Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla Közös Tudatjai
Küldd el képeslapként!
"A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Az ő vezetésükkel jönnek létre a Közös Tudatok." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 15:44:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Cortina 224. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. febr. 19. 9h:58'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: febr. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5687
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 368
Extra forduló: 11

CORTINA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a jegesmedve (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bundás kabátot (ld. enc.). Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, órási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+80 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+84 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy ezoterikus mardel nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szõrös testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigvágdosod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kicsit megvágod az ezoterikus mardel szõrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 10 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 557.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 552.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 547.]


ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 537.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[172,53] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Lesöpröd magadról az idõközben rád hullott havat, de csupán pár pillanat telik el, újra fehér mindened. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térdenállva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben sûrûben elbújni. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy vacogó csápos otagi. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledõ sarki óriásteknõs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sarki óriásteknõs fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erõ Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sarki óriásteknõs jobb vállát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sarki óriásteknõs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sarki óriásteknõs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A sarki óriásteknõs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 teknõcteknõt. (ld. enc.) 1680 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találkozol egy hófehér, hosszú hajú, szemüveget viselõ iszonyatosan sovány gnóm férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Dornodon korlátlan hatalmú fõpapja. Egy denevér szimbólumot, egy zafír erõövet, egy rájabõr úszógatyát, egy mágusköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyûrûjét, egy varkaudar csizmát, egy Eldaran karkötõjét, egy arany pikkelyvértet, egy kvazár kesztyût és egy Morgan sipkáját visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy animált hókutya trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy spagulár! Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Syntax Emperor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Mélyen meghajolsz elõtte, hiszen már messzirõl lerí róla, hogy nagy harcmûvész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Õ is meghajol elõtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Nagyjából egyforma harcmûvészek vagytok. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Libabõrös kezedre pillantva kiráz a hideg (-15 életerõ).

(Továbbmész...) [172,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az elõtted elterülõ síkság végtelennek tûnik, melynek minden pontja lenyûgözõen fehér a földön összegyûlt hótól. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ulkor jéglény. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ulkor jéglény bal karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az ulkor jéglény jégtestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod az ulkor jéglény bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ulkor jéglény megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ulkor jéglény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 jégszivet. 805 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-11 életerõ). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,55] Dombos terepre érkeztél. Zajtalan és kihalt a táj, mindent fehér hópáncél borít. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fagyoskodó ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 80 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bal vállát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az ekharion fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod az ekharion szõrös kezét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod az ekharion jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod az ekharion testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az ekharion nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 33 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csõcselékbõl. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+87 életerõ.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívõi építették. Az alapos átfázás nem tesz túl jót a szervezetednek (-16 életerõ). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [70 pontot használtál fel, van még 447.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 437.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[174,56] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Az ítéletidõ itt sokkal vészesebb, mint az alacsonyabban fekvõ területeken. Minden lépésedet alaposan meg kell gondolnod, nehogy a kíméletlen szél egy óvatlan pillanatban magával sodorjon, és az ezt követõ zuhanás halálodat okozza. Felfedeztél egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1 pontot kell rá költeni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy didergõ hordóagyú mameluk. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Az agytaposásnak köszönhetõen a varázslat kudarcot vallott! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a hordóagyú mameluk bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mielõtt észbekapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a hordóagyú mameluk szõrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Még soha nem fáztál ennyire (-12 életerõ).

(Továbbmész...) [175,57] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Eluralkodik rajtad a rémület, amikor a hegyoldalon, nem messze fölötted, egy nagyobb hótömb leválik a többitõl, és csúszni kezd lefelé, pontosan afelé a pont felé, ahol most állsz. Még szerencse, hogy ura vagy mozdulataidnak, épp az utolsó pillanatban veted be magad egy nagyobb szikla mögé. Hát ezt éppen hogy megúsztad. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy cidrizõ hegyi góliát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a hegyi góliát bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy különösen bonyolult manõverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel párszor keményen megütöd a hegyi góliát bal lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Te 12 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetõen. Transzformálsz! (+9 életpont.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A hegyi góliát egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. Magad mögé lököd a pitiáner zoloboo sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy hegyi góliát trófeát. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfû! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homolkodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére mûködik. (+87 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Nagyon hideg van, még szerencse, hogy a hõemelkedésed életben tart (-14 életerõ). Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [176,58] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. Hirtelen csúszol meg a lábad alatt eddig ropogó jeges havon, és végigszánkázol a domboldalon. Talán még élveznéd is a száguldást, ha ruhád repedései nem mennének tele hóval. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy megsebesített quwarg királynõ közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a quwarg királynõ torát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynõ potrohát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csáprágójával a quwarg királynõ megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynõ még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 581 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kazmárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Fafejû a Tudós hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-13 életerõ). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 367.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[177,59] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Furcsán hegyes tárgyra bukkansz a földön. Csak egy darabja áll ki a hó alól, az is megmozdíthatatlanul beágyazva. Talán egy kard, talán egy sátor csúcsa... Sajnos nem fog kiderülni. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sebesült quwarg nagymester. Ettõl nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1345 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívõi építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben egy gyilkos mókus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy átfagyott kronotapír. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Az igazi ítéletidõ az egészségedet sem kíméli (-15 életerõ). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találkozol Sotydo remo Tokdoval. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Egy mithril kesztyût, egy Ovgun nyakláncát, egy Morgan sipkáját, egy Rughar gyûrûjét, egy borostyán függõt, egy varkaudar csizmát, egy mágusköpenyt, egy óriás fülbevalót, egy smaragd védõgyûrût, egy arany pikkelyvértet, egy Eldaran karkötõjét, egy örökkéval. rubinját és egy a vortex amulettjét, egy óriások övét visel. Fegyverzetét egy mópat gigász trófea, egy taalru herceg trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [178,60] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Tomboló hóviharba kerülsz, mely többször ruhástól, cókmókostul megragad, és arréb repít a levegõben. Iszonyatos ereje van. Egyetlen lehetõséged marad, ha egyben akarsz maradni, fekve túlvészelni az orkánt. Kicsit késõbb, vastagon befedve a hóval, de egyben találod magad. Megnyugodva söpröd le magadról az átok csapadékot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lao-Ce vigyorog kajánul. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Már gondolkozni is alig tudsz a hidegtõl, elhagyatott összefagyottságban (-13 életerõ). [20 pontot használtál fel, van még 347.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

in 1697 641 556 leírod az 1697. kalandozónak a 641. szörnyet az 556. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ulkor jéglény. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jing-jang fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

in 1697 640 581 leírod az 1697. kalandozónak a 640. szörnyet az 581. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagyféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyilkos csalánt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

in 1697 399 352 leírod az 1697. kalandozónak a 399. szörnyet a 352. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy erdei rém. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithrilt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

in 1697 275 347 leírod az 1697. kalandozónak a 275. szörnyet a 347. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem drakolder. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

in 1697 261 512 leírod az 1697. kalandozónak a 261. szörnyet az 512. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trikornis herceg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldereth szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

in 1697 302 710 leírod az 1697. kalandozónak a 302. szörnyet a 710. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg õsmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) yeti mokasszint. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

in 1697 285 313 leírod az 1697. kalandozónak a 285. szörnyet a 313. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronokukac. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyógykenõcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 344.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-10 életerõ). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 304.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-13 életerõ). [40 pontot használtál fel, van még 264.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-10 életerõ). [40 pontot használtál fel, van még 224.]


tf 3 24 fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. Egy adag havat tüsszentesz ki az orrodon. Lehet hogy megfáztál (-17 életerõ). [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 9, 30. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következõ körben tehát 565 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEGESMEDVE (637. SZÖRNY)
A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére lakmározhasson belõle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való találkozás, csupán egy kis szieszta elõtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bõrének ezt a remek tulajdonságát.

BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY)
Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelõ, magadra teríthetõ ruhadarabot készíteni belõle. Ehhez egy aranytû segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi idõre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos idõjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható.

TEKNÕCTEKNÕ (416. TÁRGY)
Leölve szerencsétlen káoszteknõcöt, lefeszegetheted-lemetszheted teknõjét, és úgy ahogy ki is pucolhatod belõle a hús és egyéb belsõség-maradványokat. Persze az alaposabb megmunkálás, kiszárítás késõbbre marad. Mire jó ezt az irdatlan nagy és irdatlan nehéz teknõcteknõ? Találd ki magad!



KARAKTERLAP
Cortina, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû kobudera nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Fairlight bíborosa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

 Erõ:30  Szint:21  Merészség:5/5 Magasság:132 cm 
 IQ:25  Támadás:22  Aggresszió:3 Testsúly:48 kg 
 Ügyesség:25 (27)  Védekezés:40  Menekülés:30 % Életkor:34/34 év 
 Egészség:26  Életpont:352/22  Jellem: semleges (+7) Tul. pont:
 Szerencse:36  Varázspont:356/1  Pénz:47 arany Kép. pont:12 
 Tudatpont:14/2       Halhatatlanság:1 %   EFejl:

Eddig összesen 1122 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9555 TP-t kaptál. Jelenleg 648306 TP-d van. A következõ szinthez még 151694 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, hegyi góliát, qwarg rohamosztagos. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 felderítõ, 3 szabotõr. A 220. fordulódban 1221 arany került a bankszámládra. 1269 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 14   ökölvívás: * 25   vágófegyverek: 13
  lõfegyverek: 7   dobófegyverek: 24    

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 16   2. nyomkövetés: 66   3. mászás: 7
  4. csapdakészítés: 16   5. csapdaészlelés: 4   6. gyógyítás: 44
  7. titkosírás: 4   8. felderítés: 14   9. szörnyidomítás: 3
  10. teológia: 28   11. taumaturgia: 30   12. szerencsejáték: 1
  13. versengés: 2   14. harcmûvészetek: 29   15. zene: 6
  16. szörnyismeret: 27   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 4
  19. bányászat: 13   20. úszás: 7    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), trikornis (#104), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
nukleáris cickány (#155), nómenklatúra (#158), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228)   tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)   tompítás (#40) >> átokmurgattyú (#225)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   mászókarom (#78) 1   sárga erõöv (#276) $1 * tankány karom ($237)
1 * fekete bõrcsizma (#247)        
Fegyverek és lövedékek
1   kõkés (#6) 1   fúvócsõ (#20) 2   ubuk dobónyíl (#138)
1   mandibulakasza (#127) 30   tüske (#22) 6   ubuk tüske (#131)
1   parittya (#18) 1   tolmokov-koktél (#351) 1   sallank nyíl (#129)
1   szigony (#389) 6   orgyilkos tõr (#225) 1 * rövid kard (#171)
5   szögletes kõ (#17) 3   mérg. ubuk tüske (#137) 9   bumeráng (#249)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * villám szimbólum (#145) $1 * obszidián függõ ($195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
12 + deus ex machina (#1) 1   szeksztáns (#32) 1   kulcskarika (#648)
1   kötél (#92) 1   dobóháló (#221) 1 + hebrencs csapda (#147)
11   kaja (#2) 1   márványkulcs (#245) 1   fáklya (#36)
1   mászókampó (#165)        
Löttyök és porok, tartóstul
6   vizestömlõ (#3) [bennük 108 korty víz (#27), fér még: 12]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 82]
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
8   uzbány csõr (#169) [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 88]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5   tükör (#43) 12   álompor (#396) 1   mákrózsa virág (#56)
2   gyöngymangó (#135) 5   szárnyas hernyó (#69) 59   kaktusztüske (#114)
$2   fekete gyöngy ($99) 2   kvazár (#244) 3   rakolits por (#669)
100   drótszõr (#37) 1   darázsszárny (#652) 5   kõszem (#304)
69   sünmedve tüske (#14) 1   sáska amulett (#668) 4   surranó kígyó bõr (#47)
3   lótuszvirág (#447) 1   párducszem (#1073) 3   szvó-ektoplazma (#151)
1   trikornis szarv (#198) 1   párducbõr (#1066) 1   etra hályog (#712)
1   gyíkfû (#201) 9   polip szívóka (#391) 25   elkarog szõr (#665)
12   borkonyó bibe (#312) 5   liumbe hajtás (#655) 6   fõnixtoll (#563)
2   halcsont (#390) 1   kazmár gyökér (#205) 1   rozmárfog (#1069)
4   vízionár szem (#102) 8   varányszem (#30) 1   féregbél (#1071)
7   dözmöng szív (#122) 2   smirglilevél (#29) 1   moa üveggömb (#383)
1   teknõcteknõ (#416) $1   jégszív ($282) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065)

Összsúly: 51.16 kgMegterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
5   sáfránypor (#211) 28   pirkit (#153) 2   kvazár (#244)
26   vasérc (#152) 1   nagy vaspajzs (#161) 5   ezüstshuriken (#327)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 ubuk dobónyíl (#138) 4 víz (#27)
3 kaja (#2)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 ugh méreg (#166) 1 fekete gyöngy (#99) 6 drótszõr (#37)
1 teknõcteknõ (#416) 1 jégszív (#282)    



E körben tett lépéseid térképe

(171,52) ezoterikus mardelek (#184)
(172,53) 48. jellempróba, Sheran oltár, csápos otagi (#395), sarki óriásteknõs (#646), Syntax Emperor (4837. kalandozó)
(172,54) Tharr oltár, ulkor jéglény (#641)
(173,55) ekharion (#232), púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja
(#534), vaskohó (#155), Raia oltár
(174,56) törpe bánya (#435), érclelõhely, hordóagyú mameluk (#254)
(175,57) hegyi góliát (#244), Fairlight rúnaköve, vaskohó (#155), érclelõhely
(176,58) quwarg királynõ (#153), kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155),
Elenios oltár, 34. jellempróba
(177,59) quwarg nagymester (#214), Leah oltár, mûvészi porolit (#720), 21. jellempróba, kronotapír (#286), Sotydo remo
Tokdo (1125. kalandozó)
(178,60) Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, mûvészi porolit (#720)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.