Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jan. 24. 17h:42' EZ A 5. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD 6. játékheted kezdete: jan. 31. A következő fordulódat legkorábban a 6. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 35 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1094 SZÁMLA : XXXX |
fkt 29 3 | felt. készítesz a 29. tárgyat (3 darabot) |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kno 13 1 | képesség-növelés 13 |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [-314,51] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Találsz egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy halálmadár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
kt 92 2 | elkészíted a 92. tárgyat (2 darabot) |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [-316,49] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. {támadása: 6.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel eltalálod a pókvadász nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [-316,48] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy malmot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a sünmedve testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-2 életpont.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [-318,48] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Továbbmész...) [-319,48] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy sérült rőtmanó berzerker. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
szk 26 | keresed a 26. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 14 | gyógyítás 14 pontért |
Erő: | 15 (24) | Szint: | 5 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 20 (29) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 15 (24) | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 (23) | Életpont: | 279/240 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 (26) | Varázspont: | 200/57 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 8/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 2 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
102,55 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 3 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 2 (+1) | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 1 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 1 |
19. vitalitás: | 1 | 20. bányászat: | 1 | 21. testépítés: | 1 |
22. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | tatu ködmön (#255) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | dárda (#10) | 1 | kőkés (#6) | |||
2 | szögletes kő (#17) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | mind. jádeköve (#2565) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | fáklya (#36) | 8 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | magszim bél (#103) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 23 | sünmedve tüske (#14) |
Összsúly: 21.87 kg | Megterheltség: 37% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 151 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | kötél (#92) | 1 | magszim bél (#103) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tatu ködmön (#255) |
-320 | -319 | -318 | -317 | -316 | -315 | -314 | -313 | -312 | -311 | |
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|