Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla szobrászművészete
Küldd el képeslapként!
Ahel Mingelo, a történelem és egyben Borax leghíresebb udvari szobrásza mindig is szívvel-lélekkel alkotott. A leggazdagabb nemesek világrengető árakig licitáltak azért, hogy kastélyaik kertjeit és szobáit Mingelo-szobrok díszíthessék.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 00:31:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vulaghar 208. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jan. 21. 9h:13'
EZ A 355. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
356. játékheted kezdete: jan. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5643
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 859
Extra forduló: 7

VULAGHAR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,74] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 szvó-ektoplazmát (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az aranytermõ erszény 40 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+87 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 211
Aktiválod a napfókuszt. [3 pontot használtál fel, van még 545.]

* 2. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 535.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 535.]

* 5. KP: imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! 2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. 3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 505.]


m 8 mozogsz északra
[76,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nektoraf lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Harci kalapáccsal csak érinted a nektoraf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielõtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erõsebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz. Megállsz a céllövölde elõtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hõs sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következõ pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bõrszárnyát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Hátasodon rohamozol. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Harci kalapáccsal megütöd a halálhozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 9 életpontot vesztettél. Csõrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1010 tapasztalati pontot kaptál. Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt álló óriáshoz fordulsz. - Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek. - Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erõsebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az elsõ feladat az erõpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepõen könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerû a dolog, mint kívülrõl látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erõlködéstõl, de hiába, nem megy. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 475.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+59 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 445.]

im 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 415.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 1261 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 395.]

m 8 mozogsz északra
[76,72] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 102 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 371.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!

Akármilyen apró,
Méznél édesebb jó.

Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetõen mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Megilletõdve lépsz be a tökéletesen tisztának tûnõ belsõ terembe. Fentrõl fényforrás világítja meg a kívülrõl jóval kisebbnek tûnõ phua-kúpot. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Üdvözlésképpen egy tûzesõ varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza úszóhártyáját. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 vasércet. 540 tapasztalati pontot kaptál. Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetûzni: A csontpálcával a mágikusan védett vagy ezüstfegyverrel sebezhetõ lényeket is le lehet ölni. Elhagyod a phua-kúpot. [40 pontot használtál fel, van még 331.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[75,72] Szûnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy oltárt. Elenios hívõi építették. északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csákányos Thorgard. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,72] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csákányos Thorgard.

(Továbbmész...) [73,72] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " E táblát Myotis a Pusztító állította Leah és az Ördögi kör dicsõségére. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csákányos Thorgard. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 293.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[72,71] Továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Hátasodon rohamozol. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Hátasodon rohamozol. Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tûnõdve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levõ nagy bronzkulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Xantorg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,70] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Borzas Ámlin elõtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rá költeni.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy olvasztókemencét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jöttek a hõsök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke kastély (551. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A gyûlölet tesz legyõzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [28 pontot használtál fel, van még 265.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemû lidérc jelenik meg! Hátrahõkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslõ szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elõsuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi idõben. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [ 180 tapasztalati pontot kaptál.] Majd elõveszi a következõ térképet, és eléd teríti. Ebben a labirintusban van elrejtve a harmadik szvó-ektoplazma.

                        
         11              
                        
  8   9   10   13    15    
                        
       7                
                   14    
                        
            12           
  4                     
                        
 2         5            
                        
  3         6           
       1                
                        
lépcsõk hova visznek:
11: 1. térkép 14. pont
14: 1. térkép 11. pont
Ez a 35. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 42, északra 30 mérföldre található. Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bõrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 260.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[71,71] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " I't LyáRRtam - Buldózer " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Xantorg elõtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Nini, mi van a földön! Több tõnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,72] Még mindig dombos terepen vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Találsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 67 pontot kell rá költeni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,73] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 186 pontot kell rá költeni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. [30 pontot használtál fel, van még 230.]


* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 225.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következõ körben tehát 549 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Elõször is a kõkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat elsõ részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendõ a varázslat által fejlesztett hõ), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlõ nagyhatalmú varázserõt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.



KARAKTERLAP
Vulaghar, egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Raia püspöke vagy. A Naplovagok (#9108) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.

 Erõ:28 (31)  Szint:16  Merészség:5/3 Magasság:176 cm 
 IQ:31  Támadás:15  Agresszió:3 Testsúly:90 kg 
 Ügyesség:24  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:25/25 év 
 Egészség:22 (24)  Életpont:283/274  Jellem: jó (398) Tul. pont:
 Szerencse:24  Varázspont:391/159  Pénz:1015 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0           EFejl:53 
Eddig összesen 988 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3350 TP-t kaptál. Jelenleg 164254 TP-d van. A következõ szinthez még 15746 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, quwarg királynõ, quwarg harcos. A 116. fordulódban 360 arany került a bankszámládra. 856 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 9   vágófegyverek: 9
  ütõfegyverek: 23   lõfegyverek: 10   dobófegyverek: * 21

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (150%) << mandibulakasza (#127) (100%) << bronzhegyû lándzsa (#87) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7   2. nyomkövetés: 48 (+1)   3. mászás: 7
  4. csapdakészítés: 13   5. csapdaészlelés: 4   6. gyógyítás: 34
  7. titkosírás: 7   8. felderítés: 13   9. szörnyidomítás: 7
  10. teológia: 22   11. taumaturgia: 27   12. versengés: 4
  13. zene: 7   14. szörnyismeret: 15   15. zárnyitás: 1
  16. vadászat: 15   17. bányászat: 21 (+1)    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 80 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 72 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), fáklyát (#36) (max. 6 darabot ), kötelet (#92) (max. 5 darabot , csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), massza (#217), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 0, max: 12)
Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótûz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótûz (#44)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tûz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> massza (#217)   tûzesõ (#61) >> sötét gnóm (#132)
tûzesõ (#61) >> sötét fõgnóm (#136)   tûzesõ (#61) >> borzalmas varkaudar (#166)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotõr, 1 harcos.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a X. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 1   bõrsisak (#57) 2 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * gromak páncél (#270) 2   kis bõrpajzs (#45) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * rejtõköpeny (#277) 2 * sárga erõöv (#276)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   ezüsthegyû nyíl (#323) 2   ezüsttõr (#322) 1   göcsörtös bunkó (#123)
1 * harci kalapács (#174) 2   kerek kõ (#19) 1   kõhegyû lándzsa (#7)
1   kõkalapács (#13) 1   mandibulakasza (#127) 4   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1   mérg. vas dobónyíl (#190) 12   nyílvesszõ (#108) 2   rövid íj (#107)
2   tolmokov-koktél (#351) 6   ubuk dobónyíl (#138) 34   ubuk tüske (#131)
1   vas dobónyíl (#189) 1 * vasalt bunkó (#181)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   aranygyûrû (#193) 1   aranylánc (#191) 3   ezüst gyûrû (#180)
2   ezüst karkötõ (#158) 1   ezüst nyaklánc (#117) 1 * gólem talizmán (#811)
1 * korinthai talizmán (#814) 1 * nap szimbólum (#141) 2   obszidián függõ (#195)
1 * regeneráló gyûrû (#254) 2   réz papi karkötõ (#307)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ erszény (#819) 1   ásó (#34) 5   bronzkulcs (#76)
2   csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184)
7   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 5   kaja (#2)
1 + karócsapda (#163) 1   kis vaskulcs (#40) 3   kötél (#92)
1   mászókampó (#165) 2   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
1   ork csodaszer (#1228) 6   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32)
3   szent jogar (#150) 1   tüskecsapda (#242) 2   vaskulcs (#183)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 10]
4   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
5   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 17 csepp spiritusz (#170), fér még: 83]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7   uzbány csõr (#169) [bennük 22 csepp ugh méreg (#166), fér még: 62]
>3   vizestömlõ (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9]
4   zöld üveg (#82) [bennük 34 csepp ragasztó (#83), fér még: 46]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 34   álompor (#396) 1   arx formázó minta (#298)
12   aurach fog (#657) 2   darázsszárny (#652) 2   dorony tüdõ (#212)
1   dözmöng szív (#122) 13   drótszõr (#37) 3   elkarog szõr (#665)
1   etra hályog (#712) 3   evaporõr háj (#105) 2   fabontó (#106)
4   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 12   fülemüle agyar (#267)
1   galachmit (#310) 1   grákóbõr (#41) 1   grifftojás (#179)
1   gyíkfû (#201) 11   gyöngymangó (#135) 1   hebrencs állkapocs (#130)
1   ilkin érc (#232) 1   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205)
3   kõszem (#304) 8   kvazár (#244) 1   lapockacsont (#33)
2   liumbe hajtás (#655) 57   madártoll (#112) 5   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa obszidián (#380) 6   móri gyümölcs (#116) 3   mutáns csont (#331)
6   nektoraf faggyú (#667) 1   ormánygõte csont (#21) 24   pirkit (#153)
1   púderkõ (#119) 4   purifikátor háj (#269) 1   rakolits por (#669)
1   ramit kõ (#226) 2   remák szív (#264) 1   rinóbõr (#651)
6   rókafarok (#124) 1   sáfránykristály (#675) 1   sámán erszény (#650)
8   smirglilevél (#29) 28   sünmedve tüske (#14) 4   szulfagor agyar (#677)
1   szuperkötél (#209) 5   szvó-ektoplazma (#151) 1   téfea-agy (#172)
1   Thargodan esszencia (#328) 7   tigroszlán fog (#63) 7   vasérc (#152)
1   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 98.13 kgMegterheltség: 111%
GYJ: Legalább 3 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
1 pirkit (#153) 3 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 lapockacsont (#33)
1 nektoraf faggyú (#667) 7 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(71,70) szürke kastély (#551), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve,
olvasztókemence (#86), érclelõhely
(71,71) vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, érclelõhely
(72,71) fémbontó szójer (#150), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), mûvészi
porolit (#720), érclelõhely
(72,72) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Leah oltár
(73,72) világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, érclelõhely
(73,73) oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
(74,72) oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
(75,72) Elenios oltár
(76,72) mély kút (#93), szent liget (#439), Tharr oltár, phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), mérges nyukmár (#95),
massza (#217)
(76,73) nektoraf (#355), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), Raia oltár, halálhozó (#419)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.01.18. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.