Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Dögbűzös liliom
Küldd el képeslapként!
"Ez az óriási, elsőre csodaszépnek tűnő liliomra emlékeztető virág borzalmas bűzt bocsát ki magától. Elfog a rosszullét, de nem tudsz menekülni, mert lábaid megroggyannak, elgyengülnek. A bűz erősödik, a virágból indák kúsznak elő, és lassan körbefonnak... Vagy villámgyorsan elmetszed a szárát, vagy átszúrod a dögbűzt kibocsátó virágot, vagy esetleg gyorsan elégeted egy varázslattal - így talán megúszhatod a szörnyű kínhalált, amely az élve megemésztéssel jár." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 19:40:58 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. máj. 24. 14h:55'
EZ A 308. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
309. játékheted kezdete: máj. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3207
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 49
Extra forduló: 3

RENGETEGI CUHAMÉR KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Fõnix átutalt a bankszámládra 250 aranyat a táborozásod 1. napján. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+9 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+66 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lõsz. Elrepül 4 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1092 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 350.]
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]
* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]
* 3. KP: TVP spórolása: 13 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 13 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [13 pontot használtál fel, van még 327.]


ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 317.]

id 111 90 idomítod a 111. szörnyet 90 pontért
Megkezded a ragyás burástya idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejezõdött. A szörnyed teherbírása lehetõvé teszi, hogy ezentúl 10 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 100 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [65 pontot használtál fel, van még 252.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]

v 96 98 19 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(110,21) ryuku légiós (#361)

[98,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatõleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltetõ Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Látsz egy sörsátrat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következõ épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 237.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 251 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 8 mozogsz északra
[98,18] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Mielõtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kõ. Többször meglövöd az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemû alakváltó nõvel. Bõre bronzként csillog. Egy tankány karmot és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy gátvakond trófea színesíti. Jobb kezében egy orgyilkos tõrt, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. [8 pontot használtál fel, van még 229.]

be 562 2 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 179.]

be 562 5 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lõfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 129.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [110,21] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával célzol és lõsz. Elrepül 3 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod az uzbány testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az uzbány csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 432 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mély kutat. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [111,20] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kérõdzõ etra közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérõdzõ etra bal oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerõ.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a kérõdzõ etra testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Lábával meglök a kérõdzõ etra. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A kérõdzõ etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1003 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térdenállva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [112,19] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy márványtornyot. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az uzbány csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 448 tapasztalati pontot kaptál. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledõ quwarg királynõ nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával megdöfködöd a quwarg királynõ testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöfködöd a quwarg királynõ testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynõ többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 105.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 100.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 95.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[113,18] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy márványtornyot. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,17] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. A lény nagy levegõt vesz, és félrefújja lövedékedet. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldõ került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldõ szõrtés kinövését. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vérszomjas csüldõ meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával felnyársalod a vérszomjas csüldõ egyik csápját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérszomjas csüldõ csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 611 tapasztalati pontot kaptál. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,16] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 414 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak jobb elsõ lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 1420 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, világoskék szemû, körszakállas ember férfival. Leah hittérítõje. Egy kígyóbõr kesztyût, egy vassisakot, egy obszidián karkötõt, egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vasvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy hatalom fülbevalóját és egy ryuku köpenyt visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy ryuku légiós trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Ódon sírhantok gyûrûjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. [24 pontot használtál fel, van még 71.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 66.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 61.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[113,15] Még mindig bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. (Vándorcirkusz:) Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetõségekkel. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [115,13] Szûnni nem akar a zöld síkság. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy velociraptor. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával jól megszúrkálod a velociraptor testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöfködöd a velociraptor jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gumifát. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 37 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézenállsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: TVP elõvétele: 13 pontért
Felszabadítottunk neked 13 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 3. BP: keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 4. BP: alakváltás 10
Lassan gyökereket eresztesz a földbe, és pótolod a szervezetedbõl hiányzó nedvességet. De jó! (+5 életerõ.) Aztán a gyökerek újra lábakká alakulnak. [10 pontot használtál fel, van még 3.]
* 5. BP: alakváltás 13
Táborozás elõtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 0.] Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. 2 kaját fal föl a sullár. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 359 pontot. A következõ körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Õrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélõk Földjén megépítette a mesés õslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elõvigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földrõl is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütõ pedig a lehetséges leggyengébb választás.

KARAKTERLAPOD


Rengetegi Cuhamér, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemû, rövid bajszú alakváltó férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran püspöke vagy. A Viharlégió (#9104) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

erõ : 31(33)
iq : 27
ügyesség : 34
egészség : 25(29)
szerencse: 26(28)
tudatpont: 11/ 0
szint : 20
támadás : 19
védekezés: 47
életpont : 278/142
varázspt : 360/115
merészség: 10/ 3
agresszió: 5
menekülés: 30 %
jellem:semleges
pénz : 0 arany
magasság: 184 cm
testsúly: 85 kg
életkor: 42 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0

Eddig összesen 1094 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6340 TP-t kaptál. Jelenleg 479111 TP-d van. A következõ szinthez még 120889 TP szükséges. Trófeáid: bunthar, áeratikus hasnyák, élõholt quwarg. düh vérvörös köde: 50%;

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 18/94 szúrófegyverek: 23/10 vágófegyverek: 1/93 ütõfegyverek: 2/51 lõfegyverek: 23/07 dobófegyverek: 1/93 Felt. lõfegyver használat: semmi (0-4.); kerek kõ (5-17.); vashegyû nyíl (18-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 15/68 nyomkövetés: 51/00 lopás: 1/11 mászás: 1/09 csapdakészítés: 13/38 csapdaészlelés: 8/84 gyógyítás: 60/26 titkosírás: 3/00 felderítés: 21/22 szörnyidomítás: 6/13 teológia: 25/59 taumaturgia: 18/72 versengés: 5/17 harcmûvészetek: 15/80 zene: 6/50 szörnyismeret: 10/43 vadászat: 21/05 bányászat: 8/03

Feltételes parancsok


DX 8;totem: 40% 1; gyógyítasz 58 % életerõ alatt, 40 pontért; készítesz 68. tárgyat (max. 1 db-ot); kutatsz max. 165 pontért; ásol max. 24 pontért; *készítesz 19. tárgyat (max. 30 db-ot); *készítesz 17. tárgyat (max. 10 db-ot); készítesz 176. tárgyat (max. 10 db-ot); elfogod a 118. szörnyet a 219. csapdával; lopsz a 2. fajtól 112. tárgyat; lopsz a 3. fajtól 112. tárgyat; lopsz a 4. fajtól 112. tárgyat; lopsz a 6. fajtól 112. tárgyat; lopsz a 8. fajtól 112. tárgyat; cirkusz 27; maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *85; Barátságosság: 221; 150; 274; 78; 140; 218;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) szaporítás (#15 *7) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) éhínség (#39 *7) tompítás (#40 *8) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) revitalizáció (#52 *20) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) láthatatlanság (#76 *15) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnyidézés (#84 *72) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) kisebb tûzlehelet (#110 *2) tárgyészlelés (#135 *30) szopókõirtás (#174 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


láthatatlanság Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 48 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 40 38 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 29 50 38 40 Kire 221 361 418 176

Elfogott szörnyeid: sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK; ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! 2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! 3.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*vassisak (#160) $1*fekete bõrcsizma ($247) 1*lánckesztyû (#230) 1*nagy vaspajzs (#161) 1*vasvért (#164) 1*bíbor erõöv (#291) 1*sötét kámzsa (#699)

Fegyverek és lövedékek

1 parittya (#18) 1*vashegyû lándzsa (#182) 1 kõkalapács (#13) 1 ezüsthegyû lándzsa (#324) 1*hosszú íj (#111) 1 kõkés (#6) 5*vashegyû nyíl (#176) 10 szögletes kõ (#17) $2 orgyilkos tõr ($225)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*virág szimbólum (#143) 1*korinthai talizmán (#814) 1*Eldaran karkötõje (#373) 1*smaragd védõgyûrû (#223)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1+deus ex machina (#1) 1 szeksztáns (#32) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 ostromlétra (#510) 1 súlyzó (#347) 1 ásó (#34) 14 kaja (#2)

Löttyök és porok, tartóstul

4 vizestömlõ (#3) [ bennük 75 korty víz (#27) ] 10 uzbány csõr (#169) [ bennük 9 csepp ugh méreg (#166) ] 3 sullár hólyag (#168) [ bennük 6 csepp spiritusz (#170) ] 3 kavadu iszák (#25) [ üres ] 2 fûszertartó (#210) [ bennük 2 csepp sáfránypor (#211) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

6 rézdarab (#70) 6 fõnixtoll (#563) 26 drótszõr (#37) 1 kazmár gyökér (#205) 2 dözmöng szív (#122) $1 dorony tüdõ ($212) 14 sallank karom (#128) 2 liumbe hajtás (#655) 6 vasérc (#152) $1 gromak bõr ($268) 6 ezüstdarab (#326) 8 pirkit (#153) 11 álompor (#396) 1 bunthar bõr (#733) 7+manifeszt.nyúlvány (#214) 3 aurach fog (#657) 2 óndarab (#85)

Összsúly: 95.37 kg megterheltség: 99 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(110,21) ryuku légiós (#361), uzbányok (#102), mély kút (#93)
(111,20) kérõdzõ etra (#368), mély kút (#93), 48. jellempróba
(112,19) márványtorony (#175), uzbányok (#102), quwarg királynõ (#153)
(113,15) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29)
(113,16) manifesztátor (#124), Dornodon oltár, tüskés harci gromak (#156)
(113,17) sóhajtó dorony (#112), vérszomjas csüldõ (#114)
(113,18) márványtorony (#175)
(115,13) velociraptor (#161), gumifa (#38)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.