Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Dezintegráció
Küldd el képeslapként!
"He-he! Csak nem porrá omlott a kis barátod? Siess összeszedni a hamut, mielőtt még elfújja a szél!" - Urgod gonoszkodásaiból
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 20:52:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Jeddak 282. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. nov. 15. 10h:01'
EZ A 561. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
562. játékheted kezdete: nov. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3654
SZÁMLA : #4510
ZSETONOK : 659

JEDDAK KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,62] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Ariella d'Amorral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hohó! A másiknak még van 0-2 TU-ja! Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+23 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+222 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 607.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]

* 5. KP: TVP spórolása: 11 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 11 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [11 pontot használtál fel, van még 591.]


tv 33 41 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 41. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

v 6 15 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 586.]
h 1 50 40 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az õsi csatamezõ síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelõre nem találsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztõen hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz támad rád. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütõ ellen.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra ugrasz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézsisak. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 14-16.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát a másikra támadsz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc támad rád. {max. életpontja: 81-90.}

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hu, azért valószínûleg nem ez volt a csatamezõt uraló fõszörny. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütõ ellen.}

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! Egyre erõsödõ szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezõt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 556.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[133,62] Továbbra is síkságon vagy. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész.

(Továbbmész...) [134,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 900 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy fõutcát. Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre bronzként csillog. Elenios bíborosa. Egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy PSZÍ jel. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Beneditta. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [135,61] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledõt. Csak egy ork bérgyilász. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütõ ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász jobb karját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytû. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] Észreveszel egy fõutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. [35 pontot használtál fel, van még 521.]

tv 33 41 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 41. varázslatot
33. varázslat listáról törölve. 41. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[135,62] Szûnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütõ ellen.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 81-90.}

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra ugrasz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz jön feléd. {támadása: 6.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz jobb lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy orgoró jön feléd. {támadása: 27.}

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kõvéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Rohamozol! Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyû lándzsa, egy bronzsisak és egy orgyilkos tõr. Egyre erõsödõ szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezõt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,62] Szûnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhõ bóklászik. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hmm, csak egy élõholt quwarg. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élõholt quwarg testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Rohamozol! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élõholt quwarg torát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élõholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élõholt quwarg torát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élõholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerõ). [-6 varázspont.] A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Csak egy ryuku ostromteknõs. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 30.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknõs jobb oldalát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Rohamozol! Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknõs bal elsõ lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknõs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknõs farkát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknõs többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [137,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy tûzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt városépítkezést. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 421.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 27 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 421.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[138,62] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy gyilkos tetû nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 53-64.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetû testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos tetû szõrös potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetû még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.

(Továbbmész...) [139,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözlünk városunkban! Fûre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Összefutsz egy barna, copfos hajú, kék szemû, bajuszos ember férfival. Bõre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst nyakláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy páncélos lovag trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 26.} Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Kalhid. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.

(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 401.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 1371 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 371.]


* 1. BP: TVP elõvétele: 11 pontért
Felszabadítottunk neked 11 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 211
Aktiválod a napfókuszt. [3 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 376.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 336.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 296.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 256.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 216.]


tf 4 16 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [16 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következõ körben tehát 623 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitûnõ bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élõ titkos alvilági szervezetek ezért elõszeretettel alkalmazzák õket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesbõl támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztõ szaguk messzirõl elárulja õket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit õ szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból õt.

RYUKU OSTROMTEKNÕS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretû, szárazföldi teknõcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetõen megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknõs étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.



KARAKTERLAP
Jeddak, egy barna, göndör hajú, kék szemû gnóm férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia kisebb papja vagy. A Naplovagok (#9108) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

 Erõ:39 (40)  Szint:21  Merészség:8/1 Magasság:122 cm 
 IQ:40  Támadás:24  Agresszió:3 Testsúly:40 kg 
 Ügyesség:26  Védekezés:33  Menekülés:30 % Életkor:96/96 év 
 Egészség:28  Életpont:288/260  Jellem: jó (519) Tul. pont:
 Szerencse:28  Varázspont:1067/228  Pénz:89 arany Kép. pont:
 Tudatpont:35/0   Pszi pont:143/132       EFejl:15 
Eddig összesen 1196 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7138 TP-t kaptál. Jelenleg 627147 TP-d van. A következõ szinthez még 172853 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ekharion, borzalmas varkaudar. A 277. fordulódban 244 arany került a bankszámládra. 262 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 3   szúrófegyverek: 12   ütõfegyverek: 24
  lõfegyverek: * 20   dobófegyverek: 1    

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ezüsttollú nyíl (#363) (10 -15.); tüske (#22) (16 -); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 30   2. nyomkövetés: 52   3. mászás: 3
  4. csapdakészítés: 16 (+1)   5. csapdaészlelés: 3   6. gyógyítás: 35
  7. titkosírás: 46   8. felderítés: 17   9. szörnyidomítás: 2
  10. teológia: 27   11. taumaturgia: 42   12. versengés: 1
  13. zene: 6   14. szörnyismeret: 1   15. pszi: 17
  16. zárnyitás: 1   17. vadászat: 10   18. bányászat: 3
  19. úszás: 7        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 75% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 65 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), óriásféreg (#171) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
xirnox (#122), autentikus vámpír (#154), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) éber kakukk (#3)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), vakító fény (#43)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> hadroszaurusz (#162)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)   villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)        

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
3.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy elõrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: elsõ hely a 4. kategóriában a XIII. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bakkura csizma ($96) 1   bõrpáncél (#51) 4   bõrsisak (#57)
1   bronzsisak (#88) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * lánckesztyû (#230)
2 * nagy vaspajzs (#161) 1   rézsisak (#72) 1 * sárga erõöv (#276)
$3   tankány karom ($237) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
2   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   bumeráng (#249) 1   csontpálca (#329)
1   csontszablya (#64) 1   ezüstshuriken (#327) 1 * fúvócsõ (#20)
1   göcsörtös bunkó (#123) 1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188) $1   mérg. ubuk tüske ($137)
1   mithril kard (#575) 4   nyílvesszõ (#108) $4   orgyilkos tõr ($225)
1   parittya (#18) 1   rövid íj (#107) 52 * tüske (#22)
3   ubuk dobónyíl (#138) 1   vas dobónyíl (#189) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   borostyán függõ ($162) 2   ezüst gyûrû (#180) 1   gyöngysor (#192)
1 * nap szimbólum (#141) 5 * obszidián karkötõ (#229) 1   umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
1   dorony duda (#235) 3   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 25   kaja (#2) 2   kis aranykulcs (#240)
1   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92) 1   márványkulcs (#245)
1   nagy aranykulcs (#246) 3   nagy vaskulcs (#186) 1   rézkulcs (#75)
1   shinai gömb (#348) 1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)
1   vaskulcs (#183) 2   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
5   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
10   sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 156]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 5 korty víz (#27), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 5   álompor (#396) 14   csuklyavirág (#133)
$1   dorony tüdõ ($212) 92   drótszõr (#37) 2   elkarog szõr (#665)
1   evaporõr háj (#105) 6   fõnixtoll (#563) 4   fülemüle agyar (#267)
1   galachmit (#310) 4   gyíkfû (#201) 1   gyöngymangó (#135)
96   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205) $3   kõszem ($304)
13   madártoll (#112) 1   mákrózsa virág (#56) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa zafír (#381) 3   polip szívóka (#391) 5   púderkõ (#119)
1   pular kristály (#239) 2   purifikátor háj (#269) 2   remák szív (#264)
1   rézdarab (#70) 4   smirglilevél (#29) 1   szockó hólyag (#355)
$4   szvó-ektoplazma ($151) 3   Thargodan esszencia (#328) 10   tükör (#43)
3   vasérc (#152)        

Összsúly: 87.67 kgMegterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 drótszõr (#37) 1 kaja (#2)
37 tüske (#22) 9 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranytû (#272) 1 bronzhegyû lándzsa (#87)
1 bronzsisak (#88) 1 csontszablya (#64) 2 fõnixtoll (#563)
1 kõszem (#304) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 orgyilkos tõr (#225)
1 rézsisak (#72) 1 szvó-ektoplazma (#151)    



E körben tett lépéseid térképe

(132,62) csontváz (#48), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154)
(133,62) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720)
(134,61) nekrofun (#173), ház (#400), oltár, fõutca (#399), Beneditta (4562. kalandozó)
(135,61) ork bérgyilász (#781), fõutca (#399), Tharr oltár
(135,62) sírlidérc (#172), csontváz (#48), orgoró (#170), õsi csatamezõ (#263), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), oltár
(136,62) Leah oltár, élõholt quwarg (#202), ryuku ostromteknõs (#362)
(137,62) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), városépítkezés (#398), oltár
(138,62) gyilkos tetvek (#116), korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi
porolit (#720)
(139,61) fõutca (#399), ház (#400), Kalhid (2582. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.