Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla szobrászművészete
Küldd el képeslapként!
Ahel Mingelo, a történelem és egyben Borax leghíresebb udvari szobrásza mindig is szívvel-lélekkel alkotott. A leggazdagabb nemesek világrengető árakig licitáltak azért, hogy kastélyaik kertjeit és szobáit Mingelo-szobrok díszíthessék.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 07:22:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Azatoth 313. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. ápr. 22. 9h:06'
EZ A 392. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
393. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #4841
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 533
Ingyenforduló: 0

AZATOTH KALANDJAI


91 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Tom a Villámkezûvel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy gólemgyûrût, egy gyakorlónadrágot, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy õselemek köpenyét, egy õsmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy tleikan karkötõt, egy tleikan kesztyût és egy tûzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyûrûjét visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy tleikan fõbíra trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy dal.kristálylándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 6. napon összeakadsz Flash a Halálhozóval. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a háború gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mithril kesztyût, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku nadrágot, egy Tharr Keresztjét és egy tûzúr csizmáját, egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy kristályförgeteg trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy ryuku kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. A 13. napon találkozol Pok Olly-Mollyval. Tharr személyes tanácsadója. Egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy Rhatt páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy a szirén köpenyét, egy Urgod kesztyûjét, egy Eldaran karkötõjét, egy Tharr Keresztjét, egy törpe bakancsot, egy zafír erõövet, egy arany papi karkötõt, egy regeneráló gyûrût és egy Morgan sipkáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy lidérckirály trófea és egy jégdémon trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. A 14. napon összefutsz Intruderrel. Chara-din félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy örökkéval.gyémántját, egy Rughar gyûrûjét, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy õsöreg góliát trófea és egy kristályförgeteg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 7 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegõ körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll elõtted, vibrál egyet-kettõt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Buldózer! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstõl. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltûnik. Döbbenten bámulsz, mire õ ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. A 43. napon összeakadsz Selindekkel. Egy angyalok gyûrûjét, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy Natharion karkötõt, egy nehéz harci kesztyût, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy törpe bakancsot, egy Urgod fétisét és egy zafír erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mópat fatty trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy ezüstshuriken. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Jól megnézed, bár õ nem lát téged. A 45. napon összeakadsz egy barna hajú, csillogó szemû mutáns férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Egy obszidián karkötõt, egy mágusköpenyt, egy cetbõr válltömést, egy tankány karmot, egy smaragd védõgyûrût, egy regeneráló gyûrût, egy kristályrendet, egy gólem talizmánt, egy zafír erõövet, egy törpe bakancsot, egy gyémántsisakot és egy rothasztó talizmánt, egy Eldaran karkötõjét visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy animált hókutya trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírtõrt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy ezüstshuriken. Hátasa egy idomított trikornis. Málhásállata egy sivatagi doareg. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy energiafolyam varázslatot. 190 életpontot vesztettél. Túl erõs az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Az 56. napon összeakadsz Ashikaga Josuival. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy Eldaran karkötõjét, egy kvazár kesztyût, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy õrjáratozó katona trófea, egy élõholt õsmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy trikornis a hátasa. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Az 57. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf nõvel. Bõre mintha a halál csókjával érintette volna. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a háború gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védõgyûrût, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy Tharr Keresztjét, egy tûzúr csizmáját és egy Urgod kesztyûjét, egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy quwarg széltáncos trófea, egy triklem drakolder trófea és egy királyi palotaõr trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy óriásölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Persze nem lát téged. (Auralátás: Leia Organa - 4990. kalandozó) Az 58. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy adamantit kesztyût, egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját és egy villám szimbólumot, egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy árnylord trófea, egy Thargodan zsoldos trófea és egy méregelementál trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. (Auralátás: Tsen - Dour - 2830. kalandozó) Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 5 szárnyas hernyót te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (30 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség. Döbbenten nézel körül. A hó olvadozik, a sötét felhõk szétoszlottak, és a nap ragyogó sugarai kandikálnak elõ. A szörnyek békésen legelésznek ill. falják egymást, már nem vacognak. Igen, semmi kétség, tavaszodik végre! Véget ért volna a jégkorszak? Bezáródott a térkapu? Hihetetlen! Egy pillanatig szomorkodsz rajta, hogy nem láthatod többé az egzotikus jéglényeket, de csak egy egészen rövidke pillanatig. Azután táncra perdülsz, ünnepelve az egészen új és egészen különleges tavaszt. Ran'Amart Morgurth, amikor összefutottatok, adott Neked 40 spirituszt, 32 elkarog szõrt (ld. enc.), 6 sullár hólyagot, egy aranypikkelyt és 7 mákrózsa virágot. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy purifikátor háj van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+34 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+123 varázspont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 24. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 442.] Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 438.]

* 2. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 436.] Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 436.]


v 75 158 elmormolod a 75. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a becsületjel hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre. (+105 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 391.]

l 1 211 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

l 2 211 lopsz a 2. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

l 3 211 lopsz a 3. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

l 4 211 lopsz a 4. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

l 5 211 lopsz az 5. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

l 6 211 lopsz a 6. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

l 7 211 lopsz a 7. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

l 8 211 lopsz a 8. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

m 2 7 5 mozogsz keletre, északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [193,105] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Találsz egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdõjáróként egy pillanat alatt elrejtõzöl egy alkalmas fa mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy megsebesített purifikátor császár. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elõdött.

(Továbbmész...) [192,104] Az erdõ véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedõ. Ez hegyvidék! Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rá költeni.) Találsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Big G egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. délre nézve látsz egy rúnakövet. nyugatra egy Sheran oltár van. északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Könnyûszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Hantherni Larissa letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelõnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyérõl.
(Feltételes lopás parancs:) Könnyûszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Chitarel letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (1 sáfrányport). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)

(Továbbmész...) [191,105] A hegy lábánál kezdõdõ sûrû erdõben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy éjkornis. Itt csata lesz.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lõ rád. Semmi hatás! A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresõt a másikra ugrasz. Szívkeresõvel tökéletesen perforálod az éjkornis testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszúrkálod az éjkornis fekete testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Szívkeresõvel jól megszúrkálod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Orgyilkos tõrrel többször eltalálod az éjkornis testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fûszertartó, egy szent jogar és egy fekete gyöngy. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely White Nor Wacak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elõdött. [88 pontot használtál fel, van még 303.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(191,105) éjkornis (#228), ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
térkapu (#452), oltár, mûvészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), borkonyó cserje (#311,
belõle készíthetõ: #312), Chara-din monolitja (#534)
(192,104) kihívás tornya (#502), oltár, olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), mûvészi
porolit (#720), Hantherni Larissa (2370. kalandozó), Chitarel (5468. kalandozó)
(193,105) quwarg boly (#359), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
purifikátor császár (#393)

[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. délkeletre egy viharóriás barlang van. délre egy lávató van. délnyugatra egy mûvészi porolit van. nyugatra egy mópat boly van. északnyugatra egy Chara-din monolitja van. északra egy õsvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zombi mester. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a szívkeresõt a másikra támadsz. Szívkeresõvel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszúrkálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tõled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresõvel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a zombi mester testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 288.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[363,66] Változik a vidék, megolvadt kõzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Gunymák anyó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy õsvortexet. délre nézve látsz egy mópat bolyt. délnyugatra egy életszikla van. északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy árnylord. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elõdött.

(Továbbmész...) [362,65] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett õsi pusztaságban.
(Feltételes támadás:) Egy szubreális vámpír! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Ellenfeled a halál szava varázslatot lõ rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a szívkeresõt ellenfeledre rontasz. Szívkeresõvel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerõ). Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Gunymák anyó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy õsvortexet. délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,64] Tovább kóborolsz a pusztán. A messzeségben füstoszlopot látsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Viza EtDran orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délnyugatra egy gejzírt. nyugatra nézve látsz egy épületet. északnyugatra egy mûvészi porolit van. északra egy Thargodan tábor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 251.]

m 6 mozogsz nyugatra
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Clod Onar, ki jó harcos volt, de a MAFFIA KT elleni harcban alulmaradt. Bátorsága még ellenségei elõtt is elismerést váltott ki. Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 nehezék[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyvermester háza (686. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 242.]

a 56 4577 20 átadod az 56. tárgyat a 4577. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 7 mákrózsa virágot Tom a Villámkezû részére. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

a 665 4577 10 átadod a 665. tárgyat a 4577. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 elkarog szõrt Tom a Villámkezû részére. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

a 657 4577 20 átadod a 657. tárgyat a 4577. kalandozónak (20 darabot)
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

a 328 4577 90 átadod a 328. tárgyat a 4577. kalandozónak (90 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 63 Thargodan esszenciát Tom a Villámkezû részére. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

a 168 4577 20 átadod a 168. tárgyat a 4577. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 9 sullár hólyagot Tom a Villámkezû részére. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

a 812 4577 1 átadod a 812. tárgyat a 4577. kalandozónak (1 darabot)
Attól tartok, ettõl a tárgytól sehogysem tudsz megszabadulni. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

a 211 4577 50 átadod a 211. tárgyat a 4577. kalandozónak (50 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 sáfrányport Tom a Villámkezû részére. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 229.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 29 fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 159 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedõje. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-50 életerõ). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 20, 7. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következõ körben tehát 654 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELKAROG SZÕR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban gyõzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyûjthetsz némi elkarog szõrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bõrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.



KARAKTERLAP
Azatoth, egy fekete, rövid hajú, barna szemû, bajuszos árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Dornodon püspöke vagy. A Mesterek Bandája (#9112) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

 Erõ:30 (31)  Szint:23  Merészség:4/5 Magasság:109 cm 
 IQ:26 (29)  Támadás:19  Agresszió:3 Testsúly:48 kg 
 Ügyesség:44 (46)  Védekezés:53  Menekülés:30 % Életkor:27/43 év 
 Egészség:30  Életpont:337/151  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:35 (38)  Varázspont:556/60  Pénz:848 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/14       Halhatatlanság:2 %     
Eddig összesen 1768 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5933 TP-t kaptál. Jelenleg 1162156 TP-d van. A következõ szinthez még 37844 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, Raia szent lovagja, kultúrmasztodon. A 309. fordulódban 1011 arany került a bankszámládra. 1051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/86   szúrófegyverek: 30/83 (+6%)   vágófegyverek: 2/4
  ütõfegyverek: 1/91   lõfegyverek: 25/60   dobófegyverek: 9/88

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) << szívkeresõ (#423)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); kerek kõ (#19) (1 -10.); vashegyû nyíl (#176) (11 -15.); tüske (#22) (16 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 53/53 (+28%)   2. nyomkövetés: 91/23 (+24%)   3. lopás: 100/86 (+9%)
  4. mászás: 6/28   5. csapdakészítés: 20/48 (+5%)   6. csapdaészlelés: 40/58 (+1%)
  7. gyógyítás: 54/86 (+20%)   8. titkosírás: 4/22   9. felderítés: 20/50
  10. szörnyidomítás: 4/66   11. teológia: 30/43 (+3%)   12. taumaturgia: 42/42 (+6%)
  13. szerencsejáték: 1/62   14. versengés: 2/59   15. szörnyismeret: 11/60
  16. zárnyitás: 2/66   17. vadászat: 6/35   18. vitalitás: 1/19
  19. bányászat: 5/98   20. úszás: 2/62    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 0 mezõre repítsen
lopsz az emberektõl (1) gyógykenõcsöt (13x), az elfektõl (2) gyógykenõcsöt (18x), a törpéktõl (3) gyógykenõcsöt (18x), az árnymanóktól (4) gyógykenõcsöt (17x), a trolloktól (5) gyógykenõcsöt (20x), a gnómoktól (6) gyógykenõcsöt (17x), az alakváltóktól (7) gyógykenõcsöt (16x), a kobuderáktól (8) gyógykenõcsöt (16x), a mutánsoktól (9) gyógykenõcsöt (16x), (10) Fekete Kehelyt (11x)
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 111 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot , csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
varkaudar behemót (#189), jégtroll (#164), orgoró (#170), kardfogú fülemüle (#146), õrült varázsló (#255), Raia szent lovagja (#239), Tom a Villámkezû (#4577), zoloboo sámán (#230)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) láth. észlelése (#78) láthatatlanság (#76)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> quwarg királynõ (#153)   energiatüskék (#29) >> kardfogú fülemüle (#146)
energiatüskék (#29) >> csontváz lord (#177)   energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintû!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2   bõrsisak (#57) 1 * kvazár sisak (#266) 1   mászókarom (#78)
1 * mithril láncing (#457) 2 * sárga erõöv (#276) 1 * Urgod kesztyûje (#462)
1   zafír erõöv (#397) 1   zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
1   agyartõr (#420) >1   bot (#4) 16   ezüstshuriken (#327)
$1   ezüsttõr ($322) 1   fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 3   nyílvesszõ (#108)
2 * orgyilkos tõr (#225) 1   parittya (#18) 1 * szívkeresõ (#423)
2   ubuk tüske (#131) 1   vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany karperec (#194) 3 * denevér szimbólum (#140) 29   mópat token (#585)
$1   obszidián függõ ($195) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * umbatari karkötõ (#278) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 2   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34)
3 + deus ex machina (#1) 1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
4   kaja (#2) 3   kötél (#92) 3   moa katalizátor (#386)
1   szeksztáns (#32) 11   szent jogar (#150) 2   távcsõ (#42)
8   varázskõ (#305)        
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 50]
7   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 24]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16]
1   uzbány csõr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
13   vizestömlõ (#3) [bennük 101 korty víz (#27), fér még: 159]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   álompor (#396) 28   borkonyó bibe (#312) 44   csalánvirág (#582)
1   csuklyavirág (#133) 1   dentor bõr (#551) 72   drótszõr (#37)
22   elkarog szõr (#665) 3   fekete gyöngy (#99) 12   fokhagyma (#403)
7   fõnixtoll (#563) 3   gyíkfû (#201) 4   gyöngymangó (#135)
2   kaktusztüske (#114) 2   karbin plazma (#199) 4   kazmár gyökér (#205)
1   királygyík bõr (#44) 4   magszim bél (#103) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa jádekõ (#382) 1   mutáns csont (#331) 14   óndarab (#85)
2   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 1   rájabõr (#404)
1   rákpáncél (#97) 2   remák szív (#264) 1   sárkányfog (#617)
19   sünmedve tüske (#14) 4   surranó kígyó bõr (#47) 35   szárnyas hernyó (#69)
2   szuperkötél (#209) 1   szvó-ektoplazma (#151) 1   téfea-agy (#172)
1   trikornis szarv (#198) 1   varányszem (#30) 11   vasérc (#152)

Összsúly: 74.43 kgMegterheltség: 66%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
1   bronzpáncél (#90) 1   kampós acélszigony (#455) 1   krapixlon fürdõruha (#454)
2   moa stuki (#413) 1   szigony (#389) 1   vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 sullár hólyag (#168) 160 spiritusz (#170) 7 víz (#27)
5 kaja (#2) 10 elkarog szõr (#665) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
7 mákrózsa virág (#56) 63 Thargodan esszencia (#328) 1 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 3 borkonyó bibe (#312)
3 csalánvirág (#582) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fûszertartó (#210)
1 purifikátor háj (#269) 1 szent jogar (#150) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 trikornis szarv (#198)        



E körben tett lépéseid térképe

(360,64) fegyvermester háza (#686)
(361,64) Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720)
(362,65) szubreális vámpír (#223), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720)
(363,66) gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), árnylord
(#342)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), zombi mester (#251)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.