Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Villámmágia
Küldd el képeslapként!
Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. A bűbáj létrehozásakor Fairlight dicsősége az elemi villámlás erejével egyesül. Olyan érzés, mintha az elektromosságot az uralmad alatt tartanád...
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 04:35:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ashikaga Josui 398. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. júl. 24. 15h:07'
EZ A 455. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD
456. játékheted kezdete: júl. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4696
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 535
Extra forduló: 6

ASHIKAGA JOSUI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 33. pontnál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 6. napján összefutsz Herkulessel. Egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy légiós nadrágot, egy Luthius karkötõjét, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy Natharion karkötõt, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy törpe bakancsot, egy vérvörös köpenyt és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy mópat gigász trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 zangrozi csizma (eladási ár: 100 arany, ebbõl a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kristályfolyadékot (173 arany), 1 mászókampót (320 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 zangrozi csizma (eladási ár: 110 arany, ebbõl a kezelési költség: 11 arany), 1 zangrozi csizma (eladási ár: 120 arany, ebbõl a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 esszenciakristályt, 1 szívkeresõt. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 praglonc hártya (eladási ár: 450 arany, ebbõl a kezelési költség: 45 arany), 1 Augur varázskönyve (eladási ár: 500 arany, ebbõl a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 elit csatavértet. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyû nyilat. Az aranytermõ erszény 79 aranyat termelt. Varázserõd regenerálódik. (+383 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-19 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 512. hetének nyerõszámai: 8, 14, 1. 4 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 736.] Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734.] Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]

* 2. KP: elmormolod a 211. varázslatot a 188. varázslatot a 168. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.] Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bõröd. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 728.] Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 728.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 147. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 728.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj.) [0 pontot használtál fel, van még 728.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 728.]


im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +16 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve a mágia megértése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). 2.) Elég az önzõ tápolásból: IMádkozz úgy, hogy elõtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezõn! 3.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belõle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 698.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Szerencséd fejlõdött. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlõdéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 668.]

tv 92 támadó/véd. varázslat a 92. varázslatot
92. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 663.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 658.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[199,29] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sûrû erdõben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamezõ baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Ahogy melózol, sûrû, fehér köd gyûlik a föld fölött. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi õselementál intéz feléd kihívást.

Egy energiaspirál varázslatot dobsz ellenfeledre. 321 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes õrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A pszi õselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 2026 tapasztalati pontot kaptál. Nos, ennyit errõl! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Valamit kifordít az ásód. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete bõrcsizma. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Egy energiaspirál varázslatot dobsz ellenfeledre. 278 életpontot sebeztél. A szilánk mûködik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamezõ populációja. No sebaj! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckébõl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Távolról energiaspirál varázslatot lõsz a másikra. 329 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötõ. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Orkhan Thai jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tûz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 199 életpontot sebeztél. A szilánk mûködik (+2 életpont). Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tûz ellen védett meg.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megcsapod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Fényaurád mûködik (25 ép-t sebezve). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötõje és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon elõugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyûrû, egy rézpáncél és egy vashegyû nyíl. A levegõ remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:)
Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy kék rothasztó. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétõl kísérve, kirohansz a létesítménybõl. Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az elõtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklõdésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. - Itt van mindjárt az elsõ próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad elõtt heverõ farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erõlködéstõl kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következõ feladat... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különbözõ kérdésekkel: a kertészettõl az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 1023 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat. Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. - Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekbõl. - Itt a bot. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszorka utánad szól, mielõtt távoznál: - Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következõket: 2 mocsári penke, 1 grifftojás, 1 szulfagor agyar, 3 téfea-agy, 10 kazmár gyökér. Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel elsõ lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megõrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az elsõ elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következõ próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 1023 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [200,28] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Felismered a közeledõt. Csak egy õsdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. 300 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyû nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az õsdentor jobb lábát. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az õsdentor bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Ellenfeled 12 pontot sebzõdik a fényaurától. Az õsdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy méregfelhõ II varázslatot. Semmi hatás! Az õsdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 dentor bõrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívõi építették.

(Továbbmész...) [201,27] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Csak egy trikornis herceg. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. A szörny közelebbrõl nem is tûnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetõen hátat fordítva Neked továbbmegy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fekete lótuszt. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy éjkornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyû nyíl. Lövedéked átfúrja az éjkornis testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éjkornis testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerõ). {HD:} Pengepajzzsal megcsapod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Fényaurád mûködik (12 ép-t sebezve). Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tõled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály, egy aranytû és egy ametiszt medál. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [114 pontot használtál fel, van még 544.]

fkt 447 10 1 felt. készítesz a 447. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 lótuszvirágot. Ügyességed TF-elõdött. [3 pontot használtál fel, van még 541.]

m 7 1 2 mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre
[200,26] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fekete lótuszt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sebesült erdei rém. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 157 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyû nyíl. Lövedéked átfúrja az erdei rém tekergõ csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel néhányszor megcsapod az erdei rém testét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerõ). Fényaurád 6 sebzést okoz. Távolról õsvillám varázslatot lõ rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lõ rád. 43 életpontot vesztettél. A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod az erdei rém testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerõ). Fényaurád mûködik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lõ rád. 66 életpontot vesztettél. (-20 védekezés). A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 lótuszvirágot. Ügyességed TF-elõdött.

(Továbbmész...) [201,25] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiaspirál varázslat. 290 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 10 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi õselementál készül a lemészárlásodra.

Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. 314 életpontot sebeztél. A szilánk mûködik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A pszi õselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2026 tapasztalati pontot kaptál. Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek elõtt. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath támad rád.

A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 355 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Átkutatod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy vasérc és 7 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Távolról energiaspirál varázslatot lõsz a másikra. 326 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végsõ összecsapáson! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Orkhan Thai támad rád.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy védelem tûz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lõsz. 230 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tûzgolyó varázslatot lõ rád a másik. Semmi eredménye! (kiválóan mûködik felrakott védelem tûz ellen védelmed.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 1 vashegyû nyíl. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel eltalálod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Fényaurád mûködik (30 ép-t sebezve). Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Alig pörkölõdsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fûszertartó, egy kristálygömb, egy rejtõköpeny és 5 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüsthegyû nyíl és egy zangrozi csizma ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 csuklyavirágot. **. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elõ. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északnyugatra egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bûvös shurikent. Ügyességed TF-elõdött.

(Továbbmész...) [202,25] A sík vidék bozótos terepbe vált át. [80 pontot használtál fel, van még 461.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[203,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kronoelementál volt. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [204,26] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy patakot. keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezõt. Elteszed a látcsövet. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gólem lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyû nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gólem fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetõvé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Ellenfeled 14 pontot sebzõdik a fényaurától. A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a ryuku gólem nyakát. (7 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Ellenfeled 9 pontot sebzõdik a fényaurától. A ryuku gólem pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [204,27] Még mindig füves síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezõt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [24 pontot használtál fel, van még 437.]

m 4 mozogsz délre
[204,28] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Találsz egy fekete lótuszt. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire õ elfordul és továbbáll. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 lótuszvirágot. Ügyességed TF-elõdött. [11 pontot használtál fel, van még 426.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
A visszateleportáláshoz a labirintusban ill. annak mezõjén kell lenned. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ftv 92 288 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 288. szörnyet
Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ftv 218 288 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 288. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ftv 92 178 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 178. szörnyet
Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ftv 218 178 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 178. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

t 279 1 támadod a 279. szörnyet
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ftv 142 279 felt. tám/véd. varázslat a 142. varázslatot a 279. szörnyet
Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ftv 218 279 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 279. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ftv 92 231 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 231. szörnyet
Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

kf 351 kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd elõkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 35 35 19 mozogsz 35 35 19
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 13 9 13 mozogsz 13 9 13
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 905 16 900 mozogsz 905 16 900
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 900 38 40 mozogsz 900 38 40
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 5 905 11 mozogsz 5 905 11
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 12 6 15 mozogsz 12 6 15
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 16 7 20 mozogsz 16 7 20
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 19 8 26 mozogsz 19 8 26
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 31 36 40 mozogsz 31 36 40
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 41 41 41 mozogsz 41 41 41
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 41 39 900 mozogsz 41 39 900
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

v 181 185 62 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(198,28) a 95. labirintus bejárata
(199,29) pszi õselementál (#258), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamezõ (#432), oltár
(200,26) fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), erdei rém (#399)
(200,28) õsdentor (#282), Dornodon oltár
(201,25) ezoterikus mardelek (#184), pszi õselementál (#258), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238), Thargodan
csatamezõ (#432), 43. jellempróba
(201,27) trikornis herceg (#261), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), éjkornis (#228)
(203,25) kronoelementál (#287), gumifa (#38)
(204,26) ryuku gólem (#394)
(204,28) fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), trikornis herceg (#261)

[185,62] Lakott területre érkeztél. Találsz egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Találkozol Kenet Christiansennel. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy törpe bakancsot, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élõholt õsmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, az õ jelleme semleges. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Találkozol egy fekete, rövid hajú, csillogó szemû, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bõre. Tharr fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy gyöngyberakásos övet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy mászókarmot, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg anyakirálynõ trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az õ neve Stomack. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [-59 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 416.]

szk 274 keresed a 274. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy õrjáratozó katonát. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idõ védekezni. A lény viszont békés jószágnak tûnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tûzcsóvákat böfögõ száját egy értelmes mondat hagyja el, mielõtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Talán nem tudtad még eddig: a krathan szablya egy vágófegyver, a maga 55 hüvelyknyi hosszúságával és 5 kilónyi súlyával." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [3 pontot használtál fel, van még 413.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszûnik az érzés. Vele egyidõben azonban a kút belsejébõl suttogó hangok törnek a felszínre, a következõ információval szolgálva: "Érdemes lenne felkeresni Acélfejû Porfin boltját. Az utolsó 6 mágusölõt most reklámáron lehet ott megvásárolni." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 410.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Már épp beletörõdnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhõcskében lebegõ vérvörös betûkre: "Szeretnéd tudni, mi az epokitféreg leggyengébb pontja? Ha az egyik ízületét ütöd, elõbb-utóbb megpusztul." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 407.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Elárulom, hogy a quwarg parafenomén számára az a legfájdalmasabb, amikor a potrohát támadják." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerõsítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 404.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Egy orbitális erõ ragad meg, és fejjel elõre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerûen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielõtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul elõtted az imént kiválasztott információ: "Innen nyugatra 102, délre 171 mérföldre nappal sok ezoterikus mardel mászkál." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 401.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 398.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 358.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 318.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 278.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 238.]


tf 3 38 fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 244 TVP-t kell elköltened.] [38 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedõje. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 24 arannyal tartozol a kincstárnak. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 24 csengõ aranytallért. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 7, 14. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a trikornis. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 539 pontot. A következõ körben tehát 739 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT)
Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia mûködését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerûbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlõdni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége.



KARAKTERLAP
Ashikaga Josui, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemû kobudera férfi vagy. Bõröd sárga. Raia halandók felett uralkodó helyettese vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nõvérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 398. fordulód.

 Erõ:58 (59)  Szint:33  Merészség:8/5 Magasság:149 cm 
 IQ:48 (50)  Támadás:40  Agresszió:3 Testsúly:50 kg 
 Ügyesség:50  Védekezés:80  Menekülés:30 % Életkor:34/38 év 
 Egészség:59 (61)  Életpont:549/349  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:69 (71)  Varázspont:1274/376  Pénz:1581 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2   Pszi pont:178/197   Halhatatlanság:5 %   EFejl:12 
Eddig összesen 3577 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26844 TP-t kaptál. Jelenleg 4594080 TP-d van. A következõ szinthez még 405920 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, élõholt õsmágus, kisebb quwarg isten. A 394. fordulódban 2253 arany került a bankszámládra. 2320 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 9/25   ökölvívás: 34/91 (+7%)   szúrófegyverek: 8/28
  vágófegyverek: 35/31   lõfegyverek: 31/7 (+2%)   dobófegyverek: 21/96

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (150%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bûvös shuriken (#562) (1 -17.); vashegyû nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 41/56 (+16%)   2. nyomkövetés: 98/3 (+23%)   3. mászás: 9/30
  4. csapdakészítés: 27/84 (+6%)   5. csapdaészlelés: 16/25   6. gyógyítás: 20/15
  7. titkosírás: 22/62   8. felderítés: 25/54 (+6%)   9. szörnyidomítás: 1/37
  10. teológia: 79/74 (+42%)   11. taumaturgia: 46/88 (+9%)   12. szerencsejáték: 6/85
  13. versengés: 12/71 (+32%)   14. harcmûvészetek: 33/18   15. zene: 10/97
  16. szörnyismeret: 15/2   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 17/17
  19. vadászat: 9/0   20. vitalitás: 1/20   21. bányászat: 30/98
  22. úszás: 5/68        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [teljes gyógyulás (#133)]
udvarolsz a 2988. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz bûvös shurikent (#562) (max. 3 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), tintacsiga (#74), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), magnetikus praglonc (#200), átokosztó (#372), degradátor (#210), lidércúr (#252), noth szellem (#250), élõholt mirg (#135), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tûzgolyó (#155, 25 VP) varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élõholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tûzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhõ II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyesõ (#214, 12 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
a mágia megértése (#226, 0 VP) energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)    
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) égetõ tekintet (#164) fényaura (#211)
Pörhemór köre (#205) (95,33,3)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élõholt pozdorja (#134), energiaspirál (#232)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> massza (#217)   energiaspirál (#232) >> pszi õselementál (#258)
energiafolyam (#136) >> Notermanthi (#257)   energiafolyam (#136) >> Orkhan Thai (#238)
puha ütés (#60) >> Chara-din fattya (#236)   tûzvihar (#175) >> kputtyintó csalán (#247)
energiaspirál (#232) >> magnetikus praglonc (#200)   tûzvihar (#175) >> quwarg parafenomén (#248)
energiaspirál (#232) >> gonoszok (#988)   armageddon (#218) >> ezerszemû bestia (#288)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178)   armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 18, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231)   életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
fürgülés (#92) >> ongóliant hadúr (#178)   fürgülés (#92) >> ezerszemû bestia (#288)
védelem tûz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)   védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Elég az önzõ tápolásból: IMádkozz úgy, hogy elõtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezõn!
3.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belõle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 parafenomén, 4 rohamosztagos, 1 õsmágus, 1 anyakirálynõ.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bíbor erõöv (#291) 1   cápabõr csizma (#832) 1   elit csatavért (#295)
$1   fekete bõrcsizma ($247) 1   gyémántsisak (#467) 5 * kvazár kesztyû (#445)
1   kvazár pajzs (#296) 1   kvazár páncél (#251) 1 * lidérckorona (#531)
1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78) $2   rejtõköpeny ($277)
$1   rézpáncél ($71) 1 * Rhatt páncélja (#458) 1   szürke bõrkesztyû (#271)
1 * törpe bakancs (#475) 2   vassisak (#160) 3 * zafír erõöv (#397)
1   zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 3   bronzhegyû nyíl (#94) 3   bûvös shuriken (#562)
2   csontpálca (#329) 1   esszenciakristály (#350) 1   ezüsthegyû nyíl (#323)
4   ezüsttollú nyíl (#363) 1   harci kalapács (#174) 1   hosszú íj (#111)
1   kerek kõ (#19) 3   kvazár kard (#297) 2   mágusölõ (#422)
$2   mérg. ubuk tüske ($137) 71   nyílvesszõ (#108) 1 * óriásölõ (#528)
2 * pengepajzs (#425) 1   Raia pallosa (#426) 6   rövid kard (#171)
6   sallank nyíl (#129) 1   szívkeresõ (#423) 2   szögletes kõ (#17)
17 * tolmokov-koktél (#351) $2   ubuk tüske ($131) 1   varkaudar lándzsa (#224)
1   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   a vortex amulettje (#607) $1   ametiszt medál ($275) 5   angyalok gyûrûje (#529)
$1   arany karperec ($194) 2   arany papi karkötõ (#309) $1   aranygyûrû ($193)
$4   aranylánc ($191) 5 * Eldaran karkötõje (#373) $1   ezüst gyûrû ($180)
$1   ezüst karkötõ ($158) 1 * hókereszt (#843) 2   jáde rakshallion (#749)
1   koponya szimbólum (#139) 1   Luthius karkötõje (#527) 1   mászó-karperec (#392)
7   mópat token (#585) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 * Rughar gyûrûje (#518) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1   szerencsetalizmán (#366) 1   viharamulett (#611) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ erszény (#819) 6   aranytû (#272) 1   árnyékkulcs (#566)
1   ásó (#34) 3   deus ex machina (#1) $2   ezüst kulcs ($184)
3   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 28   kaja (#2)
1   kholden kulcs (#470) 1   kinemfogyó tegez (#368) 5   kötél (#92)
1   kristályfolyadék (#449) $3   kristálygömb ($265) 14   manakristály (#500)
2   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165) 1   moa töltõ (#525)
1   Morgan szilánkja (#508) $1   nagy vaskulcs ($186) 3   norgat kulcs (#471)
5   pszi kõ (#248) 1   roxati zárfaló (#314) 1   smaragd kulcs (#241)
4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150)
1   távcsõ (#42) 2   varázskõ (#305)    
Löttyök és porok, tartóstul
16   fûszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 78]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
8   sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 144]
3   szent kehely (#257) [bennük 6 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 24]
2   toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 20]
6   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 72]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17]
6   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 120]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
14   álompor (#396) 3   arx formázó minta (#298) 5   borkonyó bibe (#312)
4   cru formázó minta (#300) 10   csalánvirág (#582) $6   dentor bõr ($551)
1   din formázó minta (#301) $10   drótszõr ($37) 2   eknozol (#540)
9   Eldereth szilánk (#512) 1   ezüstdarab (#326) $10   fekete gyöngy ($99)
4   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 4   galachmit (#310)
19   gyöngymangó (#135) 9   halcsont (#390) 3   hókutya nyakörv (#1077)
1   hro formázó minta (#601) 2   ilkin érc (#232) 3   kvazár (#244)
1   lapockacsont (#33) 3   lótuszvirág (#447) 1   moa burát (#384)
2   moa obszidián (#380) 2   moa smaragd (#377) 4   mocsári penke (#148)
4   mutáns csont (#331) 43   pirkit (#153) 27   pular kristály (#239)
8   rájabõr (#404) 10   ramit kõ (#226) 3   remák szív (#264)
6   rókafarok (#124) $4   sallank karom ($128) $10   Thargodan esszencia ($328)
$1   trikornis szarv ($198) 4   tükör (#43) $2   vasérc ($152)
2   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 174.41 kgMegterheltség: 136%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
2   angyalok kesztyûje (#609) 1   arany pikkelyvért (#456) 3   bev formázó minta (#299)
1   bo'adhun tiara (#744) 1   cápaölõ tõr (#480) 1   era formázó minta (#418)
1   jing-jang fejpánt (#556) 1   moa gyémánt (#385) 1   moa rubin (#379)
2   moa zafír (#381) 1   Morgan pálcája (#503) 13   mutáns csont (#331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 3 bot (#4) 2 csuklyavirág (#133)
1 ezüstdarab (#326) 5 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
26 spiritusz (#170) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyûrû (#193) 1 aranytû (#272)
2 bronzhegyû nyíl (#94) 1 bûvös shuriken (#562) 1 dentor bõr (#551)
10 drótszõr (#37) 1 Eldaran karkötõje (#373) 1 ezüst karkötõ (#158)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüsthegyû nyíl (#323) 1 fekete bõrcsizma (#247)
1 fûszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135) 1 kristálygömb (#265)
3 lótuszvirág (#447) 1 pular kristály (#239) 1 rejtõköpeny (#277)
1 rézpáncél (#71) 5 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198)
1 vasérc (#152) 1 vashegyû nyíl (#176) 1 zangrozi csizma (#451)



E körben tett lépéseid térképe

(185,62) csodák kútja (#1096), Kenet Christiansen (1076. kalandozó), Stomack (2705. kalandozó)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.