Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnyékdémon
Küldd el képeslapként!
"Egy jottányit sötétebb helyre érkeztél, pedig a fáklyád fénye ugyanúgy világít? Kihegyezett füllel is alig hallható dühödt szuszogás nesze tölti be a teret? Két vörösen izzó szempár mered rád a labirintus távolabbi sötétjéből? A jelek arra utalnak, csak pillanatok kérdése, és rád ront az árnyak démona." - részlet az Encyclopedia Fantasia árnyékdémonokról szóló részéből
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 13:03:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Zelmor 110. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. ápr. 7. 9h:20'
EZ A 220. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
221. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5600
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : -1
Extra forduló: 6

ZELMOR KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 10. napján egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû mutáns nõ megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetõen a csapdád okozta kudarcát. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 1 arany papi karkötõt, méghozzá 1000 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy magszim bél van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+20 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 47 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 250.]


v 20 199 1 elmormolod a 20. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a bûvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erõ.) [20 pontot használtál fel, van még 225.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 205.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[86,-29] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy liumbe. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegõt vesz, majd mérgezõ párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (3 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levõ nedvességet. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! [-4 támadás.] A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentõs javulást érzel. (+100 életerõ.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [85,-29] Az erdõt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadásodat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megpöccinted a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [84,-29] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tûzbokrot. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. [70 pontot használtál fel, van még 135.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[83,-29] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetõség, elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbûvölõ kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szõrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 212 pontot kell rá költeni.) A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célbatalálj. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve gyenge lövésedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 2 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [82,-28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi elementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 560 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Itt a lunch ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 9 tüskét.

(Továbbmész...) [81,-28] Még mindig bozótos. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Csak egy surranó kígyó. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a surranó kígyó lapos fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bõrt. 28 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 tüskét. [74 pontot használtál fel, van még 61.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[80,-28] Még mindig bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Mielõtt csapásod elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Döbbenten nézelõdsz, amikor a lény a hátad mögött újra megjelenik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Mikor lecsapsz, a szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mikor lesújtasz, a lény semmivé válik. Eltûnt! Keresgélni kezdesz, mire a hátad mögött újból materializálódik. Mielõtt észbekapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mikor lecsapsz, a szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielõtt csapásod elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Döbbenten nézelõdsz, amikor a lény a hátad mögött újra megjelenik. Mielõtt észbekapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Túl erõs az ellenfeled. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod õket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+99 életerõ.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [55 pontot használtál fel, van még 6.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

e 20 élelemszerzés 6 pontért
Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még -1.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következõ körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretû, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetõen átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülrõl". Persze, a több tonnányi fénylõ esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhetõ, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.



KARAKTERLAP
Zelmor, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû kobudera férfi vagy. Bõröd színe zöld. Elenios ministránsa vagy. Az A Technika Ördögei (#9162) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 110. fordulód.

 Erõ:22  Szint:12  Merészség:5/3 Magasság:153 cm 
 IQ:22  Támadás:11  Agresszió:3 Testsúly:52 kg 
 Ügyesség:17  Védekezés: Menekülés:30 % Életkor:30/30 év 
 Egészség:17  Életpont:180/161  Jellem: jó (76) Tul. pont:
 Szerencse:15  Varázspont:94/59  Pénz:1000 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/7           EFejl:15 
Eddig összesen 240 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 589 TP-t kaptál. Jelenleg 31541 TP-d van. A következõ szinthez még 1459 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál, sötét fõgnóm, törpemammut. Tudományos rangod: lelkes érdeklõdõ. A 109. fordulódban 259 arany került a bankszámládra. 262 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 9   szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: 2
  ütõfegyverek: 15   lõfegyverek: 12   dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10   2. nyomkövetés: 19   3. lopás: 2
  4. mászás: 2   5. csapdakészítés: 7   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 49   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 3
  10. szörnyidomítás: 3   11. teológia: 3   12. taumaturgia: 5
  13. harcmûvészetek: 5   14. zene: 4   15. szörnyismeret: 3
  16. vadászat: 10   17. bányászat: 4    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot , csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 2 darabot )
elfogod uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), húsevõ magszimot (#67) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Baxxter (#2358), Darlan (#2529), A Technika Ördögei (#9162), trollfa (#80), ragyás burástya (#111), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)  
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)    

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
bûvölés (#20) (199,1) méregsemlegesítés (#14)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * rézpáncél (#71) 1   szöges bõrpajzs (#66) 1   réz fejpánt (#406)
1 * mászókarom (#78) 1 * mirtuszkoszorú (#330)    
Fegyverek és lövedékek
6   csontszablya (#64) 1 * fúvócsõ (#20) 5   orgyilkos tõr (#225)
1   parittya (#18) 3   kõkés (#6) 10 * tüske (#22)
1   kõkalapács (#13) 2   bot (#4) 12   kerek kõ (#19)
1 * harci kalapács (#174)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * szem szimbólum (#142) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * ezüst nyaklánc (#117)
1 * arany masszariasztó (#437)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1 + tüskecsapda (#242) 1 + deus ex machina (#1)
1   furulya (#233) 1   kötél (#92) 1   fáklya (#36)
1   dobóháló (#221) 2   sötét tekercs (#535) 1   bûvös lant (#509)
Löttyök és porok, tartóstul
3   vizestömlõ (#3) [bennük 49 korty víz (#27), fér még: 11]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33]
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 5]
2   zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 21]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10   smirglilevél (#29) 7   madártoll (#112) 5   álompor (#396)
10   kaktusztüske (#114) 2   sünmedve tüske (#14) 1   gyíkfû (#201)
3   tigroszlán fog (#63) 1   mutáns csont (#331) 1   fémrúd (#104)
2   szárnyas hernyó (#69) 6   gyöngymangó (#135) 1   vapár ág (#110)
1   rókafarok (#124) 10   pirkit (#153) 6   fõnixtoll (#563)
1   darázsfarok (#654) 1   darázsszárny (#652) 2   kék orchidea (#68)
5   mákrózsa virág (#56) 1   magszim bél (#103) 15   drótszõr (#37)
3   vasérc (#152) 1   rézdarab (#70) 3   óndarab (#85)
1   surranó kígyó bõr (#47)        

Összsúly: 50.42 kgMegterheltség: 84%
GYJ: Tetszõleges értkû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 szárnyas hernyó (#69) 2 gyöngymangó (#135)
3 tüske (#22) 1 magszim bél (#103) 1 surranó kígyó bõr (#47)



E körben tett lépéseid térképe

(80,-28) manaelementál (#290), Raia oltár, manifesztátor (#124)
(81,-28) Elenios oltár, surranó kígyók (#30), tetemember (#123)
(82,-28) pszi elementál (#221), Elenios oltár, 33. jellempróba
(83,-29) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), 34. jellempróba, oltár, sóhajtó dorony (#112)
(84,-29) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár
(85,-29) sóhajtó dorony (#112), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Sheran oltár
(86,-29) liumbe (#349), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(87,-30) egy mutáns nõ

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Zelmor 110. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) sakál (#28)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
technokolin (#50) bakkura (#52) bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) kõevõ (#62) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77)
bombagoly (#79) trollfa (#80) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
szintszívó (#96) piromenyét (#99) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113)
vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevõ (#119) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146) vérfürdetõ magszim (#148)
fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
részeg kalandozó (#187) élõholt quwarg (#202) massza (#217) pszi elementál (#221) manaelementál (#290)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) liumbe (#349) halálmadár (#351)
láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) bíbor szulfagor (#358) sarki róka (#636) fagyelementál (#644)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) grákóbõr (#41) távcsõ (#42)
tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47)
antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkõ (#119) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) ubuk dobónyíl (#138) szem szimbólum (#142)
oltár (#146) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) kis vaspajzs (#159) nagy vaspajzs (#161)
vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) uzbány csõr (#169)
rövid kard (#171) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176)
vashegyû lándzsa (#182) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225) obszidián karkötõ (#229)
acélpengõke (#231) furulya (#233) tüskecsapda (#242) templom (#256) nehezék (#258)
arany papi karkötõ (#309) mirtuszkoszorú (#330) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rézgolyó (#343)
súlyzó (#347) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) szent liget (#439)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488) bûvös lant (#509) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) fõnixtoll (#563) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) lápi hajlék (#670)
nyomkeresõ talizmán (#671) mûvészi porolit (#720)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen                     
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.