Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Jégelementál
Küldd el képeslapként!
"A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra." - részlet az Encyclopedia Fantasia jégelementálokról szóló fejezetéből
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 01:24:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2003. jan. 24. 14h:27'
EZ A 226. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
227. játékheted kezdete: jan. 31.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3511
SZÁMLA : #8036
ZSETONOK : 41

ELROND KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 11. napján találkozol Gaya Flandriával. Sheran tanítványa. Egy gromak páncélt, egy örökkéval. rubinját, egy fekete bõrcsizmát, egy virág szimbólumot, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot, egy bíbor erõövet és egy smaragd védõgyûrût, egy Eldaran karkötõjét visel. Fegyverzetét egy vérfürdetõ magszim trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kérõdzõ etra trófea színesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Vacogó érzés volt ma reggel tábort bontani, valami megváltozott. Az idõjárás, mintha megbolondult volna, kifordult önmagából, és egy ideje már csak hullik és hullik az égi áldás. Semmiben sem hasonlít az eddigi jótékony záporokra, mellyekkel megfáradt napjaidon színültig tölthetted kiürült vizestömlõdet, annál sokkal hidegebb és hol nehezebb, hol pedig könnyed szárnyakon repkedõ csapadék zúdul alá az égbõl. Hó esik. Mindaz, ami eddig csak a legmagasabb hegységek legkiemelkedõbb csúcsain fordulhatott elõ, most már a legalacsonyabban fekvõ síkságokat sem kíméli: hópelyhek vonják egységesen fehérré, és simává a tájat. Olyan dermesztõen hideg van, hogy a leheleted minden szusszanásodkor meglátszik, a levegõ megváltozott szövetébõl font csápok pedig könnyedén benyúlnak a ruhád alá, csak hogy jobban nyomatékosítsák: valami megváltozott. Testfelületed minden egyes pontja a hidegtõl dermedten olyanná válik, mint a Purídian szigeti liba bõre. Talán megállítható a folyamat, talán reménykedhetünk még abban, hogy visszatérnek valaha a melegebb évszakok. Ennek csak a közel-távoli jövõ a megmondhatója... Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 1 ryuku szablyát te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (310 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség.

Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+24 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+44 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.] A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 nyílvesszõ. Pár lövedéked átjárja az uzbány nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyílvesszõt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 166.]
* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]
* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 151.]


kf 695 1 kézbeveszed/felveszed a 695. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mandibulakaszát, majd a jobb kezedbe veszed a ryuku szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

fog 89 220 elfogod a 89. szörnyet a 220. tárggyal
fog 89 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Aztán elõveszed a mandibulakaszát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Egy egyszerû, a természet istenéhez illõ áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 121.]

ek 7 4 4 t. energia kisütése: 7 4 4
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdakészítés.) (-4 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 121.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[95,-30] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szinte csak a bozótosok teteje látszik ki a hó alól, annyira sok esett az utóbbi idõben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben Penelopé Morphilia irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy átfázott garokk. {egyik sebzési módja: 2x 2d6.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílvesszõ. Pár lövedéked átjárja a garokk varacskos hátát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összeakadsz Nemesisszel. Sheran követõje. Egy kígyóbõr kesztyût, egy láncinget, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy szeppent rákfatty trófea és egy északi aurach trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: õ is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-13 életerõ). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,-29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Hirtelen egy koszosabb foltot találsz az eddig vakítóan fehér tisztaságú hófelületen. A körülbelül tizenöt lépés átmérõjû területen vér és mocsok keveredik egymással, kicsit távolabb pedig egy kiégett gödröt pillantasz meg, melyet lassan újra betemet a hó. Elsõ halálig tartó harc dúlhatott itt a közelmúltban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kolompár Elvira lábát masszírozza. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlõt. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy cidrizõ uzbány közeledik. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielõtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvesszõ. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyílvesszõt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A szél pont a hátad felõl fúj, így könnyû dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy fagyelementál közeledik feléd! (ld. enc.) {max. életpontja: 141-150.} Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Már csupán egy remegõ jégcsapnak érzed magad (-11 életerõ). Eszel valamit. (-1 kaja.) (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [93,-28] Szûnni nem akar a zöld síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Csodálatos, ugyanakkor félelmetes látványt kelt, ahogyan egy hóhurrikán végighalad a biztonságos távolban, felkavarva a sík hófelület magányosságát. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy fagyoskodó rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. {támadása: 5.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A közelharc elõtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvesszõ. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Már csupán egy remegõ jégcsapnak érzed magad (-12 életerõ). Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 86.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[92,-27] Szûnni nem akar a zöld síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Egy pillanatra egy bundába öltözött alak tûnik fel elõtted. Csak nem egy másik kalandozó? - ötlik fel benned a gondolat. Hiába keresed azonban, senkit nem találsz. Lehet, hogy a téli idõjárásba belefáradt elméd ûzött gonosz tréfát veled? Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy átfagyott piromenyét közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvesszõ. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a piromenyét jobb elsõ lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Libabõrös kezedre pillantva kiráz a hideg (-12 életerõ). (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [91,-26] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Dermesztõen hideg szél simogatja bõrödet, fájdalmasan hideg jégpermetet sodorva ezzel arcodba. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fagyoskodó uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílvesszõ. Alaposan megsorozod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyílvesszõt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Térdeit remegnek, majdnem összecsuklasz. Eszméletlenül hideg van (-13 életerõ). (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerõ). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [91,-25] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Az elõtted elterülõ síkság végtelennek tûnik, melynek minden pontja lenyûgözõen fehér a földön összegyûlt hótól. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Egy quwargot látsz odébbiparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy átfagyott sörényes ubuk lehet. {max. életpontja: 51-54.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvesszõ. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Ryuku szablyával megcsapod a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Még soha nem fáztál ennyire (-11 életerõ). (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-6 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 36.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[90,-25] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen egy koszosabb foltot találsz az eddig vakítóan fehér tisztaságú hófelületen. A körülbelül tizenöt lépés átmérõjû területen vér és mocsok keveredik egymással, kicsit távolabb pedig egy kiégett gödröt pillantasz meg, melyet lassan újra betemet a hó. Elsõ halálig tartó harc dúlhatott itt a közelmúltban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy tûzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-12 életerõ). Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [89,-25] Szûnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nagy pelyhekben hullik a hó. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy átfagyott alpesi tehén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 nyílvesszõ. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megpróbálod párás leheleteddel megmelengetni összefagyott kezeidet, de amikor úgy érzed, már a nyelved is vékony jéghártya borítja, inkább abbahagyod a dolgot (-13 életerõ). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-6 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]
* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még -2.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következõ körben tehát 169 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY)
Ezek a rövid, görbe pengéjû szablyák hihetetlenül éles pengéjûek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele.
TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelõ világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.
FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztõ hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb idõjárási körülmények között is elég feltûnõ. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztetõ aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élõ dolog egycsapásra megszûnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekbõl halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.

KARAKTERLAPOD


Elrond, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Sheran ministránsa vagy. Papi hited: 32. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 33. fordulód.

erõ : 17(18)
iq : 22
ügyesség : 21
egészség : 11(13)
szerencse: 12
tudatpont: 21/ 0
szint : 11
támadás : 10
védekezés: 22
életpont : 131/106
varázspt : 128/ 32
pszi pont: 7/ 1
merészség: 5/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges
pénz : 61 arany
magasság: 118 cm
testsúly: 45 kg
életkor: 1 év
tul.pont: 0
kép.pont: 10
EFejl: 4 TU

Eddig összesen 99 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1979 TP-t kaptál. Jelenleg 23790 TP-d van. A következõ szinthez még 1210 TP szükséges. Trófeáid: sullár, süvítõ rája, mutáns pók. A 11. fordulódban 21 arany került a bankszámládra. 27 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1/00 szúrófegyverek: 1/00 vágófegyverek: 12/84 ütõfegyverek: 6/28 lõfegyverek: 11/44 dobófegyverek: 1/68

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 2/70 nyomkövetés: 8/75 mászás: 2/77 csapdakészítés: 9/06 gyógyítás: 9/62 felderítés: 1/00 szörnyidomítás: 1/45 teológia: 3/69 taumaturgia: 3/16 versengés: 1/15 szörnyismeret: 4/98 pszi: 1/90 vadászat: 2/05

Feltételes parancsok


DX 8;totem: 70% 5; elfogod a 82. szörnyet a 220. csapdával; maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Barátságosság: 345; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8) méregsemlegesítés (#14 *10) tündérfény (#25 *1) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintûek ellen Védekezõ varázslat lista (var. szám): 30

Isteni küldetéseid


1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Egy egyszerû, a természet istenéhez illõ áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*fekete bõrcsizma (#247) 1*gromak páncél (#270) 1*szürke bõrkesztyû (#271) 1*vassisak (#160) 1*sárga erõöv (#276) 1 mászókarom (#78)

Fegyverek és lövedékek

1*ryuku szablya (#695) 1*rövid kard (#171) 1*rövid íj (#107) $12 ubuk tüske ($131) 6 tüske (#22) 49*nyílvesszõ (#108) 1 mandibulakasza (#127)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*obszidián karkötõ (#229) 1*virág szimbólum (#143) 1*ezüst papi karkötõ (#308)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

2+deus ex machina (#1) 4 aranypikkely (#415) 1 kötél (#92) 1 dobóháló (#221) 1 mászókampó (#165) 1 rézkulcs (#75) 6 kaja (#2) 1 furulya (#233) 1+hebrencs csapda (#147) 1 ásó (#34)

Löttyök és porok, tartóstul

1 kavadu iszák (#25) [ üres ] 2 zöld üveg (#82) [ üres ] 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] 2 sullár hólyag (#168) [ üres ] $6 uzbány csõr ($169) [ üres ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 4 vizestömlõ (#3) [ bennük 77 korty víz (#27) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

16 gyöngymangó (#135) 1 acélpengõke (#231) 7 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 35 pirkit (#153) 1 kazmár gyökér (#205) 35 kaktusztüske (#114) 17 álompor (#396) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 szárnyas hernyó (#69) 1 alligátorbõr (#661) 4 elkarog szõr (#665) 2 evaporõr háj (#105) 16 drótszõr (#37) 5 magszim bél (#103) 7 smirglilevél (#29)

Összsúly: 44.50 kg megterheltség: 96 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(89,-25) oltár, 47. jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), alpesi tehenek (#91)
(90,-25) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja
(#534)
(91,-26) oltár, uzbányok (#102)
(91,-25) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, sörényes ubukok (#89)
(92,-27) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, piromenyétek (#99)
(93,-28) márványtorony (#175), oltár, rájanyékek (#58)
(94,-31) uzbányok (#102)
(94,-29) Sheran rúnaköve, oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), tavacska, 29. jellempróba, álomvirág
(#395, belõle készíthetõ: #396), uzbányok (#102), fagyelementál (#644)
(95,-30) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), garokkok (#73),
Nemesis (4687. kalandozó)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.