Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A hegyek szerzetesei
Küldd el képeslapként!
Ghalla magashegységeiben, a világtól zajától távol, visszavonultan élnek még szerzetesek, akik briliáns harcművészet-tudásukat csak a ritkán arra vetődő, arra érdemesnek talált kalandozókkal osztják meg. Így váltak lakhelyeik a kobuderák kedvenc zarándokhelyévé...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 18:43:07 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. máj. 21. 9h:29'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: máj. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5254
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 74

HATORI KOSHIRO KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselõ leánnyal. A lány tényleg gyönyörû, érthetõ partnere oadadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhagzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+40 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 2 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy drótszõrû pincsi nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 192.]
* 1. KP: t. energia kisütése: 37 11
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
* 2. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 182.]
* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]
* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+6 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 167.]
* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 167.]


fker 4327 K.T. fel. kérése a 4327. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetõnek Coolguy felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 167.]

(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-6 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 157.]

fm 200 feltételes mászás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 152.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 152.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 122.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[96,89] A dombság átmegy hegységbe. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. délre nézve látsz egy mély szakadékot. délnyugatra egy Fairlight oltár van. nyugatra egy mély szakadék van. északra egy templom van. Elteszed a látcsövet. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,90] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegõt találja. A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy mély szakadékot. (Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet egy csenevész de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be elõször a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a téfea magoflux embriószerû testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux embriószerû testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal megvágod a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 magszim belet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. délre egy oltár van. délnyugatra egy olvasztókemence van. nyugatra egy Fairlight oltár van. északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-2 életerõ.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 fémrúd. Elrakod õket.

(Továbbmész...) [97,91] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy sziklafészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. délre egy mély szakadék van. délnyugatra egy vaskohó van. nyugatra egy oltár van. északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-1 életerõ.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [49 pontot használtál fel, van még 73.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
[97,92] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet egy csenevész de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be elõször a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigvágod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. délkeletre nézve látsz egy épületet. délre egy vaskohó van. délnyugatra egy oltár van. nyugatra egy vaskohó van. északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [98,92] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevõ. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevõ fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az emberevõ testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal kissé megkarcolod az emberevõ testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmaival az emberevõ megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. (Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet egy csenevész de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Elõvigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 deus ex machinát. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. délkeletre nézve látsz egy vaskohót. délre egy épület van. délnyugatra egy vaskohó van. északnyugatra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerõ.)

(Továbbmész...) [99,93] Hegyre fel, hegyrõl le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délre egy mély szakadékot. délnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. nyugatra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerõ.) [72 pontot használtál fel, van még 1.]

m 4 6 8 mozogsz délre, nyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
be 555 bemész az 555. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -4.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-4 életerõ) Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következõ körben tehát 196 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi mûködésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlõdnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lõfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentõdobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik elõbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális elõkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

KARAKTERLAPOD


Hatori Koshiro, egy szõke, rövid hajú, zöld szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

erõ : 22(24)
iq : 22
ügyesség : 15
egészség : 14
szerencse: 26(28)
tudatpont: 12/ 0
szint : 14
támadás : 13
védekezés: 24
életpont : 183/177
varázspt : 200/ 1
pszi pont: 19/ 8
merészség: 7/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (97)
pénz : 884 arany
magasság: 142 cm
testsúly: 63 kg
életkor: 2 év
tul.pont: 2
kép.pont: 0
EFejl: 8 TU

Eddig összesen 222 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1466 TP-t kaptál. Jelenleg 59156 TP-d van. A következõ szinthez még 15844 TP szükséges. Trófeáid: kérõdzõ etra, vortexmágus, dombi yeti.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 13/98 vágófegyverek: 9/81 ütõfegyverek: 1/00 lõfegyverek: 2/04 dobófegyverek: 14/24 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (150%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-1.); ubuk dobónyíl (2-9.); bumeráng (10-12.); ubuk dobónyíl (13-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 3/24 nyomkövetés: 13/85 mászás: 6/55 csapdakészítés: 6/25 csapdaészlelés: 1/30 gyógyítás: 8/30 titkosírás: 1/00 felderítés: 3/12 szörnyidomítás: 1/00 teológia: 9/24 taumaturgia: 9/13 szerencsejáték: 1/19 versengés: 2/27 harcmûvészetek: 12/30 zene: 1/10 szörnyismeret: 9/04 pszi: 3/04 zárnyitás: 1/05 vadászat: 1/62 bányászat: 9/28

Feltételes parancsok


DX 8;totem: 80% 5; segítesz max. 30 pontért; mászol max. 200 pontért; ásol max. 30 pontért; kutatsz max. 50 pontért; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 30 pontért; *készítesz 4. tárgyat (max. 1 db-ot); *készítesz 29. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 203. tárgyat (max. 2 db-ot); *készítesz 114. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 138. tárgyat (max. 3 db-ot); *készítesz 36. tárgyat (max. 6 db-ot); elfogod a 91. szörnyet a 219. csapdával; *készítesz 22. tárgyat (max. 15 db-ot); cirkusz 3; maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *154; * gonosz jellemûek; Barátságosság: 155; 355; semleges jellemûek; jó jellemûek; 9141. KT;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) örvénykerítés (#42 *10) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) városi teleport (#96 *50) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 0. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 29 31 41 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 40 47 34 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 35 Kire 996

Isteni küldetéseid


1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

2*kvazár sisak (#266) 1*tankány karom (#237) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1 bõrsisak (#57) 1*bíbor erõöv (#291) 1 mászókarom (#78) 1*vasvért (#164) 1 kígyóbõr kesztyû (#49)

Fegyverek és lövedékek

2 ubuk dobónyíl (#138) 2 bumeráng (#249) 1 varkaudar lándzsa (#224) $1 orgyilkos tõr ($225) 4 ubuk tüske (#131) $1 kõkés ($6) 1 mandibulakasza (#127) 1*rövid kard (#171) 1 rövid íj (#107) 1 szögletes kõ (#17) 1 fúvócsõ (#20) 1 kõkalapács (#13) 1 csontkés (#11) 1 bot (#4) 2 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 15 tüske (#22)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*obszidián karkötõ (#229) 1*nap szimbólum (#141) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 1*regeneráló gyûrû (#254) 1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

2 dobóháló (#221) 3 szent jogar (#150) 1 bronzkulcs (#76) 3+deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 1 távcsõ (#42) 1+karócsapda (#163) 5 kötél (#92) 1 ásó (#34) 1 szeksztáns (#32) 1 zárnyitó készlet (#39)

Löttyök és porok, tartóstul

1 huhogó bibe (#332) [ benne 8 csepp rákfatty váladék (#333) ] 6 uzbány csõr (#169) [ üres ] 2 vizestömlõ (#3) [ bennük 34 korty víz (#27) ] 3 kavadu iszák (#25) [ üres ] 1 sullár hólyag (#168) [ benne 16 csepp spiritusz (#170) ] 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 1 fûszertartó (#210) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

6 fõnixtoll (#563) 2 szvó-ektoplazma (#151) 27 madártoll (#112) 5 smirglilevél (#29) 1 karbin plazma (#199) 2 evaporõr háj (#105) 1 etra hályog (#712) $5 rézdarab ($70) 24 pirkit (#153) 7 vasérc (#152) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 tükör (#43) 2 szulfagor agyar (#677) 2 téfea-agy (#172) 3 magszim bél (#103) $2 fémrúd ($104) 1 csuklyavirág (#133) 1 lapockacsont (#33) 8 rókafarok (#124) 3 xirnox szív (#213) 8 amniosz (#203)

Összsúly: 61.41 kg megterheltség: 105 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

E körben tett lépéseid térképe

(96,89) oltár, érclelõhely
(96,90) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98)
(97,91) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534)
(97,92) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98)
(98,92) emberevõ (#119), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelõhely
(99,93) vaskohó (#155), érclelõhely


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.