Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A pusztulás sírjai
Küldd el képeslapként!
"Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. Beljebb sírokat látsz. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag." - az Encyclopedia Fantasia a pusztulás sírjairól, melynek közelében csak a Leah papok pihenhetik ki magukat igazán
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 21:12:10 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. márc. 20. 15h:12'
EZ A 258. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
259. játékheted kezdete: márc. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3822
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 235
Extra forduló: 13

LORD REDPLAGUE KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. A pusztulás sírjai közt pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 5. napján találkozol Zsíraggyal. Leah tanítványa. Egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy gromak páncélt, egy szürke bõrkesztyût, egy sárga erõövet, egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított sullár. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Az 5. napon találkozol Véres Hollóval. Leah kisebb papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy szürke bõrkesztyût, egy vasvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt és egy kvazár sisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is gonosz. Megszólal: " Bár nem tudok b¾völni, de azért igazán adhatnál pár aranyat." Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 6. napon összefutsz Mufffaló Bill-lel. Leah bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy bíbor erõövet, egy vassisakot, egy bronzpáncélt, egy ezüst nyakláncot, egy obszidián függõt, egy kígyóbõr kesztyût és egy umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy miksziszi húsgólem trófea, egy velociraptor trófea és egy törpe kovács trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 11. napon találkozol Hektorral. Leah ministránsa. Egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy lánckesztyût és egy rejtõköpenyt visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy quwarg parafenomén trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, õ is gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 12. napon összefutsz Dipree Illistynnal. Leah püspöke. Egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot, egy gromak páncélt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy rejtõköpenyt, egy ezüst gyûrût, egy umbatari karkötõt és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 59 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Mielõtt összecsapnátok, ellenfeled tünde íjjal Rád lõ. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja Dipree Illistyn testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Feléd repül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásának köszönhetõen meglõtte a jobb lábadat. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megpillantod a megtestesült csodát, életed értelmét, az igazi nagy õt. Szellõ könnyedségû mozdulatai elbûvölnek, érzéki illata körülölel, kacér pillantására gyorsabban kezd verni a szíved. Egyetlen gondolatod, hogy megajándékozhasd ezt a kedves mutáns lányt. Kutatni kezdesz a zsákodban, ám mire visszafordulsz, látod, hogy õ nyomtalanul eltûnt. Elmédben azonban fékeveszetten rohan pár szó: "Sexy Mckiller vagyok kedves lovag!" Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 12. napon találkozol 3,14-ás Zsigával. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Leah hittérítõje. Egy vassisakot, egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy Eldaran karkötõjét, egy obszidián karkötõt, egy lánckesztyût és egy vasvértet visel. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy csontváz lord trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 13. napon egy tüsi aranyhajú, zöld szemû mutáns férfi leszívott rólad pszivel 59 életpontot. A 18. napon találkozol Ch'Boyoval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfurja lelkedet... Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Elmosolyodsz, majd vad csatakiáltással a másikra rohansz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Mielõtt közelharcba bocsátkozna, vas dobónyilat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod Ch'Boyo fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). (A sebe gyógyulni kezd.) Orgyilkos tõrrel néhány helyen meghorzsolod Ch'Boyo testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). (A sebe gyógyulni kezd.) Ököllel Ch'Boyo halálos csapásokat osztva péppé veri a fejedet. Valamilyen buta harcmûvész-trükköt alkalmazott. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod Ch'Boyo bal oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). (A sebe gyógyulni kezd.) Orgyilkos tõrrel többször eltalálod Ch'Boyo testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). (A sebe gyógyulni kezd.) Ököllel Ch'Boyo borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a bal válladat. Valamilyen fura harcmûvész-technikát használt. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Barangolásaid során átugrott hozzád egy fõnixtoll. Minden elsötétül elõtted... Ez már bizonyosan a halál. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hûlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínérõl! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+152 életerõ.)

A teleportálás pillanata elõtti térképed

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel. [92,81] Szûnni nem akar a zöld síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Dornodon rúnaköve. Látsz egy oltárt. Leah hívõi építették.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illtve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+60 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 360.]

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+9 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+94 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 387. hetének nyerõszámai: 8, 24, 23. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: TVP spórolása: 15 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [15 pontot használtál fel, van még 345.]
* 2. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 345.]
* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]
* 4. KP: keresed a 187. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy részeg kalandozót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 340.]
* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]


v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 329.]

hu 87 269 70 hulladék: 87 269 70
Hulladék, ezért nem gyûjtesz bronzhegyû lándzsát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz purifikátor hájat. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [127,73] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 317.]

ea 127 1 eladod a 127. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

m 6 mozogsz nyugatra
[126,73] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Felfedeztél egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bûz még nem oszlott el. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi jön feléd.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a zombi nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 27 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod a kutatást. Szorgosan nézelõdsz, egyenlõre eredmény nélkül. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel felnyársalod a zombi fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 22 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nyu-shuriken, 2 bronzhegyû nyíl, egy rövid íj és egy bronzpenge. A távolban nagyobb csapat élõhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegõt szívhatsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, õ csak pihenjen. Mikor egy fának dõlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erõvel fejbevágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [47 pontot használtál fel, van még 270.]

pbe 500 beraksz a bankba 500 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

rm 13 433 160 rombolsz a 13. tárggyal a 433. tárgyat 160 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 544 100 használod az 544. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[127,73] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,73] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [129,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 231.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

ek 7 3 6 t. energia kisütése: 7 3 6
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 lopás.) (-6 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[130,73] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamezõ véletlenszerû átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták õket - vagy nem volt túlélõ, aki tömegsírba hordta volna õket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésbõl, lássunk munkához! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a zombi fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a zombi fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 nyílvesszõ. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a zombi bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos tõrrel felnyársalod a zombi fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy nómenklatúra jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhõ. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel megérinted a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és egy obszidián függõ. Nagyon eleged van már ebbõl a bûzös és gyászos hangulatú temetõbõl, úgyhogy távozol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Rhomes de Ghomes tábort vert. Megvárod a megfelelõ pillanatot. A pihenõ figura holmijához közelítesz. Elcsented a kiszemelt tárgyat (1 hebrencs csapdát). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) Istened ennek örülni fog. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [49 pontot használtál fel, van még 172.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 167.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 162.]

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Befejezted a beszéd a holtakkal varázslatot! Itt sajnos nincs egyetlen holttest sem. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

m 3 mozogsz délkeletre
[132,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tûzbokrot. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a proteinfecske testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Csõrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 145.]

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a beszéd a holtakkal varázslatot! Itt sajnos nincs egyetlen holttest sem. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 140.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+5 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 135.]

* 1. BP: VP elõvétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 135.]
* 2. BP: TVP elõvétele: 15 pontért
Felszabadítottunk neked 15 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 150.]
* 3. BP: elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(126,73) zombi (#49), autentikus vámpír (#154), friss csatamezõ (#262), oltár, 24. jellempróba
(127,73) Fairlight oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86)
(128,73) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Chara-din monolitja (#534), oltár
(129,73) ragyás burástyák (#111), oltár, 40. jellempróba
(130,73) zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamezõ (#262), oltár, Rhomes de Ghomes (4358. kalandozó)
(131,73) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), Tharr oltár, áeratikus hasnyák (#243)
(132,74) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Sheran oltár, proteinfecskék (#139)

[100,81] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENÕK!!! " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy erõdítményt. Utad során felfedezel egy pusztulás sírjait. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 140.]
* 4. BP: bemész a 489. épületbe
Félve lépsz be a temetõkapun. Megérint a túlvilág lehelete. Fájós lábad pihenteted épp, mikor zajt hallasz magad mögül. Az elsõ kezed ügyében lévõ tárgyat felkapod, s villámgyorsan megfordulsz. De amint meglátod rémületed okozóját, leengeded kezed: egy szikrázó szépségû mutáns nõ. Megbabonázva állsz, még a csizma is kipottyan kezedbõl. õ az, õ az igazi! Keresni kezded zsebeidben az erre az alkalomra tartogatott gyûrût, de mire megtalálod, s felpillantasz, a lány eltûnt. "Még találkozunk! Sexy Mckiller" - mintha még itt lenne, oly tisztán hallod hangját. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Összeakadsz Ch'Boyoval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Itt az alkalom egy kis csatározásra! Megtámadod õt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lõsz. 49 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod Ch'Boyo testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (A sebe gyógyulni kezd.) Vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a testedet. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod Ch'Boyo jobb lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). (A sebe gyógyulni kezd.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd Ch'Boyo testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). (A sebe gyógyulni kezd.) Ököllel Ch'Boyo borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. Valamilyen buta harcmûvész-trükköt alkalmazott. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Találkozol 3,14-ás Zsigával. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Leah hittérítõje. Egy vassisakot, egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy Eldaran karkötõjét, egy obszidián karkötõt, egy lánckesztyût és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy csontváz lord trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, õ is gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Találkozol Véres Hollóval. Leah kisebb papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy szürke bõrkesztyût, egy vasvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt és egy kvazár sisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. (Gondolatolvasás: fl 9 239; fl 6 138; fl 8 168; fl 1 327 (ejnye!); fl 3 138; fl 4 138; fl 8 138;) Azt mondja: " Bár nem tudok b¾völni, de azért igazán adhatnál pár aranyat." Köszöntitek egymást, aztán tovább. [5 pontot használtál fel, van még 135.]
* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 132.] Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A testedben levõ méregtõl egyre gyengébb vagy (-45 életerõ). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 6, 12. A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 132 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 132 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következõ körben tehát 492 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Lord Redplague, egy vörös, hosszú hajú, piros szemû ember férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bõröd kreolszínû. Leah felszentelt papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

erõ : 33
iq : 29
ügyesség : 36
egészség : 20
szerencse: 24
tudatpont: 18/ 0
szint : 20
támadás : 24
védekezés: 36
életpont : 299/146
varázspt : 642/ 4
merészség: 10/ 4
agresszió: 5
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (414)
pénz : 28 arany
magasság: 179 cm
testsúly: 86 kg
életkor: 24 év
tul.pont: 7
kép.pont: 2
EFejl: 3 TU

Eddig összesen 1010 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4190 TP-t kaptál. Jelenleg 457257 TP-d van. A következõ szinthez még 142743 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, hadroszaurusz, áeratikus hasnyák. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 2 királynõ. A 217. fordulódban 649 arany került a bankszámládra. 668 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 25/68 vágófegyverek: 14/10 ütõfegyverek: 6/02 lõfegyverek: 18/72 dobófegyverek: 15/81 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << vashegyû lándzsa (140%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-11.); vas dobónyíl (12-996.); ezüstshuriken (997-); bronzhegyû nyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 19/89 nyomkövetés: 41/73 lopás: 15/16 mászás: 3/62 csapdakészítés: 14/13 csapdaészlelés: 9/13 gyógyítás: 46/10 titkosírás: 10/00 felderítés: 12/71 szörnyidomítás: 1/00 teológia: 24/98 taumaturgia: 38/95 szerencsejáték: 4/04 zene: 1/00 szörnyismeret: 17/38 zárnyitás: 1/15 vadászat: 12/77 bányászat: 1/99

Feltételes parancsok


DX 8; gyógyítasz 50 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 36. tárgyat (max. 2 db-ot); *készítesz 138. tárgyat (max. 3 db-ot); gonoszkodsz max. 15 pontért; *készítesz 119. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 114. tárgyat (max. 20 db-ot); készítesz 92. tárgyat (max. 2 db-ot); kutatsz max. 80 pontért; készítesz 189. tárgyat (max. 3 db-ot); maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *9147. KT; * Elenios hívei; * jó jellemûek; * Chara-din hívei; *9110. KT; *4578; *9146. KT; *5447; 2730; *9153. KT; *9112. KT; Barátságosság: Leah hívei; 274; 266; 267; 164; 146; 159; 302;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) auralátás (#4 *8) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erõpajzs I (#12 *6) beszéd a holtakkal (#17 *10) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) éhínség (#39 *7) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) vérbeli borzongás (#46 *9) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) Sötét Ceremónia (#55 *50) hadiszerencse III (#59 *15) oltár eltörlése (#79 *60) városi teleport (#96 *50) szopókõirtás (#174 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


vámpirizáció Feltételes varázslat-használat: 12. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 31 29 33 46 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 34 36 47 40 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 33 41 41 50 41 50 50 50 41 41 Kire 158 998 999 153 157 146 109 202 242 214

Isteni küldetéseid


1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*vassisak (#160) $1*fekete bõrcsizma (#247) 1*rejtõköpeny (#277) $1 kis vaspajzs (#159) 1*lánckesztyû (#230) 1*vasvért (#164) 1*sárga erõöv (#276) 1 mászókarom (#78) $1 szöges páncél (#65) $1 bõrsisak (#57)

Fegyverek és lövedékek

1 vas dobónyíl (#189) 2 kõkés (#6) 1 kõkalapács (#13) 11 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 2 parittya (#18) 1 bumeráng (#249) 2 mandibulakasza (#127) $3*orgyilkos tõr (#225) 1 ezüsthegyû nyíl (#323) 1 fúvócsõ (#20) 1*hosszú íj (#111) 1*vashegyû lándzsa (#182) 5 mérg. ubuk tüske (#137) 20 tüske (#22) 5 sallank nyíl (#129) 1 mérg. vasnyíl (#187) 1 tolmokov-koktél (#351) 2 rézgolyó (#343) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 17 ubuk tüske (#131) 4 nyu-shuriken (#157) 1 ezüstshuriken (#327) $2 rövid íj (#107) 1 vashegyû nyíl (#176) $2 bronzpenge (#126) 1 bronzhegyû nyíl (#94) $2 bronzhegyû lándzsa (#87) $5 nyílvesszõ (#108)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*koponya szimbólum (#139) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 1*umbatari karkötõ (#278) $2*aranygyûrû (#193) $2*obszidián függõ (#195) 1*obszidián karkötõ (#229) $1*igazgy. fülbevaló (#197) $1*ametiszt medál (#275) $1 ezüst karkötõ (#158)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

4 rézkulcs (#75) 3 csontkulcs (#74) 1 szeksztáns (#32) 2 furulya (#233) 1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 1 deus ex machina (#1) 1 bronzkulcs (#76) 2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 2 vaskulcs (#183) 3 nagy bronzkulcs (#185) 2+hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240) 1 ezüst kulcs (#184) 5 szent jogar (#150) 1 dobóháló (#221) 5 kaja (#2) 4 aranytû (#272) $1 aranypikkely (#415)

Löttyök és porok, tartóstul

2 vizestömlõ (#3) [ bennük 24 korty víz (#27) ] 4 kavadu iszák (#25) [ üres ] 3 sullár hólyag (#168) [ bennük 25 csepp spiritusz (#170) ] 2 uzbány csõr (#169) [ bennük $19 csepp ugh méreg (#166) ] 5 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 4 huhogó bibe (#332) [ üres ] 1 szent kehely (#257) [ benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 4 fûszertartó (#210) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

17 smirglilevél (#29) 1 mákrózsa virág (#56) 1 raptor karom (#281) 1 kazmár gyökér (#205) 114 madártoll (#112) 20 pirkit (#153) $1 karbin plazma (#199) 5 púderkõ (#119) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) $4 rézdarab (#70) $14 gyöngymangó (#135) 3 amniosz (#203) 2 kõszem (#304) $1 móri gyümölcs (#116) $2 xirnox szív (#213) 10 vasérc (#152) $1 purifikátor háj (#269) 1 fémrúd (#104) 1 gyíkfû (#201) 19 álompor (#396) 8 drótszõr (#37) 3 ormánygõte csont (#21) $6 tigroszlán fog (#63) 10+pular kristály (#239) 1+galachmit (#310) 1 elkarog szõr (#665) 4 mutáns csont (#331) $1 bordacsont (#16) 9 szvó-ektoplazma (#151) $1 dözmöng szív (#122) 19 kaktusztüske (#114) 2 fõnixtoll (#563)

Összsúly: 83.46 kg megterheltség: 109 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 116 fajta tárgyad lehet egyszerre)

E körben tett lépéseid térképe

(100,81) oltár, erõdítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), Sexy Mckiller (2141. kalandozó), Ch'Boyo (2206. kalandozó),
3,14-ás Zsiga (2878. kalandozó), Véres Holló (3714. kalandozó)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô. Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.