Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Clod Onar
Küldd el képeslapként!
Clod Onar Chara-din legnagyobb hatalmú papja, a Túlélők Földje legismertebb kalandozója - persze Toborzásgátló Vlagyimir után. Neve azután vált általánosan ismertté, hogy az átlagkalandozók soraiból kilépve, szinte teljesen ismeretlenként megnyerte első olimpiáját, maga mögé utasítva akkor minden híres és hírhedt indulót.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 11:44:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. dec. 11. 15h:00'
EZ A 210. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
211. játékheted kezdete: dec. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4513
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1093
Extra forduló: 17

XANTUS MAXIMUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû ember nõvel. Bõre teljesen fehér! Raia hûséges követõje. Egy kígyóbõr kesztyût, egy bronzsisakot, egy rézpáncélt, egy nap szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát és egy ezüst gyûrût visel. Fegyverzetét egy piromenyét trófea és egy palotaõr trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Yaxina von violent. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: felismered, õ Timothy. Chara-din hûséges követõje. Egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy Eldaran karkötõjét, egy smaragd védõgyûrût, egy ezüst nyakláncot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy vérfürdetõ magszim trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemû obszidián pók. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. Az 1. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, kék szemû gnóm nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot, egy vasvértet, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt és egy lánckesztyût visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea és egy alpesi tehén trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Krisztofóró. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon összefutsz egy fekete hajú, szürke szemû kobudera férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja. Egy virág szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy láncinget, egy fekete bõrcsizmát, egy bíbor erõövet, egy arany papi karkötõt, egy vassisakot, egy tankány karmot és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy purifikátor trófea, egy nómenklatúra trófea és egy élõholt mágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Összeismerkedtek. Az õ neve Lord of Nimeron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû troll férfival. Fekete a bõre. Egy fekete bõrcsizmát, egy sárga erõövet és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy bibircsók-óriás trófea, egy rõtmanó berzerker trófea és egy szeppent rákfatty trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Zulu. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Kecskeszakálla és bajsza van. A bõre sötétebb az átlagosnál. Egy vassisakot, egy szürke bõrkesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt és egy bronzpáncélt visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea és egy topránypolip trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Mocskos Buddha. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, órási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+36 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+26 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+6 pszi pont.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy sörényes ubuk nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 193.]
* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefollya testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]
* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]


kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[94,-52] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelõ, így jár mind ki hiszi õ nagymenõ. Tour-Mix. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerõ.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [94,-51] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerõ.) A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Eladsz 10 uzbány csõrt 60 aranyért, 1 surranó kígyó bõrt 2 aranyért. [16 pontot használtál fel, van még 167.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfû (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, ovimon-bogyó (#207) 1 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, lant (#238) 30 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, kõszem (#304) 10 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, acéltû (#334) 2 ap /db, olló (#335) 14 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bõr (#658) 28 ap /db, alligátorbõr (#661) 20 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db. A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: deus ex machina 25 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, álompor 1 ap /db, sallank karom 2 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db, pirkit 2 ap /db, madártoll 1 ap /db, rákpáncél 4 ap /db, sullár hólyag 7 ap /db, tinta 1 ap cseppje áron [5 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 90 1 megveszed a 90. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzpáncélt. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,-51] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Feltöltöd a vizestömlõt. Utad során felfedezel egy megrongált Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2360 pontot kell rá költeni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következõ épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-5 életerõ.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [8 pontot használtál fel, van még 154.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az õrhöz. A fickó mereven bámul rád. - Van valamilyen munka? - érdeklõdsz hanyagul. Az õr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd õket? Nincs más választásod, ha az erõszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad. Elmondja, hogy mostanában egyre romlik a városban a közbiztonság, és ez részben a környéken garázdálkodó orgyilkos klánnak köszönhetõ. Ha volnál olyan kedves, és segítenél a várost megtisztogatni tõlük, nagyon hálásak lennének... Bizonyítékként a hivatalnok három orgyilkos tõrt kér tõled. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

m 8 mozogsz északra
[93,-52] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kap a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Egy sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg elõtted, amikor ámulva nézed az õsök e nemes lovagját. Raia tanítványa. Egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy smaragd védõgyûrût, egy örökkéval. rubinját visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy vörös rakolits trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy goldugar a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Khayness Dieur. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 141.]

be 572 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Szabadkozni kezdesz: - Semmit, semmit. - Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

be 572 1 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 10 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 86.]

be 572 1 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 20 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 36.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: gyakorolsz a 127. tárggyal 1 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 35.]
* 2. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 5.]
* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 5.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Csak most veszed észre, hogy milyen nagy sürgés-forgás folyik a városban: a fogadós külön kemencét állított fel a fõtéren, és fõnix szimbólumos alakok egy fenyõfát díszítenek piros és arany színû, csillogó díszekkel. Vajon mi készülõdik? Egy darabig még nézed õket, és közben látod, hogy egyre több bámészkodó gyûlik össze az utcákon - te is közelebb mész. Végül valaki feláll egy székre, és megszólal: "Köszöntünk mindenkit! Szeretnénk megünnepelni veletek a szeretet és boldogság ünnepét, tartsatok velünk!". Nagy éljenéz következik, majd mikor kiderül, hogy a kemencében éppen most lett kész a friss kalács, nagy zsibongásba csap át az egész. Aztán hozzád is odalép valaki, s átnyújt neked egy kerek, csodás illatokat árasztó kerek cipót (+1 kaja) és egy parányi, virágszirmokba burkolt csomagot (+1 álompor). "Boldog karácsonyt!" mondja, majd eltûnik a tömegben. Valaki örömében dalra fakad, egyre többen - köztük te is - csatlakoznak hozzá. Elõkerül néhány lant és furulya, s csakhamar azon kapod magad, hogy a többiekkel kört alkotva ropod a táncot. Késõ éjszakába nyúlik az ünneplés, s végül fáradtan, de nagyon boldogan térsz nyugovóra. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következõ körben tehát 181 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Xantus Maximus, egy szõke, göndör hajú, piros szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Tharr követõje vagy. Ez a 37. fordulód.

erõ : 23(25)
iq : 23
ügyesség : 24
egészség : 12
szerencse: 16
szint : 11
támadás : 10
védekezés: 26
életpont : 133/105
varázspt : 88/ 30
pszi pont: 14/ 8
merészség: 6/ 4
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges
pénz : 41 arany
magasság: 164 cm
testsúly: 67 kg
életkor: 1 év
tul.pont: 0
kép.pont: 9

Eddig összesen 87 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 321 TP-t kaptál. Jelenleg 19205 TP-d van. A következõ szinthez még 5795 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, sóhajtó dorony, sullár.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 10 ütõfegyverek: 1 lõfegyverek: 1 dobófegyverek: 7 Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); ubuk dobónyíl (1-); mérg.ubuk dobónyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 8 nyomkövetés: 13 mászás: 1 csapdakészítés: 5 csapdaészlelés: 1 gyógyítás: 22 titkosírás: 1 felderítés: 1 teológia: 1 taumaturgia: 2 versengés: 1 szörnyismeret: 2 pszi: 2 zárnyitás: 1 vadászat: 2 bányászat: 1

Feltételes parancsok


DX 8; *készítesz 114. tárgyat (max. 10 db-ot); gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért max. 2 alkalommal; cirkusz 4; Barátságosság: 111; 155; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


áldomás (#6 *5) hadiszerencse I (#13 *4) energiatüskék (#29 *5) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12)

Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 29

Isteni küldetéseid


1.) A következõ áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*rézpajzs (#73) 1*gromak páncél (#270) 1 bronzpáncél (#90) 1*vassisak (#160) 1*fekete bõrcsizma (#247)

Fegyverek és lövedékek

1 csontszurony (#12) 1 csontszablya (#64) 2 orgyilkos tõr (#225) 3*ubuk dobónyíl (#138) 2 bumeráng (#249) 1*mandibulakasza (#127)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*két kard szimbólum (#144)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 hebrencs csapda (#147) 1 deus ex machina (#1) 4 aranypikkely (#415) 1 kaja (#2)

Löttyök és porok, tartóstul

1 aranyló ugarhéj (#100) [ benne 4 csepp tinta (#101) ] 1 vizestömlõ (#3) [ benne 16 korty víz (#27) ] 2 sullár hólyag (#168) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

4 kaktusztüske (#114) 10 smirglilevél (#29) 15 álompor (#396) 21 sallank karom (#128) 11 sünmedve tüske (#14) 4 pirkit (#153) 10 madártoll (#112) 1 rákpáncél (#97)

Összsúly: 33.84 kg megterheltség: 48 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

E körben tett lépéseid térképe

(93,-52) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), Khayness Dieur (3775. kalandozó)
(93,-51) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(94,-51) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.