Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tenger a Sötét Föld körül
Küldd el képeslapként!
A Sötét Föld bejárható területei véget érnek azok partjainál. Az óceánba merészkedni merő öngyilkosság, hiszen ott olyan ősi és halálos lények élnek, amelyekkel még a Thargodan hercegek sem hajlandóak szembeszállni.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 20:08:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. szept. 27. 14h:02'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: okt. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4659
SZÁMLA : #2338
ZSETONOK : 113
Extra forduló: 18

INFERNO KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a gnóm szolgáló (ld. enc.) és a tûzfõnix (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) nekrofun medált (ld. enc.). A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+6 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+27 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A kasztroplanáris uralom ismét bizonyította erejét. Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]
* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 221.]
* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefollya testedet. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 211.]
* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 211.]
* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földbõl energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]


ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 52 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ek 179 4 t. energia kisütése: 179 4
Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+20 TVP). (-4 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 226.]

t 123 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. (Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a tetemember testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

d 690 1 90 eldobod a 690. tárgyat (1 darabot) 90
Gondosan elrejtesz 1 ryuku kesztyût. [6 pontot használtál fel, van még 220.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Felhúzod a kezedre a lánckesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

d 268 5 eldobod a 268. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 2 gromak bõrt. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

d 57 5 eldobod az 57. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 1 bõrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

d 94 5 eldobod a 94. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 4 bronzhegyû nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[132,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lõ rád. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor bal oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a purifikátor testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 purifikátor hájat. Messze hajítod a vacak kis nómenklatúra trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes purifikátor trófeát. 930 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 14 életpontot vesztettél. Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a purifikátor testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy partravetett medúza. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a partravetett medúza testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a partravetett medúza testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápjaival a partravetett medúza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A partravetett medúza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerõ). [-5 varázspont.] Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 179.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[129,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós farkát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós farkát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerõ). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerõ). [-5 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,4] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Találsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Qulli Brann formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívõi építették. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Itt csata lesz.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledõt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerõ). [-5 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerõ). [-5 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz egy göndör ezüsthajú, zöld szemû kobudera nõvel. A bõre kreolszínû. Tharr fõpap-jelöltje. Egy vortex talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy jing-jang fejpántot, egy gromak páncélt, egy smaragd védõgyûrût, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát és egy a szirén köpenyét visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Mentális auráját felismered, semleges jellemû az alávaló. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Lisedora-an Csi-li. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [56 pontot használtál fel, van még 123.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[126,3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledõ ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Észreveszel egy oltárt. Leah hívõi építették. Az építményt dögletes kipárolgású KT képességetek fedi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértekelve feltûnik a nagy kavarodas közepén egy apró alak. Ez nem más mint egy ryuku légiós, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Lelkedet hirtelen kellemes érzés önti el. Ahogy jobban figyelsz, rájössz, hogy a környéket tudatod mentális burka óvja. Az energia még 4 hétre biztosít védelmet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérõdzõ etra. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kérõdzõ etra duzzadt tõgyét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerõ.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A lény bûzfelhõt lõ rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérõdzõ etra jobb elsõ lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerõ). [-5 varázspont.] Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Találkozol Dipree Illistynnal. Leah fõpap-jelöltje. Egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot, egy gromak páncélt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy ryuku köpenyt, egy bíbor erõövet, egy ezüst gyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy ekharion trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Utad során felfedezed egy kopasz, félszemû árnymanó férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Chara-din korlátlan hatalmú fõpapja. Egy lánckesztyût, egy káosz szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot, egy sárga erõövet, egy gólem talizmánt, egy a szirén köpenyét és egy fekete bõrcsizmát visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított mutáns pók. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne. Találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû elf nõvel. A bõre kreolszínû. Alakja vibrálni látszik. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot és egy nap szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku ostromteknõs trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Összeismerkedtek. Az õ neve Galadriel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [17 pontot használtál fel, van még 106.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

kf 230 690 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat a 690. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 106.] Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 106.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] Erõd TF-elõdött. (+1 erõ.) [60 pontot használtál fel, van még 46.]
* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [9 pontot használtál fel, van még 37.]
* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 27.]
* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 690. tárggyal a 691. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 27.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 27.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 27.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 689. tárggyal a 693. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 27.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 27.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 27.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 27.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következõ körben tehát 275 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL)
Az öreg, púpos, béna, félszemû gnóm szolgáló elsõ pillantásra teljesen ártalmatlannak tûnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, fõleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínûleg csak egy buta tréfa az egész.
TÛZFÕNIX (215. SZÖRNY)
A tûzfõnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a fõnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a fõnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsõre is a griffekre hasonlít: párductestû, világos szõrzetû lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tûzfõnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok elõtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tûzfõnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsõsorban felderítõ- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földrõl), ha hajlandók voltak megtûrni lovasukat a hátukon. Mert a tûzfõnixet nem lehet "megszelidíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tûrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tûzfõnixek barátságát. Érthetõ módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük...
NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékbõl készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselõje a medál varázserejének köszönhetõen valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 20 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.
PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködbõl származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bõrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettõt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülõ hosszú, hegyes, szarvszerû tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetbõl elõregörbülnek, leteszik a felsõ végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerû lény két vége megcserélõdött, és a folyamat ezután ismétlõdik. A purifikátorok elõrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elõ, mint pédául a ritka erdõ és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.
PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY)
Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erõsen mérgezõk... Nos, valószínûleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni.

KARAKTERLAPOD


Inferno, egy barna hajú, barna szemû mutáns férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Leah tanítványa vagy. Papi hited: 45. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

erõ : 21(23)
iq : 23
ügyesség : 24(25)
egészség : 16
szerencse: 22(24)
tudatpont: 21/ 2
szint : 16
támadás : 15
védekezés: 39
életpont : 227/114
varázspt : 276/ 39
pszi pont: 145/ 13
merészség: 5/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (222)
pénz : 255 arany
magasság: 152 cm
testsúly: 73 kg
életkor: 3 év
tul.pont: 3
kép.pont: 0
EFejl: 30 TU

Eddig összesen 400 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8160 TP-t kaptál. Jelenleg 177310 TP-d van. A következõ szinthez még 2690 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, tüskés harci gromak, élõholt mágus. A 101. fordulódban 245 arany került a bankszámládra. 267 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1/00 vágófegyverek: 21/34 dobófegyverek:*19/01 Felt. lõfegyver használat: semmi (0-3.); ubuk dobónyíl (4-8.); vas dobónyíl (9-); Óvatosság (labirintusokban): 3

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 10/45 nyomkövetés: 28/04 lopás: 1/00 mászás: 1/74 csapdakészítés: 10/82 csapdaészlelés: 2/86 gyógyítás: 30/82 titkosírás: 1/10 felderítés: 2/40 szörnyidomítás: 2/27 teológia: 11/23 taumaturgia: 23/00 harcmûvészetek: 1/00 szörnyismeret: 14/83 pszi:*19/00 vadászat: 9/34 bányászat: 1/87

Feltételes parancsok


DX 8;totem: 45% 10; udvarolsz az 1394. játékosnak; gyógyítasz 35 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 138. tárgyat (max. 6 db-ot); *készítesz 43. tárgyat (max. 2 db-ot); készítesz 336. tárgyat (max. 10 db-ot); kutatsz max. 30 pontért; maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: 96; Barátságosság: 2577; 2030; 150; 146; 362; 172; semleges jellemûek; jó jellemûek; 9141. KT;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) beszéd a holtakkal (#17 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) tompítás (#40 *8) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) tudatrombolás (#111 *25) pszi-gyûjtés (#112 *300) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


felejtés (9153) Feltételes varázslat-használat: 12. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 31 97 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 33 Kire 158

Elfogott szörnyeid: sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. 2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit. 3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*vassisak (#160) 1 tankány karom (#237) 1*bíbor erõöv (#291) 1*nagy vaspajzs (#161) 1*fekete csuha (#375) 1*lánckesztyû (#230) 1*varkaudar csizma (#317) 1*vasvért (#164) 1+ryuku csizma (#692)

Fegyverek és lövedékek

1 ryuku buzogány (#696) 6 ubuk dobónyíl (#138) 1 kõkés (#6) 1 rövid kard (#171) 7 nyílvesszõ (#108) 1 rövid íj (#107) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 5*bumeráng (#249) 1*ryuku szablya (#695)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*koponya szimbólum (#139) 1*obszidián karkötõ (#229) 1 réz masszariasztó (#436) 1*umbatari karkötõ (#278) 1*smaragd védõgyûrû (#223)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 fáklya (#36) 87 kaja (#2) 2 csontkulcs (#74) 2 kis vaskulcs (#40) 1 bronzkulcs (#76) 5 deus ex machina (#1) 1 rézkulcs (#75) 1 ásó (#34) 1 kötél (#92) 9+pukkanó tûcsapda (#336) 1 szeksztáns (#32) 3 vaskulcs (#183) 2 acéltû (#334)

Löttyök és porok, tartóstul

3 uzbány csõr (#169) [ bennük 14 csepp ugh méreg (#166) ] 4+vizestömlõ (#3) [ bennük 39 korty víz (#27) ] 2 sullár hólyag (#168) [ bennük 13 csepp spiritusz (#170) ] 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333) ] 1 kavadu iszák (#25) [ üres ] 1 zöld üveg (#82) [ benne 20 csepp ragasztó (#83) ] 2 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

2 elkarog szõr (#665) 2 ormánygõte csont (#21) 1 gyíkfû (#201) 1 kazmár gyökér (#205) 2 purifikátor háj (#269) 5 smirglilevél (#29) 2 magszim bél (#103) 2 pirkit (#153) 1 gromak bõr (#268) 1 kaktusztüske (#114) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 dözmöng szív (#122) 28 álompor (#396) 1 kvazár (#244) 1 csuklyavirág (#133) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 grákóbõr (#41) 4 gyöngymangó (#135) 2 nektoraf faggyú (#667) 1 acélpengõke (#231) 6 fõnixtoll (#563)

Összsúly: 66.68 kg megterheltség: 119 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

E körben tett lépéseid térképe

(126,3) ryuku gárdisták (#360), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Leah oltár, mûvészi porolit (#720), egy
ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), kérõdzõ etra (#368), Dipree Illistyn (4578. kalandozó), egy árnymanó férfi,
Galadriel (5512. kalandozó)
(127,4) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534),
Fairlight oltár, ryuku légiósok (#361), ragyás burástya (#111), Lisedora-an Csi-li (4944. kalandozó)
(128,3) Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), ryuku légiósok (#361), tüskés harci gromak (#156)
(129,3) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Dornodon oltár, 21. jellempróba
(130,3) ryuku légiósok (#361), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár
(131,3) purifikátor (#157), partravetett medúza (#363)
(132,3) purifikátor (#157)
(132,4) tetememberek (#123)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.