205. forduló, Mountblade összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 4. 9h:25'
EZ A 379. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD
380. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2838
SZÁMLA : XXXX

MOUNTBLADE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,102] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+111 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 685.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 680.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 675.]

* 4. KP: energia fejlesztése 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 654.]

d 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+132 életerő.) (Önanalízis: +20% gyógyítás.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [40 pontot használtál fel, van még 614.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 584.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 554.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. (Önanalízis: +7% mászás.) Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 5, gyógyulás: 9, összesen: +4 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és 4 pirkit. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 217, gyógyulás: 8, összesen: -209 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüsttőrt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+117 életerő.) (Önanalízis: +10% gyógyítás.) [55 pontot használtál fel, van még 499.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[119,101] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.


(Továbbmész...) [119,100] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [119,99] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. (Önanalízis: +1% mászás.) Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 óndarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [50 pontot használtál fel, van még 449.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[119,98] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [119,97] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérfürdető magszim lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 3, gyógyulás: 9, összesen: +6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Látsz egy templomot. Sheran hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)

(Továbbmész...) [119,96] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[51 pontot használtál fel, van még 398.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[119,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.

(Továbbmész...) [119,94] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork sámán lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [118,93] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Oldalt pillantva, meglátsz egy elf kósza házát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy karmazsin huhogó. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó levelét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 347.]

kt 683 elkészíted a 683. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 elf tekercset. 400 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(118,93) elf kósza háza (#681), Sheran rúnaköve, karmazsin huhogó (#185)
(119,94) Raia oltár, ork sámán (#345)
(119,95) uzbányok (#102), 37. jellempróba
(119,96) Leah oltár, quwarg harcos (#201)
(119,97) vérfürdető magszim (#148), Fairlight rúnaköve, Sheran oltár, 42. jellempróba
(119,98) Sheran rúnaköve
(119,99) rájanyékek (#58), mély kút (#93), százfogú (#53)
(119,100) Chara-din monolitja (#534)
(119,101) egy ismeretlen isten rúnaköve
(120,102) quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)

[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod Enyves Elemérke táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. (Önanalízis: +5% csapdaészlelés.) Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. Nyakadon a városi őrség! Rohansz, de bekerítenek. Tíz ilyen tapasztalt ellenféllel nem végezhetnél - kénytelen vagy megadni magadat. A Nodonrod baráti körös kitűződ megteszi hatását, az őrparancsnok közli veled, hogy most az egyszer, ha adsz pár aranyat, már el is enged. Nem fogsz te itt börtönbe kerülni! A fickó megvesztegethető! 75 aranyad bánja az incidenst, de mégis jobb, mint ha a bíróság hoz feletted ítéletet. A katonák végre faképnél hagynak, te pedig eltűnhetsz a bámészkodó tömeg (leendő kuncsaftjaid) szeme elől az egyik sikátorban. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 327.]

ee 225 94 129 eladod a 225. tárgyat a 94. tárgyat a 129. tárgyat
Eladtál 1 orgyilkos tőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzhegyű nyilat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 3 sallank nyilat. 9 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

ee 84 65 49 eladod a 84. tárgyat a 65. tárgyat a 49. tárgyat
Eladtál 1 díszes rézpajzsot. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

ee 271 307 239 eladod a 271. tárgyat a 307. tárgyat a 239. tárgyat
Eladtál 1 szürke bőrkesztyűt. 12 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 pular kristályt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

ee 85 eladod a 85. tárgyat
Eladtál 5 óndarabot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 654 1 megveszed a 654. tárgyat 1
Vásároltál 1 darázsfarkat. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 658 1 megveszed a 658. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 663 1 megveszed a 663. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 675 1 megveszed a 675. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 676 1 megveszed a 676. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 669 5 megveszed a 669. tárgyat 5
Vásároltál 5 rakolits port. 70 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. BP: használod a 238. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Játszani kezdesz a lanton. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+21 arany). (Önanalízis: +20% zene.) [20 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. BP: kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. (Önanalízis: +10% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 284.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +5% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját bezabál a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 513 pontot. A következő körben tehát 713 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mountblade, egy fekete, copfos hajú, félszemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. Papi hited: 206. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 372. fordulód.

Erő: 34 (41) Szint: 25 Merészség: 7/6 Magasság: 152 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 36 (38) Agresszió: 6 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 41 (44) Védekezés: 60 (65) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 38 (41) Életpont: 348/217 Jellem: gonosz (273) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (43) Varázspont: 622/150 Pénz: 52192 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 114/162 EFejl: 30
Eddig összesen 2511 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7646 TP-t kaptál. Jelenleg 1554797 TP-d van. A következő szinthez még 145203 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, quwarg ősmágus, ongóliant.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/53 ökölvívás: 27/39 (+3%) vágófegyverek: 19/97
ütőfegyverek: 16/8 lőfegyverek: 4/13 dobófegyverek: *26/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vasalt bunkó (#181) << raptor szablya (#482)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyu-shuriken (#157) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/35 2. nyomkövetés: 45/76 (+4%) 3. lopás: 15/4
4. mászás: 17/69 (+8%) 5. csapdakészítés: 23/58 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/93 (+5%)
7. gyógyítás: 97/72 (+30%) 8. titkosírás: 4/46 9. felderítés: 30/72 (+10%)
10. szörnyidomítás: 10/87 11. teológia: 32/38 (+3%) 12. taumaturgia: 28/76 (+4%)
13. versengés: 11/28 14. harcművészetek: 27/3 15. zene: 32/22 (+20%)
16. szörnyismeret: 7/72 17. pszi: *23/100 18. vadászat: 29/60
19. bányászat: 32/59 20. úszás: 17/16 21. főzés: 14/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot )
elfogod nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), vérbeli borzongás (#46), mágiatörés (#35), banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2009 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
a sebzés se utolsó (279)
vallási öntudat (290)
maffiózó (293)
illúzió akasztás (331)
vadászidény (351)
kiontott vér (371)
hármas szövetség (383)
árnyak oltalma (386)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 434 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1096.

Összsúly: 148.87 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
23 arany (#50) 1 bot (#4) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 Morgan kristálya (#659)
3 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 pular kristály (#239)
1 rinóbőr (#651) 3 sallank nyíl (#129) 1 sáska amulett (#668)
1 szöges páncél (#65) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsfarok (#654) 1 elf tekercs (#683) 1 ezüsttőr (#322)
1 fáklya (#36) 4 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332)
1 magszim bél (#103) 1 mocsári penke (#148) 4 pirkit (#153)
5 rakolits por (#669) 1 ubuk tüske (#131) 5 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Enyves Elemérke (1555. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek