75. forduló, 77. forduló, Brigella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. márc. 12. 9h:49'
EZ A 828. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
829. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4296
SZÁMLA : XXXX

BRIGELLA KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,47] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+24 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+182 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1534. hetének nyerőszámai: 20, 15, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy Leah tekercse elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 20 VP-t.]

* 2. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy tolvajvér varázslat! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 236. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 5. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 160% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

kf 2736 kézbeveszed/felveszed a 2736. tárgyat
A ruhádra illeszted az ezüst emlékérmet. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

h 2729 használod a 2729. tárgyat
Elhasználsz egy gyakorlómedált: ebben a körben a TF paranccsal való tulajdonságfejlesztésre 20% bónuszt kapsz (nem adódik össze az edzőcentrum bónuszával, és egy fordulóban maximum 1000 TVP-nyi TF-elésre érvényes). [0 pontot használtál fel, van még 236.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

128 129 130
46
47
48

[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tintacsiga. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 91 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz egy kopasz, szürke szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy grifftoll kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kék manaörvényben jádezöld pentagramma.. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hasdrubal. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 10 VP-t.]

fa 305 1987 50 feladod a 305. tárgyat az 1987. kalandozónak (50 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

fa 500 1987 2 feladod az 500. tárgyat az 1987. kalandozónak (2 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

fa 449 1987 2 feladod a 449. tárgyat az 1987. kalandozónak (2 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

fa 313 1987 10 feladod a 313. tárgyat az 1987. kalandozónak (10 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

fa 1221 1987 1 feladod az 1221. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

faa 187 176 223 feladod a 187. tárgyat a 176. tárgyat a 223. tárgyat
Ebben a körben még nem adtál ki FA parancsot, így nem tudni, hogy kinek is akarsz küldeményt postázni. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

faa 1629 1100 890 feladod az 1629. tárgyat az 1100. tárgyat a 890. tárgyat
Ebben a körben még nem adtál ki FA parancsot, így nem tudni, hogy kinek is akarsz küldeményt postázni. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[129,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku csapásvezető került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngymangó. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy patak van. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rát-fa van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [130,47] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ovimon-bokrot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy rát-fa van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [131,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy technokolin lábát masszírozza. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy manilla-fát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy móricserje van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy gumifa van. Nyugatra egy patak van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 27 VP-t.]

m 3 6 4 mozogsz délkeletre, nyugatra, délre
[132,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku csapásvezető került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Találsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy adószedő egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rát-fa van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [131,49] Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy erszényes elkarog vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rát-fát. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy gumifa van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,50] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Találsz egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Qulli Brann irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kardfogú fülemüle nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 80 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 37 VP-t.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[132,50] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ki-Nyú Vacc formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy móricserje van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...) [132,51] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

[18 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 18 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar kósza nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kilukasztod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar tekercs. 1 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar kósza került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar kósza testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) 13 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 128. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar kósza lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával végigmetszed a varkaudar kósza testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lajhárlord. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 112. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy liumbe. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy varkaudar kósza. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával felnyitod a varkaudar kósza jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 96. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar kósza közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar bajnok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 80. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bandita. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 74 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 147 életpontot vesztettél. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a bandita jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű. Szereztél 11 aranyat. 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +91 életerő.) Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő szőrös bozsó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 97 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával megvágod a szőrös bozsó bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mancsával a szőrös bozsó végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 64. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy liumbe. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 95 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar kósza. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 102 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a varkaudar kósza nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) 14 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +114 életerő.) [16 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lajhárlord került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lajhárlord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar bajnok. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 35 életpontot vesztettél. Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 32. Kapsz 16 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 138 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 2 VP-t.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 22, 23.
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 217 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LEAH TITKOS TEKERCSE (1258. TÁRGY)
Manapság már szinte minden varázslat elérhető mindenki számára. Ám azzal mégis az összes kalandozó tisztában van, hogy a fekete mágiában mindig is a Leghatalmasabb Úr követői voltak a leghatékonyabbak. Óriások rogynak holtan össze egyetlen szavukra, erdők sorvadnak el, átadva életenergiájukat a koponya szimbólumos papoknak. Daniel McLoad, a Végítélet Várói KT vezetője épp személyes látogatását tette Uránál, mikor a halálisten úgy döntött, őt éri a megtiszteltetés, hogy az élők világába viheti Leah titkos tekercsét. Daniel nem habozott, rögtön megosztotta hittársaival a tudást, és úgy tűnik, mára eljutott hozzád is egy darabja. Amíg ez a tekercs nálad van, a vámpirizáció +5% hatékonysággal működik (20% helyett 25%-át gyógyulod be az okozott sebzésnek). Persze most, hogy már te is ismered a titkot, bármikor készíthetsz a tekercsről másolatot. Ehhez mindössze 5 csepp tintára, 1 grákóbőrre, 1 ezüstdarabra, 5 isteni könnycseppre és 20 TVP-re van szükséged. Az ezüstdarabot szét kell morzsolnod és az isteni könnycseppbe mártott kész tekercsre szórnod, a mágikus hatások megerősítéseképpen. Több tekercs hatása nem adódik össze.

BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

KARAKTERLAP

Brigella, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios elsőáldozója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 76. fordulód.

Erő: 20 (35) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 198 cm
IQ: 27 (49) Támadás: 51 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 120 kg
Ügyesség: 21 (31) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 22 (31) Életpont: 627/430 Jellem: jó (192) Tul. pont: 11
Szerencse: 16 (32) Varázspont: 708/487 Pénz: 27427 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 30/21 Pszi pont: 127/107 EFejl: 20
Eddig összesen 486 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 604 TP-t kaptál. Jelenleg 624 564 TP-d van. A következő szinthez még 175 436 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Poomr Ko, varkaudar hírnök. A 75. fordulódban 59854 arany került a bankszámládra. 59983 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/5
vágófegyverek: 22/35 (+26%) ütőfegyverek: 1/6 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 20/34 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 97 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Csodák kútjából max. védekezés: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/48 (+300%) 2. nyomkövetés: 14/49 (+75%) 3. mászás: 1/4 (-700%)
4. csapdakészítés: 4/80 5. csapdaészlelés: 4/17 (+300%) 6. gyógyítás: 12/59
7. titkosírás: 1/12 8. felderítés: 7/43 (+300%) 9. szörnyidomítás: 1/68
10. teológia: 4/63 11. taumaturgia: 36/49 (+54%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/68 14. harcművészetek: 1/0 15. szkanderozás: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 1/51 18. pszi: 13/74 (+8%)
19. zárnyitás: 4/17 (+300%) 20. vadászat: 7/32 (+140%) 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 4/46 (+20%) 23. csapatmunka: 1/90

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tolvajvér (#364) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
72.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 13, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 300.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 7, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 771.
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 20900
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1484 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 gyakorlómedál (#2729) 2 gyógykenőcs (#313)
2 vámpírfog (#1221) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
35 arany (#50) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 gyöngymangó (#135)
22 kaja (#2) 4 lajhár csont (#236) 2 liumbe hajtás (#655)
2 pirkit (#153) 5 ugh méreg (#166) 1 varkaudar tekercs (#653)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133
46
47
48
49
50
51
52
(129,47) ryuku csapásvezető (#778), grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár
(130,47) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanat (#144)
(131,48) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153)
(131,49) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, 49. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118)
(131,50) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), kardfogú fülemüle (#146)
(132,49) ryuku csapásvezető (#778), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba
(132,50) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 42. jellempróba
(132,51) varkaudar kósza (#347), lajhárlord (#757), liumbe (#349), varkaudar bajnok (#190), bandita (#758), szőrös bozsó (#149)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Töröltük azt a szabályt, hogy nyugaton 200. forduló alatt nem lehet 40 soros fordulót lépni. Ezentúl minden karakter, koordinátától és fordulószámtól függetlneül léphet 40 soros fordulót.
* - Felraktunk még 2-2 égigérő grokot a Levegő és a Tűz síkjára.
* - A három erős övcsat (gárdista - 1729, szirén - 2247, Gemina - 2495) nem vehető fel együtt. Az új övcsat bónsuz célja, hogy a kiegészítő övcsatoknak legyen egy hely. A későbbi erős övcsatok sem vehetők fel majd ezzel a 3 övcsattal együtt.
* - A roxati rúnát (2740) yaurr rúnára (2618), a sawaki rúnát (2742) pedig ryuku rúnára (2620) lehet váltani a relikviagyűjtőnél.

Üzenet küldése a karakternek