360. forduló, Bon'Sai'Kaine összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 28. 9h:11'
EZ A 924. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD
925. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5438
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 848

BON'SAI'KAINE KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,70] koordinátán.
Qwardloss átadott neked a 15. napon 69 TU-t.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: AnCor Aryon. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. Minden varázserőd visszatért. (+319 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+99 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+13 vérpont). A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 1164. hetének nyerőszámai: 10, 18, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 810.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 810.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 805.]

* 4. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 805.]

* 5. KP: v 27 0 0 elmormolod a 27. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 800.]

* 6. KP: le 309 0 0 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 800.]

* 7. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 800.]

* 8. KP: kf 229 0 0 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 800.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 770.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

97 98 99
69
70
71

[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy nekrofunt. Találsz egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 4 bruhatagnyelvet 28 aranyért, 7 csontszablyát 14 aranyért, 12 fabontót 60 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 8 fülemüle agyart 40 aranyért, 4 gyíkfüvet 4 aranyért, 1 huhogó bibét 8 aranyért, 2 kis vaspajzsot 46 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 monstrum vállvédőt 120 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 9 szárnyas hernyót 18 aranyért, 6 szulfagor agyart 24 aranyért, 6 varkaudar csontot 24 aranyért, 3 vasércet 6 aranyért, 1 vasvértet 82 aranyért.
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kensoi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+5 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia felszentelt papja. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mosthar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+5 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy kopasz, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Békés Bodin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+5 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 760.]

beaj 1753 beajánlod a K.T.-be az 1753. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Árnyék felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 760.]

ve 712 20 megveszed a 712. tárgyat 20
Mindössze 12 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 12 etra hályogot. 600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 760.]

ve 2 50 megveszed a 2. tárgyat 50
Vásároltál 50 kaját. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 760.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[98,70] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Találsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {HD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.
Összefutsz El Condor Pasával. Egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy lajstrom medált, egy örökkéval. topázát, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy trakuun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Bropxat trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Főnix. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy tűzfőnix! Málhásállata egy törpemammut.
Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+5 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Belebotlasz valamibe: 1 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[10 pontot használtál fel, van még 750.]

ef 90 522 energia fejlesztése 90
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 82 vérpontot. [574 pontot használtál fel, van még 176.]

ek 215 20 t. energia kisütése: 215 20
132 varázspont felhasználásával előállítasz 11 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ef 90 522 energia fejlesztése 90
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 11 vérpontot. [77 pontot használtál fel, van még 99.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 94.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 4. BP: le 229 0 0 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 5. BP: kf 309 0 0 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 94.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 13, 4.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 94 pontod maradt, ebből a következő körre 94 pontot vihetsz át. Kapsz még 592 pontot. A következő körben tehát 686 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bon'Sai'Kaine, egy kopasz, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Sheran kisebb avatárja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 451. fordulód.

Erő: 61 (70) Szint: 28 Merészség: 10/1 Magasság: 150 cm
IQ: 36 (46) Támadás: 43 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 30 (39) Védekezés: 56 (61) Menekülés: 30 % Életkor: 35/156 év
Egészség: 36 (46) Életpont: 575/575 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 72 (84) Varázspont: 997/718 Pénz: 13614 arany Kép. pont: 27
Vérpont: 82/0 Pszi pont: 223/212 EFejl: 30
Eddig összesen 3420 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 080 TP-t kaptál. Jelenleg 2 461 143 TP-d van. A következő szinthez még 138 857 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, fagymágus, varkaudar hadúr. Jóllakottság: 68%. A 383. fordulódban 5037 arany került a bankszámládra. 6749 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 34/47 szúrófegyverek: *24/100 vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 1/9 lőfegyverek: 29/15 dobófegyverek: 1/55

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,70 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/11 2. nyomkövetés: 87/17 (+5%) 3. lopás: 1/93
4. mászás: 10/25 5. csapdakészítés: 32/18 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/52
7. gyógyítás: 54/21 8. titkosírás: 4/16 9. felderítés: 25/68
10. szörnyidomítás: 8/68 11. teológia: 53/44 (+12%) 12. taumaturgia: 50/19 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/70 14. versengés: 8/82 15. harcművészetek: 33/0
16. zene: 24/57 17. szörnyismeret: 51/99 18. pszi: 29/7 (+2%)
19. vadászat: 9/62 20. bányászat: 30/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
kobudera (#8), trikornis (#104), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> élőholt quwarg (#202)
szárazság (#48) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> földsárkány (#359)
agybénítás (#114) >> férfiak (#998) agybénítás (#114) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XLIII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 234, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 28 305.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 7, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 771.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 159 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 523 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 79 TU.
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) OK
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
450 mocsári penke (#148) 1 Salamon esszenciája (#952) 1 Trákin csákánya (#367)
2 szuperkötél (#209) 13 jégszilánk (#1128) 100 mithril (#352)
390 isteni könnycsepp (#260) 71 deus ex machina (#1) 490 borkonyó bibe (#312)
175 Thargodan esszencia (#328) 130 vámpírfog (#1221) 250 tinta (#101)
25 zöld üveg (#82) 450 ragasztó (#83) 100 csalánvirág (#582)
400 varányszem (#30) 28 sötét ital (#284) 24 szent jogar (#150)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
149 arany (#50) 4 bruhatagnyelv (#1230) 7 csontszablya (#64)
12 fabontó (#106) 3 fekete gyöngy (#99) 7 fülemüle agyar (#267)
4 gyíkfű (#201) 1 huhogó bibe (#332) 2 kis vaspajzs (#159)
1 magszim bél (#103) 1 monstrum vállvédő (#1577) 1 mutáns csont (#331)
1 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107) 9 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 6 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)
1 vasvért (#164) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 csillezsályalevél (#1253) 12 etra hályog (#712) 47 kaja (#2)
4 ragasztó (#83) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99
69
70
71
(98,70) oltár, barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), epokitféreg (#147), El Condor Pasa (1177. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A quwarg rajzásban jövő quwargoknál nem működik a vámpírkesztyű vámpirizálási bónusza.
* - Az ősi birdalmak területén a quwarg rajzásban teljesen új, eddig nem látott quwargokat fedeztek fel. Ezzel együtt eltűntek erről a területről a Yaurr királyság és a Ryuku szigetek quwargjai, valamint a quwarg széltáncos gyakorisága ritkább lett.
* - Új quwargok bukkantak fel a Ryuku szigeteken is a rajzásban. Ezzel egy időben eltűntek innen a Kiégett Földek quwargjai.
* - A draklen citadellában ezentúl jöhet második szörnyként mind az öt fajta alap draklen. Harmadik (fő)szörnyként pedig a nevesek közül Méniachon és Durghalon kívül jöhet Aurgir is.
* - Az energiaörvény sebzése eggyel csökkent, így most megegyezik a lángorkán és cikázó villám sebzésével.
* - Nyugati változások:
1. Alanorból új magiszterek érkeztek a varázslótornyokba. Nagyobb tudással rendelkeznek elődeiknél, így több varázslatot tudnak megtanítani a kezdő mágusoknak.
* 2. Új tündérpalotát fedeztek fel Erdauin északkeleti szegletében, nem messze a csatornától és az északi tengerparttól, egy kis erdőségben.
* 3. Kis szigeteket fedeztek fel a déli tengerben Erdauin délkeleti partjainál. A szigeteken állítólag sosem látott rémségek kísértenek. Mivel Eraduinon nincsenek hajók, sem olyanok, akik értenek a hajózáshoz, ezért a szigetek csak teleportokkal megközelíthetők.
* 4. Az eddigi 12 T parancs helyett immár nyugaton is 50 T parancs adható ki
* - Külön választottuk a familiárisokat, manókat és szilmilleket. Így most már egy karakter mindhárom fajból rendelkezhet eggyel.

Üzenet küldése a karakternek