Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csala Csíny-Csilla
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földje talán egyik legbájosabb elf kalandozóhölgye pózol ezen a képen. A festmény még azokból az időkből származik, amikor sokkal vidámabb volt a világ. Az életbenmaradásért folyó mindennapok alaposan elűzték ezeket az idilli perceket.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 15:23:59 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. aug. 16. 15h:09'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: aug. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2737
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 460

KITIARA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf férfival. Megismerkedtek, az õ neve Ezüsthajú Egon. Elenios hittérítõje. Egy vassisakot, egy tankány karmot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy korinthai talizmánt, egy szem szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy Eldaran karkötõjét, egy bíbor erõövet és egy rejtõköpenyt, egy örökkéval. rubinját visel. Ruházatát egy epokitféreg trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy kétfejû troll trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Bal kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Ellenfeled fúvócsõvel megcéloz Téged. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja Ezüsthajú Egon jobb vállát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 tüske. Pár lövedéke átjárja a bal lábadat. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyengén megütögeted Ezüsthajú Egon testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel Ezüsthajú Egon párszor súrolva eltalálja a testedet. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kõkéssel Ezüsthajú Egon súrolja a bal karodat. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod Ezüsthajú Egon bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel Ezüsthajú Egon párszor súrolva eltalálja a testedet. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kõkéssel Ezüsthajú Egon épp hogy megvágja a testedet. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.

Az arénában bámészkodva találkozol egy hosszú õsz hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Rögtön összeismerkedtek, õ Fekete Köppeny. Fairlight hûséges követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy szürke bõrkesztyût, egy villám szimbólumot, egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy regeneráló gyûrût és egy ezüst papi karkötõt visel. Felszerelését egy kérõdzõ etra trófea, egy dombi yeti trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lõ rád. 14 életpontot vesztettél. A fúvócsõvel célzol és lõsz. A közelharc elõtt ellenfeled még megereszt parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod Fekete Köppeny fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Feléd repül 1 kerek kõ. Telibe kapta a jobb oldaladat. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor súrolod Fekete Köppeny jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vashegyû lándzsával Fekete Köppeny megdöfködödi a jobb karodat. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal Fekete Köppeny gyengén megüti a fejedet. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod Fekete Köppeny testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vashegyû lándzsával Fekete Köppeny többször eltalálja a jobb válladat. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal Fekete Köppeny csak érinti a testedet. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.

Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû elf férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Rögtön összeismerkedtek, õ Mithgil. A nála lévõ tárgyak közül feltûnik számodra egy gyönyörûen feldíszített furulya. Raia tanítványa. Egy kígyóbõr kesztyût, egy bronzpáncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot és egy bronzsisakot visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kardfogú fülemüle trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lõ rád. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod Mithgil testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd Mithgil testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vashegyû lándzsával Mithgil jól megszúrkálja a bal lábadat. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd Mithgil jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vashegyû lándzsával Mithgil jól megszúrkálja a jobb oldaladat. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.

Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bõre színe zöld. Megismerkedtek, az õ neve Equus Mas Niger. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy nap szimbólumot, egy vasvértet, egy umbatari karkötõt, egy kvazár sisakot és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy csontváz lord trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levõ példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tûnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célbatalálj. Ellenfeled fúvócsõvel megcéloz Téged. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod Equus Mas Niger bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 tüske. A lövedékek perforálják a testedet. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor súrolva eltalálod Equus Mas Niger fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Troll doronggal Equus Mas Niger többször kegyetlenül megüti a fejedet. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.

A táborozás 3. napján Gennyes Jocó lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, kecskeszakállas ember férfival. A bõre kreolszínû. Rögtön összeismerkedtek, õ Füttyös. Fairlight püspöke. Egy gromak páncélt, egy smaragd védõgyûrût, egy sárga erõövet, egy villám szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy obszidián karkötõt, egy lánckesztyût és egy arany papi karkötõt visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lõ rád. 22 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Fúvócsõvel lõ Rád ellenfeled. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod Füttyös testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. A lövedékek perforálják a jobb oldaladat. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor megpöccinted Füttyös jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vashegyû lándzsával Füttyös tökéletesen perforálja a bal válladat. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel Füttyös néhány helyen meghorzsolja a jobb oldaladat. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.

Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+57 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+10 varázspont.) Elhagyod az arénát. (ld. enc.) Nagyon vigyázol rá. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]


kotb 9144 belépés K.T.-be: 9144
Belépésedet fogod kérni a Sziklaöklök K.T-be. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy vaskohót. Találsz egy fõutcát. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gábor a Kalandozó vigyorog kajánul. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [74,57] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Raia hívõi építették. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fõutcát. (Vándorcirkusz:) - Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,56] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. délnyugatra egy fõutca van. nyugatra egy vaskohó van. északnyugatra egy Fairlight oltár van. északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. A feléd közeledõ sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadásodat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa a levegõben csattan. Ököllel néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 195.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

v 15 92 2 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kötél. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 180.]

f 107 92 kísérletezel a 107. tárggyal a 92. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[73,57] Épületek tûnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. Utad során felfedezel egy fõutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Találkozol egy hollófekete, tüsi hajú, izzóan vörös szemû árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre mélykék színû. Leah hittérítõje. Egy koponya szimbólumot, egy gromak páncélt, egy aranygyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy sötét kámzsát, egy arany masszariasztót, egy vassisakot, egy bíbor erõövet, egy szürke bõrkesztyût, egy obszidián karkötõt és egy gólem talizmánt visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy földsárkány trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Authoricus. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kidülleszti a mellkasát, és hõstetteirõl mesél. Közömbösen hallgatod a fiú mondanivalóját, majd egy egyszerû mosollyal elhátrálsz - nem tehetsz róla, de nem tetszik neked. Összefutsz Beren Peredhillel. Elenios fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy kígyóbõr övet, egy tankány karmot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy vas fejpántot, egy láncinget, egy gólem talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy örökkéval. rubinját és egy szem szimbólumot, egy a szirén köpenyét visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Jobb kezében egy lantot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tûzfõnix! Holmiját egy ryuku ostromteknõs cipeli. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Találkozol Álomutas Alex-szel. Elenios ministránsa. Egy szem szimbólumot, egy mászókarmot, egy Eldaran karkötõjét, egy láncinget és egy fekete bõrcsizmát visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy rõtmanó berzerker trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy ásót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított spagulár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Összeakadsz Maitreya Mahagattával. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy obszidián karkötõt, egy vasvértet, egy ezüst gyûrût, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy szem szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyût, egy aranygyûrût és egy borostyán függõt visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy halálosztó kain trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy alanori csatamén! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött nyomkövetés szakértelmed, míg te õt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,58] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy patakot. délkeletre nézve látsz egy épületet. délre egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork sámán került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fõutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Arany Magisztrátus kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Távolról puha ütés varázslatot lõ rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! 11 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Messze hajítod a vacak kis halálmadár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ sötét gnóm trófeát. 440 tapasztalati pontot kaptál. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.). Összefutsz egy barna, copfos hajú, kék szemû alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. Raia eljövendõ papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy rejtõköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy obszidián karkötõt, egy trófea nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy vassisakot, egy smaragd védõgyûrût és egy igazgy. fülbevalót, egy tradicionális szamuráj vértet visel. Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: A viharfellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Lõfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az õ neve Shanon Dhar Wermon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. Találkozol Meckanorral. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Összeakadsz valamilyen furcsa szerzettel: semmit sem tudsz megállapítani róla a testéd fedõ fekete csuha miatt. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Megpillantasz valamit: 1 szögletes kõ. Elrakod. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [30 pontot használtál fel, van még 140.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelõ terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tõle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülû Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENÕK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fõutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését brutalitisz kezdte, eddig 10050 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Földelem Urai kezdte, eddig 11900 TVP épült bele.) Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy kastélyt. (no:3. építését Haláltánc kezdte, eddig 7050 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erõnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erõ a nyerõ! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENÕ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENÕ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.) és egy kolostor (690. épület.). A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon-e tábla az õsi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Õsi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [20 pontot használtál fel, van még 120.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

be 683 bemész a 683. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tûzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 115.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézenállsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 32.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következõ körben tehát 226 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEUS EX MACHINA (1. TÁRGY)
A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémbõl készült, dobozra emlékeztetõ varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekbõl is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétõl, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerû újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezõre fog repíteni a veszélytõl, véletlenszerû irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc. További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintû vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettõl kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot.
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretû, recés tüskéjû óriásgyík. Gyûlöli, ha lõfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is elõfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú tálentumot, akkor minden bizonnyal belõle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

KARAKTERLAPOD


Kitiara, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû kobudera nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. Ez az 57. fordulód.

erõ : 20(21)
iq : 24
ügyesség : 16
egészség : 18(20)
szerencse: 14
szint : 12
támadás : 12
védekezés: 26
életpont : 170/ 82
varázspt : 79/ 65
merészség: 8/ 6
agresszió: 4
menekülés: 30 %
jellem:semleges(+9)
pénz : 15 arany
magasság: 135 cm
testsúly: 49 kg
életkor: 25 év
tul.pont: 2
kép.pont: 0

Eddig összesen 178 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1485 TP-t kaptál. Jelenleg 28784 TP-d van. A következõ szinthez még 4216 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, sötét gnóm, khór darázs.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 13 vágófegyverek: 3 lõfegyverek: 13 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (130%) << ököl (130%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-8.); mérgezett tüske (9-); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 6 nyomkövetés: 9 mászás: 4 csapdakészítés: 4 csapdaészlelés: 1 gyógyítás: 24 titkosírás: 1 felderítés: 1 teológia: 3 taumaturgia: 1 versengés: 2 harcmûvészetek: 11 szörnyismeret: 4 zárnyitás: 1 vadászat: 4 bányászat: 1

Feltételes parancsok


DX 8; gyógyítasz 30 % életerõ alatt, 30 pontért; *készítesz 6. tárgyat (max. 1 db-ot); maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *104; *85; *89; Barátságosság: 155; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8) méregsemlegesítés (#14 *10) szaporítás (#15 *7) korgó gyomor, huss (#21 *3) tündérfény (#25 *1) energiatüskék (#29 *5)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 8. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 29

Isteni küldetéseid


1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.] 2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*vassisak (#160) 1*gromak páncél (#270) 1 mászókarom (#78) 1*nagy vaspajzs (#161) 1 láncing (#222) 1*tankány karom (#237) 1*sárga erõöv (#276) 1*fekete bõrcsizma (#247)

Fegyverek és lövedékek

17*tüske (#22) 1 kõkalapács (#13) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107) 2 nyílvesszõ (#108) 1 mandibulakasza (#127) 1 esszenciakristály (#350) 1 csontszablya (#64) 1*fúvócsõ (#20) 1 csontkés (#11) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kõkés (#6) 3 orgyilkos tõr (#225) 1 szögletes kõ (#17)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*virág szimbólum (#143) 1*obszidián karkötõ (#229) 1*ezüst papi karkötõ (#308) 1*ezüst gyûrû (#180) 1 ezüst karkötõ (#158)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 ásó (#34) 2+deus ex machina (#1) 1 zárnyitó készlet (#39) 1 távcsõ (#42) 1 szeksztáns (#32) 3 kötél (#92) 1+hebrencs csapda (#147) 1 csontkulcs (#74) 1 rézkulcs (#75) 1 vaskulcs (#183) 1 kis vaskulcs (#40) 1 bronzkulcs (#76) 1 ezüst kulcs (#184) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)

Löttyök és porok, tartóstul

4 vizestömlõ (#3) [ bennük 77 korty víz (#27) ] 1 zöld üveg (#82) [ üres ] 2 kavadu iszák (#25) [ üres ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 15 csepp tinta (#101) ] 3 huhogó bibe (#332) [ üres ] 1 uzbány csõr (#169) [ üres ] 2 fûszertartó (#210) [ üres ] 1 sullár hólyag (#168) [ benne 9 csepp spiritusz (#170) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 smirglilevél (#29) 16 drótszõr (#37) 5 móri gyümölcs (#116) 1 vasérc (#152) 9 álompor (#396) 1 kazmár gyökér (#205) 9 madártoll (#112) 1 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 1 grifftojás (#179) 10 sallank karom (#128) 3 gyöngymangó (#135) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 aurach bõr (#658) 1 Morgan kristálya (#659) 4 ovimon-bogyó (#207) 4 pirkit (#153) 1*örökkéval. rubinja (#900) 1 bakkura bõr (#95) 3 aurach fog (#657) 1 fekete gyöngy (#99) 1 ormánygõte csont (#21)

Összsúly: 46.71 kg megterheltség: 89 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
városépítkezés (#398), ork sámán (#345)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), fõutca (#399), Fairlight oltár, ház
(#400), sötét gnóm (#132), Shanon Dhar Wermon (3528. kalandozó), Meckanor (4834. kalandozó), Halállovag (5313. kalandozó)
(73,57) fõutca (#399), szent tölgyfa (#393), orgyilkos (#131), Authoricus (1671. kalandozó), Beren Peredhil (2150. kalandozó), Álomutas Alex (4042. kalandozó), Maitreya Mahagatta (5374. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), fõutca (#399), vaskohó
(#155), oltár, városi kút
(74,56) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Fairlight oltár, sóhajtó dorony (#112)
(74,57) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), tavacska, Raia oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), fõutca
(#399)
(74,58) vaskohó (#155), fõutca (#399), oltár, Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), mûvészi porolit
(#720), orgyilkos (#131)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Gennyes Jocó (2220. kalandozó), vaskohó
(#155), fõutca (#399), világítótorony (#156), ház (#400), oltár, sárkánytanya (#492)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.