Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alattomos manó
Küldd el képeslapként!
Ennek a manónak a termete nem számottevő ugyan, de a lelkében lakozó gonoszság annál veszedelmesebb...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 09:18:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Boriasz 70. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. ápr. 10. 9h:20'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4028
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 176
Extra forduló: 16

BORIASZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Dorannal. Raia hûséges követõje. Egy nap szimbólumot, egy gromak páncélt, egy vassisakot és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy csontszuronyt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Nem tûnik túl barátságosnak. Folytatod utadat. Mediron con Sirius, amikor összefutottatok, adott Neked 2 szvó-ektoplazmát. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy mutáns pók nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 225.]


v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 225.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idõ telik el... Gyanús, hogy közelében jársz valamilyen találmánynak, de érzed, hogy valami még hiányzik... Kudarcot vallottál. [Ezt a Feltalálást akkor próbáld újra, ha már tudsz valamit arról, hogy hogyan kell egy szörnyet élve elfogni.] [10 pontot használtál fel, van még 215.]

a 415 1444 átadod a 415. tárgyat az 1444. kalandozónak
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Aranysárkány részére. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

a 415 2251 átadod a 415. tárgyat a 2251. kalandozónak
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Epameinóndasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellõképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstruktúrálni sejtállományodat, hozzálátsz a mûvelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+20 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 185.]

kt 111 elkészíted a 111. tárgyat
Legyártottál 1 hosszú íjat. Erõd TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 135.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[68,27] A terep továbbra is sûrû erdõ. Ez Maad egyik erdeje. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy gorombilla. Ettõl nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a gorombilla testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál. Közeleg az ebédidõ, de nincs semmi kajád.

(Továbbmész...) [68,26] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kõ. Többször meglövöd a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. [20 pontot használtál fel, van még 115.]

gyk 18 17 gyakorolsz a 18. tárggyal 17 pontért
Fegyveredet és lövedékeidet összeszedve, kivonulsz az általad felállított gyakorlópályára, és gyakorlod a célbalövést. Még sokat kell gyakorolnod. [17 pontot használtál fel, van még 98.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[68,25] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledõt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célbatalálj. Elrepül 2 kerek kõ. Párszor kipécézted az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).

(Továbbmész...) [68,24] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerbõl. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mutáns pók. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.

(Továbbmész...) [68,23] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. (ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a garokk testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a garokk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy félelem-járó került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 kerek kõ. Megsoroztad a félelem-járó fekete bõrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a félelem-járó fekete bõrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a félelem-járó fekete bõrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A félelem-járó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 68.]

m 1 mozogsz északkeletre
[69,22] A bozótost dombság váltja fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledõ kõevõ mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kõ. Megsoroztad a kõevõ karszerû nyúlványát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kõevõ kõtestét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kõevõ kõtestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kõevõ lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyûjtöttél 10 kerek követ. Erõd TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[70,22] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Éhes vagy. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,22] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Egy quwargot látsz odébbiparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kõkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drasmólyom lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 kerek kõ. Párszor kipécézted a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csõrét a kezedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 28.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 25.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +12 max. varázspont, +4 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 211 pontot. A következõ körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEKROFUN (173. NÖVÉNY)
A nekrofun különös, növényszerû lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszõek, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény.



KARAKTERLAP
Boriasz, egy hosszú ezüsthajú, piros szemû ember férfi vagy. Fekete a bõröd. Leah követõje vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 70. fordulód.

 Erõ:16  Szint:12  Merészség:5/1 Magasság:168 cm 
 IQ:22  Támadás:13  Agresszió:5 Testsúly:77 kg 
 Ügyesség:18  Védekezés:17  Menekülés:30 % Életkor:22/22 év 
 Egészség:13  Életpont:174/106  Jellem: gonosz (8) Tul. pont:
 Szerencse:19  Varázspont:81/23  Pénz:1 arany Kép. pont:
 Tudatpont:7/6           EFejl:15 
Eddig összesen 240 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1485 TP-t kaptál. Jelenleg 26419 TP-d van. A következõ szinthez még 6581 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, hópárduc, szeppent rákfatty.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 14 (+1)   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 8   lõfegyverek: 11   dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << csontszablya (#64)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 3   2. nyomkövetés: 13   3. lopás: 1
  4. mászás: 2   5. csapdakészítés: 6   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 28   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 1
  10. taumaturgia: 8   11. zene: 1   12. szörnyismeret: 1
  13. zárnyitás: 1   14. vadászat: 11   15. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 2 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 25 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
sünmedve (#33) (csak egyszer), drótszõrû pincsi (#22) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), piromenyét (#99) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
emberevõ (#119), mutáns pók (#117), süvítõ rája (#113), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), Kvazársziklák Népe (#9119), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49)
1   mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)    
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyû lándzsa (#87) 1 * csontkés (#11) 1   fúvócsõ (#20)
1   hosszú íj (#111) 8 * kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 5   mérgezett tüske (#23) 1 * parittya (#18)
2   szögletes kõ (#17) 1   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya szimbólum (#139)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 2   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   kis vaskulcs (#40) 2 + szent jogar (#150)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14]
1   vizestömlõ (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   álompor (#396) 11   aurach fog (#657) 2   evaporõr háj (#105)
1   fekete gyöngy (#99) 2   fémrúd (#104) 6   fõnixtoll (#563)
2   lapockacsont (#33) 18   madártoll (#112) 1   móri gyümölcs (#116)
3   óndarab (#85) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 2   pirkit (#153)
5   púderkõ (#119) 1   rézdarab (#70) 4   szvó-ektoplazma (#151)
8   tigroszlán fog (#63) 3   trikornis szarv (#198) 4   varányszem (#30)
5   vasérc (#152)        

Összsúly: 36.01 kgMegterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 vapár ág (#110) 2 smirglilevél (#29) 2 aranypikkely (#415)
3 víz (#27) 1 magszim bél (#103) 1 kaktusztüske (#114)
2 kerek kõ (#19)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 hosszú íj (#111) 1 lapockacsont (#33)
5 madártoll (#112) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csõr (#169)



E körben tett lépéseid térképe

(68,23) nekrofun (#173), Raia oltár, phua-kúp (#372), garokkok (#73), félelem-járó (#56)
(68,24) oltár, 40. jellempróba, mutáns pók (#117)
(68,25) uzbány (#102), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), oltár, 36. jellempróba
(68,26) púpos burástyák (#92), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár
(68,27) gorombilla (#38)
(68,28) mutáns pók (#117)
(69,22) kõevõk (#62), olvasztókemence (#86), oltár, érclelõhely
(70,22) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), Chara-din oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86),
világítótorony (#156)
(71,22) nyuhaj karbin (#110), drasmólyom (#60)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Boriasz 70. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
bakkura (#52) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62)
umor-pióca (#63) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68)
evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) szintszívó (#96) piromenyét (#99) szõrös pók (#100)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) nyuhaj karbin (#110) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113)
törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119)
xirnox (#122) tetemember (#123) útonálló (#130) orgyilkos (#131) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) fémbontó szójer (#150) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) massza (#217) tormikus egér (#218) ork sámán (#345) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355) dûnekukac (#357)
jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641)
hópárduc (#642) lábascet (#647)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu iszák (#25) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41) távcsõ (#42) királygyík bõr (#44)
kis bõrpajzs (#45) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118)
púderkõ (#119) dözmöng szív (#122) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128)
hebrencs állkapocs (#130) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) rúnakõ (#136) koponya szimbólum (#139)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) uzbány csõr (#169)
nekrofun (#173) vashegyû nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) vashegyû lándzsa (#182) trikornis szarv (#198)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) orgyilkos tõr (#225) acélpengõke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236)
fekete bõrcsizma (#247) nehezék (#258) gromak páncél (#270) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376)
moa üveggömb (#383) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398)
fõutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406) aranypikkely (#415) törpe bánya (#435)
sörsátor (#486) erõdítmény (#488) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) fõnixtoll (#563) aurach fog (#657) lápi hajlék (#670) nyomkeresõ talizmán (#671)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) örökkéval. rubinja (#900)
örökkéval.gyémántja (#1065) párducbõr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) rozmárfog (#1069)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.