Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Agytaposás
Küldd el képeslapként!
Az agytaposás egy briliáns, és egyben rendkívül undorító varázslat is, mellyel alaposan meggyengíthető az áldozat mágikus potenciálja. A varázslat megítélése (briliáns vagy undorító) minden bizonnyal attól változik, hogy éppen a varázslat melyik oldalán állsz.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-20 11:34:58 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
Addig állj fél lábon, amíg megtérek! Akkor már háztetőn csináld, és elmehetsz szélkakasnak!


Vasvella, Dornodon "HR" Inkvizítora
 
Nos, ismered a véleményemet. Magam senki ellensége nem vagyok. (Még abban is hiszek, hogy az ex-mágus inkvizítora, Vasvella is megtér egyszer... )

A majdani szövetségedben van druida is. Szerettem volna, ha legalább egyikük belép hozzánk, mert mindig szükségünk van igaz elhivatottakra! De mindenki maga dönt...

Szóval ha van oly' druida, aki vallási közösséget keres, azzal szívesen elbeszélgetek hitbéli kérdésekről és bizony meg is hallgatom, hogyan képzeli a Földanya hitét hitelesen terjeszteni...

Sheran legyen mindannyiunkkal!

Nardaal, a Róka
Fekete Druida
Sheran Úrnő halandók felett uralkodó helyettese
 
úgy izgulok maj' be szarok...
 
Naardal köszönöm bíztató szavaid!
Hajnalcsillag neked is köszönök mindent ha olvasol megy az üziDDDDD

96 óra uraim. Az utolsó 3 karim az utolsó 2 fordulóját lépi.
 
Mint hithű druida, megvilágítanám a dolgot egy hasonlattal:

Ha egy mag a földbe jut és életképes; legyen az bármilyen mag; sikeresen ki fog hajtani és elindul a fejlődés útján. Ha a Földanya is úgy akarja; kap elegendő fényt, meleget, tápanyagot és vizet; ha gyökerei mélyre tudnak hatolni, hogy erőssé és ellenállóvá váljon minden szempontból, akkor bizony gyümölcsöző fává is terebélyesedhet.

Ha valakinek van egy álma, hogy új útra lép; és ezért megtesz mindent; összefog pl. 10 kalandozót, hogy megvalósítsa az - elf - szövetségét, akkor bizony megérdemli azt, hogy megtegye. Ezzel nem árt senki másnak!
Életképessége nagyban függ a pénztárcájától, illetve attól, hogy képes lesz-e másokat is meggyőzni erről az álomról. Lehet, hogyha már többen lesznek, akkor már más lesz az a szövetség, mint az eredeti elképzelés, de a fa is úgy hajtja ágait, hogy a külső hatásoknak leginkább meg tudjon felelni. A lényeg: az életképesség.

Nem tartom jó dolognak, hogy fejszét ragadva ki akarjuk irtani még zsenge korában a hajtást. Elvégre csak Sheran lehet oly' hatalmas, hogy döntsön egy fa sorsáról. Ha életképtelen a mag, ha rossz a talaj, ha nem éri fény, meleg és eső, akkor magától is ki fog pusztulni az új növény; még zsenge szár korában.

Döntsön a jövőről a jótékony idő! Elválik, hogy Lord Constant álma sikeres lesz-e. Akár igen, akár nem; legalább megpróbálta megvalósítani az álmát. Ez pedig teljes szívből becsülendő, mert bizony napra-nap áldozunk fel mindabból, amiket álmainkban akartunk (magunknak); a végén már nem is emlékszünk rájuk és kiégett felnőtt-szerű vadóc gyerekekként masírozunk a végső állomás(unk) felé. (Leah Nagyúr birodalmába.)
Ha másért nem is, de tiszteljük azokat, akik az álmaikért élnek és tesznek....

Sheran világítsa meg mindannyiunk értelmét és melegítse fel kérges, jéggé fagyott szívét!

Nardaal, a Róka
Fekete Druida
Sheran Úrnő halandók felett uralkodó helyettese
 
699. Lord Constant

a legközelebbi beírásom a kt hivatalos megalakulásáról lévő hsz-em lesz.


Lord Constant (előzmény: borsodi 700.) 2011.10.15. 10:47


tökéletesen igazad van (mint mindig).
Ez látható és átlátható volt.

 
tökéletesen igazad van (mint mindig).
Ez látható és átlátható volt.
 
j). Addig pedig amíg egy (a karitok szemponmtjából) elfogadható indokot nem olvasok miért akar(nak ők) rászállni a tünde kt addig minden támadást a személyem elleni támadásnak fogok tituláni.


Hidd el itt minden támadás a személyed ellen irányul, nem Ezüstsörényű Leila és társai ellen.
 
Na akkor szelektálva:
a): "a szerepjáték nem ott kezdődik, hogy tönkretesszük más szerepjátékát".

b): az AK egyik aszámában olvastam a kalandozómesterek rovatban, hogy az egyik illető anno szintén alakított egy kt-t a karaktereivel.

c): a játékvezetés természetesen tud a dologról. Kb 22 pontos tudati fejlesztési tervet nyújtok be azt, hogy mit fogadnak el (megvalósíthatóság, programozás szempontjából) azt természetesen tiszteletben fogom tartani. Bár természetesen a JV mondta, hogy a TF mai állása alapján nincs sok értelme egy ilyen kt-t alakítani (inaktivitás), de nem tiltotta/ták meg (eddig)

d) mondom én, hogy pár embernek savanyú a szőlő. Nézzük fordított szempontból: engem sohasem zavart más játékos játéka, ha vki más akarna egymaga Kt-t alakítani megvonom a válam és jó játékot neki hozzá. De semmiképp nem irritálna.

e): nonszensz és logikátlan dolognak tartom, hogy imseretlen karakterek egy olyan kt megalakulását próbálják megakadályozni, amelyeknek a karaktereit nem is ismerik. uraim, itt egyedül arról van szó, hogy mivel éppen személyem irányítja e hősöket természetes, hogyha utáljuk a játékost akkor püföljük a karijait. És "nehogy már neki jó legyen" alapon mindent vessünk be ellene (és a karijai ellen).

Csípi a szemeteket a dolog.

f) épp azért jó, hogy 10 kari van a kezemben mert amíg én aktív vagyok így a kt. is aktív lesz (igen és épp ezért veszem le a később csatlakzozók váláról a terhet, hogy EF-elés helyett mondjuk tudatturbóra, vagy tudati vitalizációra költsék a TU-jaikat).
Beszélgettem 1-2 kt vezetővel akik csak úgy tudják a kt-jukat fenntartani, hogy a vezető 5-6-7 karit átvett az inaktív játékosoktól anno és ő lép velük (kt-ján belül). Ez szomorú, sajnos ez van.

g) nem hiszem, hogy addig, amíg a pénzemet a játékra költöm (és mind a 10 karit egyformán fejlesztem nem rabszolgázom velük, hogy pl. 4 kari csak ezt a hőst segíti 4 kari meg azt) addig nem hiszem, hogy bármely más játékosnak joga lenne nekem azt megmondani, mit cselekedjek a karikkal, hogyan játszam velük.

h) igen, létrehozom, mégpedig azért mert én így szeretek játszani, az elfekkel így érzem jól magam. Összehangolódtak, összecsiszolódtak, történetet kreáltam nekik, közös múltat, kapcsolatuk van egymással. Mi ez ha nem szerepjáték? Igen, pont az nyuszi: ÉLETÚT. Nem rabszolgázás, nem tápolás, életút.

i). Keletre átúszás: majd, amikor eljön az ideje. Ugyan milyen jogon mondják meg a nagyurak ki úszhat át és ki nem? A TF azért TF mert szabadságot biztosít a hősnek (és a gazdinak). Választási lehetőség mindig van.

j). Addig pedig amíg egy (a karitok szemponmtjából) elfogadható indokot nem olvasok miért akar(nak ők) rászállni a tünde kt addig minden támadást a személyem elleni támadásnak fogok tituláni.

Játszani, urak, játszani.
Szerencsére nem vagyunk egyformák vannak akik azért üdvözlik a dolgot.

Természetesen ha tudati úton támadás ért el fogok követni minden lehetséges ellenlépést (akár azzal, hogy 23.-nak egy olyan javaslatot nyújtok be ami e támadásokat kivédi ill. nem szenved a hősöm kárt TU szempontjából hanem más módon szenvedi el a tudati támadást.).

Részemről zárok a legközelebbi beírásom a kt hivatalos megalakulásáról lévő hsz-em lesz.

További (békés) játékot mindenkinek.

D.Szilárd.
 
Anélkül, hogy személyeskednék vagy bármi, de szerintem olvasd jól végig amit írtál, és lásd be hogy játékos szemmel nézve több mint nevetséges. Persze ha a monopolyt meg a rizikót is egyedül tolod, 4-5 színnel, akkor érthető. de ha ha én ilyen elf-mániás lennék csak bepróbálkoznék valamelyik elf KT-ban vagy pl csak tünde cuccokban járnék, csak íjat használnék, és vágót, nem páncélt hordanék hanem valami tunikát, meg fejéket vagy miszart. Erre letenném a kalapom.
De így komolyan besírok attól hogy egy ember csinál magának egy KT-t, a következő flúgos meg majd csak félszemű kékhajú gnómos KT-t csinál és ők lesznek a kacsatesók...

T-t tuti nem kapsz tőlem, míg nem teszel keresztbe karimnak, csak szánalmat, de azt azért még elmondanám, hogy az ilyen egyszemélyes KT-k (mert ez egy egyszemélyes KT hiába vagytok 10en) létrejöttét játékvezetői szinten akadályoznám meg.
 
Arra azért kíváncsi lennék, hogy Miklósék is tudnak-e arról, hogy majd lesz egy KT, akinek egyedi képességei lesznek, mert ha jól tudom, többször kijelentették, hogy semminemű új KT képességet nem hajlandóak leprogramozni... Mindenesetre 2-3 év múlva olyan jót fogunk majd röhögni (illetve én már most is ezt teszem :-) ezen a KT-n, biztos vagyok benne, hogy ténykedése még sok mosolyt fog csalni ajkainkra...
Lehet hogy Lescargottal ott is hagyom a Vértestvéreket és inkább átlépek ilyen óelf ótünde pegazusonülő izévé!! EK 1 -et még úgyse adtam ki soha :-))))
 
Az a baj, hogy te szerepjátékos fejjel gondolkozol, Szilárd barátunk meg nem. Ő nem azért akar KT-t hogy szerepjátsszon, hanem hogy tovább bosszantsa azt a széles közösséget, melynek tagjai jogosan megutálták őt az elmúlt években kifejtett tevékenysége miatt. (Karakterlopkodás, fórumtrollkodás, hazudozás etc.)

Ha játszani akarna akkor belépne hozzád vagy más kt-kba, ahol van közösség, de abszolút nem erről van szó.
 
A fix T-t tőlem is megkapják, nagy kár, hogy soha a büdös életben nem fognak átjönni keletre. (ha csak LC nem lop egy keleti karit is magának) pedig Tharr kedvére való dolog volna bedöngölni a bandát. (nem is szólva az én kedvemről)
 
-borsodi ha jól elékszem te is adtál át 1-et vagy 2-őt:-)


Sajnos rosszul emlékszel. Mint már korábban többször írtam, soha nem volt elf karakterem, ezért még álnéven sem vehettél át tőlem ilyet.

borsodi: igen, mind a 10 kari a sajátom.


Ezt csak azért kérdeztem, hogy eltudjam magamban dönteni, hogy valóban Közös Tudatot hozol e létre, vagy csak annak a megcsúfolását. Sajnos nem látod át,hogy egy közös tudatnak mi az értelme. Kérdezz meg bárkit: senki nem azért van egy KT-ban, mert hú de jó képességei vannak,( na jó biztos van ilyen is) hanem a társaság miatt.

Most nézem: borsodi az egyedi az Ak-ban leírtak szerint azt takarja, hogy idézem "olyannyira kötődik egy kt arculatához, hogy nem hisszük (játékvezetés), hogy a jövőben bármelyik kt kifejleztheti magának" (ld. teleportálás az ónix piramisba, a kapcsolat kt képesség, az álomőrzők 1. képessége stb).

Szóval nem "speciális" és nem "bárki" képességek hanem egyediek. É persze nem nekem, hanem a kt tagjainak:-)


Képzeld tudom mit jelent az egyedi képesség fogalma. Amennyiben Te is arra gondoltál, akkor helyesen így kell írni: "...8 egyedi képességet amivel csak MI RENDELKEZÜNK a TF-en..."

Arról meg hogy irigykednék rád, vagy, hogy savanyú lenne a szőlő inkább ne beszéljünk.

A T parancs természetesen tőlem is megy.
 
Nos, ha szabad pár szóban nekem is hozzá szólni...

A KT-k eredendően azon elképzelésekből jöttek létre, ami(k)re Csigusz6 Barátom emlékeztet. Méghozzá nagyon helyesen!
Viszont közben eltelt egy kis idő... Rengeteg KT ma már csak árnyéka önmagának. Miért?! Mert híres nagy kalandozók kivonultak Ghalláról. Vagy akik maradtak, már nem tudják azt a kohéziós erőt adni, mint adtak anno 15-18 éve. Öregszünk, Barátaim; ez a nagy igazság!!!
Hol van már a hatalmas Északi Druidák Szövetsége?! Pedig milyen aktív életet valósítottak meg... Hol vannak a többiek?! És a többi KT nagy része...?!
Na jó; vannak azért még "tűzfőnixek"; pl. a Fekete Druidák KT (#9155). Eme Szent Szövetség tagjai 10 évig éltek remete magányban (elvonultan), de aztán visszatértek közülük néhányan és újra felélesztették a fanatikus elhivatott Sheran-hit zsarátnokát és most már hatalmas lángoszlopként világítják a hívőket (és hitetleneket) a Földanya örök-érvényű Szent Tanaival.

Sajnos a legtöbb KT, bár megvan, de csupán néhány elhivatott, fanatikus próbálja életben tartani bennük a szikrát. Méghozzá úgy, hogy egyre több karaktert vesz át is igyekszik azt a rengeteg energiát, amit anno belefektettek, megőrizni egy új KT-feltámadásra.
Ha innen nézzük, a régiek és az új KT között nem sok különbség van!

Azt gondolom, hogy ha az új elf KT - így vagy úgy - el tud(ott) indulni és talpon tud maradni, akkor van joga a több, mint félszáz másik szövetség mellett.

Pedig jó lett volna, ha min. 1(-2) druida elf az új csapatból hozzánk áll be! :-)
MERT A FEKETE DRUIDÁKHOZ IS LEHET ÁM JELENTKEZNI!!! Igaz, nálunk mindenki maga fejleszti fel a MXTU-ját a megfelelő szintre és elvárjuk a KT-képességek megteremtésében is az aktív ötletelő- és EF-elő hozzáállást. Nálunk nincs lazsálás, ha a hit terjesztéséről van szó!!!

Magam tudom, milyen anyagi többlet kiadás csak 2 karakterrel kalandozni itt. Gondoljatok bele, milyen teher ez 10 karakterrel; ha sikeres is akar lenni. Mert bizony ahhoz, hogy megvalósuljon egy (tündér-)álom itt a TF-en, iszonyú sok energia és idő kell!
Ezért merem állítani, hogy az elképzelés nemes, de nagy fába lett vágva az a fejsze!

Egyébként hiába a jelentős KT-n belüli dominancia; ha nem csatlakoznak Lord Constant-hoz mások is, nem jut egyről kettőre a KT. Függetlenül attól, hogy lesznek-e, akik vadásznak rájuk (és DEM-eztetik az összes karaktert), vagy sem.

Remélem, lesznek azért mások is, akik csatlakoznak az új elf KT-hoz; és azért fejleszteni is segítenek, de cserébe bele is szólnak a Tanács döntéseibe...

Sheran áldása mindannyiunkra!

Nardaal, a Róka
Fekete Druida
Sheran halandók felett uralkodó helyettese
 
Na, megtisztellek pár gyors reakcióval:

- Nem a faji Kt szánalmas, hanem az, hogy egy játékos 10 karakterrel alapít egy KT-t. Idézek: A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Valamint: FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Ezért is írtam, hogy kissé skizofrén ez a megvalósítás. A KT célja épp az lenne, hogy más játékosokkal együtt valami nagyot, valami KÖZÖSET, valami jót, valami szinergián alapuló csodát hozzatok létre. De hát te egyedül is elég vagy, jól elvagy magadban :-)
- Az, ahogy további tagokat toborzol, a végképp szánalmas kategória, ez a "gyere ide kapsz mxtu-t, meg tárgyakat, meg infót, meg nem is kell EF-elni majd mi EF-elünk, mert szerepjátékos rabszolgák vagyunk" naaagyon gáz.
- Hát öld meg Ninellt. Ha tudod :-)))) (félek, már most derékba törné bármelyik karaktered, és mi lesz belőle később :-)
- Amúgy konzultáltam nem kevés KT vezetőjével, akik szintén egyeztettek a KT-jukkal, és többen is amellett döntöttek, hogy megakadályozzák a KT létrejöttét, végül is, erős nyugati karik vannak, tiltott teleportjuk van, varázsgömb van, hogy tudjuk ki hol táborozik, így nem lesz nehéz kitalálni a várható alakulási helyszínt, nyugaton nincs DX 0, úgyhogy megyünk és szépen szétcsapunk pár hegyes fület, füstöljenek a DEM-ek :-)))
- "És ivel mind gy kézben van éppen ezért lesz aktív és életképes a kt." - Nos pont ettől lesz veszélyes, mert ha az az egy ember (te) épp abbahagyod a játékot, meghal a KT. Diverzifikációról mint olyanról hallottál már?
 
Miért is lenne egy faji kt szánalmas??
 
Most nézem: borsodi az egyedi az Ak-ban leírtak szerint azt takarja, hogy idézem "olyannyira kötődik egy kt arculatához, hogy nem hisszük (játékvezetés), hogy a jövőben bármelyik kt kifejleztheti magának" (ld. teleportálás az ónix piramisba, a kapcsolat kt képesség, az álomőrzők 1. képessége stb).

Szóval nem "speciális" és nem "bárki" képességek hanem egyediek. É persze nem nekem, hanem a kt tagjainak:-)
 
Naardal egy kt szövi a megfelelő időben?:-))))))

Öm na igen itt írnám le, hogy természetesen BA 2, FU 2, VI 0 3 30, VIK 5, FT-k nincsenek fajra/vallásra/nemre/kalandozóknak.

Továbbá a már létező 2 elf kt felé nyitottak vagyunk (ha ők is úgy gondolják).

Albi ámen és magyar égre magyar ufót:-)

még kb 15 nap.
 
Na akkor őszintén:
borsodi: igen, mind a 10 kari a sajátom. Nyúl gerinctelen megjegyzésére válaszolva egyik sem lopott még kevésbé átoperált. Hadd gondolkozzam...
-1-et magam indítottam '96-ban
-1-et Tohonyitól vettem meg (köszi!DDD)
-borsodi ha jól elékszem te is adtál át 1-et vagy 2-őt:-)
-1 újszülött amit 0. fordulósan kaptam meg.

A többire ne emlékszem de nem hiszem, hogy magyarázkodnom kellene.

És ivel mind gy kézben van éppen ezért lesz aktív és életképes a kt. Mindössze felajánlottam, hogy az eddigi kt-k mellett ez is van (lesz) ide is be lehet lépni (ha vki úgí gondolja).

Eléggé poshadt gondolatnak tartom Ninell írányítójának szavait, mivel ő a gazdát rühelli (vagyis engem) nem a karaktereimet de ugye a karikon veri le (el) a port. Ez igen apám eddig is volt bőr a képeden ezek után meg:-).

De az ilyen ürülék megjegyzések nem térítenek el. A játék és a szórakozás mindenek felett.

Ha meg vkinek fáj az irigység vagy savanyú lenne a szőlő hát...

A jókívánságokat köszönöm:-)


Akkor én most öljem meg Ninellt azért mert a tiéd?
 
"Ölni tudnék a világbékéért!" :-)
 
A lényeg a világbéke
 
Hát én nem sajnálom cseppet sem, ha ennek a KT-nak speciel rohadt nehéz dolga lesz... (és erről jómagam, és még jópáran biztosan gondoskodunk is majd :- )

Mondjuk nem tudom Nardi neked ebben mi a nemes, szép meg a szerepjátékos, mert én azt látom, hogy van 1 játékos 10 karakterrel, akiket összelopott, átoperáltatott elffé, stb. Alapít egy "közös" (skizofrén) tudatot saját magával, majd meghirdeti, hogy jöhet más is. Nem kell semmi, majd ő ad mindent, csak lépj be a KT-jába, hogy ne legyen egyedül. Fejleszteni sem kell, majd a 10 szerepjátékos rabszolga tolja az EF-eket... Végül is: ez a KT lényege, nem :- )
 
Nem lesz könnyű dolga egy teljesen új KT-nak. Sajnos...
Pedig az elképzelés szép, nemes (és messzemenőleg szerepjátékos!!!!)

Magunk részéről továbbra is szívesen látunk minden igazhitű Sheran papot; legyen bármilyen rangja is.

A Fekete Druidák KT (#9155) napról-napra erősödik!!!!

Nardaal, a Róka (#4279)
A Fekete Druidák KT (#9155) egyik alapító tagja
Sheran Úrnőnk teljhatalmú megbízottja és jobbkeze
 
Viszont mindannyiunknak közös a gyökere.

Ja, egy főgyökér. Asszem megy a fix T és van olyan karim, akinél nincs főnixtoll és magas az MXTU-ja :-)))) Pszi pontom is van bőven, és ha netán egyszer majd eljut odáig ez a ködös tudat, mely még a Quwarg és a Dragonball Kt-nál is szánalmasabb, hogy lesz keleti tagja, még egyéb finomságokat is megtapasztalhatnak a tagok :-)
 
Szilárd lenne egy őszinte kérdésem is. Azt írtad mindenre szívesen válaszolsz. A 10 alapítótagból hány karakter a tiéd?
 
 
borsodi!

Megártott neked a borsodi...
(Ezt a nagy poént már rég el akartam lőni... )
 
"...8 egyedi képességet amivel csak te rendelkezel a TF-en ..."

Ez azt jelenti, hogy ha véletlenül 60-ra nőne a taglétszámod, akkor Miklósék engedélyeznek 480 új, egyedi képességet???
 
Kedves játékosok illetve Lythas kalandozók!

E hónap végén 10 tündével végre meglakul a lent is említett közös tudat. A kt-ban jelenleg 3 Sheran hívő, 2 Fairlight hívő, 2 Tharr hívő, 2 Leah hívő és 1 Chara-din hívő foglal helyett de nálunk a tünde nemzetben a vallás csak másodlagos, az ősi vérségi kötelék ami minket születésünktől fogva összeköt mindennél fontosabb.

Tündék vagyunk. Királynőnk és alapítónk a rég elveszett (és kevés számú) óelfek egyike ki az elsők között tette Ghalla földjére lábát az Élet hajnalán. Azon nemes tündék vagyunk kikből minden elf származik. voltak akik elfordultak tőlünk, kalandosabb életre vágytak és a föld alá vándoroltak új hazát keresve: ők lettek a drowok. Voltak akik az idő folyamán szintén elvándoroltak és lassan elfekké alakultak (a köznyelv tévesen egy kalap alá veszi elf testvéreinket és minket, tündéket).

Viszont mindannyiunknak közös a gyökere.

Kedves kalandozó társunk. Amennyiben elf vagy és úgyí érzed vissza vágysz tiszteletre méltó gyökereidhez, ha szeretnél egy olyan tudathoz (tulajdonképpen a tünde tanácshoz) csatlakozni ahol tünde lovag, sőt akár tünde herceg/hercegnő is lehetsz) ha egyedi és egyéni képességekre vágysz (és kedveled a klasszikus elf sémát, öltözéket/kinézetet, valamint szerepjátékosan játszanál elf kariddal persze csipetnyi táppal fűszerezve - a játékos) úgy keresd a "Smaragdörényű pegazuson ülő tündekirálynőt" ábrázoló kt jelvényt viselő testvéreinket (vagy üzizz itt priviben vagy a lordconstant@freemail.hu-ra)

Mit kínálunk belépésedért cserébe?

+1 MXTU-t illetve ha tényleg szerepjátékosan nyomulsz kariddal ajándék MXTU-kat
-nem kell EF-elned azaz nem kell költened TU-kat a fejlesztésbe (komolyan, ezt az alapítók megoldják:-)
-8 egyedi képességet amivel csak te rendelkezel a TF-en (ill a tünde nemzet tagjai:-)
-infókör
-ha kell vmi és be tudjuk neked szerezni azt be is szerezzük
-állandó tünde nyíl kínálatot a boltokban (na hogy ezt miként veheted igénybe titok:-)
-végezetül társakat, akik aktívan mindig segítenek és kiállnak melletted.

Röviden ennyi voltam, minden kérdésre szívesen válaszolok.

Lythas mindenkinek, további jó kalandozást:

Holdezüst Khítul tünde nagyherceg, Kristályszem Erila tünde nagyhercegnő és az alapító tagok.
 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.