Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tűzmágia
Küldd el képeslapként!
Talán a sors fintora, hogy a Túlélők Földjén a dornodoni tűzvihar pusztításából született civilizáció épp a tűz szférájának varázslatait tárta fel, és aknázta ki a leginkább. Korunkban érezhetően a tűzmágia birtoklása bír a legjelentősebb hatalommal.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 20:58:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Klrkyn Wargas 412. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. szept. 3. 10h:02'
EZ A 469. JÁTÉKHETED, 412. FORDULÓD
470. játékheted kezdete: szept. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3476
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 4046
Extra forduló: 11

KLRKYN WARGAS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az idõ esemény nélkül telt el. Az aranytermõ erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyû nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+45 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+157 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 518. hetének nyerõszámai: 27, 20, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 664.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 662.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 660.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 660.] Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 658.] Fürgén varázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 656.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
13 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 656.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 646.]


v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fõutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Találsz egy villát. (no:1. építését Aranysárkány kezdte, eddig 4450 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Látsz egy házat. (no:2. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé. A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A korinthai amõba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 197 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amõba hullámzó testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {KCC:} Agyartõrrel párszor épp hogy megérintgeted a korinthai amõba testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjaival a korinthai amõba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Túl erõs az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te.

(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvõtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegõt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+241 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 2 ezüst gyûrût 12 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért.

Összeakadsz Hantherni Larissával. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy lánckesztyût, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy obszidián karkötõt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Raia szent lovagja trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy szívkeresõt, bal kezében egy agyartõrt tart. Egy gyermek van vele. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Azt mondod: " A pollátor üzeni: Bocs!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 lótuszvirágot. IQ-d TF-elõdött. [-50 varázspont.] [63 pontot használtál fel, van még 583.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 533.]

ve 1 10 megveszed az 1. tárgyat 10
Vásároltál 10 deus ex machinát. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy fõutcát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartõrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos jobb középsõ lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 1021 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy élõholt quwarg. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élõholt quwarg potrohát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {KCC:} Agyartõrrel jól megszúrod az élõholt quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Marásokat ejt rajtad az élõholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élõholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy maffia bank (705. épület.). Találkozol Sötét Lánggal. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyût, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy gyémántsisakot, egy Luthius karkötõjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét és egy smaragd védõgyûrût, egy Urgod fétisét visel. Ruházatát egy ében sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zafír sárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Úgy látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött minden... ...egyenesen a kalandozó arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben elballag, jó hangosan kiröhögöd. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû az alávaló. Azt mondod: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [8 pontot használtál fel, van még 525.]

a 114 4339 50 átadod a 114. tárgyat a 4339. kalandozónak (50 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 50 kaktusztüskét Sötét Láng részére. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

a 29 4339 30 átadod a 29. tárgyat a 4339. kalandozónak (30 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 30 smirglilevelet Sötét Láng részére. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

a 128 4339 10 átadod a 128. tárgyat a 4339. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 sallank karmot Sötét Láng részére. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

kb 135 43 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (43 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 43 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

a 135 4339 50 átadod a 135. tárgyat a 4339. kalandozónak (50 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 47 gyöngymangót Sötét Láng részére. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

a 148 4339 18 átadod a 148. tárgyat a 4339. kalandozónak (18 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 18 mocsári penkét Sötét Láng részére. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [150,102] Szûnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezõt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [151,103] Továbbra is síkságon vagy. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Megizzadsz, de egyelõre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgõ hangot hallasz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi õselementál intéz feléd kihívást.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcmûvészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erõ Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi õselementál testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! Agyartõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál párolgó héját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi õselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-2 pszi pont.) A pszi õselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2026 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A következõ tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath támad rád.

A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) A seb azonnal beforr! Agyartõrrel megdöfködöd a Mnebolath bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) A seb azonnal beforr! Agyartõrrel megdöfködöd a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,103] Szûnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy gumifát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Thargodan csatamezõt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 451.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[153,103] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lõsz. 107 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon bal elsõ lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {KCC:} Agyartõrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a kõkést, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+239 életerõ.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztõ Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erõ tépett ki valamit. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi õselementál támad rád.

Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes õrület pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erõ Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! {KCC:} Agyartõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál párolgó héját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a pszi õselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-1 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy orgyilkos tõr és egy ubuk dobónyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat energiapajzs varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 126 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamezõ populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy fûszertartó. 995 tapasztalati pontot kaptál. Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról mágiatörés varázslatot lõ rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lõ rád a másik. A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetõséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartõrrel jól megszurkálod a Notermanthi fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mielõtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bõröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erõ Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A seb azonnal beforr! {KCC:} Agyartõrrel jól megszurkálod a Notermanthi testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Futsz, mint az õrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [154,102] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy kronoelementál. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [155,101] Egyre több fényt engednek át a lombok, sûrûbb az aljnövényzet: ritka erdõben vagy. Felfedeztél egy amniosz-fát. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összefutsz Chiny Babával. Elenios személyes tanácsadója. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyûrûjét, egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötõt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy jégzabáló trófea, egy taalru trófea és egy õsdentor trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort: hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette a kalandozó arcába küldi azt, ami az elõbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö! Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Így szólsz: " A pollátor üzeni: Bocs!" Továbbmész. [114 pontot használtál fel, van még 337.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[156,101] Az erdõt dombvidék váltja fel. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült woorgard. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Agyartõrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard szörcsögõ hátát. (7 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Agyartõrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [157,101] Még mindig dombos terepen vagy. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Csak egy ongóliant. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 187 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Te 21 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetõen. Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartõrrel néhányszor megkarcolod az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetõvé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Te 21 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetõen. Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Agyartõrrel megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy fûszertartó, egy trófea nyaklánc, egy ezüst nyaklánc és 5 arany. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellõképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a mûvelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+235 életerõ.) Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy õsi csatamezõt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elõdött. [82 pontot használtál fel, van még 255.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Graltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. A feladatod egy velociraptor legyõzése. Már nyitják is a ketrecet!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a velociraptor jobb oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyartõrrel épp hogy megszúrod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Ki látott már ilyet! Lépcsõ helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erõsen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Bronzhajlító Danin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy tolmokov-koktélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony elõtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 235.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcsõ helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erõsen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Bronzhajlító Danin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat közepes nehézségû: a termet vérben forgó szemû quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Felvinnyog melletted egy parafenomén. Észrevett! Már csöpög is a hátadra a nyála. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcsõ? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Aranykezû Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A sok brutális próba között üdítõ változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Az elõadásba beleadsz mindent, de hamar nyilvánvalóvá válik, hogy még tapasztalatlan vagy, kevés a gyakorlatod. A kalandmester a fejét csóválja - nem engedhet tovább. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 mozogsz északkeletre
[158,100] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod elõtt materializálódik.

A királylány fürdõn volt,
Ezer gyöngyöt széjjelszórt.
A hold látta, otthagyta,
A nap eljött, felkapta.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [13 pontot használtál fel, van még 202.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 101 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza förtelmes hasát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyartõrrel jól megszurkálod a massza testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a massza fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 1709 tapasztalati pontot kaptál. Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Ez az! Megtaláltad! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy csontpálca, egy ezüst kulcs és egy szöges páncél. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [135 pontot használtál fel, van még 67.]

bb 151 312 812 beraksz a bankba a 151. tárgyat (312 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 szvó-ektoplazmát. Beraksz a bank széfjébe 6 borkonyó bibét. Beraksz a bank széfjébe 1 vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 37.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 32.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerõ). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 21, 8. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le az aurapollátor. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 32 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 32 pontot vihetsz át. Kapsz még 553 pontot. A következõ körben tehát 585 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Klrkyn Wargas, egy vörös, copfos hajú, zöld szemû alakváltó férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Dornodon félisten hatalmú szolgája vagy. A Serény Múmiák (#9103) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 412. fordulód.

 Erõ:40 (45)  Szint:27  Merészség:7/5 Magasság:174 cm 
 IQ:36 (42)  Támadás:31  Agresszió:3 Testsúly:63 kg 
 Ügyesség:40 (42)  Védekezés:57  Menekülés:30 % Életkor:45/45 év 
 Egészség:38 (40)  Életpont:363/216  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:44 (46)  Varázspont:652/32  Pénz:354 arany Kép. pont:
 Tudatpont:30/4   Pszi pont:106/-4   Halhatatlanság:2 %   EFejl:30 
Eddig összesen 3645 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16566 TP-t kaptál. Jelenleg 2258278 TP-d van. A következõ szinthez még 41722 TP szükséges. Trófeáid: jégzabáló, animált hókutya, quwarg anyakirálynõ. A 407. fordulódban 5029 arany került a bankszámládra. 5129 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/25   ökölvívás: 30/58 (+9%)   szúrófegyverek: 24/5 (+4%)
  vágófegyverek: 9/15 (+18%)   ütõfegyverek: 4/18   lõfegyverek: 27/74
  dobófegyverek: 6/5        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyû lándzsa (#182) << ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); nyílvesszõ (#108) (8 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 18/98 (+18%)   2. nyomkövetés: 102/86 (+42%)   3. lopás: 18/51
  4. mászás: 6/20   5. csapdakészítés: 21/28 (+6%)   6. csapdaészlelés: 14/54
  7. gyógyítás: 128/77 (+90%)   8. titkosírás: 12/61 (+71%)   9. felderítés: 25/58 (+12%)
  10. szörnyidomítás: 5/47   11. teológia: 39/11 (+16%)   12. taumaturgia: 44/59 (+28%)
  13. versengés: 4/97 (+9%)   14. harcmûvészetek: 27/5   15. zene: 6/65 (+9%)
  16. szörnyismeret: 3/63   17. pszi: 9/40 (+8%)   18. zárnyitás: 4/10
  19. vadászat: 12/31   20. bányászat: 31/44 (+8%)   21. úszás: 9/43

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 100 darabot , csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot , csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot , csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), qwarg rohamosztagos (#242), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), Raia szent lovagja (#239)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
sötét halál (#45), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), nagyobb tûzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
sötét halál (#45) >> ember (#1)   sötét halál (#45) >> elf (#2)
sötét halál (#45) >> törpe (#3)   sötét rítus (#131) >> árnymanó (#4)
sötét halál (#45) >> troll (#5)   sötét halál (#45) >> gnóm (#6)
sötét halál (#45) >> alakváltó (#7)   sötét halál (#45) >> kobudera (#8)
sötét halál (#45) >> mutáns (#9)   sötét halál (#45) >> óriásféreg (#171)
sötét halál (#45) >> qwarg rohamosztagos (#242)   sötét rítus (#131) >> nõk (#999)
sötét rítus (#131) >> férfiak (#998)   villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
sötét halál (#45) >> gnóm szolgáló (#181)   pusztító végzet (#106) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
pusztító végzet (#106) >> õsdentor (#282)   pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 31, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)   védelem tûz ellen (#38) >> káoszteknõc (#235)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)   védelem tûz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)   fehér glóbusz (#47) >> dermesztõ lidérc (#645)
fehér glóbusz (#47) >> animált hókutya (#651)   fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)   védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sheran druidái meg akarják akadályozni a következõ világégést. Valamit tenned kell! Irts ki egy szent tölgyet!
2.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!
3.) A hatalom kimutatása fontos papjaimnak. Készíttess magadnak kvazár sisakot a legdrágább helyen, egy kvazár kohónál, majd egy mozdulattal semmisítsd meg oltáromnál!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 23 élõholt, 27 vadász, 19 nagymester, 20 parafenomén, 17 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * a szirén köpenye (#820) 1 * arany pikkelyvért (#456) 1   bíbor erõöv (#291)
1   bõrpáncél (#51) 1   bõrsisak (#57) 1   bronzsisak (#88)
1 * cetbõr válltömés (#1091) $1   fekete bõrcsizma ($247) 1 * kvazár kesztyû (#445)
1   mászókarom (#78) $1   szöges páncél ($65) 1 * varkaudar csizma (#317)
1 * vassisak (#160) 1   vérvörös köpeny (#412) 1 * zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartõr (#420) 1   bot (#4) 1   csontkés (#11)
2   csontpálca (#329) 2   ezüsttõr (#322) 1   fúvócsõ (#20)
1 * hosszú íj (#111) 1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127)
5   mérg. ubuk tüske (#137) 6   mérg. vasnyíl (#187) 1   nyu-shuriken (#157)
$1   orgyilkos tõr ($225) 2   rövid íj (#107) 6   sallank nyíl (#129)
1   szigony (#389) 1   tolmokov-koktél (#351) 2   ubuk dobónyíl (#138)
19   ubuk tüske (#131) 7   vas dobónyíl (#189) 1   vashegyû lándzsa (#182)
9   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   borostyán függõ (#162) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötõje (#373)
2   ezüst nyaklánc (#117) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * jegygyûrû (#736)
1   korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián karkötõ (#229) 3 * Rughar gyûrûje (#518)
$1   trófea nyaklánc ($196)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a teremtés zsákja (#818) 1   acéltû (#334) 4   aranypikkely (#415)
1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
11   deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 3   fáklya (#36)
3   furulya (#233) 17   kaja (#2) 4   kötél (#92)
1   kristályfolyadék (#449) 1   mérleg (#81) 1 + nyílcsapda (#243)
1   roxati zárfaló (#314) 1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150)
1   tatu dob (#234) 1   távcsõ (#42) 2   varázskõ (#305)
3   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 35]
1 + Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
13   fûszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 52]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
6   kavadu iszák (#25) [bennük 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 59]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
13   sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 258]
1   szent kehely (#257) [benne 9 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
11   uzbány csõr (#169) [bennük 42 csepp ugh méreg (#166), fér még: 90]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17]
3   zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 28]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 3   álompor (#396) 10   csalánvirág (#582)
45   csuklyavirág (#133) 1   dorony tüdõ (#212) 10   drótszõr (#37)
1   elkarog szõr (#665) 13   ezüstdarab (#326) 12   fekete gyöngy (#99)
1   fémrúd (#104) 1   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
1   grákóbõr (#41) 2   gromak bõr (#268) 19   gyíkfû (#201)
3   gyöngymangó (#135) 4   ilkin érc (#232) 7   kaktusztüske (#114)
16   karbin plazma (#199) 1   kavadu lebeny (#24) 1   kazmár gyökér (#205)
4   kõszem (#304) 1   lajhár csont (#236) 1   lapkorong (#80)
1   lapockacsont (#33) 18   lótuszvirág (#447) 9   madártoll (#112)
1   magszim bél (#103) 1   mákrózsa virág (#56) 1   mocsári penke (#148)
6   óndarab (#85) 4   ormánygõte csont (#21) 17   pirkit (#153)
6   rájabõr (#404) 2   raptor karom (#281) 5   remák szív (#264)
21   rézdarab (#70) 2   sallank karom (#128) 5   smirglilevél (#29)
13   sünmedve tüske (#14) 3   surranó kígyó bõr (#47) 3   szuperkötél (#209)
1   teknõcteknõ (#416) 1   Thargodan esszencia (#328) 5   trikornis szarv (#198)
10   tükör (#43) 5   vadász tatu bõr (#15) 1   vapár ág (#110)
4   varányszem (#30) 21   vasérc (#152)    

Összsúly: 136.19 kgMegterheltség: 123%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
87   borkonyó bibe (#312) 219   kaja (#2) 22   kvazár (#244)
15   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   márványkulcs (#245) 40   mutáns csont (#331)
1   nagy aranykulcs (#246) 114   szvó-ektoplazma (#151) 1   tyrex csont (#280)
1   vortex talizmán (#812)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
635 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 4 csuklyavirág (#133)
9 drótszõr (#37) 2 ezüst gyûrû (#180) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 isteni könnycsepp (#260) 50 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
18 mocsári penke (#148) 10 sallank karom (#128) 30 smirglilevél (#29)
4 szvó-ektoplazma (#151) 4 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csalánvirág (#582) 1 csontpálca (#329) 10 deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 fûszertartó (#210)
1 ilkin érc (#232) 12 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447)
1 orgyilkos tõr (#225) 1 raptor karom (#281) 1 sünmedve tüske (#14)
1 szöges páncél (#65) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 vasérc (#152) 1 vashegyû nyíl (#176)    



E körben tett lépéseid térképe

(150,102) 42. jellempróba
(151,103) pszi õselementál (#258), Mnebolath (#237), Thargodan csatamezõ (#432)
(152,103) gumifa (#38), 25. jellempróba
(153,103) kultúrmasztodon (#227), pszi õselementál (#258), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan
csatamezõ (#432), 40. jellempróba
(154,102) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), kronoelementál (#287)
(155,101) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Chiny Baba (3054. kalandozó)
(156,101) 24. jellempróba, érclelõhely, woorgard (#231)
(157,101) ongóliant (#159), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), kihívás tornya (#502), olvasztókemence
(#86), Sheran oltár, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), érclelõhely, velociraptor (#161)
(158,100) phua-kúp (#372), 43. jellempróba, massza (#217)





Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.