Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Solisar aurája
Küldd el képeslapként!
Solisar druida nagyhatalmú varázslata egy szikrázó aurát von elmondója teste köré. Ez a mágikus képződmény még a legvédtelenebb mágustanoncokat is képes megvédeni bárkitől.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 01:25:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Charna Sea Linessa 437. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. júl. 3. 9h:05'
EZ A 456. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD
457. játékheted kezdete: júl. 9.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3937
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 464
Extra forduló: 11

CHARNA SEA LINESSA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 4. pontnál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Marok Vilivel. Egy arany papi karkötõt, egy Batharak vállemezét, egy borostyán függõt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ritualista övet, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût és egy Tharr Keresztjét, egy tûzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy Notermanthi báró trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy kõtipró! Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû az alávaló. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû kobudera férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy arany papi karkötõt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy Morgan sipkáját, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy zafír erõövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy ryuku gólem trófea és egy ében halálhajcsár trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Bal kezében egy szellempajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elsétál melletted. Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyûlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükbõl nyerjél erõt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belõled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelõ nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamezõ sarával keveredõ hamu marad... Az aranytermõ erszény 65 aranyat termelt. Varázserõd regenerálódik. (+218 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+39 pszi pont.) Kellemesen nyugtázod a kasztroplanáris uralom hatását. Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+40 TVP).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 812.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 812.] Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.] Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 808.]

* 3. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 807.] Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 797.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bõröd. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 795.]


h 473 2 használod a 473. tárgyat
Megiszol egy adagnyi a fiatalság italát. Rövid idõn belül érzed a hatást. (fiatalodtál 1 évet.) Megiszol egy adagnyi a fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. (fiatalodtál 3 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 795.]
vv 57 210 171 elmormolod az 57. varázslatot a 210. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 795.] Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 793.] Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 793.]

ft 252 támadod a 252. szörnyet
FT 252 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 793.]

lm 36 38 905 mozogsz 36 38 905
Belépsz. Odabent különösen rossz levegõ fogad. [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [21. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [36. PONT.] Egy lidércurat pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerõ). {FM:} Vámpírtõrrel meghorzsolod a lidércúr jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Pestisaurád 13 sebzést okoz. Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [37. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [38. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 775.]

lm 39 900 40 mozogsz 39 900 40
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: elõre! [39. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van elõtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz elõre, bátor harcoshoz illõen. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következõ akadály. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal elõhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszûnt a védõvarázslat. [-12 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ dizen kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard és 1 kvazár sisak. Gyorsan kiüríted a ládát. Összeakadsz Swarnold Arcenegerrel. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Eldaran karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyûrût, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy rubin fülbevalót, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy õrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy lidérckirály trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [11 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 44 4 5 mozogsz 44 4 5
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [44. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszketõ bizsergést érzel, és megnyomod. Nyekergõ hang szûrõdik el a füledhez a labirintus mélyérõl. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [39. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [38. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: elõre! [37. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [36. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [21. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy noth szellem! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Vámpírtõrrel eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Pestisaurád mûködik (13 ép-t sebezve). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [vitalitás: 1. szint.] (ld. enc.) A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 1608 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 734.]

ft 250 támadod a 250. szörnyet
FT 250 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

ftv 60 250 felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 250. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

lm 5 7 10 mozogsz 5 7 10
Egyhelyben toporogsz. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemû kobudera férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy arany papi karkötõt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy Morgan sipkáját, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy zafír erõövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy ryuku gólem trófea és egy ében halálhajcsár trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Bal kezében egy szellempajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Nem tûnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Haladsz elõre. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad elõtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. [9 pontot használtál fel, van még 725.]

h 473 2 használod a 473. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag a fiatalság italát. Már érzed is a hatást. (fiatalodtál 2 évet.) Megiszol egy adagnyi a fiatalság italát. Már érzed is a hatást. (fiatalodtál 1 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 725.]

lm 13 16 19 mozogsz 13 16 19
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy noth szellem. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Mész tovább, elõre. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. [9 pontot használtál fel, van még 716.]

lm 19 20 mozogsz 19 20
Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy noth szellem. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy noth szellem. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 710.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 680.]

lm 12 23 10 mozogsz 12 23 10
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [21. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-10 életerõ.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [21. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: elõre! [6. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. [42 pontot használtál fel, van még 638.]

lm 22 9 8 mozogsz 22 9 8
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [21. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [2. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: elõre! [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Mész tovább, elõre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy noth szellem. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. [36 pontot használtál fel, van még 602.]

lm 6 21 3 mozogsz 6 21 3
Egyhelyben toporogsz. Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [21. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Elsõ pillantásra minden csendes. [3. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 584.]

lm 14 16 20 mozogsz 14 16 20
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Mész tovább, elõre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy noth szellem! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy noth szellem. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad elõtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. [21 pontot használtál fel, van még 563.]

kf 474 kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

ft 179 támadod a 179. szörnyet
FT 179 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

lm 26 24 25 mozogsz 26 24 25
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [2. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [21. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [24. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [25. PONT.] Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû mutáns férfival. Bõre bronzként csillog. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy légiós nadrágot, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy Natharion karkötõt, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy törpe bakancsot és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy mópat gigász trófea és egy õrjáratozó katona trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges jellemû a hitvány! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát. Odébbállsz. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [25. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [24. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [25. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 527.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 2. BP: beraksz a bankba a 135. tárgyat (582 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 522.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 482.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 442.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 402.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 362.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 322.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézenállsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 282.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegõben szállóngó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 242.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 202.]


tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 12, 9. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az a lélek védelme hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 578 pontot. A következõ körben tehát 778 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyûbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengülésébõl eredõ halál ellen még a dem sem ment meg. Szerencsére, idõvel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az elsõ 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítõ pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentõdobást dobsz.



KARAKTERLAP
Charna Sea Linessa, egy fekete, copfos hajú, zöld szemû kobudera nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Leah személyes testõrként szolgáló avatárja vagy. Papi hited: 986. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 437. fordulód.

 Erõ:53 (57)  Szint:31  Merészség:6/5 Magasság:127 cm 
 IQ:53 (56)  Támadás:43  Agresszió:4 Testsúly:46 kg 
 Ügyesség:47 (49)  Védekezés:71  Menekülés:30 % Életkor:37/37 év 
 Egészség:46 (50)  Életpont:557/819  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:70 (77)  Varázspont:1010/333  Pénz:1509 arany Kép. pont:29 
 Tudatpont:28/28   Pszi pont:184/178   Halhatatlanság:2 %   EFejl:30 
Eddig összesen 3020 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4408 TP-t kaptál. Jelenleg 3678894 TP-d van. A következõ szinthez még 321106 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, tollaskígyó, õrjáratozó katona. A 427. fordulódban 6628 arany került a bankszámládra. 6959 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/52   ökölvívás: 37/31 (+1%)   szúrófegyverek: 23/66 (+2%)
  vágófegyverek: 7/29   ütõfegyverek: 1/0   lõfegyverek: 31/35
  dobófegyverek: 2/0        

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -25.); vashegyû nyíl (#176) (26 -); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 58/29   2. nyomkövetés: 106/3   3. lopás: 33/78
  4. mászás: 16/42   5. csapdakészítés: 27/93 (+6%)   6. csapdaészlelés: 34/88 (+12%)
  7. gyógyítás: 92/96   8. titkosírás: 16/43   9. felderítés: 35/49 (+6%)
  10. szörnyidomítás: 9/17   11. teológia: 80/93 (+16%)   12. taumaturgia: 44/73 (+3%)
  13. szerencsejáték: 9/24   14. versengés: 18/55   15. harcmûvészetek: 37/3
  16. zene: 13/41   17. szörnyismeret: 35/34   18. pszi: *22/100
  19. zárnyitás: 1/77   20. vadászat: 25/86   21. vitalitás: 1/9 (+109%)
  22. bányászat: 31/94   23. úszás: 9/70    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 96 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 50 darabot , csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot , csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot , csak egyszer), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), gyógykenõcsöt (#313) (max. 6 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
szintszívó (#96), dehidrátor (#151), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), élõholt õsmágus (#179) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), Éjharcosok (#9131), nómenklatúra (#158), kronokukac (#285), kultúrmasztodon (#227), purifikátor császár (#393), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tûzgolyó (#155, 25 VP)
varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
lidércidézés (#219, 30 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) pestisaura (#210)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
méregfelhõ (#37), sötét halál (#45), villámcsapás (#50), pusztító végzet (#106), puha ütés (#60)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Graun Derek (#4150)   pusztító végzet (#106) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
pusztító végzet (#106) >> orbitális mackósajt (#229)   pusztító végzet (#106) >> tüskés gigaféreg (#256)
sötét halál (#45) >> hegyi góliát (#244)   pusztító végzet (#106) >> ongóliant (#159)
pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)   halálvarázslat (#124) >> manaelementál (#290)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: végezz egy Ekhnagorhuval!
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezetõ ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * a szirén köpenye (#820) 1   angyalok kesztyûje (#609) 1   fekete bõrcsizma (#247)
1 * gyémántsisak (#467) 1 * Huddens kesztyûje (#649) 1   kvazár páncél (#251)
1   kvazár sisak (#266) 1   mászókarom (#78) 1   optiri agysisak (#315)
1   rejtõköpeny (#277) 1 * Rhatt páncélja (#458) 1   sárga erõöv (#276)
1 * topáz erényöv (#731) 1 * törpe bakancs (#475) 1   varkaudar csizma (#317)
3 * zafír erõöv (#397)        
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 2   bot (#4) 2   bronzhegyû nyíl (#94)
1   ezüstshuriken (#327) 1   ezüsttollú nyíl (#363) 1 * fúvócsõ (#20)
1   hosszú íj (#111) 1   kampós acélszigony (#455) 1   kõkés (#6)
2   kvazár kard (#297) 1   moa stuki (#413) 9   nyílvesszõ (#108)
1   rövid kard (#171) 1   ryuku kalapács (#724) 2   ryuku kopja (#694)
2   sallank nyíl (#129) 3   szigony (#389) 1   szívkeresõ (#423)
1   szögletes kõ (#17) 1 * Tilnetor kardja (#474) 1   Trákin csákánya (#367)
1 * vámpírtõr (#364) 1   vashegyû lándzsa (#182) 24   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3   angyalok gyûrûje (#529) 1   Eldaran karkötõje (#373) 1 * halálhozó karkötõje (#816)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2   koponya szimbólum (#139) 1   korinthai talizmán (#814)
1   mászó-karperec (#392) 4 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 4   rothasztó talizmán (#815) 1 * Rughar gyûrûje (#518)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366) 1   viharamulett (#611)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytermõ ládikó (#504) 26   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 8 + deus ex machina (#1) 1   dizen kulcs (#472)
1   dobóháló (#221) 12   gyógykenõcs (#313) 9   kaja (#2)
2   kholden kulcs (#470) 1   kis vaskulcs (#40) 4   kötél (#92)
1   kristálygömb (#265) 1   kulcskarika (#648) 1   manakristály (#500)
1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246)
3   norgat kulcs (#471) 1 + nyílcsapda (#243) 2   roxati zárfaló (#314)
7   shinai gömb (#348) 1   szeksztáns (#32) 1   tatu dob (#234)
7   tudás gyöngye (#522) 20   varázskõ (#305)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
1   dentor szüttyõ (#590) [benne 8 csepp kátrány (#580), fér még: 2]
1   Fekete Kehely (#283) [benne 4 korty sötét ital (#284), fér még: 1]
25   fûszertartó (#210) [bennük 19 csepp sáfránypor (#211), fér még: 106]
1   huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
1   mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 10]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
3   szent kehely (#257) [bennük 26 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
3   toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 30]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16]
6   zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 94]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5   adamantit (#627) 27   arkog kõ (#632) 2   arx formázó minta (#298)
1   bev formázó minta (#299) 2   din formázó minta (#301) 9   drótszõr (#37)
2   eknozol (#540) 4   fabontó (#106) 11   fokhagyma (#403)
2   fõnixtoll (#563) 3   galachmit (#310) 3   gór formázó minta (#444)
7   halcsont (#390) 1   hro formázó minta (#601) 1   ilkin érc (#232)
7   kaktusztüske (#114) 3   karbin plazma (#199) 2   kazmár gyökér (#205)
1   kõszem (#304) 10   kvazár (#244) 11   lótuszvirág (#447)
108   madártoll (#112) 6   mákrózsa virág (#56) 1   mihlanil (#539)
6   mithril (#352) 4   mocsári penke (#148) 1   mópat tetem (#584)
10   pézsmatökmag (#934) 24   pirkit (#153) 3   praglonc hártya (#215)
5   púderkõ (#119) 3   pular kristály (#239) 7   ramit kõ (#226)
3   remák szív (#264) 8   sallank karom (#128) 19   szárnyas hernyó (#69)
6   szvó-ektoplazma (#151) 11   téfea-agy (#172) 7   Thargodan esszencia (#328)
3   tükör (#43) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 123.93 kgMegterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
9   csalánvirág (#582) 10   csillagbot (#929) 1   dentor vért (#573)
46   ében toboz (#578) 39   gyöngymangó (#135) 6   mutáns csont (#331)
3   pszi kõ (#248) 1   tyrex bunkó (#421) 10   umbatari karkötõ (#278)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 a fiatalság itala (#473) 1 dizen kulcs (#472) 2 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 szvó-ektoplazma (#151) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 1 kvazár kard (#297) 1 kvazár páncél (#251)
1 kvazár sisak (#266)        



E körben tett lépéseid térképe

(164,55) a 80. labirintus bejárata, lidércúr (#252), Swarnold Arceneger (1353. kalandozó), noth szellem (#250), egy
kobudera férfi, egy mutáns férfi



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.