Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A trófeaviselés motivációja
Küldd el képeslapként!
"Ha egy szörnynek nincs olyan értelmes testrésze, amit később felhasználhatnál, akkor is felmerülhet benned a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele?" - a trófeaviselés motivációja
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 11:27:59 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Keypsin 142. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. aug. 29. 9h:14'
EZ A 233. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
234. játékheted kezdete: szept. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3086
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 0
Extra forduló: 14

KEYPSIN KALANDJAI


31 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az idõ esemény nélkül telt el. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszõrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szõrt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+9 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+102 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy quwarg királynõ nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a quwarg királynõ potrohát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynõ testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel néhányszor megkarcolod a quwarg királynõ potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) [7 pontot használtál fel, van még 272.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]


tv 29 33 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 33. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 252.]

f 281 92 104 kísérletezel a 281. tárggyal a 92. tárggyal a 104. tárggyal
Sajnos nincs nálad fémrúd. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(122,82) quwarg királynõ (#153)

[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. A következõ pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó hosszú csõrét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a halálhozó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 14 életpontot vesztettél. Vashegyû lándzsával megdöföd a halálhozó fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a halálhozó bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 1073 tapasztalati pontot kaptál. Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Eladsz 1 gromak bõrt 8 aranyért.

Összeakadsz DEF az IGAZzal. Tharr kisebb papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy ulkor kötényt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy kõtipró a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 57 eladod az 57. tárgyat
Eladtál 1 bõrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 322 2 eladod a 322. tárgyat 2
Eladtál 2 ezüsttõrt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 240 1 eladod a 240. tárgyat 1
Eladtál 1 kis aranykulcsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 139 1 eladod a 139. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 281 1 eladod a 281. tárgyat 1
Eladtál 1 raptor karmot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 214 2 eladod a 214. tárgyat 2
Eladtál 2 manifeszt.nyúlványt. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 49 1 eladod a 49. tárgyat 1
Eladtál 1 kígyóbõr kesztyût. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,80] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következõ épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [10 pontot használtál fel, van még 222.]

pki 100 kiveszel a bankból 100 aranyat
Kiveszel a bankból 100 aranyat. A számládon van még 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 8 mozogsz északra
[99,79] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 212.]

be 573 2 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 162.]

be 573 5 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lõfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 112.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [122,82] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [123,83] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képzõdményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívõi építették.

(Továbbmész...) [124,83] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sistergõ Pumpa. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 82.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tüskés harci gromak. Rettegve menekülsz, félve a végsõ megsemmisüléstõl... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-960 TP] [30 pontot használtál fel, van még 52.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[123,84] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. félig kész (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.) Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy manifesztátor! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Az õsi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Morran MacMoran irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találkozol Jeanne D'Arc-kal. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is semleges. Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Köszöntitek egymást, aztán tovább. [20 pontot használtál fel, van még 32.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 32.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 29.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. A testedben levõ méregtõl egyre gyengébb vagy (-7 életerõ). Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következõ körben tehát 312 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Keypsin, egy szõke, hosszú hajú, kék szemû elf férfi vagy. Tharr eljövendõ papja vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

 Erõ:19 (23)  Szint:17  Merészség:5/5 Magasság:157 cm 
 IQ:27  Támadás:20  Agresszió:5 Testsúly:46 kg 
 Ügyesség:30  Védekezés:30  Menekülés:30 % Életkor:164/164 év 
 Egészség:15  Életpont:270/66  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:20 (22)  Varázspont:227/2  Pénz:29 arany Kép. pont:19 
 Tudatpont:14/2           EFejl:
Eddig összesen 608 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 113 TP-t kaptál. Jelenleg 193875 TP-d van. A következõ szinthez még 66125 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknõs, élõholt quwarg, velociraptor. A 142. fordulódban 1 arany került a bankszámládra. 1 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 23/0 (+2%)   vágófegyverek: 1/61   ütõfegyverek: 6/12
  lõfegyverek: 21/0 (-2%)   dobófegyverek: 1/77    

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kõ (#19) (2 -9.); rézgolyó (#343) (10 .); nyílvesszõ (#108) (11 .); nyílvesszõ (#108) (12 -); nyílvesszõ (#108) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 16/69   2. nyomkövetés: 45/11   3. mászás: 2/71
  4. csapdakészítés: 10/17 (+5%)   5. csapdaészlelés: 1/94   6. gyógyítás: 39/92
  7. titkosírás: 1/90   8. felderítés: 4/15   9. szörnyidomítás: 3/74
  10. teológia: 10/12 (+9%)   11. taumaturgia: 13/50 (+13%)   12. versengés: 1/47 (+8%)
  13. zene: 7/35   14. szörnyismeret: 15/54 (+30%)   15. vadászat: 14/99
  16. bányászat: 11/45        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 45% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2498. karakternek a 2. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
árnymanó (#4) (csak egyszer), élõholt quwarg (#202), trikornis (#104), szintszívó (#96), manifesztátor (#124)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Quarella Songes (#2498), nukleáris cickány (#155), elf (#2), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), nektoraf (#355), kérõdzõ etra (#368), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> árnymanó (#4)   villámcsapás (#50) >> arató csattanat (#144)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 9, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> nõk (#999)   hhaar burka (#32) >> férfiak (#998)
hhaar burka (#32) >> árnymanó (#4)   hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1   mászókarom (#78) 1   tatu ködmön (#255)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû nyíl (#94) 1   ezüsttõr (#322) 1   göcsörtös bunkó (#123)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1 + mandibulakasza (#127)
17   nyílvesszõ (#108) 1 * orgyilkos tõr (#225) 1 * parittya (#18)
1   tünde íj (#553) 3   ubuk tüske (#131) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * Eldaran karkötõje (#373) 1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * két kard szimbólum (#144)
1   koponya szimbólum (#139) 1   obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
1 * smaragd védõgyûrû (#223)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a teremtés zsákja (#818) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92)
1   rézkulcs (#75) 1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 2   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 20]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1   huhogó bibe (#332) [benne 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 3]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 50]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 22]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
24   álompor (#396) 2   dorony tüdõ (#212) 15   drótszõr (#37)
7   elkarog szõr (#665) 2   fabontó (#106) 6   fõnixtoll (#563)
1   galachmit (#310) 3   gyíkfû (#201) 4   gyöngymangó (#135)
1   ilkin érc (#232) >1   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205)
21   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103) 1   móri gyümölcs (#116)
7   óndarab (#85) 1   pirkit (#153) 1   púderkõ (#119)
2   purifikátor háj (#269) 1   ramit kõ (#226) 4   rézdarab (#70)
1   sallank karom (#128) 2   szulfagor agyar (#677) 1   szuperkötél (#209)
5   vasérc (#152)        

Összsúly: 50.75 kgMegterheltség: 90%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
58 arany (#50) 1 bõrsisak (#57) 2 ezüsttõr (#322)
1 gromak bõr (#268) 1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
4 kerek kõ (#19) 1 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 kis aranykulcs (#240)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 raptor karom (#281)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 drótszõr (#37) 1 elkarog szõr (#665)
17 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(122,82) quwarg királynõ (#153), szent tölgyfa (#393), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(122,84) manifesztátorok (#124), az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, mûvészi porolit
(#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Jeanne D'Arc (5730. kalandozó)
(123,83) grok-képzõdmény (#149), Sheran oltár
(123,84) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), mûvészi porolit (#720)
(124,83) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), Tharr oltár, 41. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk! Sajnos a posta drasztikus áremelést hajtott végre, ezért a postai fordulók árát fel kellett emelnünk 2 zsetonnal. Az emailes fordulók ára változatlan. Tehát 2003.08.06-tól kezdve a következõ árak érvényesek: Postai forduló: 37 zseton E-mailes forduló: 28 zseton A kettõ együtt: 44 zseton 40 soros UL: +15 zseton (nem változott) Megértéseteket köszönjük.

2003.07.30 09:35 Változások a számládon! 2 zsetont átutaltak a(z) 1087. számláról!

2003.08.28 12:54 Változások a számládon! 28 zsetont átutaltak a(z) 1087. számláról!

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól az öregedést okozó lényekre is lehet feltételes támadás parancsot kiadni, mégpedig az FT 9095 paranccsal.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.