Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elektromos lehelet
Küldd el képeslapként!
Szikrázóan negatív élmény, amikor egy szörny elektromos leheletét bocsátja rád, mielőtt még a közelébe érhetnél, és lecsaphatnád a fejét. Nem csupán a bőröd épsége bánhatja, hanem az elektromosságot kevésbé tűrő tárgyaid is tönkremehetnek.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 01:55:00 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Amwerion 347. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. júl. 16. 9h:54'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: júl. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4563
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 634
Extra forduló: 7

AMWERION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Lord Axyzzal. Egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût és egy szerencsetalizmánt visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse kör végéig.) Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézõen mosolyogsz eltátott szája láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemû troll férfival. Fekete a bõre. Egy a szirén köpenyét, egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy gyémántsisakot, egy Luthius karkötõjét, egy mithril kesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Strissha trófea, egy triklem drakolder trófea és egy káoszszellem trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Süsü. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon összeakadsz egy barna, göndör hajú, kék szemû ember nõvel. Bõre teljesen fehér! Õ Rabio Fox felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy dalebg.kristályvértet, egy gólem talizmánt, egy jegygyûrût, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mászó-karperecet, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét, egy Vlagyimir gyûrûjét és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy fagybehemót trófea és egy Ylgoroth trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: sötétlelkû, gonosz teremtmény. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Megszólal: " Az Aurapollátorom hamarabb nyer szépségversenyt, mint Te!" Otthagyod a másik kalandozót. Az 1. napon összeakadsz egy fekete hajú, barna szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Egy a háború gyûrûjét, egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyût, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Bufa páncélját, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt és egy Tharr Keresztjét visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy taalru trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy õstroll agyalót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tûnik. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Thorin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse kör végéig.) Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz Armonnal. Fairlight személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erõövet, egy lánckesztyût, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût és egy villám szimbólumot, egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy quwarg anyakirálynõ trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 1. napon összefutsz egy ezüsthajú, kék szemû elf férfival. Fekete a bõre. Leah bíborosa. Egy a szirén köpenyét, egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyût, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötõt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût és egy zafír erõövet, egy zangrozi csizmát visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy agyartõrt tart. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Veridiel Kerithron. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézõen mosolyogsz eltátott szája láttán. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövõ bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 2. napon összeakadsz egy kopasz, félszemû, harcsabajszos kobudera férfival. Bõre sárga. Tharr fõpap-jelöltje. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût és egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy õsdentor trófea és egy csápos otagi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû. Összeismerkedtek. Az õ neve Marcho Ven-Saak. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Valószínûleg ennél a kalandozónál is jobb céllövõ vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, félszemû törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Tharr személyes tanácsadója. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy õrjáratozó katona trófea, egy jégdémon trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy bogyógránát. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Összeismerkedtek. Az õ neve Söröskorsó Artur. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Valószínûleg ennél a kalandozónál is jobb céllövõ vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 szívkeresõ (eladási ár: 750 arany, ebbõl a kezelési költség: 75 arany) ellenértékét. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy hosszú fekete hajszálat. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermõ erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabõrt. Varázserõd regenerálódik. (+338 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy részeg kalandozó nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 680.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 678.] Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 678.] Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Öregedtél 1 évet. (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 676.]

* 2. KP: elmormolod a 156. varázslatot a 64. varázslatot a 90. varázslatot
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 676.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 674.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 674.]

* 3. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 19. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 672.] Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 670.] Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 668.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp.) [0 pontot használtál fel, van még 668.]

* 5. KP: elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyûvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 663.]


m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [184,94] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hegyi óriás. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütõ ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (101 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Végítélettel többször eltalálod a hegyi óriás testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Agyartõrrel néhányszor megkarcolod a hegyi óriás vastag lábujját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A hegyi óriás pontosan és borzalmas erõvel csap le rád. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel többször eltalálod a hegyi óriás testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Agyartõrrel kicsit megbökdösöd a hegyi óriás vastag lábujját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy lendületes csapás telibe találja a gyomorszájadat. Levegõt! (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldözõd lihegése. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Találsz egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. délre nézve látsz egy sziklafészket. délnyugatra egy mély szakadék van. nyugatra egy olvasztókemence van. északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orbitális mackósajt közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következõ pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipõfûzõdet, így visszaesel, mielõtt túl magasra emelkednél. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Agyartõrrel párszor épp hogy megérintgeted az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 28 életpontot vesztettél. Végítélettel megdöfködöd az orbitális mackósajt jobb vállát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartõrrel megkarcolod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy kolostor (662. épület.). Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [8 pontot használtál fel, van még 655.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Egy új fogást sajátítottál el: A Sashorog technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 650.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 645.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 640.]

be 662 bemész a 662. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 635.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[185,95] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Agyartõrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. nyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [185,96] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívõi építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délnyugatra egy mély szakadékot. északnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy armageddon varázslatot. 366 életpontot sebeztél. Agyartõrrel épp hogy megszúrod az ongóliant jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 2 aranylánc, egy réz papi karkötõ és egy ezüst kulcs. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [186,97] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Találsz egy grok-képzõdményt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képzõdményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felsõ, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bûz csapja meg. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst nyakláncot. Miután lemásztál, továbbindulsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 593.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[186,98] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felfedeztél egy kazmárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezõt. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [187,99] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Megizzadsz, de egyelõre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgõ hangot hallasz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi õselementál támad rád.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Agyartõrrel megdöföd a pszi õselementál egyik csápját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) A pszi õselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra. {támadása: 42.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Agyartõrrel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy aranytû és egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat. Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni elõle. Tehát belépsz. - Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny elõtör a sötétbõl. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütõ ellen.} - Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a terembõl. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb! Az összes sebed begyógyult, újra max. életerõn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépõkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 728 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy kristálypalotát. keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Valaki már majdnem teljesen learatta elõtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített õsöreg hósárkány. (ld. enc.) Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [98 pontot használtál fel, van még 495.]

m 3 mozogsz délkeletre
[189,101] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívõi építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményébõl vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (668. épület.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 489.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentrõl, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelõs hangon, majd ismét a könyvébe mélyed. Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettõl vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset: hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölõ kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezõgazdasággal, meg hasonló dolgokkal foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstõl, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 484.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[190,100] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Fairlight rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+10.} Közelrõl egész szimpatikus. Valószínûleg õ is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

(Továbbmész...) [190,99] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy kihívás tornyát. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy megsebzett purifikátor császár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Végítélettel megdöfködöd a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Agyartõrrel valamennyire megsebezgeted a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) Végítélettel jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 182 életpontot sebeztél. Agyartõrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 3 purifikátor hájat. 2588 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 472.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélõ lépcsõ vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve szutykos remák. A kalandmester int - itt az idõ! {támadása: 26.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Becsapódva, megdöfi a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyartõrrel tökéletesen perforálod a szutykos remák testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-1 pszi pont, -3 TU.) Egy pillanattal késõbb a lény teteme eltûnik. DEM mentette meg az átkozottat! Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy bazaltelementál. Hát, ez könnyû! Válaszod részletes és kimerítõ. 300 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az elõtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakvelonpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladatod igen nehéz: a teremben megépítették Zotlak Hoard, az egykori triklem drakolder császár síremlékének modelljét, annak csapdáival. Ezeken átjutva kell elhoznod Zotlak koronájának másolatát a belsõ kamrából! Huh. Megindulsz. Az elsõ néhány csapda nem jelent nehézséget, de nyilvánvaló, hogy csak etetésnek szánták. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy lezuhanó kõtömb elõl. Pfû! Hirtelen egy mágikus energiáktól izzó ajtó elõtt találod magad. Eltöprengesz, hogyan juthatnál át, amikor dübörgés tudatja, hogy még egy csapda elkerülte figyelmedet (talán az is mágikus jellegû volt?) Végül visszafordulsz, hiszen nem akarsz porrá zúzódni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 442.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcsõ helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erõsen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kõsisakos Tarfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségû terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Apró gyíkokra, rágcsálókra vadászol, rejtett vízforrások után kutatsz. Két óra után teljesen kimerülsz, de elegendõ élelmet gyûjtöttél a túléléshez, ezért visszatérsz a dimenziókapuhoz. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az elõtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamdorjiuslopp". Hadarva ismerteti a feladatot. Egy szutykos remák legyõzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák jobb vállát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont, -3 TU.) Egy pillanattal késõbb a lény teteme eltûnik. DEM mentette meg az átkozottat! Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat ezúttal egy mûveltségi próba lesz. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy káoszteknõc. - Passzolok - rázod meg a fejed. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony elõtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 412.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcsõ! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselõ törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Turgfil. Õ lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy ezüsttõrt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes ezüsttõrt 600 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcsõ? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Bronzhajlító Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Nekilátsz a feladatnak. Gyorsan kinyitod a lakatot. Már vigyorodnál is el, amikor rájössz, hogy az ajtó még mindig nem nyílik - a zárat is ki kell nyitni. Hosszasan bíbelõdsz, a zárnyitó készlet egy ízben majdnem eltörik, de végül kinyílik az ajtó. Kilenc és fél perc. Pfû! 1000 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Brakzortriphhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. Le kell ölnöd egy Orkhan Thait. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Üdvözlésképpen egy tûzesõ varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Orkhan Thai jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (50 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Agyartõrrel megdöföd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 25 életpontot vesztettél. Mielõtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötõ, 18 arany és egy ametiszt medál. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy csontszuronyt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 372.] Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 370.]

v 181 185 62 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(184,94) hegyi óriás (#397), kolostor (#662), törpe bánya (#435), érclelõhely, orbitális mackósajt (#229)
(185,95) tüskés harci gromakok (#156)
(185,96) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), Tharr oltár, érclelõhely, ongóliant (#159)
(186,97) grok-képzõdmény (#149), oltár
(186,98) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), 43. jellempróba, érclelõhely
(187,99) pszi õselementál (#258), Mnebolath (#237), Thargodan csatamezõ (#432)
(188,100) õsöreg hósárkány (#663), kputtyintó csalán (#247)
(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), Sheran oltár, 21. jellempróba, Chara-din
monolitja (#534)
(190,99) kihívás tornya (#502), purifikátor császár (#393), szutykos remák (#191), Orkhan Thai (#238)
(190,100) Fairlight rúnaköve, trikornis herceg (#261)

[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Összefutsz Armonnal. Fairlight személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erõövet, egy lánckesztyût, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût és egy villám szimbólumot, egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy quwarg anyakirálynõ trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. {legmagasabb fegyver szakértelme: 33.} Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. (Csábmosoly.) (Bûvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked 1 vasvértet. Õ örömmel bólint, és átnyújt 1 vasvértet. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Összefutsz Veridiel Kerithronnal. Leah bíborosa. Egy a szirén köpenyét, egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyût, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötõt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût és egy zafír erõövet, egy zangrozi csizmát visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy agyartõrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (110).} Tisztán érzed auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! (Csábmosoly.) Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézõen mosolyogsz eltátott szája láttán. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lõbemutatót tart neked! Nincs erõd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 360.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] Ügyességed TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 310.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögõ hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltõdött fel. (+22 varázspont.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik elõtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent õrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a csupasz izmot ne felejtsd el elsajátítani. Ez a papi varázslatok egyike." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bõvebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 vas dobónyilat. Biztos, hogy neked szánta a kút. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 301.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Egy elf lányka terem melletted, és tetõtõl talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy õ a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, õ elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az elsõ gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielõtt eltûnne, még a füledbe súgja: "Myra nem is olyan rég legyõzött egy mammut zombit hosszú percekig tartó véres küzdelemben." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 298.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még 297.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 257.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 217.]


tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedõ. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten elõveszel 12 aranyat, és lepengeted. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 488 pontot. A következõ körben tehát 688 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Elõbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétõl a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetõség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különbözõ varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különbözõ fajok élettartama eltérõ. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 120-150, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi ki-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcmûvész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthetõ, kevés ponton sebezhetõ ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.

ÕSÖREG HÓSÁRKÁNY (663. SZÖRNY)
Elég csak egy pillantást vetned a jég létsíkjának erre a teremtményére, és rögtön átértékelheted azt, amit az idõ múlásáról tanultál és tapasztaltál. Most már nevetségesen hangzik a Sötét Föld félelmetes teremtményei, az õsöreg góliátok neve elé aggatott jelzõ, most már a régmúltból elõkerült relikviák is csupán modern kacatoknak tûnnek. Az õsöreg hósárkány ráncos bõrét szemet gyönyörködtetõen vastag szõrme fedi, amin legalább olyan nehéz átjutni, mint a múlt törpéi által kovácsolt páncéldarabokon. Ha pedig a mágia segítségével szeretnéd térdre kényszeríteni a hósárkányok e bölcs példányát, legalább olyan nehéz dolgod lesz: az õsöreg hósárkányok tudatalattija ugyanis egy olyan aurát üzemeltet, melyrõl a legõsibb varázslatok is ártalmatlan próbálkozásként pattannak vissza.



KARAKTERLAP
Amwerion, egy kontyos õsz hajú, zöld szemû elf férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Elenios félisten hatalmú szolgája vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 347. fordulód.

 Erõ:39 (43)  Szint:26  Merészség:8/5 Magasság:155 cm 
 IQ:36 (38)  Támadás:38  Agresszió:3 Testsúly:40 kg 
 Ügyesség:42 (46)  Védekezés:55  Menekülés:30 % Életkor:174/175 év 
 Egészség:33 (37)  Életpont:438/438  Jellem: jó (326) Tul. pont:
 Szerencse:43 (47)  Varázspont:943/508  Pénz:4806 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/3   Pszi pont:98/-5   Halhatatlanság:1 %   EFejl:27 
Eddig összesen 2393 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19707 TP-t kaptál. Jelenleg 1745007 TP-d van. A következõ szinthez még 254993 TP szükséges. Trófeáid: õsdentor, purifikátor császár, Notermanthi. A 335. fordulódban 58 arany adósságod lett a Fairlight banknál.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 12/16   ökölvívás: 19/90 (+2%)   szúrófegyverek: 33/23 (+11%)
  vágófegyverek: 8/18 (+1%)   ütõfegyverek: 6/44   lõfegyverek: 28/39 (+6%)
  dobófegyverek: 19/87 (+3%)        

Feltételes fegyverváltás: csorba csatabárd (#1108) (100%) << ököl (#28) (100%) << Pusztítás Botja (#316) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -15.); tünde nyíl (#554) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 25/42 (+22%)   2. nyomkövetés: 104/70 (+42%)   3. lopás: 1/57
  4. mászás: 6/59 (+6%)   5. csapdakészítés: 20/44 (+6%)   6. csapdaészlelés: 5/9 (+10%)
  7. gyógyítás: 59/2   8. titkosírás: 40/39   9. felderítés: 27/14 (+6%)
  10. szörnyidomítás: 4/17   11. teológia: 36/39 (+8%)   12. taumaturgia: 50/76 (+6%)
  13. szerencsejáték: 8/42   14. versengés: 5/3 (+18%)   15. harcmûvészetek: 6/70 (+217%)
  16. zene: 33/25   17. szörnyismeret: 37/1 (+18%)   18. pszi: 10/96 (+12%)
  19. zárnyitás: 7/32 (+8%)   20. vadászat: 20/23 (+5%)   21. bányászat: 30/12 (+8%)
  22. úszás: 9/60        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [szent jogar (#150)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
ryuku gólem (#394)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) tûzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótûz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP)    
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bûvölés (#20) (259,1) bûvölés (#20) (259,2) mentális pajzs (#72)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi ragyogás (#166)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)   energiatüskék (#29) >> bávatag golombár (#165)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   villámcsapás (#50) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)   villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177)   villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 11, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)   tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A bûvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bûvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 2)
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bûvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bûvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)
3.) Küldj vissza egy sötétlelkû szubreális vámpírt oda, ahová való!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 3 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * mágusköpeny (#453)
1   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463) 1 * mithril láncing (#457)
1   mithril sisak (#465) 1   Morgan sipkája (#466) 1   optiri agysisak (#315)
1   rákpajzs (#98) 1   rézpáncél (#71) 1 * Thargodan korona (#543)
1   Tharr pajzsa (#459) 1   vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartõr (#420) 1   bronzhegyû nyíl (#94) 4   bumeráng (#249)
1   csontpozdorja (#424) 2   csorba csatabárd (#1108) 4   ezüstshuriken (#327)
1   kõkalapács (#13) 3   kõkés (#6) 2   mandibulakasza (#127)
1   pásztorbot (#513) 1   pengepajzs (#425) 1   Pusztítás Botja (#316)
2   rézgolyó (#343) 2   szigony (#389) 1   tolmokov-koktél (#351)
1   Trákin csákánya (#367) 1 * tünde íj (#553) 6   vas dobónyíl (#189)
1 * Végítélet (#636)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ametiszt medál ($275) 2   arany karperec (#194) $2   aranylánc ($191)
1 * Eldaran karkötõje (#373) $1   ezüst nyaklánc ($117) 1   ezüst papi karkötõ (#308)
1   gólem talizmán (#811) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 2   korinthai talizmán (#814)
2 * obszidián karkötõ (#229) 2 * Ovgun nyaklánca (#615) $1   réz papi karkötõ ($307)
1 * rothasztó talizmán (#815) 2 * Rughar gyûrûje (#518) 1   szem szimbólum (#142)
1   viharamulett (#611)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a teremtés zsákja (#818) 10   acéltû (#334) 1   aranytermõ erszény (#819)
$1   aranytû ($272) 1   ásó (#34) 5   deus ex machina (#1)
1   dorony duda (#235) $1   ezüst kulcs ($184) $1   kaja ($2)
1   kinemfogyó tegez (#368) 2   kötél (#92) 2   manakristály (#500)
2   nagy vaskulcs (#186) 1   pszi kõ (#248) 1   roxati zárfaló (#314)
4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 14   szent jogar (#150)
1   tatu dob (#234) 1   távcsõ (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
1   varázskõ (#305)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
36   fûszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 175]
1   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 16 korty víz (#27), fér még: 44]
3   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10   álompor (#396) 2   arx formázó minta (#298) 1   bordacsont (#16)
1   csalánvirág (#582) 14   csuklyavirág (#133) 8   drótszõr (#37)
1   ében toboz (#578) 1   elkarog szõr (#665) 3   era formázó minta (#418)
11   ezüstdarab (#326) 3   fabontó (#106) 8   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) $1   gromak bõr ($268) 1   gyöngymangó (#135)
1   hro formázó minta (#601) 1   ilkin érc (#232) 21   kaktusztüske (#114)
6   karbin plazma (#199) 1   lélekesszencia (#619) 1   lótuszvirág (#447)
11   madártoll (#112) 4   manifeszt.nyúlvány (#214) 8   mocsári penke (#148)
1   mutáns csont (#331) 1   ormánygõte csont (#21) 5   púderkõ (#119)
2   pular kristály (#239) 5   purifikátor háj (#269) 5   rájabõr (#404)
1   ramit kõ (#226) 4   rémplazma (#616) 2   rókafarok (#124)
21   sallank karom (#128) 10   smirglilevél (#29) 1   szélgömb (#1080)
2   téfea-agy (#172) 5   tigroszlán fog (#63) 1   trikornis szarv (#198)
1   tükör (#43) 4   vadász tatu bõr (#15) $2   vasérc ($152)

Összsúly: 113.51 kgMegterheltség: 118%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
255 arany (#50) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 3 szent jogar (#150) 3 tünde nyíl (#554)
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 1 aranytû (#272)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötõ (#308)
1 ezüstshuriken (#327) 1 gromak bõr (#268) 1 ilkin érc (#232)
1 kaja (#2) 1 púderkõ (#119) 3 purifikátor háj (#269)
1 rájabõr (#404) 1 réz papi karkötõ (#307) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152) 1 vasvért (#164)    



E körben tett lépéseid térképe

(185,62) csodák kútja (#1096), Armon (1461. kalandozó), Veridiel Kerithron (5617. kalandozó)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.