Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Óriások Földje?
Küldd el képeslapként!
Nincs még egy olyan földteke, ahol annyi óriás mászkálna, mint Ghalla (tűz)viharos múltú tájain. Ez a kép is jól mutatja, milyen látvánnyal kell a kalandozóknak nap mint nap szembesülniük kóborlásaik során...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 20:30:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-05-01 20:30:44 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-05-01 20:30:47 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

x160YBetáplálva: 2001. jan. 12. 12h:27'
EZ A 244. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
245. játékheted kezdete: jan. 17.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2684
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1658
Extra forduló: 15

PAUL ATREIDES KALANDJAI


184 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 27. pontnál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 50. napján összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, szemüveget viselõ ember férfival. Bõre mélykék színû. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy vassisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy villám szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy sárga erõövet, egy ezüst papi karkötõt és egy gromak páncélt visel. Felszerelését egy velociraptor trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Sharg, a Raepa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 77. napon összefutsz egy rövid aranyhajú, piros szemû kobudera férfival. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfurja lelkedet... Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Ch'Boyo. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A 104. napon összefutsz egy kopasz, kék szemû, kecskeszakállas troll férfival. A bõre kreolszínû. Tharr püspöke. Egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy obszidián függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy vasvértet, egy aranyláncot, egy vérvörös köpenyt és egy ezüst papi karkötõt visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy törpemammut cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát. Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedésébõl úgy tûnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Bemérgezed a fegyvered. Mielõtt összecsapnátok, ellenfeled hosszú íjjal Rád lõ. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a troll bal vállát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéke átjárja a testedet. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) (istened védelmez +14 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. A 106. napon egy barna, copfos hajú, szürke szemû árnymanó férfi leszívott rólad pszivel 4 életpontot. A 107. napon egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû zörgõ csontú alakváltó férfi leszívott rólad pszivel 14 életpontot. A 139. napon összeakadsz egy kopasz, félszemû, harcsabajszos kobudera férfival. Bõre sárga. Tharr kisebb papja. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy tankány karmot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy ezüst papi karkötõt és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Marcho Ven-Saak. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 145. napon találkozol Sylviával. Fairlight fõpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Egy villám szimbólumot, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot és egy ezüst papi karkötõt visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy csontváz lord trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 150. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, rövid bajszú ember férfival. Sheran fõpap-jelöltje. Egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy umbatari karkötõt, egy virág szimbólumot, egy arany papi karkötõt, egy vassisakot, egy láncinget és egy sárga erõövet visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Orghon Kawer. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 152. napon újból unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû borzasztóan vézna alakváltó férfi. A bõre kreolszínû. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 176. napon egy copfos ezüsthajú, szürke szemû alakváltó nõ leszívott rólad pszivel 3 életpontot. UgyanKedvesPotrien mentális üzenete érinti elmédet: Sheran templom építése a 112,80 mezõn! Még lehet jelentkezni. Laurana érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Nagyon kellene 1 darab 76. Segítsetek! Shadow Killer szavait hallod a tudati teret fürkészve: Vennék 152 tárgyat 5 arany/db áron. Aki eladna, üzenjen! Oroszlánszív mentális híre jut el tudatodhoz: Adjatok infót a 179 lényrõl/karakterrõl és a 0 tárgyról. Köszi! Shadow Killer érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Nagyon kellene 2 darab 225. Segítsetek! Barangolásaid során átugrott hozzád egy fõnixtoll. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve Sheran hatalma. (ld. enc.) Ghurk, amikor összefutottatok, adott Neked egy kis aranykulcsot (ld. enc.), egy nagy aranykulcsot (ld. enc.) és egy smaragd kulcsot. Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami elõnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerû! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mû, melyet embernek neveznek! Mert õ okos mint egy gnóm, erõs mint egy troll, ügyes mint egy elf, kitartó mint egy törpe, s gyors mint egy harcmûvész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos mint egy troll, erõs mint egy gnóm, ügyes mint egy törpe, kitartó mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már idõd ezen gondolkozni, mert eljõ a reggel.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+56 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+66 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]
* 2. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új álompor. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]
* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a munka gyümölcse varázslatot! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 324.]
* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]
* 5. KP: leveszed/lerakod a 143. tárgyat
Leveszed a virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 319.]


ef 8 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] A befejezéshez még 1812 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 239.]

(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerõ). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 234.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 19 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

v 15 135 5 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 219.]

a 50 3030 29 átadod az 50. tárgyat a 3030. kalandozónak (29 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 29 aranyat Ghurk részére. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 1 300 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 174.]

hu 185 137 hulladék: 185 137
Hulladékgyûjtés törölve: nagy bronzkulcs. Hulladékgyûjtés törölve: mérg. ubuk tüske. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 171.]
* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 171.]
* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 171.]
* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 143. tárgyat
A nyakadba akasztod a virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 171.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 131.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 91.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 51.]


tf 2 21 fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
Elméd csiszolása érdekében kétismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következõ körben tehát 335 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHERAN HATALMA (324. TUDATI KÉPESSÉG)
A fiatal Druida életében keserves felismerés, hogy nem tudja a természet minden sebét önerõbõl begyógyítani. Közös tudatunk sok év álhatatos munkájával oly közel jutott Istennõnkhöz, hogy személyesen érezheti végtelen hatalmát. A barbár pusztítók által lerombolt mezõket, erdõket immár az Északi Druida Szövetség minden tagja képes helyreállítani. Ha életszívással tönkretett mezõvel találkozol elég kiadnod az EK 324 parancsot egy TU-val megsegítve a varázslatot, és Sheran jóvoltából a korábbi gyengécske esõ helyett gyógyító, regeneráló áradat érkezik, mely a nagyhatalmú Druidák öntözés varázslatára emlékeztetõen fokozatosan helyreállítva az elpusztult növényzetet visszahódítja a sivár pusztaságot az élet számára. Természtesen a tett önzetlen, az igaz Druida nem vár érte semmiféle jutalmat. A képesség használata az 1 TU-n felül 10 TVP, varázspontba vagy anyagi komponensbe nem kerül.
KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranymûves együttdolgozásának remekmûve. Tolla különösen bonyolult, valószínûleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkát nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.
FÕNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendõ tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belõle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a fõnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal õrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhetõ, hogy új gazdát választ magának. Az Álomõrzõk javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne õrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

KARAKTERLAPOD


Paul Atreides, egy barna hajú, kék szemû ember férfi vagy. Fekete a bõröd. Sheran püspöke vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

erõ : 28
iq : 25
ügyesség : 20
egészség : 18
szerencse: 27
tudatpont: 21/ 0
szint : 16
támadás : 15
védekezés: 23
életpont : 269/171
varázspt : 243/ 0
merészség: 10/ 4
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(+5)
pénz : 0 arany
magasság: 178 cm
testsúly: 82 kg
életkor: 23 év
tul.pont: -2
kép.pont: -2
EFejl: 8 TU

Eddig összesen 818 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 128854 TP-d van. A következõ szinthez még 51146 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, élõholt quwarg, quwarg királynõ. A 163. fordulódban 1 arany került a bankszámládra. 1 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: 1 ütõfegyverek:*20 lõfegyverek: 14 dobófegyverek: 21 Felt. fegyverváltás: << vashegyû lándzsa (260%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-3.); tüske (4-6.); bumeráng (7-); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 12 nyomkövetés: 45 lopás: 1 mászás: 7 csapdakészítés: 13 csapdaészlelés: 5 gyógyítás: 31 titkosírás: 8 felderítés: 10 szörnyidomítás: 7 teológia: 32 taumaturgia: 10 zene: 1 szörnyismeret: 19 zárnyitás: 4 vadászat: 9 bányászat: 11

Feltételes parancsok


totem: 45% 58; *készítesz 22. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 138. tárgyat (max. 6 db-ot); ásol max. 80 pontért; kutatsz max. 160 pontért; gyógyítasz 35 % életerõ alatt, 30 pontért; mászol max. 100 pontért; *készítesz 114. tárgyat (max. 20 db-ot); elfogod a 82. szörnyet a 219. csapdával; *készítesz 165. tárgyat (max. 1 db-ot); maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *123; *96; *154; Barátságosság: 274; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) szaporítás (#15 *7) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) éhínség (#39 *7) szárazság (#48 *6) revitalizáció (#52 *20) azonnali gyógyítás (#58 *15) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) szopókõirtás (#174 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 12. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 29 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 30 38 32

Isteni küldetéseid


1.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*sárga erõöv (#276) $4 tankány karom (#237) 1 mászókarom (#78) 1*gromak páncél (#270) 1*rejtõköpeny (#277) 1 láncing (#222) 1*szürke bõrkesztyû (#271) $1 díszes rézpajzs (#84) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1*vassisak (#160)

Fegyverek és lövedékek

3 ubuk dobónyíl (#138) 1 kõkés (#6) 20 tüske (#22) 1+csontpálca (#329) 1*fúvócsõ (#20) 1 kõkalapács (#13) $1 sallank nyíl (#129) $1 rövid íj (#107) 1*vasalt bunkó (#181) 1 vashegyû lándzsa (#182) 1*harci kalapács (#174) 14 bumeráng (#249) 5 mérg. ubuk tüske (#137) $1 bronzhegyû lándzsa (#87) 5 kerek kõ (#19) 3 szögletes kõ (#17)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*virág szimbólum (#143) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 1*obszidián karkötõ (#229) 1*ezüst papi karkötõ (#308) $2*obszidián függõ (#195) $1 ezüst karkötõ (#158) $1 borostyán függõ (#162) 1 réz masszariasztó (#436) 1 nap szimbólum (#141) $1 ezüst nyaklánc (#117)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

2 smaragd kulcs (#241) 1 mászókampó (#165) 1 aranytû (#272) 1 ásó (#34) 2+deus ex machina (#1) 1 távcsõ (#42) 1 kristálygömb (#265) 1 szuper dobóháló (#273) 1 furulya (#233) 1 kis aranykulcs (#240) 1+hebrencs csapda (#147) 3 nagy vaskulcs (#186) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy aranykulcs (#246)

Löttyök és porok, tartóstul

2 kavadu iszák (#25) [ bennük 4 csepp gyenge méreg (#26) ] 2 sullár hólyag (#168) [ üres ] 1 huhogó bibe (#332) [ benne 6 csepp rákfatty váladék (#333) ] 2 vizestömlõ (#3) [ bennük 18 korty víz (#27) ] 2 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük $11 csepp tinta (#101) ] 3 uzbány csõr (#169) [ bennük 5 csepp ugh méreg (#166) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 2 zöld üveg (#82) [ bennük 3 csepp ragasztó (#83) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

56 madártoll (#112) 2 smirglilevél (#29) 6 pirkit (#153) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 fõnixtoll (#563) 2 kazmár gyökér (#205) 4 gyöngymangó (#135) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 fülemüle agyar (#267) 2 kék orchidea (#68) $4 rézdarab (#70) 4 dözmöng szív (#122) 2 moa üveggömb (#383) 3 álompor (#396) $7 óndarab (#85) 16 kaktusztüske (#114) $3 gromak bõr (#268) 5 sünmedve tüske (#14) 1 jégszív (#282) 3 tükör (#43) 12 vasérc (#152) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 grifftojás (#179) 1 pular kristály (#239) 5 kõszem (#304)

Összsúly: 66.72 kg megterheltség: 101 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

E körben tett lépéseid térképe


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.