri gyümölcs (#116) 6 smirglilevél (#29) $1 szockó hólyag ($355) 8 pirkit (#153) 1 ezüstdarab (#326) $1 hebrencs állkapocs ($130) 1 etra hályog (#712) 1 szuperkötél (#209) 1 berzerker tüske (#713) 1 purifikátor háj (#269) 6 fõnixtoll (#563) 1 xirnox szív (#213) 1 cru formázó minta (#300) 1 aranytoll (#572) $1 pular kristály ($239) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 rókafarok (#124) 3 galachmit (#310) 6 grifftojás (#179) 6 gyíkfû (#201) $4 vízionár szem ($102) $1 rézdarab ($70) $1 óndarab ($85) 8 varányszem (#30)

Összsúly: 77.82 kg megterheltség: 99 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155),
mûvészi porolit (#720), Fairlight rúnaköve, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), Pörölykezû Helm (2044. kalandozó)
(131,39) emberevõ (#119), mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din
monolitja (#534), érclelõhely, egy kobudera nõ, Dzsingisz Háj (4776. kalandozó)
(131,40) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), vadtrollok (#70), földsárkány (#359)
(131,45) arató csattanat (#144), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), nekrofun (#173), oltár, 40. jellempróba
(132,41) oltár, érclelõhely
(132,42) szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, epokitféreg (#147), Pajzsvágó Thorwald (1160. kalandozó)
(132,43) vörös rakolits (#356), nekrofun (#173)
(132,44) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), Sequator (5731. kalandozó)
(132,46) kõtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit
(#720), 49. jellempróba, térkapu (#452), érclelõhely, kétfejû troll (#163), Kobuder Master (3859. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2002. jún. 15-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF és ÕV találkozót rendezünk (Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., a kék metró Forgách utcai megállójánál). Egyúttal a TF fennállásának TÍZÉVES évfordulóját is ünnepeljük, különleges programokkal várunk benneteket a megszokottakon felül. Lesz élõ gladiátorviadal, J. Goldenlane írónõ a helyszínen dedikál, megrendezzük a TF történetének legnagyobb árverése, és azok a Közös Tudatok, amelyek kellõ számban megjelennek, egy egyedi KT képességet dolgozhatnak ki a helyszínen. A TF tesztcsata generátoron összemérheted karaktered tudását a félelmetes éjfattyakkal! Nyereményesõ vár benneteket, nemcsak valódi ajándéktárgyak formájában, hanem TF-es karaktereteknek is nyerhettek varázstárgyakat. Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének. Vetélkedõk, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár! Végezetül, de nem utolsósorban: emlékül a 10 éves évfordulónkra, minden játékos, aki személyesen eljön a találkozóra, kap egy karaktere részére egy egyedi varázstárgyat, melynek neve az Örökkévalóság Rubinja. Ez egy ékszerként KF-elhetõ, azaz más tárgy elõl helyet nem foglaló varázstárgy, amely különleges képességekkel ruházza fel viselõjét. Várunk jún. 15-én! A Beholder Kft. munkatársai. 2002.04.24 09:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: TF forduló újra küldése postán: 2591/208

2002.05.22 09:29 Változások a számládon! 300 zsetont átutaltak a(z) 3481. számláról!


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.