Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A pusztulás sírjai
Küldd el képeslapként!
"Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. Beljebb sírokat látsz. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag." - az Encyclopedia Fantasia a pusztulás sírjairól, melynek közelében csak a Leah papok pihenhetik ki magukat igazán
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 21:11:08 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. aug. 12. 14h:58'
EZ A 324. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
325. játékheted kezdete: aug. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #3061
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2086
Extra forduló: 17

SINGALINA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Lövenbrauval. Sheran nagyhatalmú fõpapja. Egy virág szimbólumot, egy zafír erõövet, egy kvazár kesztyût, egy zangrozi csizmát, egy arany papi karkötõt, egy vasvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy regeneráló gyûrût, egy obszidián karkötõt és egy Thargodan koronát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy sziklaskorpió trófea és egy Chara-din fattya trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy mithril pajzsot tart. Egy alanori csatamén a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tûnik. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz Hy Poglosus Corpusszal. Egy arany papi karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy zangrozi csizmát, egy kvazár kesztyût, egy Luthius karkötõjét, egy dalebg.kristályvértet, egy zafír erõövet, egy angyalok gyûrûjét és egy Thargodan koronát visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ovgun trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy alanori csatamén a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemû. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Idõt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a szörnyismeret szakértelemrõl mesélsz beszélgetõpartnerednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 1. napon találkozol egy göndör ezüsthajú, szürke szemû gnóm férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Sheran kisebb papja. Egy smaragd védõgyûrût, egy vascarai csizmát, egy virág szimbólumot, egy Rughar gyûrûjét, egy Morgan sipkáját, egy hatalom fülbevalóját, egy arany pikkelyvértet, egy zafír erõövet és egy arany papi karkötõt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy adószedõ trófea és egy Raia szent lovagja trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Mély Bíbor. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Ez ám a balsors! (-2 szerencse kör végéig.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyûlölet, lerázzák magukról elméd erejéit. Védkeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükbõl nyerjél erõt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos amikor kihuzzák belõled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelõ nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamezõ sarával keveredõ hamu marad...

Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad elõtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed õket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erõltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertõl. Mint külsõ szemszélõ figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgõs ménkõ, legközelebb nem alszol lejtõn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki! Az aranytermõ erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 tüskét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+65 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+259 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 463. hetének nyerõszámai: 12, 2, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy quwarg királynõ nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célbatalálj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynõ potrohát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölõt ellenfeledre támadsz. Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynõ torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {KCC:} Mágusölõvel felnyitod a quwarg királynõ torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 434.]
* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]
* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]
* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 429.]
* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]
* 5. KP: elmormolod az 57. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az a lélek védelme varázslatot! [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 424.]


kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
V 57 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 88 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 224 26 88 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 424.] Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 424.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 424.] [A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 71 57 165 elmormolod a 71. varázslatot az 57. varázslatot a 165. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 424.] Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 424.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 422.] [A parancs tárolásra került.]
kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 16 8 23 elmormolod a 16. varázslatot a 8. varázslatot a 23. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 420.] Gyorsvarázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 420.] Beizzik a turbómágia. Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 418.] [A parancs tárolásra került.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

vv 4 69 24 elmormolod a 4. varázslatot a 69. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 416.] Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 414.] Fürgén varázsolsz! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 412.] [A parancs tárolásra került.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 372.] [A parancs tárolásra került.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Rossz elõérzeted van: túl nagy a csend. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi õselementál támad rád.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erõbõl bûvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi õselementál testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölõvel párszor kilyukasztod a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a pszi õselementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) A pszi õselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szöges páncél, egy sallank nyíl és egy bronzsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tisztítótûz varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bûvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bûvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Meglengetve a mágusölõt a másikra rohansz. Mágusölõvel egy irtózatos ütéssel felvágod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függõ. 995 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamezõ populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Üdvözlésképpen egy tisztítótûz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Meglengetve a mágusölõt a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölõvel végigvágdosod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Mágusölõvel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mágusölõvel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy taalru támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótûz varázslat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Bûvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru bal vállát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölõvel mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru egyik lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a taalru egyik lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mielõtt észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Mágusölõvel megvagdalod a taalru testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a taalru tigristestét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erõsítve magát. (-12 varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Futsz, mint az õrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 322.]

(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerõ). [-15 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerõ). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 312.]

hu 83 237 404 hulladék: 83 237 404
Hulladékgyûjtés törölve: ragasztó. Hulladék, ezért nem gyûjtesz tankány karmot. Hulladékgyûjtés törölve: rájabõr. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 96 183 31 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(191,31) quwarg királynõk (#153), pszi õselementál (#258), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), taalru (#249)

[183,31] Lakott területre érkeztél. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). Eladsz 1 tankány karmot 10 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 2 szöges páncélt 48 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért, 2 sallank nyilat 6 aranyért, 1 jégszívet 15 aranyért, 3 vasércet 6 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 170 30 megveszed a 170. tárgyat 30
Vásároltál 30 spirituszt. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 164 megveszed a 164. tárgyat
Vásároltál 1 vasvértet. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

fkt 19 4 felt. készítesz a 19. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[182,32] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy piroslámpás ház (636. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [191,31] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezõt. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy quwarg parafenomén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lõ rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levõ tárgyat. Egy másodpercnyi erõlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 32 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! {KCC:} Mágusölõvel felnyitod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1873 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerõ). [-15 varázspont.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csápos otagi. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekezõ pszit. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II. pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lõfegyvert használni). A lény igézõ tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bûbájnak! Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mágusölõvel néhányszor megkarcolod a csápos otagi testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csápos otagi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 31 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 26 életpontot vesztettél. {GYD:} Mágusölõvel mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi vonagló testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csápos otagi vonagló testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 33 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.

(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerõ). [-15 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerõ). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 5 tüskét. Erõd TF-elõdött. [36 pontot használtál fel, van még 266.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[190,31] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [189,31] Egyre több a fa. Ritka erdõben vagy. Látsz egy gyilkos csalánt. (Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva elõreenged. Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy kék rothasztó.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölõt ellenfeledre rohansz. Mágusölõvel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mágusölõvel végigvágdosod a kék rothasztó jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 2407 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb elsõ lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje elõtt állsz: az Erõ Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Lehetõséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel csak érinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerõ). [-15 varázspont.] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [188,31] Az erdõnek vége, dombvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ey'Leon. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 kerek követ. Erõd TF-elõdött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [51 pontot használtál fel, van még 215.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Dornodon oltár, mûvészi porolit (#720), 40. jellempróba, érclelõhely
(189,31) gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), kék rothasztó (#421), qwarg rohamosztagosok (#242), trikornis
herceg (#261)
(190,31) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), 255. jellempróba, oltár
(191,31) quwarg királynõk (#153), pszi õselementál (#258), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), taalru (#249),
Thargodan csatamezõ (#432), 46. jellempróba, Tharr oltár, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), gyilkos csalán
(#581, belõle készíthetõ: #582), quwarg parafenomén (#248), csápos otagi (#395)

[364,61] A dombságot elhagyod, sûrû erdõbe érkeztél. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy tûzfõnix egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébbiparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[365,62] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetõek. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [366,63] A terep vált: bozótos területen vagy. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tünik. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy ezerszemû bestia közeledik feléd! (ld. enc.) Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mópat bolyt. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívõi építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tünik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy bolyongó lidérc. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 tüskét. Erõd TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 180.]

h 584 használod az 584. tárgyat
Hamarosan elõbújik egy mópat, és kikapja a kezedbõl a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy szopókõ. [2 pontot használtál fel, van még 178.]

h 584 használod az 584. tárgyat
A mópatok elõször távolról szemlélnek, aztán amikor megbizonyosodtak róla, hogy ártalmatlan vagy, elviszik a felkínált tárgyat. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy szopókõ. [2 pontot használtál fel, van még 176.]

h 584 használod az 584. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Már épp el akarsz menni, amikor újra elõmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy szopókõ. [2 pontot használtál fel, van még 174.]

h 584 használod az 584. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy szopókõ. [2 pontot használtál fel, van még 172.]

h 584 használod az 584. tárgyat
Elõbújik egy mópat a bolyból. Rádbámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tûnt a bolyban! Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy szopókõ. [2 pontot használtál fel, van még 170.]

h 584 használod az 584. tárgyat
Elõbújik egy mópat a bolyból. Rádbámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tûnt a bolyban! Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy szopókõ. [2 pontot használtál fel, van még 168.]

h 584 használod az 584. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Már épp el akarsz menni, amikor újra elõmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy szopókõ. [2 pontot használtál fel, van még 166.]

h 584 használod az 584. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy szopókõ. [2 pontot használtál fel, van még 164.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Elõbújik egy mópat a bolyból. Rádbámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tûnt a bolyban! Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy eknozol. (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 162.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan elõbújik egy mópat, és kikapja a kezedbõl a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Már épp el akarsz menni, amikor újra elõmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 160.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Már épp el akarsz menni, amikor újra elõmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 158.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 156.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy eknozol. [2 pontot használtál fel, van még 154.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[365,64] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el elõtted. A távolból robbanások hangját hallod. Észreveszel egy lovagi tábort. Észreveszel egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet épitenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. délre nézve látsz egy vaskohót. nyugatra egy térkapu van. északnyugatra egy mûvészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 17 keresed a 17. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy bolhakutyát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 146.]
* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 173 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 116.]
* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 113.]
* 4. BP: nem támadod a jó jellemûeket a semleges jellemûeket
BA 990 parancs törölve. BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 113.]
* 5. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 108.] Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 9, 15. Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Gyermekedet most már nem lehet többé gyermeknek tekinteni: felnõtt kalandozó õ, minden tudással, amit ilyen rövid idõ alatt át lehetett neki adni, de komoly tapasztalat nélkül. A tanítását azzal fejezed be, hogy leírod, milyen kalandozókkal találkoztál eddig - talán hasznát veszi majd. A felnõtté avatás véget ért: gyermeked mostantól már a maga ura, önállóan fog kalandozni. Könnyes szemmel búcsúztok. [Megjegyzés: mellékeltük gyermeked 0. fordulóját, ez ingyenes. Döntsd el, hogy te vagy valamelyik barátod szeretne-e ezzel a karakterrel játszani. Ha igen, akkor kérlek, töltsd ki a mellékelt Jelentkezési Lapot, adj nevet, nemet, külsõt a bébinek. Rögtön küldhetsz számára már egy UL-t is, onnét indul, ahol ezt a fordulót befejezted. A JL visszaküldésére és a gyermek elindítására a forduló betáplálásának idõpontjától egy hónapon keresztül van lehetõséged, ezután a karaktert automatikusan kitöröljük, úgy vesszük, hogy senki sem akar vele játszani.] De mi ez? Megjelennek a yaurri gyámhatóság emberei, és gyermekedet kitoloncolják a csatorna nyugati partjára (140,64 korrdinátára). Mocskos bürökraták! Brühühü..." Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a tûzfõnix. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a lélek védelme hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a kí koncentráció hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 108 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 108 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következõ körben tehát 555 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZERSZEMÛ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy õrült mágus a világégés elõtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenõrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amõbaszerû lény felett, így aztán õt falták fel elsõként a kísérleti példányok. Az ezerszemû bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.
EKNOZOL (540. TÁRGY)
Az eknozol egy apró, rugalmas, barnásszürke anyag. Bár te igazándiból nem tudsz vele mit kezdeni, érzed, hogy erõteljes mágikus kisugárzása van. Ez az! Most már kezd rémleni valami azzal kapcsolatban, hogy mire is tudnád használni! Annak idején, a viharóriásokról volt egy mese, hogy egész életükben a legendás eknozolt kutatják, amelybõl csodás varázstárgyakat tudnak készíteni. Ezek szerint keresned kellene egy viharóriás barlangot, és megpróbálni üzletet kötni az óriásokkal. De ez az eknozol annyira apró... valószínûleg legalább hármat érdemes belõle vinni, ha valamire jutni akarsz. Az eknozolt nem lehet eladni, eldobni stb.

KARAKTERLAPOD


Singalina, egy szõke, hosszú hajú, kék szemû kobudera nõ vagy. Elenios nagyhatalmú fõpapja vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

erõ : 41(44)
iq : 28(32)
ügyesség : 28(31)
egészség : 28(30)
szerencse: 40(1)
tudatpont: 14/ 10
szint : 23
támadás : 23
védekezés: 63
életpont : 327/263
varázspt : 533/147
pszi pont: 139/131
merészség: 7/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 199 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 145 cm
testsúly: 61 kg
életkor: 34 év
tul.pont: 3
kép.pont: 8
EFejl: 30 TU

Eddig összesen 1745 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13195 TP-t kaptál. Jelenleg 1022301 TP-d van. A következõ szinthez még 177699 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, sziklaskorpió. A 301. fordulódban 1305 arany került a bankszámládra. 1370 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/68 ökölvívás: 26/16 szúrófegyverek: 6/00 vágófegyverek:*23/00 ütõfegyverek: 1/00 lõfegyverek: 16/34 dobófegyverek:*24/00 Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa (150%) << mágusölõ Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); nyílvesszõ (1-7.); ubuk dobónyíl (8-13.); vas dobónyíl (14-996.); bûvös shuriken (997.); bûvös shuriken (998.); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 22/80 nyomkövetés: 71/53 mászás: 14/33 csapdakészítés: 21/53 csapdaészlelés: 4/88 gyógyítás: 58/32 titkosírás: 10/04 felderítés: 24/64 szörnyidomítás: 11/19 teológia: 29/93 taumaturgia: 41/26 szerencsejáték: 5/86 versengés: 8/86 harcmûvészetek: 25/06 zene: 71/65 szörnyismeret: 29/20 pszi:*19/00 zárnyitás: 1/13 vadászat: 17/24 bányászat: 22/94 úszás: 9/57

Feltételes parancsok


DX 8;totem: 70% 58; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 30 pontért; kutatsz max. 150 pontért; mászol max. 100 pontért; ásol max. 40 pontért; cirkusz 63; *készítesz 189. tárgyat (max. 7 db-ot); *készítesz 43. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 36. tárgyat (max. 15 db-ot); *készítesz 119. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 578. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 30 db-ot); maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled; Barátságosság: 9141. KT;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


auralátás (#4 *8) gyógymógy (#5 *6) gondolatolvasás (#8 *9) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) csábmosoly (#16 *9) kitartó ló (#19 *10) bûvölés (#20 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) örvénykerítés (#42 *10) vakító fény (#43 *7) tisztítótûz (#44 *13) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) kristálygömb (#54 *20) gyóntatás (#56 *10) a lélek védelme (#57 *32) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) mágiafeloldás (#75 *5) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *25) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) bájital kreálása (#87 *25) szopókõpusztítás (#88 *21) agyburok (#90 *11) agyroppantás (#91 *16) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) felszínre ugrás (#109 *25) pszi-gyûjtés (#112 *300) tárgyészlelés (#135 *30) széljárás (#138 *15) fiatalítás (#140 *40) tûzgolyó (#155 *25) tûzmágia (#157 *24) familiáris idézése (#159 *40) varázsenergia (#161 *35) hhaar burka II (#162 *10) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) varázsszem (#184 *9) a munka gyümölcse (#224 *10) Solisar aurája (#240 *18)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


bûvölés (259,1) bûvölés (259,2) bûvölés (259,3) bûvölés (259,4) bûvölés (259,5) méregsemlegesítés jellemrejtés szörnycsábítás Feltételes varázslat-használat: 8. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 44 50 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 44 50 50 44 50 44 44 155 34 Kire 158 191 212 237 180 249 257 255 236

Elfogott szörnyeid: tûzfõnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) A bûvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bûvölj háromszor sikeresen vasvértet! 2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bûvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bûvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! 3.) Mókás kis élõlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*zangrozi csizma (#451) 1*Rhatt páncélja (#458) 1*jing-jang fejpánt (#556) 1 mászókarom (#78) 1 vasvért (#164) 1 optiri agysisak (#315) 1*kvazár kesztyû (#445) 1*a szirén köpenye (#820) 1*zafír erõöv (#397)

Fegyverek és lövedékek

1 Raia pallosa (#426) 1*pengepajzs (#425) 1*fúvócsõ (#20) 1 biami kvazárlándzsa (#568 4 bûvös shuriken (#562) 4 kerek kõ (#19) 30 tüske (#22) 3 ubuk dobónyíl (#138) 3 ezüstshuriken (#327) 4 rövid íj (#107) 1 szigony (#389) 9 tolmokov-koktél (#351) 1 bányászcsákány (#434) 4 szögletes kõ (#17) 10 bumeráng (#249) 1 moa stuki (#413) 1 nyílvesszõ (#108) 1 cápaölõ tõr (#480) 1 mágusölõ (#422)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*szem szimbólum (#142) 3 rothasztó talizmán (#815) $2 ezüst gyûrû ($180) 1*szerencsetalizmán (#366) $1*obszidián karkötõ ($229) 1 mászó-karperec (#392) $1*umbatari karkötõ ($278) 1*hatalom fülbevalója (#817$10*borostyán függõ ($162) 1*regeneráló gyûrû (#254) $1 obszidián függõ ($195) 1 trófea nyaklánc (#196) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 1 ónix masszavadító (#438) 3 mópat token (#585) 1 Eldaran karkötõje (#373) $2 ezüst nyaklánc ($117) $1 aranylánc ($191) 1 korinthai talizmán (#814)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 kulcskarika (#648) 40 kaja (#2) 1 a teremtés zsákja (#818) 2+deus ex machina (#1) 1 dorony duda (#235) 1 szeksztáns (#32) 1 nyomkeresõ talizmán (#671 1 ásó (#34) 1+nyílcsapda (#243) 1 távcsõ (#42) 11 aranytû (#272) 5 varázskõ (#305) 1 mászókampó (#165) 5 szent jogar (#150) 1 bunthar zsák (#734) 8 szopókõ (#259) 4 sötét tekercs (#535) 1 súlyzó (#347) 12 gyógykenõcs (#313) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 aranytermõ erszény (#819) 2 pszi kõ (#248) 12 fáklya (#36) 4 kristályfolyadék (#449) 2 shinai gömb (#348) 1 helytartói jogar (#228) 5 manakristály (#500)

Löttyök és porok, tartóstul

23 uzbány csõr (#169) [ bennük 28 csepp ugh méreg (#166) ] 3 huhogó bibe (#332) [ üres ] 10 zöld üveg (#82) [ bennük 4 csepp ragasztó (#83) ] 9 sullár hólyag (#168) [ bennük 31 csepp spiritusz (#170) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 7 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 1 kavadu iszák (#25) [ üres ] 9 vizestömlõ (#3) [ bennük 172 korty víz (#27) ] 8 fûszertartó (#210) [ bennük 2 csepp sáfránypor (#211) ] 2 molluszk ház (#353) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

18 mocsári penke (#148) 21 gyöngymangó (#135) 13 Thargodan esszencia (#328 65 madártoll (#112) 4 fokhagyma (#403) 11 magszim bél (#103) 3 gyíkfû (#201) 8 mákrózsa virág (#56) 4 sallank karom (#128) 7 rézdarab (#70) 1 ormánygõte csont (#21) 40 rókafarok (#124) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380) 10 óndarab (#85) 1 bunthar bõr (#733) 2 xirnox szív (#213) 38 álompor (#396) 1 moa gyöngy (#378) 5 remák szív (#264) 2 csuklyavirág (#133) 15 kõszem (#304) 11 amniosz (#203) 5 halcsont (#390) 9 mópat tetem (#584) 3 ramit kõ (#226) 1 aranytoll (#572) 2 mutáns csont (#331) 7 fõnixtoll (#563) 8 púderkõ (#119) 10 csalánvirág (#582) 1*örökkéval. rubinja (#900) 2 eknozol (#540) 21 kék orchidea (#68) 6 ezüstdarab (#326) 1 szuperkötél (#209) 1 ilkin érc (#232) 5 mithril (#352) 5 moa üveggömb (#383) 5 szárnyas hernyó (#69) 3 adamantit (#627) 2 rájabõr (#404) 4 evaporõr háj (#105) 3 arkog kõ (#632) 1 grifftojás (#179) 1 purifikátor háj (#269) 1 praglonc hártya (#215) 4 darázsszárny (#652) 9 polip szívóka (#391) 1 cru formázó minta (#300) 1 galachmit (#310) 5 kvazár (#244) 1 moa gyémánt (#385)

Összsúly: 190.59 kg megterheltség: 138 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), oltár, mûvészi porolit (#720), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belõle
készíthetõ: #203), Chara-din monolitja (#534)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720)
(366,63) ezerszemû bestia (#288), mópat boly (#583), Elenios oltár, mûvészi porolit (#720), bolyongó lidérc (#388)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.