Zelmor 110. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. ápr. 7. 9h:20'
EZ A 220. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
221. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5600
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : -1
Extra forduló: 6 |
|
ZELMOR KALANDJAI
17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 10. napján egy hosszú ezüsthajú,
csillogó szemû mutáns nõ megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetõen a csapdád
okozta kudarcát.
Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 1 arany
papi karkötõt, méghozzá 1000 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy
csomag is! Gyorsan kibontod. Egy magszim bél van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú,
egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de
azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+5 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+20 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
| Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges
ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2
kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 260.]
* 2. KP: | energia fejlesztése 1
| Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez
még 47 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 250.]
v 20 199 1 | elmormolod a 20. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a bûvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra.
[-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
| Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ah! Micsoda eredménye volt a
gyakorlásnak! (+1 erõ.) [20 pontot használtál fel, van még 225.]
e 20 | élelemszerzés 20 pontért
| Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Mohón a kajára veted
magad. (-2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 205.]
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
| [86,-29] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán
felismered, hogy ez egy liumbe. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása,
felkészülsz a csatára.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegõt
vesz, majd mérgezõ párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (3 életpontot vesztettél.) Elszántan
ellenfeledre rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7
életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1
támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A liumbe nyelvét a
nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak
MAJDNEM. A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a
szervezetedben levõ nedvességet. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító
méreg áramlik! [-4 támadás.] A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6
életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz,
hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
(Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már
benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul,
használatra készen. [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült
kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a
testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés
elmúltával jelentõs javulást érzel. (+100 életerõ.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din
monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport.
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt.
Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek
északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [85,-29] Az erdõt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl
kiszúrod. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a
halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel
ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadásodat. Félelmet nem ismerve
ellenfeledre rohansz. Ököllel megpöccinted a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci
kalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent
le a lábfejedrõl a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel többször
eltalálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony testét.
(1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni.
(1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Oopsz, e mellett nehogy
elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet
összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy
mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [84,-29] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz
kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tûzbokrot. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy
hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. [70 pontot
használtál fel, van még 135.]
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
| [83,-29] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár,
amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál
nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12
TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetõség, elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a
kosárba. A kígyóbûvölõ kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szõrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet
készíteni. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 212 pontot
kell rá költeni.) A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a
rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan
várod. Itt csata lesz.
Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva
koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célbatalálj. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve gyenge lövésedet. Félelmet nem
ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 14 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony
fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted a sóhajtó dorony testét. (1
támadással 5 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 5
életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8
életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 2 szárnyas hernyót.
(Továbbmész...) [82,-28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi
elementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy
agykorbács pszi támadással. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással.
Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
560 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy
cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns,
akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy
mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Itt a lunch ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 9 tüskét.
(Továbbmész...) [81,-28] Még mindig bozótos. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar
megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Csak egy surranó kígyó. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy
döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a surranó kígyó
lapos fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát,
szereztél 1 surranó kígyó bõrt. 28 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A
szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse,
hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 tüskét. [74 pontot használtál fel, van még 61.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra
| [80,-28] Még mindig bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Remek
ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád
hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata
éppen jól jön.
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a
manaelementál lebernyegét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel
néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy
eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré
tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ököllel
néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal
meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a
combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább
menekül.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Oldalt pillantva, meglátsz egy
oltárt. Raia híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd
megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az
utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még
megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Mielõtt csapásod elérné a szörny testét, az semmivé foszlik.
Döbbenten nézelõdsz, amikor a lény a hátad mögött újra megjelenik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél
pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Mikor lecsapsz, a szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból
megjelenik. Mikor lesújtasz, a lény semmivé válik. Eltûnt! Keresgélni kezdesz, mire a hátad mögött újból materializálódik.
Mielõtt észbekapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 20 életpontot
vesztesz.) Mikor lecsapsz, a szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielõtt csapásod elérné a szörny
testét, az semmivé foszlik. Döbbenten nézelõdsz, amikor a lény a hátad mögött újra megjelenik. Mielõtt észbekapnál, a
manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Túl erõs az ellenfeled.
A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a
lényt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már
régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod õket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+99 életerõ.) Korgó
gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 5 tüskét.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [55 pontot használtál fel, van még 6.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
e 20 | élelemszerzés 6 pontért
| Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat
| (Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre,
csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit
kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem
kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következõ körben
tehát 250 pontot költhetsz el.
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretû, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetõen
átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a
világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok
kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülrõl". Persze, a több tonnányi fénylõ esszencia, annak ellenére, hogy
ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhetõ, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.
|
KARAKTERLAP |
Zelmor, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû kobudera férfi vagy. Bõröd színe zöld. Elenios ministránsa vagy. Az A Technika Ördögei (#9162) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 110. fordulód.
Erõ: | 22 | | Szint: | 12 | | Merészség: | 5/3 | | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 22 | | Támadás: | 11 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 17 | | Védekezés: | 8 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 17 | | Életpont: | 180/161 | | Jellem: | jó (76) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | | Varázspont: | 94/59 | | Pénz: | 1000 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/7 | | | | | | | | EFejl: | 15 |
|
Eddig összesen 240 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 589 TP-t kaptál. Jelenleg 31541 TP-d van. A következõ szinthez még 1459 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál, sötét fõgnóm, törpemammut. Tudományos rangod: lelkes érdeklõdõ. A 109. fordulódban 259 arany került a bankszámládra. 262 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 9 | | szúrófegyverek: | 1 | | vágófegyverek: | 2 |
ütõfegyverek: | 15 | | lõfegyverek: | 12 | | dobófegyverek: | 4 |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 10 | | 2. nyomkövetés: | 19 | | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 2 | | 5. csapdakészítés: | 7 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 49 | | 8. titkosírás: | 1 | | 9. felderítés: | 3 |
10. szörnyidomítás: | 3 | | 11. teológia: | 3 | | 12. taumaturgia: | 5 |
13. harcmûvészetek: | 5 | | 14. zene: | 4 | | 15. szörnyismeret: | 3 |
16. vadászat: | 10 | | 17. bányászat: | 4 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot , csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 2 darabot ) |
elfogod uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), húsevõ magszimot (#67) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
Baxxter (#2358), Darlan (#2529), A Technika Ördögei (#9162), trollfa (#80), ragyás burástya (#111), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
bûvölés (#20) (199,1) | méregsemlegesítés (#14) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | rézpáncél (#71) | 1 | | szöges bõrpajzs (#66) | 1 | | réz fejpánt (#406) |
1 | * | mászókarom (#78) | 1 | * | mirtuszkoszorú (#330) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
6 | | csontszablya (#64) | 1 | * | fúvócsõ (#20) | 5 | | orgyilkos tõr (#225) |
1 | | parittya (#18) | 3 | | kõkés (#6) | 10 | * | tüske (#22) |
1 | | kõkalapács (#13) | 2 | | bot (#4) | 12 | | kerek kõ (#19) |
1 | * | harci kalapács (#174) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | * | arany masszariasztó (#437) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | furulya (#233) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | fáklya (#36) |
1 | | dobóháló (#221) | 2 | | sötét tekercs (#535) | 1 | | bûvös lant (#509) |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 49 korty víz (#27), fér még: 11] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
3 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33] |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 5] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 21] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
10 | | smirglilevél (#29) | 7 | | madártoll (#112) | 5 | | álompor (#396) |
10 | | kaktusztüske (#114) | 2 | | sünmedve tüske (#14) | 1 | | gyíkfû (#201) |
3 | | tigroszlán fog (#63) | 1 | | mutáns csont (#331) | 1 | | fémrúd (#104) |
2 | | szárnyas hernyó (#69) | 6 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | vapár ág (#110) |
1 | | rókafarok (#124) | 10 | | pirkit (#153) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | darázsfarok (#654) | 1 | | darázsszárny (#652) | 2 | | kék orchidea (#68) |
5 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | magszim bél (#103) | 15 | | drótszõr (#37) |
3 | | vasérc (#152) | 1 | | rézdarab (#70) | 3 | | óndarab (#85) |
1 | | surranó kígyó bõr (#47) | | | | | | |
|
Összsúly: 50.42 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszõleges értkû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
5 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 2 | | szárnyas hernyó (#69) | 2 | | gyöngymangó (#135) |
3 | | tüske (#22) | 1 | | magszim bél (#103) | 1 | | surranó kígyó bõr (#47) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(80,-28) manaelementál (#290), Raia oltár, manifesztátor (#124)
(81,-28) Elenios oltár, surranó kígyók (#30), tetemember (#123)
(82,-28) pszi elementál (#221), Elenios oltár, 33. jellempróba
(83,-29) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), 34. jellempróba, oltár, sóhajtó dorony (#112)
(84,-29) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár
(85,-29) sóhajtó dorony (#112), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Sheran oltár
(86,-29) liumbe (#349), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(87,-30) egy mutáns nõ
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Zelmor 110. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) | | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | | technokolin (#50) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | kõevõ (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | | trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | | emberevõ (#119) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) | vérfürdetõ magszim (#148) | | fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | | részeg kalandozó (#187) | élõholt quwarg (#202) | massza (#217) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) | halálmadár (#351) | | láplidérc (#352) | tesh alligátor (#353) | bíbor szulfagor (#358) | sarki róka (#636) | fagyelementál (#644) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bõr (#47) | | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | | rézpajzs (#73) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | aranyló ugarhéj (#100) | | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | | fabontó (#106) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | | púderkõ (#119) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | szem szimbólum (#142) | | oltár (#146) | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | kis vaspajzs (#159) | nagy vaspajzs (#161) | | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | uzbány csõr (#169) | | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyû nyíl (#176) | | vashegyû lándzsa (#182) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fedett verem (#219) | | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tõr (#225) | obszidián karkötõ (#229) | | acélpengõke (#231) | furulya (#233) | tüskecsapda (#242) | templom (#256) | nehezék (#258) | | arany papi karkötõ (#309) | mirtuszkoszorú (#330) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rézgolyó (#343) | | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | | álompor (#396) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | arany masszariasztó (#437) | szent liget (#439) | | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erõdítmény (#488) | bûvös lant (#509) | Chara-din monolitja (#534) | | sötét tekercs (#535) | fõnixtoll (#563) | darázsszárny (#652) | darázsfarok (#654) | lápi hajlék (#670) | | nyomkeresõ talizmán (#671) | mûvészi porolit (#720) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LIC sorszám összeg - licitálás az árverésen
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|