Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vízfelszín, azaz tükör
Küldd el képeslapként!
Mielőtt elődeink felfedezték, hogy a krómkaktusz sima, kemény bőréből kimetszve egy darabot, hordozható tükörhöz juthatnak, csak a pocsolyák, tavak és egyéb vizek felületét használhatták a férfiak borotválkozásra, illetve a kalandozóhölgyek szépítkezésre.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 21:21:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Jázmin 44. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jan. 4. 9h:24'
EZ A 57. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
58. játékheted kezdete: jan. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4606
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1044
Extra forduló: 11

JÁZMIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,8] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû gnóm férfival. Bõre babarózsaszín. Dornodon tanítványa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színû köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetûnek tûnõ relikvia díszít. Rangja a Kompániában: strázsa. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy dombi yeti trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Bad G.. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összeakadsz Nyárizápor. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia tanítványa. Egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kérõdzõ etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levõ példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tûnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon összefutsz egy szõke hajú, barna szemû mutáns nõvel. Bõre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Összeismerkedtek. Az õ neve Orsi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemû kobudera férfi. Pikkelyes a bõre. Dornodon nagyhatalmú fõpapja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.kristályát, egy roxati üvegszemet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet, egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselõ leánnyal. A lány tényleg gyönyörû, érthetõ partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+7 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+6 varázspont.)


ea 30 2 eladod a 30. tárgyat 2
Eladtál 2 varányszemet. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 16 10 eladod a 16. tárgyat 10
Eladtál 6 bordacsontot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 131 13 eladod a 131. tárgyat 13
Eladtál 13 ubuk tüskét. 13 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 14 7 eladod a 14. tárgyat 7
Eladtál 7 sünmedve tüskét. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 70 2 eladod a 70. tárgyat 2
Eladtál 2 rézdarabot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 127 1 megveszed a 127. tárgyat 1
Vásároltál 1 mandibulakaszát. 37 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 229 2 megveszed a 229. tárgyat 2
Vásároltál 2 obszidián karkötõt. 90 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 21 1 megveszed a 21. tárgyat 1
Vásároltál 1 ormánygõte csontot. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,8] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Találsz egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy fõutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Mohón iszol belõle. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledõ útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 85 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tõle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülû Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Összeakadsz Bitang Barnabás sal. Elenios hittérítõje. Egy bíbor erõövet, egy elit csatavértet, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût és egy szem szimbólumot visel. Ruházatát egy szeppent rákfatty trófea, egy törpemammut trófea és egy rõtmanó berzerker trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Familiárisa egy õszapó. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENÕK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,8] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy fõutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Találsz egy sárkánytanyát. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erõnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erõ a nyerõ! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENÕ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENÕ! " A következõ épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Álljon-e tábla az õsi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Õsi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [20 pontot használtál fel, van még 193.]

a 127 4692 1 átadod a 127. tárgyat a 4692. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mandibulakaszát Csacsogó Csermely részére. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

a 237 4692 1 átadod a 237. tárgyat a 4692. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 tankány karmot Csacsogó Csermely részére. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

a 147 4692 1 átadod a 147. tárgyat a 4692. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 hebrencs csapdát Csacsogó Csermely részére. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

a 135 4692 3 átadod a 135. tárgyat a 4692. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 gyöngymangót Csacsogó Csermely részére. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

a 236 4692 1 átadod a 236. tárgyat a 4692. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lajhár csontot Csacsogó Csermely részére. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

a 24 4692 1 átadod a 24. tárgyat a 4692. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kavadu lebenyt Csacsogó Csermely részére. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

a 50 4692 300 átadod az 50. tárgyat a 4692. kalandozónak (300 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 63 aranyat Csacsogó Csermely részére. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

a 21 4692 1 átadod a 21. tárgyat a 4692. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ormánygõte csontot Csacsogó Csermely részére. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

a 229 4692 2 átadod a 229. tárgyat a 4692. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 obszidián karkötõt Csacsogó Csermely részére. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[75,8] Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy szikla mögé rejtõzöl. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy nyuhaj karbin közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy sziklafészket. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Csillagpermet irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [76,9] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,9] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos tetû. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetû szõrös potrohát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gyilkos tetû testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetû száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 55 pontot kell rá költeni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 163.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[78,9] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sullár. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sullár jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Elmúlt az áldomás hatása. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összeakadsz egy barna, copfos hajú, szürke szemû, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bõre. Tharr hûséges követõje. Egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy sárga erõövet és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldõ trófea és egy sullár trófea díszíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Rumi. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Dornodon inkvizítora. Egy bakkura csizmát, egy denevér szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût, egy rézsisakot és egy rõtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy dombi yeti trófea és egy lajhárlord trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Mit Lopez. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 16 tüskét.

(Továbbmész...) [78,10] Még mindig bozótos. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletrõl folyik délnyugatra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tars Tarkasz irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy garokk. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mutáns pók volt. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A szél pont a hátad felõl fúj, így könnyû dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy gátvakond közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A szörny profibb nyomkeresõ, mint amilyen rejtõzködõ Te vagy. A szörny észrevett. Egy megsebzett süvítõ rája közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [46 pontot használtál fel, van még 117.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 117.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 77.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 37.]


tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következõ körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY)
Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjû fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendõ képzettséget jelenthet a késõbbi jobb vágófegyverek szakszerû forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért.

OBSZIDIÁN KARKÖTÕ (229. TÁRGY)
Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötõ tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejû ékszert hordod, minden dobófegyver és lõfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz.

NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY)
A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztetõ, de kocsonyás, zseléfejû, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erõdet szívják el, vagyis permanensen csökken tõle eggyel az erõd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver.

SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítõen magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illõ feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

GYILKOS TETÛ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetû bulldog méretû óriásrovar. Az erdõben élõ alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élõ királygyíkokkal. A gyilkos tetû harapása gyakran betegséget okoz. Legyõzéséhez az ütõfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

SULLÁR (101. SZÖRNY)
Ez a bozótosban élõ elefánttestû, kígyópikkelyes, bikafejû szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elõl jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztõrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd.



KARAKTERLAP
Jázmin, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû elf nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Tharr követõje vagy. Ez a 44. fordulód.

 Erõ:11 (13)  Szint:10  Merészség:5/5 Magasság:155 cm 
 IQ:23  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:49 kg 
 Ügyesség:19  Védekezés: Menekülés:30 % Életkor:156/156 év 
 Egészség:15  Életpont:140/42  Jellem: semleges (+8) Tul. pont:
 Szerencse:20  Varázspont:44/18  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 158 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 612 TP-t kaptál. Jelenleg 13832 TP-d van. A következõ szinthez még 3168 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, ork sámán, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 12   ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 11

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); kerek kõ (#19) (1 -3.); tüske (#22) (4 -);

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 2   2. nyomkövetés: 12   3. mászás: 1
  4. csapdakészítés: 3   5. gyógyítás: 21   6. felderítés: 1
  7. teológia: 1   8. szerencsejáték: 1   9. szörnyismeret: 3
  10. zárnyitás: 1   11. vadászat: 9   12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK
udvarolsz a 2. fajúaknak
készítesz tüskét (#22) (max. 16 darabot )
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
süvítõ rája (#113), uzbány (#102), manifesztátor (#124), karmazsin huhogó (#185), semlegesek (#989), jók (#990), ork sámán (#345)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelõ áldozat lenne, ha egy szöges bõrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * szöges páncél (#65)        
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyû lándzsa (#87) 1 * csontkés (#11) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   parittya (#18) 16   tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   fáklya (#36) 1   kötél (#92)
1   tüskecsapda (#242)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   uzbány csõr (#169) [benne 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   evaporõr háj (#105) 1   fekete gyöngy (#99) 3   kaktusztüske (#114)
4   mákrózsa virág (#56) 3   móri gyümölcs (#116) 2   pirkit (#153)
9   smirglilevél (#29) 2   surranó kígyó bõr (#47) 5   tigroszlán fog (#63)

Összsúly: 15.99 kgMegterheltség: 44%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
158 arany (#50) 6 bordacsont (#16) 3 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs csapda (#147) 1 kavadu lebeny (#24) 1 lajhár csont (#236)
2 rézdarab (#70) 7 sünmedve tüske (#14) 1 tankány karom (#237)
13 ubuk tüske (#131) 2 varányszem (#30)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 tüske (#22)        



E körben tett lépéseid térképe

(72,8) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697)
(73,8) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), fõutca (#399), vaskohó (#155),
oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130), Bitang Barnabás (3735. kalandozó)
(74,8) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó
(#155), fõutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(75,8) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), mûvészi porolit (#720)
(76,9) világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), alpesi
tehén (#91)
(77,9) gyilkos tetû (#116), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(78,9) sullárok (#101), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Rumi (3178.
kalandozó), Mit Lopez (3955. kalandozó)
(78,10) patak, oltár, szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), garokkok (#73), mutáns pók (#117)
(78,11) gátvakondok (#57), Raia oltár, süvítõ rája (#113)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.