Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A hírnök szava
Küldd el képeslapként!
"Halljátok hát, Alanor városának lakói, Borax rendeletét! Kerek egy hónap múlva olimpiai játékok kerülnek megrendezésre, melyen amellett, hogy kiválasztjuk a legrátermettebb kalandozót, artista látványosságokkal is fogunk szórakoztatni benneteket!"
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 20:31:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-05-01 20:31:57 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-05-01 20:32:03 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. jan. 2. 15h:27'
EZ A 193. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
194. játékheted kezdete: jan. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3586
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 125
Extra forduló: 1

TASS LEE HOFF KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 12. napján összefutsz egy barna, copfos hajú, szürke szemû, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bõre. Chara-din eljövendõ papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy káosz szimbólumot, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy obszidián karkötõt és egy rejtõköpenyt visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy quwarg parafenomén trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, õ is gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Gouloises. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésreméltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Ártatlan Ártalom érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Nagyon kellene 3 darab 396. Segítsetek! Ártatlan Ártalom híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Ezúton kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot a közelgõ ünnepekre, és utána is!

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+11 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+58 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]


ek 248 5912 t. energia kisütése: 248 5912
Staphylococcus birtokában létrehozod Chara-din ékkövét! (-2 TU.) [30 pontot használtál fel, van még 265.]

jlk 1730 jelszó kimondása 1730
Nem kell ismét a jelszót kimondanod, elég, ha a BE <lab.szám> parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az a munka gyümölcse varázslatot! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 265.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Befejezted az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[135,52] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. A feléd közeledõ arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Az arató csattanat a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Raptor szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Utad során felfedezel egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgezõ bogyókat, gyilkos leveleket gyûjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtõ áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [136,51] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

(Továbbmész...) [137,50] Továbbra is síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nukleáris cickány. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek északra. [45 pontot használtál fel, van még 200.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[137,49] Szûnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Kõkalapáccsal csak érinted az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Elõremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 805 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,48] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ kétfejû troll nem jelenthet komoly veszélyt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kétfejû troll bal karját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a kétfejû troll ragyás bõrét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A kétfejû troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejû troll jobb karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A kétfejû troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 930 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 180.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[137,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezõt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ dögkeselyû nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyû csupasz nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyû jobb szárnyát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal csak érinted a dögkeselyû bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyû a bal válladat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 7 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod az elf férfi táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 5 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyérõl.

(Továbbmész...) [137,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállakozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Bunkós Baxi letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 5 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerû. Lelécelsz. Találkozol egy copfos aranyhajú, csillogó szemû troll férfival. Bõre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy két kard szimbólumot, egy ezüst papi karkötõt, egy tankány karmot, egy obszidián függõt, egy rejtõköpenyt, egy vasvértet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy csontváz lord trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 16 tüskét. IQ-d TF-elõdött. [61 pontot használtál fel, van még 119.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kõszobrok, áldozati oltár, egyszerû díszítésû oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébbtologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 99.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 99 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A játékosok kérésére mostantól a templomkeresõ IMához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni. Szíves megértésedet köszönjük!) [0 pontot használtál fel, van még 99.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 96.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrod figyelmet követel. [40 pontot használtál fel, van még 56.]


tf 2 26 fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért
Elméd csiszolása érdekében kétismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [26 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 271 pontot. A következõ körben tehát 301 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Tass Lee Hoff, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemû árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Chara-din kisebb papja vagy. Az A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 130. fordulód.

erõ : 20
iq : 22
ügyesség : 20
egészség : 20
szerencse: 34
tudatpont: 8/ 0
szint : 16
támadás : 17
védekezés: 22
életpont : 242/ 79
varázspt : 200/ 1
merészség: 5/ 1
agresszió: 5
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (85)
pénz : 0 arany
magasság: 106 cm
testsúly: 36 kg
életkor: 27 év
tul.pont: 0
kép.pont: 2
EFejl: 2 TU

Eddig összesen 529 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2540 TP-t kaptál. Jelenleg 150482 TP-d van. A következõ szinthez még 29518 TP szükséges. Trófeáid: törpe kovács, varkaudar bajnok, quwarg harcos.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1 vágófegyverek: 21 ütõfegyverek: 7 lõfegyverek: 21 dobófegyverek: 1 Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó Felt. lõfegyver használat: semmi (0-5.); tüske (6-); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 22 nyomkövetés: 31 lopás: 15 csapdakészítés: 10 csapdaészlelés: 7 gyógyítás: 24 titkosírás: 2 felderítés: 5 teológia: 11 taumaturgia: 26 szerencsejáték: 1 szörnyismeret: 6 zárnyitás: 2 vadászat: 3 bányászat: 1

Feltételes parancsok


gonoszkodsz max. 30 pontért; lopsz a 3. fajtól 1. tárgyat; lopsz az 1. fajtól 2. tárgyat; lopsz a 9. fajtól 2. tárgyat; *készítesz 22. tárgyat (max. 20 db-ot); elfogod a 117. szörnyet a 219. csapdával; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; Barátságosság: 124; 150; 9131. KT; 157; 155;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) auralátás (#4 *8) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) tüskepajzs (#30 *4) villámcsapás (#50 *18) városi teleport (#96 *50) a halál csókja (#187 *10) rúnakõ teremtése (#201 *15) álommérgezés (#202 *10) mágiafaló (#203 *12) a munka gyümölcse (#224 *10) Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 50

Isteni küldetéseid


1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 3.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*lánckesztyû (#230) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1 kis vaspajzs (#159) $1*bronzpáncél (#90) 1*bronzsisak (#88)

Fegyverek és lövedékek

1 parittya (#18) 2 kerek kõ (#19) 1*kõkalapács (#13) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 1*fúvócsõ (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 20 tüske (#22) 1*raptor szablya (#482) 1 hosszú íj (#111) 1 mérg. vasnyíl (#187)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*káosz szimbólum (#361) 1 denevér szimbólum (#140) 1*obszidián karkötõ (#229) 1*smaragd védõgyûrû (#223)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 kötél (#92) 1+hebrencs csapda (#147) 1+deus ex machina (#1) 2 csontkulcs (#74) 1 ásó (#34) 1 szeksztáns (#32) 1 bronzkulcs (#76) 1 vaskulcs (#183) 1 smaragd kulcs (#241) 4 fáklya (#36)

Löttyök és porok, tartóstul

4 vizestömlõ (#3) [ bennük 72 korty víz (#27) ] 3 kavadu iszák (#25) [ bennük 1 csepp gyenge méreg (#26) ] 1 uzbány csõr (#169) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

14 smirglilevél (#29) 6 amniosz (#203) 1 mákrózsa virág (#56) $1 magszim bél (#103) 18 pirkit (#153) $7 madártoll (#112) 3 drótszõr (#37) 1 mutáns csont (#331) 1 kazmár gyökér (#205) 1 csuklyavirág (#133) 10 kaktusztüske (#114)

Összsúly: 33.96 kg megterheltség: 67 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

E körben tett lépéseid térképe

(134,53) a 63. labirintus bejárata
(135,52) arató csattanat (#144), gumifa (#38), oltár, 46. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(137,46) mínosz-kúp (#178), oltár, 22. jellempróba, Bunkós Baxi (3977. kalandozó), egy troll férfi
(137,47) friss csatamezõ (#262), oltár, 45. jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), szent tölgyfa (#393),
dögkeselyû (#174), egy elf férfi
(137,48) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), kétfejû troll (#163)
(137,49) arató csattanat (#144), gumifa (#38), oltár
(137,50) nukleáris cickány (#155)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Tass Lee Hoff 130. fordulója



Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) bo-skorpió (#54)
rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) zoloboo (#77)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
vadász varkaudar (#108) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133)
palotaõr (#134) élõholt mirg (#135) karmos tankány (#137) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) quwarg királynõ (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) sírlidérc (#172) dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar bajnok (#190) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202)
massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) védõnõvér (#280)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) $csontkés (#11)
$csontszurony (#12) kõkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15) $bordacsont (#16)
szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20) $ormánygõte csont (#21)
tüske (#22) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33)
ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) $grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43)
$királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bõr (#47) $antilopbõr (#48)
$kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
$bõrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) $kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) $rézpáncél (#71)
$rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82)
$ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) olvasztókemence (#86) bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89)
$bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bakkura bõr (#95)
$bakkura csizma (#96) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) $tinta (#101) $vízionár szem (#102)
$magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporõr háj (#105) $fabontó (#106) $rövid íj (#107)
$nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) $madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkõ (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) $rókafarok (#124)
$mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) $nap szimbólum (#141)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150)
$szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
$ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függõ (#162)
vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) $sullár hólyag (#168)
uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173) márványtorony (#175)
vashegyû nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) $ezüst gyûrû (#180) vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185)
mérg. vasnyíl (#187) $mérg.ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $aranylánc (#191) $gyöngysor (#192)
$aranygyûrû (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függõ (#195) $trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197)
$trikornis szarv (#198) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) $dorony tüdõ (#212)
xirnox szív (#213) fedett verem (#219) $dobóháló (#221) smaragd védõgyûrû (#223) $varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tõr (#225) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) $acélpengõke (#231)
lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) $pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
fekete bõrcsizma (#247) $bumeráng (#249) templom (#256) bájital (#261) friss csatamezõ (#262)
õsi csatamezõ (#263) remák szív (#264) gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) raptor karom (#281)
$ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) $huhogó bibe (#332) káosz szimbólum (#361) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) $álompor (#396) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) szent liget (#439) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erõdítmény (#488) a kihívás tornya (#502) Chara-din ékköve (#517) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)

Parancsok

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás                     
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      

© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ. Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.