Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla kalandozónői
Küldd el képeslapként!
Íme egy a szebbik nem harcos amazonjai közül, kik mindennapjaikat a bátornak nevezett férfiak sorsához hasonló stílusban és életvitelben tengetik.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 00:25:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. jan. 18. 10h:11'
EZ A 304. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
305. játékheted kezdete: jan. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5601
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 339
Extra forduló: 11

ZSEBES CSÓTÁNY KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján összeakadsz Dreia d'Moonnal. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy ezüst papi karkötõt, egy vassisakot és egy bíbor erõövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy nehezék. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Mentális auráját felismered, semleges jellemû az alávaló. Odaveted: " A pollátor üzeni: Bocs!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon találkozol egy kopasz, vizenyõs szemû alakváltó nõvel. A bõre undorítóan nyálkás. Fairlight nagyhatalmú fõpapja. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy ezüst papi karkötõt, egy sárga erõövet, egy villám szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy quwarg parafenomén trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az õ neve H'Jenn-Ra t'Rang. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " A pollátor üzeni: Bocs!" Aztán elköszöntök egymástól. A 3. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû elf férfival. Fekete a bõre. Raia korlátlan hatalmú fõpapja. Egy kvazár kesztyût, egy zafír erõövet, egy rejtõköpenyt, egy regeneráló gyûrût, egy vas fejpántot, egy obszidián karkötõt, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy ezüst nyakláncot, egy umbatari karkötõt és egy smaragd védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított trikornis. Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort: hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette a kalandozó arcába küldi azt, ami az elõbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö! Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odaveted: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Továbbmész. Az 5. napon ismét valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, õ Dreia d'Moon. Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort: hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette a kalandozó arcába küldi azt, ami az elõbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö! Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. Az 5. napon találkozol egy vörös, rövid hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Fairlight korlátlan hatalmú fõpapja. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Egy fekete bõrcsizmát, egy ezüst papi karkötõt, egy tankány karmot, egy villám szimbólumot, egy bíbor erõövet, egy umbatari karkötõt és egy vasvértet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg parafenomén trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Tisztán érzed auráját: semleges jellemû a hitvány! Összeismerkedtek. Az õ neve Tûztövis. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Odaveted: " A pollátor üzeni: Bocs!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 6. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy szõke hajú, barna szemû, bajuszos ember férfi. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy nap szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy Raia papi palástját, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy kvazár sisakot, egy szürke bõrkesztyût és egy bíbor erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy trikornis! Holmiját egy törpemammut cipeli. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 14. napon összeakadsz egy kopasz, félszemû troll férfival. Fekete a bõre. Raia kisebb papja. Egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy bíbor erõövet, egy nap szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát és egy ónix masszavadítót visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy sivatagi doareg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Nem tûnik túl barátságosnak. Azt mondod: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Továbbmész. A 14. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy rövid ezüsthajú, kék szemû kobudera férfi. Körszakálla és bajsza van. A bõre kreolszínû. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia püspöke. Egy vasvértet, egy Eldaran karkötõjét, egy nap szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy jing-jang fejpántot, egy umbatari karkötõt, egy tankány karmot, egy borostyán függõt, egy aranyláncot, egy smaragd védõgyûrût és egy zafír erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy quwarg anyakirálynõ trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort: hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette a kalandozó arcába küldi azt, ami az elõbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö! Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. A 14. napon összefutsz egy szõke hajú, csillogó szemû ember férfival. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy nap szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy vasvértet, egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt, egy obszidián karkötõt és egy smaragd védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Azt mondod: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Otthagyod a másik kalandozót. A 14. napon összefutsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemû kiálló csontú ember férfival. Fekete a bõre. Csontos keze szörnyen erõsnek látszik. Sheran bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy virág szimbólumot, egy vasvértet, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy bíbor erõövet, egy réz papi karkötõt, egy kvazár sisakot és egy umbatari karkötõt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Úgy látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött minden... ...egyenesen a kalandozó arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben elballag, jó hangosan kiröhögöd. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Gonzo G. Gonzo. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+64 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Egy buta jó póruljárt az általad elhelyezett jellempróbával. Juhé! (+2 gonoszság.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
* 3. KP: t. energia kisütése: 103 1
Elhelyezed a jellempróba-illúziót, majd összedörzsölöd tenyeredet. He-he, jó móka lesz! [1 pontot használtál fel, van még 361.]


v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

kf 237 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat
Felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

fvh 15 felt. varázslat haszn. 15
Harci varázslataidat használni fogod minden 15. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[132,42] Bozótos terepre értél. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-3 életerõ.)

(Továbbmész...) [131,41] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sûrûjét elhagyva. Alacsonyhegység. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktõrrel megdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Borzalmasan éhes vagy. (-6 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,40] Továbbra is alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak jobb vállát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktõrrel többször eltalálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-5 életerõ.) [24 pontot használtál fel, van még 317.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[129,39] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy rát-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy õsi csatamezõ van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerõ.)

(Továbbmész...) [128,39] Továbbra is síkságon vagy. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy õsi csatamezõt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy rúnakõ van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz bal vállát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktõrrel megdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 610 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.)

(Továbbmész...) [127,39] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérõdzõ etra. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerõ.) Elkorrodált egy aranypikkelyed. Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Szerencsére nem ettél semmit a közelmúltban, így öklendezni sem tudsz. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a kérõdzõ etra jobb elsõ lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktõrrel eltalálod a kérõdzõ etra foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerõ.) Szétporladt egy aranypikkely. Jaj! A kérõdzõ etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 700 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy rúnakõ van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 288.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 283.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[126,39] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödt szörnyeteg elõl. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erõteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kérõdzõ etra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerõ.) Odaveszett egy drága aranypikkely is. Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a kérõdzõ etra duzzadt tõgyét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktõrrel megdöföd a kérõdzõ etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) Elkorrodált egy aranypikkelyed. A kérõdzõ etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 700 tapasztalati pontot kaptál. Borzalmasan éhes vagy. (-6 életerõ.)

(Továbbmész...) [125,39] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.)

(Továbbmész...) [124,39] Még mindig bozótos. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt templomot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-5 életerõ.) [34 pontot használtál fel, van még 249.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

m 6 mozogsz nyugatra
[123,39] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy friss csatamezõ van. Elteszed a látcsövet. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerõ.) [8 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 231.]
* 2. BP: keresed a 140. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy acéldarázst. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 231.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 31 fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-5 életerõ.) [31 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Az éhezõ aurapollátor elszívja az életenergiádat! (-6 életerõ.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következõ körben tehát 546 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevõk, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütõfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bõr ellen.
KÉRÕDZÕ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérõdzõ etrák eredetileg békés növényevõk voltak. Nagytestû, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérõ nukleáris cickányok megfertõzték az etrákat - csillogó, fehér szõrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bõr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó lehelettük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

KARAKTERLAPOD


Zsebes Csótány, egy fekete, rövid hajú, piros szemû árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Chara-din eljövendõ papja vagy. A Serény Múmiák (#9103) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

erõ : 30
iq : 28
ügyesség : 24
egészség : 22
szerencse: 20
tudatpont: 21/ 3
szint : 18
támadás : 23
védekezés: 26
életpont : 272/165
varázspt : 175/105
merészség: 10/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (272)
pénz : 0 arany
magasság: 109 cm
testsúly: 44 kg
életkor: 28 év
tul.pont: 3
kép.pont: 3
EFejl: 36 TU

Eddig összesen 737 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3930 TP-t kaptál. Jelenleg 267234 TP-d van. A következõ szinthez még 72766 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, quwarg királynõ, élõholt quwarg.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 2/16 szúrófegyverek: 22/51 vágófegyverek: 5/56 ütõfegyverek: 11/96 lõfegyverek: 10/18 dobófegyverek: 20/57 Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); nehezék (1-9.); ubuk dobónyíl (10-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 15/58 nyomkövetés: 50/79 lopás: 28/06 mászás: 4/81 csapdakészítés: 16/91 csapdaészlelés: 19/43 gyógyítás: 48/20 titkosírás: 8/53 felderítés: 8/99 szörnyidomítás: 5/79 teológia: 14/48 taumaturgia: 14/12 zene: 1/23 szörnyismeret: 7/48 zárnyitás: 7/36 vadászat: 13/04 bányászat: 27/29

Feltételes parancsok


gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; kutatsz max. 200 pontért; ásol max. 60 pontért; *készítesz 138. tárgyat (max. 3 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 12 db-ot); gonoszkodsz max. 200 pontért; lopsz a 2. fajtól; lopsz a 4. fajtól; lopsz az 5. fajtól; lopsz az 1. fajtól 214. tárgyat; lopsz a 2. fajtól 214. tárgyat; lopsz a 3. fajtól; lopsz a 6. fajtól; lopsz a 7. fajtól; lopsz a 8. fajtól; lopsz az 1. fajtól 50. tárgyat; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; jó jellemûek; Barátságosság: 150; 155; 9131. KT; 153; 4091; nõk; férfiak;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) auralátás (#4 *8) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) unkreáció (#22 *0) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) láthatatlanság (#76 *15) városi teleport (#96 *50) a halál csókja (#187 *10) káoszcsapás (#200 *8) rúnakõ teremtése (#201 *15) álommérgezés (#202 *10) mágiafaló (#203 *12)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


vámpirizáció Feltételes varázslat-használat: 15. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 33 29 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 200 29 Kire 990 140

Elfogott szörnyeid: aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: éhes;

Isteni küldetéseid


1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot! 3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élõ óriás patkányt!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

$2*tankány karom (#237) 1 mászókarom (#78) 1*gromak páncél (#270) 1*fekete bõrcsizma (#247) 2 kígyóbõr kesztyû (#49) 1*bronzsisak (#88)

Fegyverek és lövedékek

1 nehezék (#258) 1 kõkalapács (#13) 12 tüske (#22) 1 fúvócsõ (#20) 1*árnyéktõr (#557) 1 vas dobónyíl (#189) 1 kõkés (#6) 9 mérg. ubuk tüske (#137) 1*vashegyû lándzsa (#182) 1 mandibulakasza (#127) 2 orgyilkos tõr (#225)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*káosz szimbólum (#361) 1 ametiszt medál (#275) $1 ezüst nyaklánc (#117) 1 koponya szimbólum (#139) $1 ezüst gyûrû (#180)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

>1 ásó (#34) 1+nyílcsapda (#243) 1 ezüst kulcs (#184) 1 kristálygömb (#265) 1 szeksztáns (#32) 3 fáklya (#36) 2 deus ex machina (#1) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 távcsõ (#42) 2 bronzkulcs (#76) 1 furulya (#233) 1 kis vaskulcs (#40) 3 rézkulcs (#75) 1 vaskulcs (#183) 1 csontkulcs (#74) 1 smaragd kulcs (#241) 1 nagy vaskulcs (#186)

Löttyök és porok, tartóstul

3+vizestömlõ (#3) [ bennük 58 korty víz (#27) ] 4 kavadu iszák (#25) [ üres ] 6 zöld üveg (#82) [ üres ] 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 3 csepp spiritusz (#170) ] 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333) ] 2 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 20 csepp tinta (#101) ] 5 uzbány csõr (#169) [ bennük 30 csepp ugh méreg (#166) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

16 rézdarab (#70) 3 pular kristály (#239) 7 mákrózsa virág (#56) 5 gromak bõr (#268) 15 dözmöng szív (#122) 1 álompor (#396) 2 acélpengõke (#231) 2 ilkin érc (#232) 3 mutáns csont (#331) 1 csuklyavirág (#133) 21 tükör (#43) 17 óndarab (#85) 1 ormánygõte csont (#21) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 13 pirkit (#153) $2 mocsári penke (#148) 1 purifikátor háj (#269) 1 moa üveggömb (#383) $1 trikornis szarv (#198) 1 kazmár gyökér (#205) 14 vasérc (#152) 1 púderkõ (#119)

Összsúly: 82.48 kg megterheltség: 117 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

E körben tett lépéseid térképe

(124,39) oltár
(125,39) nekrofun (#173), oltár
(126,39) 42. jellempróba, kérõdzõ etra (#368)
(127,39) kérõdzõ etra (#368), Raia rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(128,39) szürke rinocérosz (#346)
(129,39) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69)
(130,40) oltár, olvasztókemence (#86), tüskés harci gromak (#156)
(131,41) tüskés harci gromak (#156), Elenios rúnaköve
(132,42) szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ. Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.