Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla szobrászművészete
Küldd el képeslapként!
Ahel Mingelo, a történelem és egyben Borax leghíresebb udvari szobrásza mindig is szívvel-lélekkel alkotott. A leggazdagabb nemesek világrengető árakig licitáltak azért, hogy kastélyaik kertjeit és szobáit Mingelo-szobrok díszíthessék.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 01:00:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. jan. 10. 15h:07'
EZ A 290. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD
291. játékheted kezdete: jan. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4358
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 485
Extra forduló: 8

RHOMES DE GHOMES KALANDJAI


37 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 37. napján Lord Redplague megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. KT vezetõd közölte, hogy addig nem használhatod az EK parancsot, amíg nem fejlesztettél legalább 30 TU-t az aktuális képességbe. K.T.-dnek mostantól új vezetõje van: Qpica. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Találkozol egy különös kinézetû férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor mellédlép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s õ a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, õ viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bõröd elszürkül, megráncosodik, míg õ lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorlnak az õtestébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immunis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehellet. A levegõt kapkodva ébredsz álmodból.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+67 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+45 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 588.]
* 2. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 588.]
* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 583.]
* 4. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új álompor. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]
* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 573.]


v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 568.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 563.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Elcsattintod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 558.]

hu 4 192 hulladék: 4 192
Hulladék, ezért nem gyûjtesz botot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 553.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 273 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 523.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[124,69] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy kétfejû troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejû troll ragyás bõrét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kétfejû troll testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejû troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,70] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rá költeni.) Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardszárnyú pocok. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 509.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 479.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 449.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[125,71] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy quwarg királynõ. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 22.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynõ testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. Keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összefutsz Szadis Tatával. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot, egy obszidián karkötõt és egy ezüst papi karkötõt visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy velociraptor trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [125,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 6 tüskét. [20 pontot használtál fel, van még 429.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve megtapogatod az õsi köveket, amelyekbõl a kúp épült, majd bemászol. Odabent hatalmas kõszobrok vannak, a valaha drágakõ szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kõalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 409.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[124,73] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy arató csattanat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. A vadszõlõ még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis elõszüretre. Mazsola lesz belõle vagy bor? Hmmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [123,74] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardszárnyú pocok. Itt csata lesz.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erõ Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok felszakítja a bõrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!

Az embereknél az istenek ajándéka,
A tárgyaknál az embereké.
Birtokolhatja bárki és bármi,
De nem rokon azzal, hogy okosnak lenni.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rá költeni.) A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemû alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Egy nap szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy gromak páncélt és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Chaotic Sunstroke. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Összefutsz egy szõke, copfos hajú, zöld szemû, harcsabajszos mutáns férfival. Bõre bronzként csillog. Sheran eljövendõ papja. Egy gromak páncélt, egy réz papi karkötõt, egy virág szimbólumot, egy rejtõköpenyt, egy kígyóbõr kesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy vas fejpántot és egy obszidián karkötõt visel. Felszerelését egy epokitféreg trófea, egy purifikátor trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve ELFelejett Álmok. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [28 pontot használtál fel, van még 381.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Elõvéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy természet haragja varázslatot. Semmi hatás! (kiválóan mûködik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a massza fekete fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tûnik az élõ villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyõzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tûnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manõverét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza farkát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Lehetõséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a massza testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 óndarabot. 1940 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: Az energiatámadások nevetséges sebzést okoznak egy igazán jó kalandozónak. Elhagyod a phua-kúpot. [60 pontot használtál fel, van még 321.]


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielõtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+107 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 281.]

m 6 mozogsz nyugatra
[122,74] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tûnõdve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levõ mérg. vasnyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rá költeni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 274.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következõ pillanatban felhangzik, egyértelmûvé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet! {védettsége: 8 szúró, 12 vágó, 20 ütõ ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet bal lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod az orgyilkos tõrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 254.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(122,74) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), Leah oltár, vaskohó (#155), mosolygó
rettenet (#97)
(123,74) kardszárnyú pocok (#152), phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár,
Chaotic Sunstroke (2868. kalandozó), ELFelejett Álmok (3296. kalandozó), massza (#217)
(124,68) Lord Redplague (3822. kalandozó)
(124,69) kétfejû troll (#163), vaskohó (#155)
(124,70) vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), kardszárnyú pocok (#152)
(124,73) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Tharr oltár, arató csattanat (#144)
(125,71) quwarg királynõ (#153), Tharr oltár, Szadis Tata (3075. kalandozó)
(125,72) a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Tharr oltár

[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Eladsz 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért, 14 ugh mérget 28 aranyért, 1 óndarabot 2 aranyért. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 239.]

m 5 8 mozogsz délnyugatra, északra
[99,81] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (588. épület.). Eladsz 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért.

(Továbbmész...) [99,80] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezõ mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a részeg kalandozó jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytû. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy megrongált Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rá költeni.) Utad során felfedezel egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [14 pontot használtál fel, van még 225.]

pbe 300 beraksz a bankba 300 aranyat
(Csak 180 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 237 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 1 mozogsz északkeletre
[100,79] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy templomot. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 218.]

* 1. BP: bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külsõ szentély padjai közt. Összeakadsz Othaka Kewanaarral. Fairlight felszentelt papja. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Egy obszidián karkötõt, egy ezüst papi karkötõt, egy aranygyûrût, egy sárga erõövet, egy villám szimbólumot, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy rejtõköpenyt, egy vassisakot, egy igazgy. fülbevalót, egy vasvértet és egy zafír medalliont visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy velociraptor trófea és egy csontváz lord trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemû elf férfival. Bõre bronzként csillog. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Egy réz papi karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vérfürdetõ magszim trófea, egy epokitféreg trófea és egy tüskés harci gromak trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy ragyás burástya. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Fatal Hunter. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [5 pontot használtál fel, van még 213.]
* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 213.]
* 3. BP: támadod a gonosz jellemûeket Chara-din híveit a 9147. KT tagjait
FT 988 parancs tárolva. FT 987 parancs tárolva. FT 9147 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 213.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 13 fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Kimerített a gyorsvágta. (-3 életerõ) Álomra hajtod fejedet istened szent templomában. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 394 pontot. A következõ körben tehát 594 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Rhomes de Ghomes, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, rövid bajszú kobudera férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Fairlight fõpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 253. fordulód.

erõ : 40
iq : 29
ügyesség : 26
egészség : 20
szerencse: 23
tudatpont: 21/ 0
szint : 21
támadás : 20
védekezés: 61
életpont : 308/160
varázspt : 475/353
pszi pont: 15/ 9
merészség: 10
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges
pénz : 0 arany
magasság: 154 cm
testsúly: 61 kg
életkor: 35 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 30 TU

Eddig összesen 1561 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8992 TP-t kaptál. Jelenleg 766612 TP-d van. A következõ szinthez még 33388 TP szükséges. Trófeáid: quwarg parafenomén, óriásféreg, quwarg õsmágus. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 királynõ, 28 élõholt, 26 vadász, 14 nagymester, 18 parafenomén, 13 rohamosztagos, 1 õsmágus. A 253. fordulódban 237 arany került a bankszámládra. 237 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 27/39 szúrófegyverek: 8/12 vágófegyverek: 19/86 ütõfegyverek: 1/49 lõfegyverek: 22/64 dobófegyverek: 22/72 Felt. fegyverváltás: << orgyilkos tõr (170%) << mandibulakasza (230%) << ököl Felt. lõfegyver használat: semmi (0-5.); tüske (6-11.); ubuk dobónyíl (12-996.); ezüsthegyû nyíl (997-); vashegyû nyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 19/21 nyomkövetés: 64/75 lopás: 2/08 mászás: 5/46 csapdakészítés: 15/52 csapdaészlelés: 7/81 gyógyítás: 52/72 titkosírás: 19/58 felderítés: 16/91 szörnyidomítás: 6/27 teológia: 31/10 taumaturgia: 22/72 szerencsejáték: 2/95 harcmûvészetek: 31/00 zene: 1/02 szörnyismeret: 6/06 pszi: 2/10 zárnyitás: 1/00 vadászat: 9/95 bányászat: 6/42

Feltételes parancsok


udvarolsz a 8. fajúaknak; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 114. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 108. tárgyat (max. 15 db-ot); készítesz 111. tárgyat (max. 1 db-ot); készítesz 110. tárgyat (max. 2 db-ot); kutatsz max. 120 pontért; *készítesz 19. tárgyat (max. 10 db-ot); készítesz 94. tárgyat (max. 6 db-ot); udvarolsz a 2199. játékosnak; ásol max. 16 pontért; *készítesz 29. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 176. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 189. tárgyat (max. 5 db-ot); maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: 241; 214; 242; gonosz jellemûek; Chara-din hívei; 9147. KT; Barátságosság: 9144. KT; 274; 146; 302; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) alkímia (#7 *7) varázsfesték (#9 *4) esõidézés (#11 *8) erõpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) szaporítás (#15 *7) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) mágiatörés (#35 *10) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) kristálygömb (#54 *20) tûzesõ (#61 *16) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) villámsújtás (#89 *15) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) tárgyészlelés (#135 *30) szopókõirtás (#174 *10) varázsszem (#184 *9)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


éber kakukk méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 29 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 40 47 51 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 33 31 89 89 89 89 89 89 Kire 158 221 998 999 166 242 248 241

Isteni küldetéseid


1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! 2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintû! 3.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielõtt hozzányúlnál a pénzhez).

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*nagy vaspajzs (#161) $1*tankány karom (#237) 1*bíbor erõöv (#291) $1*fekete bõrcsizma (#247)

Fegyverek és lövedékek

5*vas dobónyíl (#189) 5 bumeráng (#249) 1 kõkés (#6) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 szöges bunkó (#8) 1 parittya (#18) 12 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 10 kerek kõ (#19) 15 nyílvesszõ (#108) 4 ezüsthegyû nyíl (#323) 12 nyu-shuriken (#157) 1 ezüsttõr (#322) 21 mérg. ubuk tüske (#137) $1 bot (#4) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 1+szigony (#389) 10 ubuk tüske (#131) 1 fúvócsõ (#20) 15 tüske (#22) 1 raptor szablya (#482) 1 ezüstshuriken (#327) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 hosszú íj (#111) 5 vashegyû nyíl (#176)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2*villám szimbólum (#145) 1*arany papi karkötõ (#309) 1*ametiszt medál (#275) $1*obszidián karkötõ (#229) 1*obszidián függõ (#195) 1*regeneráló gyûrû (#254) $1*igazgy. fülbevaló (#197) 1*smaragd védõgyûrû (#223)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 vaskulcs (#183) 1 hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240) 2 aranytû (#272) 3 zárnyitó készlet (#39) 2 deus ex machina (#1) 3 kis vaskulcs (#40) 1 ásó (#34) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 szeksztáns (#32) 1 rézkulcs (#75) 1 márványkulcs (#245) 1 kristálygömb (#265) 4 csontkulcs (#74) 1 szent jogar (#150) 1 dobóháló (#221) 4 nagy bronzkulcs (#185) 12 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 nyílcsapda (#243) 2 ezüst kulcs (#184) 1 bronzkulcs (#76) 1 smaragd kulcs (#241)

Löttyök és porok, tartóstul

1 kavadu iszák (#25) [ üres ] 5 sullár hólyag (#168) [ bennük 11 csepp spiritusz (#170) ] 3 uzbány csõr (#169) [ üres ] 4 huhogó bibe (#332) [ üres ] 5 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 8 fûszertartó (#210) [ bennük 3 csepp sáfránypor (#211) ] 2 vizestömlõ (#3) [ bennük 36 korty víz (#27) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 fémrúd (#104) 1 móri gyümölcs (#116) 19 kaktusztüske (#114) 1 gyíkfû (#201) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 sallank karom (#128) 2 ramit kõ (#226) 1 moa üveggömb (#383) 34 sünmedve tüske (#14) 13 tigroszlán fog (#63) 2 jégszív (#282) 4 kõszem (#304) 60 drótszõr (#37) 9 álompor (#396) 1 karbin plazma (#199) 3 varányszem (#30) 2 acélpengõke (#231) 17 vasérc (#152) 1 grifftojás (#179) 18 fekete gyöngy (#99) 11 csuklyavirág (#133) 7 pirkit (#153) 1 moa smaragd (#377) 8 madártoll (#112) 1 kazmár gyökér (#205) 6 gyöngymangó (#135) 80 smirglilevél (#29) 3 ormánygõte csont (#21) 1 dözmöng szív (#122) 3+galachmit (#310) 4 púderkõ (#119) 2 moa burát (#384)

Összsúly: 69.28 kg megterheltség: 76 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(99,80) részeg kalandozó (#187), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank
(#582), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselõ (#588)
(100,79) az 51. labirintus bejárata, Fairlight oltár, Othaka Kewanaar (4481. kalandozó), Fatal Hunter (5259. kalandozó)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ. Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.