Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír drakón
Küldd el képeslapként!
"A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 09:02:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2003. jan. 30. 9h:30'
EZ A 163. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
164. játékheted kezdete: febr. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4703
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 910
Extra forduló: 15

DRAGON DOR BLAZEER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad elõtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed õket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erõltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertõl. Mint külsõ szemszélõ figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgõs ménkõ, legközelebb nem alszol lejtõn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+68 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+63 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]


tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kno 11 12 képesség-növelés 11
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ek 7 11 8 t. energia kisütése: 7 11 8
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 taumaturgia.) (-8 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 231.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 231.]
m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[121,23] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Hirtelen egy koszosabb foltot találsz az eddig vakítóan fehér tisztaságú hófelületen. A körülbelül tizenöt lépés átmérõjû területen vér és mocsok keveredik egymással, kicsit távolabb pedig egy kiégett gödröt pillantasz meg, melyet lassan újra betemet a hó. Elsõ halálig tartó harc dúlhatott itt a közelmúltban. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy fagyoskodó quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy õsi csatamezõt. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr híveié. (Vándorcirkusz:) Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Már gondolkozni is alig tudsz a hidegtõl, elhagyatott összefagyottságban (-10 életerõ). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,24] A sík vidéket bozótos váltja fel. A természet bolondériájának következtében ömlik a hó a fellegekbõl. (Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mutáns pók szagot érzel! Elõveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Felsültél, de nagyon! Vagy a mutáns pók sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyakoncsípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Libabõrös kezedre pillantva kiráz a hideg (-10 életerõ). Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [119,25] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Iszonyatos bestia emelkedik ki a hóból elõtted, vicsorgó pofáját sárgás fogak tarkítják, egyébként pedig a füle tövéig havas mindene. Épphogy van idõd védekezõállásba helyezkedni, mikor az állat merev mozdulatokkal eldõl. Ezt a mázlit! Megfagyott. Átkutatod a holttestet, de kihûlt teste semmilyen kincset nem rejt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy vaskohót. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy vacogó kardszárnyú pocok. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Nagyon hideg van, még szerencse, hogy a hõemelkedésed életben tart (-13 életerõ). [60 pontot használtál fel, van még 171.]
m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[118,26] A domb lábánál egy sûrû erdõ kezdõdik. Térdig merülsz a süppedõs hóban. (Feltételes foglyul ejtés:) Halvány mutáns pók nyomokat fedezel fel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Szinte fáj, ahogy fogaid hangosan vacognak (-13 életerõ). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [117,27] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szinte az orrodig sem látni, olyan sûrû pelyhekben hullik a hó. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rozmárember. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny hõsugarat lõ ki! Az összes nálad levõ víz elpárolgott! Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a rozmárember bal vállát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rozmárfogat. (ld. enc.) 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szinte fáj, ahogy fogaid hangosan vacognak (-8 életerõ). Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,28] Szûnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Tomboló hóviharba kerülsz, mely többször ruhástól, cókmókostul megragad, és arréb repít a levegõben. Iszonyatos ereje van. Egyetlen lehetõséged marad, ha egyben akarsz maradni, fekve túlvészelni az orkánt. Kicsit késõbb, vastagon befedve a hóval, de egyben találod magad. Megnyugodva söpröd le magadról az átok csapadékot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ didergõ uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Az uzbány feléd csap csõrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Már csupán egy remegõ jégcsapnak érzed magad (-10 életerõ). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerõ.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 135.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[115,28] Szûnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Elszántan haladsz elõre, hangos reccsenéssel egy repedés keletkezik körülötted a talajban. A rémület hirtelenségével ugrasz ki a körbõl, és meglepetten veszed észre, a leszakadt jégtömb hirtelen alámerül, helyét egy megállapíthatatlanul mély vízfelületnek adva át. Csak nem egy befagyott tó felületén sétálsz? A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledõ cidrizõ élõholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élõholt quwarg bal középsõ lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élõholt quwarg torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Több marást ejt rajtad az élõholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd az élõholt quwarg testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Hiába próbálsz hátrálni, az élõholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Az élõholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Már gondolkozni is alig tudsz a hidegtõl, elhagyatott összefagyottságban (-11 életerõ). Szörnyen éhezel. (-1 életerõ.) (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerõ). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [114,28] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. A fák összes levelüket lehullatták, ágaik most fehér és vastag jégréteggel vannak körülvéve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közlegõ veszélyt. Egy fagyoskodó fabontó szójer nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Az igazi ítéletidõ az egészségedet sem kíméli (-14 életerõ). Szörnyen éhezel. (-1 életerõ.) [39 pontot használtál fel, van még 96.]

vpf 50 VP elõvétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

v 96 44 98 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(114,28) fabontó szójerek (#71)
(115,28) élõholt quwarg (#202), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
41. jellempróba
(116,28) uzbányok (#102), oltár
(117,27) rozmárember (#643)
(118,26) mutáns pók (#117)
(119,25) 21. jellempróba, vaskohó (#155), kardszárnyú pocok (#152)
(120,24) mutáns pókok (#117), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)
(121,23) quwarg harcos (#201), õsi csatamezõ (#263), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba, Tharr oltár

[44,98] Egy kisebb településhez érkeztél. Néhány járókelõtõl eltekintve senki nem jár a hófedte utcákon. Ezek az itt élõ emberek pedig szorosan összehúzva kabátjukat magukon, igyekeznek elõre, minél elõbb bejutni a hidegbõl a megnyugvást hozó négyfal közé. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " E helyen erõsebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Látsz egy sörsátrat. A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! " Szinte fáj, ahogy fogaid hangosan vacognak (-11 életerõ). Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-1 életerõ.) A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Leah hithû követõje! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A fõút mellett egy magas, barna kõbõl épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Gatin polgármesteri hivatala. Az ajtó elõtt egy megtermett, bõrpáncélba öltözött harcos õrködik. (540. épület.) A rozoga épületek között vadonatúj, fehérre mázolt falú épület csillog-villog. Elõtte egy cégért lenget a szél: "Fogadó a Vak Orgoróhoz." Tyûha! Ez hiányzott! Erre volt szükség a Túlélõk Földjének minden városában! Fogadóra! Izgatottan körbejárod, de Fentrõl Érkezõ Határozott BE utasítás nélkül nem tehetsz semmit. (609. épület.) Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy vegyesbolt (541. épület.) és egy fegyverbolt (542. épület.). Találkozol egy hosszú õsz hajú, csillogó szemû elf férfival. Sheran tanítványa. Egy bronzpáncélt, egy bakkura csizmát, egy virág szimbólumot, egy vassisakot, egy kígyóbõr kesztyût, egy ezüst papi karkötõt és egy gyöngysort visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy manifesztátor trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy csontkést tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Összeismerkedtek. Az õ neve Álomlidérc Vyergas. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kihívod Álomlidérc Vyergast egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikõtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el elõbb, és gyõzelemittasan lenyomod! Aztán elköszöntök egymástól. A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 86.]

a 247 3442 1 átadod a 247. tárgyat a 3442. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bõrcsizmát Hóboszorka részére. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

aa 78 270 693 átadod a 78. tárgyat a 270. tárgyat a 693. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 gromak páncélt Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku köpenyt Hóboszorka részére. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

aa 276 161 237 átadod a 276. tárgyat a 161. tárgyat a 237. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 sárga erõövet Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaspajzsot Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 tankány karmot Hóboszorka részére. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

aa 127 309 278 átadod a 127. tárgyat a 309. tárgyat a 278. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 mandibulakaszát Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 arany papi karkötõt Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 umbatari karkötõt Hóboszorka részére. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

aa 223 1 34 átadod a 223. tárgyat az 1. tárgyat a 34. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védõgyûrût Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 deus ex machinát Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Hóboszorka részére. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

aa 163 69 396 átadod a 163. tárgyat a 69. tárgyat a 396. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 karócsapdát Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 10 szárnyas hernyót Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 45 álomport Hóboszorka részére. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

aa 135 310 205 átadod a 135. tárgyat a 310. tárgyat a 205. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 5 gyöngymangót Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 2 galachmitot Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 2 kazmár gyökeret Hóboszorka részére. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

aa 214 103 50 átadod a 214. tárgyat a 103. tárgyat az 50. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 manifeszt.nyúlványt Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 2 magszim belet Hóboszorka részére. Ok, sikeresen átadtál 500 aranyat Hóboszorka részére. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

a 160 3442 1 átadod a 160. tárgyat a 3442. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vassisakot Hóboszorka részére. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

be 541 bemész az 541. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Tralbraktriplopp, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, kõszem (#304) 10 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, súlyzó (#347) 18 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, jegygyûrû (#736) 100 ap /db. A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: rézkulcs 6 ap /db, vasérc 2 ap /db, csontkulcs 4 ap /db, dözmöng szív 3 ap /db, mutáns csont 4 ap /db, pirkit 2 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, fekete gyöngy 6 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, szeksztáns 20 ap /db, bronzkulcs 9 ap /db, sullár hólyag 7 ap /db, aurach bõr 14 ap /db, aurach fog 1 ap /db, vaskulcs 10 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, elkarog szõr 1 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, madártoll 1 ap /db, darázsszárny 4 ap /db, szvó-ektoplazma 10 ap /db, nagy bronzkulcs 14 ap /db, szulfagor agyar 4 ap /db, alligátorbõr 10 ap /db, berzerker tüske 12 ap /db, sallank karom 2 ap /db, zöld üveg 3 ap /db, drótszõr 2 ap /db, kõszem 5 ap /db, cetuszony 10 ap /db, kötél 1 ap /db, nektoraf faggyú 3 ap /db, nagy vaskulcs 16 ap /db, rozmárfog 3 ap /db, kis vaskulcs 3 ap /db, márványkulcs 16 ap /db, jégszív 15 ap /db, lapockacsont 4 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db, fabontó 5 ap /db, párducbõr 10 ap /db, csuklyavirág 1 ap /db, purifikátor háj 9 ap /db, párducszem 2 ap /db áron [5 pontot használtál fel, van még 81.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 691. tárggyal a 688. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 81.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 81.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 81.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 81.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] Libabõrös kezedre pillantva kiráz a hideg (-12 életerõ). Szörnyen éhezel. (-2 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 41.]


tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] Nagyon hideg van, még szerencse, hogy a hõemelkedésed életben tart (-14 életerõ). (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] [16 pontot használtál fel, van még 25.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következõ körben tehát 261 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynõét megközelítõ termetû lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynõt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütõfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.
ROZMÁREMBER (643. SZÖRNY)
Biztos, hogy abban a pillanatban, amikor ez a humanoid testalkatú, rozmárfejû torzszülött a világra jött, az univerzum összes istene hátat fordított a világnak, az örök jég és fagy birodalmának, ahol ez a lény született. Borzasztó még ránézni is, két karjainak hosszúságát meghaladó méretû szemfogát alig bírja megtartani, ezért állandóan görnyedten jár. Persze a szomorú tekintetében ülõ kínok ellenére nem a sajnálat a helyén való érzés, ami egy kalandozót elönthet a vele való találkozáskor, hiszen aki elérzékenyül, könnyen egy lándzsával átdöfve találhatja magát, mélyen eltemetve a hó alatt. A rozmárember vérszomjassága nem ismer könyörületet, minden mozdulatát az életben maradás vezérli, bármilyen nyomorúságos is az. Lehet, hogy a legemberségesebb az ettõl való megfosztás lenne?
ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY)
Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítõ woor-antilop agancsok mellé tûznék.
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY)
A fabontó szójerek a ritka erdõk apró termetû élõsködõi. Élõsködõk, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztetõ lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, elõfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek...
FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínûleg minden alkímista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetõségeket nyit meg ez elõtted...

KARAKTERLAPOD


Dragon dor Blazeer, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû troll nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr kisebb papja vagy. Papi hited: 110. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

erõ : 30(33)
iq : 26
ügyesség : 22
egészség : 18
szerencse: 24(25)
tudatpont: 14/ 0
szint : 17
támadás : 17
védekezés: 14
életpont : 240/159
varázspt : 372/ 16
pszi pont: 68/ 13
merészség: 10/ 2
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges
pénz : 0 arany
magasság: 232 cm
testsúly: 367 kg
életkor: 3 év
tul.pont: 2
kép.pont: 0

Eddig összesen 572 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4307 TP-t kaptál. Jelenleg 215591 TP-d van. A következõ szinthez még 44409 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, lábascet, óriásféreg. A 57. fordulódban 222 arany került a bankszámládra. 348 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1/00 szúrófegyverek: 7/74 vágófegyverek: 4/71 ütõfegyverek: 23/64 lõfegyverek: 2/70 dobófegyverek: 19/02 Felt. fegyverváltás: << bronzpenge (120%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-6.); bumeráng (7-14.); ubuk dobónyíl (15-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál Szkander vereségeid: 85 gyõzelmeid: 101

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 5/98 nyomkövetés: 26/47 mászás: 2/49 csapdakészítés: 8/62 csapdaészlelés: 2/72 gyógyítás: 12/40 titkosírás: 2/69 felderítés: 10/27 szörnyidomítás: 1/16 teológia: 20/87 taumaturgia: 36/39 szkanderozás: 7/87 zene: 1/04 szörnyismeret: 13/58 pszi: 12/20 zárnyitás: 1/10 vadászat: 1/37 bányászat: 1/69

Feltételes parancsok


totem: 60% 5; udvarolsz az 5. fajúaknak; elfogod a 82. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 117. szörnyet a 219. csapdával; maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *104; 165; Barátságosság: 150; 146; 158; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) korgó gyomor, huss (#21 *3) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) villámcsapás (#50 *18) óriáserõ (#53 *24) puha ütés (#60 *18) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) a munka gyümölcse (#224 *10)

Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


vámpirizáció méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 2. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 97 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 31 30 Kire 362 157

Isteni küldetéseid


1.) Nemcsak az egy erõs ellenféllel szembeni hõsies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

2*fekete bõrcsizma (#247) 1*vassisak (#160) 2*szürke bõrkesztyû (#271) 1 bronzpáncél (#90) 1 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 bõrsisak (#57)

Fegyverek és lövedékek

2 kõkalapács (#13) 1 kõkés (#6) 2 rövid íj (#107) 2 nyílvesszõ (#108) 9 sallank nyíl (#129) 20 ubuk tüske (#131) 2 nyu-shuriken (#157) 6 ubuk dobónyíl (#138) 1 mérg. vasnyíl (#187) 1*ryuku buzogány (#696) 4 mérg. vas dobónyíl (#190) 11 mérg. ubuk tüske (#137) 1 bronzhegyû lándzsa (#87) 7 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 4 bronzpenge (#126) 1 vashegyû nyíl (#176) 4 bronzhegyû nyíl (#94) 1 vas dobónyíl (#189) 1 tolmokov-koktél (#351)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1 gyöngysor (#192) 1 arany karperec (#194) 1*két kard szimbólum (#144) 1 ezüst karkötõ (#158) 1 borostyán függõ (#162) 1 aranylánc (#191) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függõ (#195) 3 aranygyûrû (#193) 2 ametiszt medál (#275) 1 obszidián karkötõ (#229) 1*Tharr Keresztje (#287)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

3 rézkulcs (#75) 1 furulya (#233) 1 csontkulcs (#74) 1 szeksztáns (#32) 3 bronzkulcs (#76) 1 vaskulcs (#183) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 fáklya (#36) 4 aranypikkely (#415) 1 kötél (#92) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 kis vaskulcs (#40) 1 márványkulcs (#245)

Löttyök és porok, tartóstul

2 fûszertartó (#210) [ üres ] 4 uzbány csõr (#169) [ bennük 7 csepp ugh méreg (#166) ] 4 sullár hólyag (#168) [ bennük 5 csepp spiritusz (#170) ] 5 vizestömlõ (#3) [ bennük 98 korty víz (#27) ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 2 zöld üveg (#82) [ bennük 15 csepp ragasztó (#83) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

7 vasérc (#152) 1 dözmöng szív (#122) 5 mutáns csont (#331) 34 pirkit (#153) 2 fekete gyöngy (#99) 2 tükör (#43) 6 fõnixtoll (#563) 1 aurach bõr (#658) 9 aurach fog (#657) 2 elkarog szõr (#665) 48 madártoll (#112) 2 darázsszárny (#652) 3 szvó-ektoplazma (#151) 2 szulfagor agyar (#677) 35 kaktusztüske (#114) 1 alligátorbõr (#661) 1 berzerker tüske (#713) 11 sallank karom (#128) 9 smirglilevél (#29) 4 drótszõr (#37) 1 púderkõ (#119) 8 kõszem (#304) 1 cetuszony (#1075) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 rozmárfog (#1069) 1 jégszív (#282) 1 lapockacsont (#33) 28 sünmedve tüske (#14) 3 fabontó (#106) 3 párducbõr (#1066) 1 csuklyavirág (#133) 2 purifikátor háj (#269) 1 párducszem (#1073)

Összsúly: 68.03 kg megterheltség: 89 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300 % alatt van.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!


E körben tett lépéseid térképe

(44,98) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökõkút, sörsátor (#486),
Álomlidérc Vyergas (5962. kalandozó)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.