Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jan. 17. 21h:29' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1365 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 3. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő jobb karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ryuku futárbérenc trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar felderítő trófeát. 1 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 67, gyógyulás: 9, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [138,59] Még mindig bozótos. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy epokitféreg került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [137,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy teljesen lerombolt városépítkezést. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 9, összesen: -2 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 16, gyógyulás: 11, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [139,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő Yurk, a profi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Yurk, a profi bal karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Yurk, a profi bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a Yurk, a profi jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb, ezenkívül 1 méregtagadó. Szereztél 3 ork csodaszert. 1 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 14, gyógyulás: 10, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [140,60] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2540 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy vércápa előtt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy pordémon. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pordémon testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pordémon jobb karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a pordémon portestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az ork bérgyilász bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 10, összesen: -1 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Épp az aranyaidat számolod az Ördögi Kör baljóslatú épületénél, mikor a tömegből kiválva egy ismeretlen kalandozó lép melléd. Végigméred és próbálod mihamarabb elrejteni vagyonod. De sunyi kapzsiság helyett mérhetetlen magabiztosságot és tiszteletet olvasol le az amúgy teljesen átlagos ember minden mozdulatából. Mindössze egy apró jelvény ragadja meg figyelmedet a ruháján. Egybeolvadó szent szimbólumok. Miután köszöntitek egymást rögtön a tárgyra tér:
- Üdvözöllek barátom! Sajnos a társaim messze járnak innen, és nekem nincs több időm. Ezért bátorkodtalak megszólítani. Mint tudod, Biztosrév nem véletlenül épült pont ide! Mindig is tudtuk, hogy egy ősi, minden istent egy panteonba tömörítő vallásnak itt lehetett egy központi katedrálisa. Valószínűleg ennek a templomnak a bejáratára bukkantunk a város bővítése közben, innen kb 3 mérföldnyire délnyugatra. Az építkezés zaja olyasvalamit ébresztett fel, aminek semmi keresnivalója a város utcáin. Ha nem cselekszünk azonnal, a következő néhány hét rémálommá válik a városlakók számára. Tudom, hogy sokakat ez hidegen hagy, ezért azt is elárulom, hogy az ősiek fényűzően rendezték be vallási központjaikat és az odalent talált javakból nekem csak egy bizonyos fóliánsra van szükségem. Hajnalban várlak az építkezésnél, ne késsetek!
Azzal búcsút int és továbbáll. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Jártodban-keltedben egy furcsa szögletes kalapot viselő, hóbortos öregemberre leszel figyelmes, aki sorra odalép a hozzád hasonló kalandorokhoz. Mond nekik egy-két szót, aztán tovább áll. Mindenki rázza a fejét a nekik feltett kérdésére. Vajon mit akarhat? Egyenesen feléje veszed az irányt, hogy mielőbb kiderítsd.
- Üdvözöllek, kalandor! Tugrundel professzor vagyok az Alanori Tudományegyetem Botanika Tanszékének vezetője. Érdekel egy korszakalkotó botanikai felfedezés? - lép oda hozzád is az idős férfi. Nem csoda, ha a többiek hátat fordítottak neki, gondolod, aztán valahogy megszánod szegényt, és úgy döntesz, végighallgatod, és nem hagyod faképnél máris.
- Mégis miről lenne szó? - kérded tőle óvatosan, mivel már rég megtanultad, hogy a hibbantakkal érdemes vigyázni.
- Áh! Végre egy szakavatott tudós! - lelkendezik. Nos, felfedeztem egy húsevő növényt. Ööö... Pontosabban nem is én fedeztem fel, hanem... Ööö... Illetve nem is felfedeztem, hanem tudomást szereztem a létezéséről... Szóval... Szóval van egy nagyon különleges húsevő növény, aminek a tanulmányozása mérföldkövet jelenthetne a jelenkor botanikai...
- Héhéhé! Nem érek rá. Térj a lényegre! - szólsz közbe szigorúan, mikor kezd kissé terjengőssé válni a mondókája.
- Áh, igen, a lényeg. Nos, szóval expedíciót szervezek ennek a nagyon különleges növénynek a felkutatására. Csakis tapasztalt kalandozók jelentkezését várom. Olyanokét, akiknek van valami elképzelésük a ritka, egzotikus növényekről is, valamint jártasak az ismeretlen területek átkutatásában. Ha érdekel a feladat, te is velem tarthatsz. Legyintesz egyet, és tovább indulsz. Hát ez nem tűnik egy komoly kihívásnak. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
* 1. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 5 pontért |
* 2. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés |
* 3. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY) A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
A SÖTÉT FÖLD A néhai király Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését remélte a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot a király mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 16 (36) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 26 (35) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 16 (25) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 13 (22) | Életpont: | 339/195 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 15 (31) | Varázspont: | 600/43 | Pénz: | 7637 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 9/9 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 (+1) | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 14 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 13 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (8 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 144 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 8 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 5 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 7 (+1) | 11. taumaturgia: | 7 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 1 | 15. zene: | 1 |
16. szörnyismeret: | 3 | 17. pszi: | 1 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. vitalitás: | 1 | 21. bányászat: | 1 |
22. testépítés: | 1 | 23. úszás: | 6 | 24. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
időcsere (#285, 5 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (9764,5) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szemmelverés (#137) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 50, 51, 52, 67, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 44, 49. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 3. Szerzett pont: 301. Beállított erő: 0 Összpont: 301 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 313 2, m 2 2 2, szk 10. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | biami kvazárlándzsa (#568) | 6 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | ryuku kopja (#694) | |
1 | sárkánytőr (#626) | 1 | vámpírtőr (#364) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | kőkés (#6) | 1 | méregtagadó (#1531) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||||
Lövedékek | ||||||||
3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
20 | bumeráng (#249) | 4 | bűvös shuriken (#562) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
40 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | elit csatavért (#295) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | mászókarom (#78) | ||
10 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | uszony (#2125) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
2 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
1 | * | Tharr Keresztje (#287) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. jádeköve (#2565) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | + | fűszertartó (#210) | [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 33] | |||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
20 | áldott kő (#642) | 2 | ásó (#34) | 1 | Az idő kulcsa (#2349) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | ||
1 | destabilizátor (#1275) | 20 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
3 | Fairlight szütyője (#2108) | 8 | fáklya (#36) | 64 | + | gyógykenőcs (#313) | ||
38 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 7 | kötél (#92) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | 1 | Krugrog terítője (#507) | |||
10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | 6 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
20 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | |||
7 | drótszőr (#37) | 4 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | lajhár csont (#236) | 16 | madártoll (#112) | |||
11 | magszim bél (#103) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 13 | pirkit (#153) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 2 | rájabőr (#404) | 11 | rézdarab (#70) | |||
21 | sallank karom (#128) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 85.84 kg | Megterheltség: 41% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (8 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 3 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 3 | göcsörtös bunkó (#123) | 4 | gromak bőr (#268) | 107 | kaja (#2) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | 2 | rinóbőr (#651) | 8 | szuperkötél (#209) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
362 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 3 | borostyán függő (#162) | |||
8 | gyógykenőcs (#313) | 1 | madártoll (#112) | 16 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | méregtagadó (#1531) | |||
4 | ork csodaszer (#1228) | 4 | ragasztó (#83) | 4 | víz (#27) |
136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | |
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|