| Nekem ez a lap hiányzik.
Új digitális rajzot csináltattam Nagy Gerivel, ha kell, szívesen ingyen felajánlom hozzá.
Vérhörgő mamulut
kalandozó
ember, kígyó
3vp, 1zsz, 1nekron,
Mágikus 8/mágikus 4.
Élet:1
Kárpótlás: célpont lapot a Semmibe küldhetsz.
Hátrány: Minden előkészítő fázisodban áldozd fel egy permanensed, különben a gyűjtőbe kerül.
E: 1zsz kapsz egy tokent.
Flavor: "Tipli" |
Tiltakozó termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik
1 VP-vel drágább a termikeket kivéve minden olyan asztalon maradó lap, aminek van kijátszáskori képessége.
K ellenfeled sebződik 1 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.
Transzparens termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik
Termik epikolosszusod mindenképpen működik, kivéve ha feláldoztad (ez a képesség a gyűjtődből is működik, amíg ellenfelednek van működő követője, vagy szabálylapja).
K: célpont pakli tetejéről 2 lap a gyűjtőbe, vagy a semmibe kerül.
Törtető termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik [+1]
Ha sikeresen kijátszol egy termiket a kezedből: létrejön a termik egy K képessége, de ezt a képességet a kör végéig ez a termik már nem használhatja többször.
K: célpont lap kap egy dermesztés jelzőt.
Titkolózó termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik
Minden termiked rezisztenciát kap.
K 1 ZSZ: visszavehetsz egy termiket a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: keress elő egy termiket, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.
Tükröződő termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik
Termikjeidre nem hatnak ellenfeled azon forrásai, amik nem célozzák őket.
K 1 VP 1 nekron: ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap és/vagy lapot húz: te is kapsz annyi VP-t ill. húzol ugyanannyi lapot. |
A tudás hat almája
1 ZSZ, Sheran, tárgy, rezisztencia, ereklye
[S]: Rakj játékba egy A tudás almája token lapot.
Ha bármikor 6db A tudás almája tokened van játékban, költs el 6 ZSZ-t: azonnal megnyerted a játékot.
A tudás almája
1 ZSZ, Tárgy, Sheran, token, ereklye
Forrásra immúnis. |
Ne haragudjatok, de nekem ő hiányzik a játékból:
Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője
Chara-din-Leah, éjfatty altípusú avatár,
IK 5 zanszilánk
Reakciódrágítás: +2, életkioltó, 1 csont
X/X+1, mágikus támadás és védekezés. Passzív
S (összefogás): Feltámad.
Az ellenfél minden lapja a semmibe kerül. X annyi, amennyi lapot így a semmibe küldött.
Direkt sebző harci képesség: Az ellenfele a semmibe kerül.
Amennyiben az ellenfelet támadja, abban az esetben ütésével maximális életpontot sebez.
Flavor: "Ha hihetünk a mendemondáknak, és mégis sikerül végezned Zt'tuzzarxnnal, az éjfattyak ura egy másik helyen, egy másik testben materializálódik újra." |
A Középkort én is adnám.
Annyival egészíteném ki, hogy nem lehet mellette követőt használni, és nem hat rá a Semleges Csatamező. |
Burástya özönlés (új)
azonnali
Elenios nemgyakori
X-1 zanszilánk X-1 reakció drágítás
Áldozd fel X lapodat, kapsz X aktív Burástyakölyök lapot (X max 3). Ebben a körben Burástyakölykeid nem foglalnak helyet az örposztban és láthatatlanok.
Jelenés: Kapsz Y+1 Burástyakölyök lapot a kezedbe, Y annyi ahány token lapja van ellenfelednek a játékban vagy gyüjtőjében (Y max 3) . |
Babonás fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Minden chara-din tóken lényed kap +1/+1-et.
S a kör végén, ha legalább 13 Chara-din fattya nevű lapod van játékban: ellenfeled sebződik 20 ÉP-t.
A leggonoszabb fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből 4 azonos nevű lapot a semmibe: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Újratermelő fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Chara-din fattya nevű lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Fatty bűbájmester
1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
S: célpont lényre tehetsz egy Gazdatestet (használj előre kikészített lapot).
Megfontolt fatty
2 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
J: játékba rakhatsz a gyűjtődből bármennyi Chara-din fattya nevű lapot, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól). |
Az alábbi lap mozgatja a fantáziámat, így fel lehetne újítani:
Színes dözmög
1/1-es Raia szörny, ritka
Nincs csont, nincs KF, 2 VP költség
S: megválaszthatod a színét, színtelen nem lehet, gyűjtőben is működik
S: Jó: célpont játékos vagy lény sebződik 1-et
S: Semleges: blokkolás 1
S: Gonosz: dobj 2 lapot a gyűjtőbe egy pakli tetejéről
Flavor: "Változatos kinézetük ellenére is csak a kis vérszívók..."
Az alapelv az lenne, hogy színt vált és nem jellemet, ami segít abban, hogy ha más lapok megkövetelnek egy színhez tartozó lapot/lapokat a gyűjtőben vagy asztalon, annak lehet mutatni. A képességeinél viszont előjönne a kis vérszívó jellege, ám itt csak a jelleme számít. Jóra gyógyulást akartam elsőre írni, de akkor nem vérszívó |
Hogyha már jönne hozzájuk epikus, akkor annak több értelme lenne, hogyha [S]-re engedné, hogy eggyel többször lehessen használni a Jelenés képességet abban a körben.
Se az olcsóbbítás, se az extra pakliégetés nincs olyan fontos, mint ez. Sokszor szokott az lenni gyűjtőgenben mostanában, hogy kiégetek egy nagy rakás lapot és csak pislog egymás mellett a sok Jelenés. A mostani zén sem fogja ezt a helyzetet megoldani. |
Sziasztok!
Az új zént nézegetve és mivel azt írtátok, a gyűjtőgennek is lesz egy igazi etnikuma, a kísértetek, arra gondoltam, hátha adna valamit a játékhoz, ha bilincs/börtön helyett egy kifejezett epikusa is lenne:
Khaspaer
követő, epikus
kedvelt lap: kísértet
S: a következő kísérteted 1 VP-vel olcsóbb, vagy rakj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe
J: rakj egy lapot a gyűjtődből a játékba |
Páncélroppantó féreg
Dornodon
1 zanszilánk 2/2 szörny, féreg, szk
j:A kör végén húzz egy lapot.
Ha antimágiának kellene dobnod, akkor dobd el helyette ezt a lapot.
jelenés: célpont lény sebződik 2-t. |
A halál suttogó árnya
2 VP
Leah motyogó ősmágia védekezés rezisztencia 2SZK
Antimagia:0
Bármikor amikor ellenfeled VP-t,SZK-t kap azonnal el kell dobnia annyi lapot a paklijabol a semmibe amennyit kapott.
(Ez a képesség a gyűjtőből is működik)
1/6 |
Homokcápa
3 VP 4/4 chara-din szörny
Ellenfeled minden forrása, ami célozza +1 VP.
Láthatatlan.
Sebzése a max ÉP-t is csökkenti.
Cápavihar
3 VP chara-din általános „villám”
A paklidból, kezedből és/vagy gyűjtődből játékba rakhatsz összesen max 2 Őscápát, vagy olyan lényt, aminek nincs képessége.
Jelenés 1 VP: aktivizálhatod egy lényed.
Jégcápa
3 VP 4/3 chara-din szörny „hideg”
Kompenzáció: ellenfeled max ÉP-je 3-mal csökken.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
Ha ellenfeled max ÉP-je csökken: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
Kétfejű cápa
3 VP 4/3 chara-din szörny/cápa
Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden forrása +1 VP.
Ha megöl egy lényt, az a semmibe kerül, te pedig ebben a körben a rendes harci fázisod után kapsz még egy harci fázist (egy körben egyszer kaphatsz harci fázist Kétfejű cápától).
Cápolip
3 VP 3/3 chara-din szörny
Ellenfeled minden varázslata +1 VP.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
K ha ellenfeled max ÉP-je csökken: kapsz egy Cápolip jelzőt (3/3-mas chara-din szörny, sebzése max ÉP-t is csökkent). |
A gyengék fegyvere
0SZK, Raia, tárgy, KF, fém, háló
Nem áldozhatod fel.
Kijátszásakor húzz egy lapot és a lény kap 1 izomjelzőt és 1 elmúlás jelzőt. |
Orgyilkos fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad a következő képességet kapja: „Ha megüt egy lényt, a harci fázis végén az a lény mindenképpen a gyűjtőbe kerül”.
Középkor
szabálylap
Nem lehet lapokat „semlegesítés”-ként kijátszani.
Tárgyak idézési költségében a zanszilánkot csak SZK-ból, építményekében csak építőből, egyéb lapok esetében csak VP-ből lehet fizetni.
Ganüid retrosokkoló
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „villám”
Nem másolható.
J: a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2012-es, vagy régebbi kiadású, max 3 költségű ganüidet. Az így játékba hozott lény egyik aktiválást kívánó képességét a kör végéig egyszer ingyen használhatod. |
Áldozatok - Zén
__________
Áldozópap
1 VP
Raia, kalandozó, ember
2/2
Ha egy játékos zanszilánk költséget részben vagy egészben áldozással fizet, akkor +1 áldozás kell fizetnie.
K: Ha egy lapért részben vagy egészben áldozással fizettél, húzz egy lapot.
Mindenki meghozza a maga áldozatát.
__________
Kisebb idéző rituálé
1 VP 1 áldozás
Chara-din, általános
Ősmágia, Idézés
Keress elő a paklidból egy max. 4-es költségű lényt, aminek a nevében a démon szó szerepel és tedd játékba aktívan, majd a paklit keverd meg.
__________
Hiábavaló áldozat
1 VP, Fairlight, azonnali reakció
Megakadályoz egy olyan lapot vagy forrást, aminek költségéhez vagy kijátszási feltételéhez gazdája legalább egy lapot feláldozott.
__________
Káoszdémon
1 VP, 1 áldozás
Chara-din szörny, káoszszellem
Háló, rezisztancia, repül
X/X
Kijátszásakor és minden körben sérülsz 1-et és dobj d6-al. X annyi, amennyit dobtál.
J: Dobj fel egy érmét! Ha eltalálod az eredményt ellenfeled veszít 10 max ÉP-t, ha nem, akkor te.
__________
Vérdémon
1 ZSZ, 1 áldozás
Dornodon szörny
Repül
0/6
Nem áldozhatod fel.
Időleges hatás 1: Nem lehet forrás célpontja.
Időleges hatás 1: Elmarad a húzás fázisod.
K3, áldozd fel 1 ÉP-d: Kap +2 sebzést.
__________
Kísértő
2 VP, 2 áldozás
Chara-din szörny
+2 reagálni, rezisztens, horgony
0/2
Nem áldozhatod fel és az ideiglenes jelzők száma csak az előkészítő fázisban változhat rajta.
Kijátszásakor sérülsz 2-t és egy lényed 2 kap izmot.
Késleltetett hatás 1: Húzz 3-at és vesztesz 3 VP-t.
Késleltetett hatás 2: Vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe, majd dobj két véletlenszerű lapot,.
Késleltetett hatás 3: Elvesztetted a játékot.
__________
Mindent a családért
1 VP
Raia, azonnali reakció
Ősmágia
Kijátszási feltétele, hogy passziváld egy lényedet. Minden korlátozó hatástól függetlenül kijátszhatod. Nem lehet rá reagálni. Megakadályoz egy célzó forrást.
Ha a család szólít, menni kell.
__________
Mindent a hazáért
2 ZSZ
Tharr, azonnali
Minden lényed +3 sebzést kap a kör végéig. Ezek a lények a kör végén mindenképp a gyűjtőbe kerülnek.
__________
Áldozat a főistennek
1 áldozás
Színtelen, azonnali
+1 reakció
Áldozd fel egy követődet, akár olyat is, amit ellenfeled valamilyen módon kikapcsolt. Ellenfelednek fel kell áldoznia egy követőjét vagy szabálylapját. Ha nincs, akkor egy aktív céhét. Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Dobd el a kezedből a semmibe: Célpont lény vagy játékos 3 ÉP-t sérül.
__________
Áldozat a holnapért
2 VP
Raia, bűbáj
Rezisztens
Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot.
Ellenfelednek minden kijátszott lapja után annyi lapot kell a paklija tetejéről a Semmibe dobni, amennyivel kevesebb a lap idézési költsége, mint 5.
__________
Tűnt társak emlékezete
1 VP, 1 ZSZ
Leah, általános
Minden gyűjtőben levő lényed vízió altípust kap a kör végéig. Ez a lap kijátszás után a semmibe kerül.
"Emlékezzünk bajtársainkra: Gida, Ommó, Brika, Gida másodszor..." - Zén
__________
Áldozókés
0 SZK
Chara-din, tárgy
KF, életkioltó
Ha ellenfeled ebben vagy az előző körbenben permanenst áldozott, a fő fázisodban 1 VP-ért kikeresheted.
Sikeres kijátszásakor hordozója kap 1 izmot és célpont lény a gyűjtőbe kerül.
K: Ha valaki lapot áldoz, kapsz egy SZK-t. |
Minotaurusz idézősámán
1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz
Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz idézősámánt.
S, a fő fázisodban vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy fix max. 2 költségű minotauruszt.
E 1 VP, vedd vissza egy minotauruszod az asztalról a kezedbe: játékba rakhatod a Minotaurusz idézősámánt a kezedből.
Minotaurusz támogató
1 nekron 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz támogatót.
Ha visszakerül az asztalról, vagy a gyűjtődből a kezedbe, vagy a paklidba: kapsz egy VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!
Minotaurusz gerillataktika
1 VP tharr azonnali
Vedd vissza X minotauruszod az asztalról a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie X általa választott lapját az asztalról a kezébe.
Kijátszhatod reakcióként is, ekkor X csak 1 lehet.
Minotaurusz megmondóember
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz
Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Áramlás: visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.
Minotaurusz atléta
1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a kezedbe, vagy a paklidba: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből, vagy az asztalról a paklijába.
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont minotaurusz kap +3/+3-mat a kör végéig. |
A fattyak öreganyja
2 VP 3/4 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha az „A fattyak öregapja” képességével sikeresen előkeresed: kapsz 3 VP-t (egy körben egyszer kaphatsz így VP-t).
S: kapsz egy Chara-din fattyát.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több fattyadra hatna.
"Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál."
Ízeltlábú fatty
1 VP 2/1 chara-din, elenios szörny/ burástya, chara-din fattya
K, ha feláldozod egy fattyad, burástyád, vagy tókened: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját.
Kompenzáció: kapsz egy Burástya kölyköt, vagy egy Chara-din fattyát.
Fattynüid
1 VP 2/1 chara-din, rhatt szörny/ganüid, chara-din fattya
Kijátszásakor visszavehetsz max 2 tóken lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Az előkészítő fázisodban 1 VP árán visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.
Önkéntes fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha feláldozod egy chara-din lap képessége, vagy kijátszása költségének: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy húzz egy lapot!
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.
Kutató fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Költségét helyettesítheted egy lényed feláldozásával.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy fattyat.
Minden fattyad kap +1 sebzést.
Gyűjtögető fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha egy forrástól az asztalról, kézből, vagy a pakliból a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy ha átraksz X (max 2) fattyat a gyűjtődből a semmibe (kivéve önmagát), akkor húzz X lapot!
Minden fattyad mágikus védelmet kap. |
A művész halála
3-x vp ősmágia
azonnali tharr
X annyi, ahány aktív céhe van ellenfélnek játékban. Húzz két lapot.
Jelenés: max x jelző kikerül a játékból.
Komposztgólem
3 vp, 1 nekron szárnyak +2vp megfogni
szörny gólem sheran
4/5 szárnyak
Kijátszásakor válassz x képességet (x max annyi, ahány sheran lény van a Semmidben): Húzz egy lapot; Célpont lap a gyüjtőbe kerül; ellenfeled veszít 2 vp-t; kapsz egy vp-t.
Félelmetes fegyverek feltalálója
1vp
Tharr kalandozó tőrpe kf
2/3
Anti-mágia: 1.
J: dobj egy kf-es lapot a kezedből a Semmibe: kikereshetsz egy kf-es lapot.
S: célpont jelző kikerül a játékból, VAGY célpont törpe aktivizálódik. |
Thargodan lélekfaló
CHD, szörny, Thargodan, 1/5, SZÁRNY, 1 SZK, IK: 1 VP X ZSZ 1 nekron
Élet: 1
J: célpont lényre tegyél X izom jelzőt.
P: kapsz X ’Mhorg” lapot, VAGY X VP-t, VAGY
max. X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
„Az vagy, amit megeszel! Remélem, jó vagy!”
Tharrgodan
Tharr, szörny, Thargodan, 1 SZK, KF, 1/1, IK: X ZSZ X nekron
S: célpont permanens aktivizálódik.
P: célpont permanens kap X izom VAGY
elmúlás VAGY élet jelzőt.
„Számodra a vég. Számomra egy lehetőség.
Örülök, hogy találkoztunk!”
Pirodémon
Dornodon, szörny, Thargodan, 1 SZK, TŰZ, KF, SZÁRNY, 1/4, IK: 1 VP 2 ZSZ
Kompenzáció és Halálsikoly: 2 VP
J: kapsz annyi VP-t, ahány lényed
van játékban.
P: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t,
ÉS kapsz egy aktív „Mhorg” lapot.
„Tűz, jöjj velem!” |
Kyorg felderítő
5 VP 5/5 fairlight szörny/sárkány
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és előkereshetsz a paklidból egy fix minimum 5 költségű lapot.
S rakj át egy fix minimum 5 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
Kyorg pusztító
6 VP (6)/6 fairlight szörny/sárkány [+1]
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S rakj át egy fix minimum 6 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
Kyorg neutralizátor
7 VP (7)/7 fairlight szörny/sárkány
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: semmizés: 1.
Semlegesítés: lap.
S rakj át egy fix minimum 7 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
Kyorg csatamágus
8 VP ( 8 )/( 8 ) fairlight szörny/sárkány „rezisztens”
Dobd a kezedből a semmibe: a paklidból egy fix min. 5 költségű lapot a gyűjtőbe dobhatsz.
J rakj a paklidból a semmibe egy fix max. 1 költségű varázslatot: létrejön a varázslat hatása, mintha kijátszottad volna.
S rakj át egy min 8 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad. |
Multiverzum
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Lehet mellette játékban egy másik helyszíned (kivéve Multiverzum). Ha ellenfeled játékba hoz egy helyszínt, a Multiverzum a semmibe kerül, a másik helyszíned (ha van) játékban marad, ellenfeled játékba hozott helyszíne pedig a gyűjtőbe kerül.
Csontevő
2 VP 1/1 leah szörny/csontváz, nekromanta
K, ha SZK-t kapnál, helyette tehetsz a Csontevőre annyi izom jelzőt, amennyi SZK-t kaptál volna.
K rakj át a gyűjtődből a semmibe egy csontvázat, vagy egy lapot, aminek nevében a csont szó szerepel: a kör végéig a Csontevő immúnis lesz ellenfeled forrásaira.
Túlélősziget
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla egy jelzőt: célpont lap, aminek a költsége max annyi, mint ahány jelző maradt rajta, a gyűjtőbe kerül.
Kétfejű cápa
2 VP 3/2 chara-din szörny „Szárnyak”
2 lényt is támadhat. Lények nem ütnek vissza rá.
Játékos ellen sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden varázslata +2 VP.
Jéghideg űr
1 VP 1 nekron chara-din bűbáj/xenó „hideg”
K ha egy játékos lapot dob a kezéből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
Molyember
2 VP 3/3 chara-din szörny/”legendás”
K ha ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszik ki egy lapot a kezéből: azonnal kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
Legendás képesség: J: célpont permanens vagy céh aktivizálódik vagy passzivizálódik.
Pókinvázió
1 VP sheran bűbáj/pók
Minden pókod kap +1 sebzést.
K ha kikerül a játékból egy lény, amin méreg jelző volt (akár az előkészítő fázisban is): kapsz egy Fekete özvegyet. |
Manalecsatolás
szabálylap
Az első körben egyik játékos sem kaphat VP-t ill. húzhat lapot saját forrásával.
A kezdő játékos a 2. körében eggyel kevesebb VP-t kap, mint normálisan.
Balanszírozó fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
K: ha ellenfeled lapot dobott és ezután több lap van a kezében, mint neked: húzz egy lapot!
K: ha lapot húztál és ezután ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot.
Idegen fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya, xenó „rezisztens”
Az első körben nem játszhatod ki.
S áldozd fel egy másik permanensed: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha fattyat vagy xenót áldoztál, akkor kettőt.
Áldozd fel: megakadályoz egy kereső, vagy gyűjtőből kézbe visszavevő forrást.
Szintetizáló fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Áldozd fel a szintetizáló fattyat és még X lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy fix. max X költségű lényt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
A sötét föld átka (új)
0 VP chara-din azonnali/reakció
Megakadályoz egy forrást, ami hatna egy chara-din lapodra, vagy egy chara-din lapodra kijátszott/használt reakciót.
A sötét föld ura
3 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/chara-din fattya, thargodan
Ha van játékban Sötét föld: feltámad.
J: rakj a kezedből, a gyűjtődből vagy a paklidból játékba egy Sötét földet.
E célpont chara-din tóken lényre tehetsz egy izom jelzőt. |
Az isteni lapokat kivezetjuk. A tovabiakban nem fognak ilyenek megjelenni, az eddigiek pedig szepen ki fognak rotalodni. Igy ennek a szabalylapnak nem lesz sok ertelme. Kaoszmetaban nyilvan lehetne, de direktbe oda nem fejlesztunk. |
Pirit gólem (új)
Dornodon, szörny, gólem, 2/2, 2 SZK, +X reakciódrágítás
IK: X ZSZ, 1 VP, 1 nekron
Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor kap X izomjelzőt.
K, vegyél le róla 1 jelzőt: célpont
játékos kap 2 SZK-t
VAGY 1 Gólemszilánkot.
"Piros lett a pirit gólem, nem sárga,
az alkímia előre megy, nem hátra!" |
Tölgyfaőr manó
2 VP 2/2 sheran szörny/manó „szárnyak”
Ha a kezedből a semmibe kell dobnod: helyette a gyűjtőbe kerül.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 SZK-val, vagy egy manód gyűjtőbe dobásával.
J: célpont lényre (kivéve önmagára) tehetsz egy élet, vagy izom jelzőt (ha „kötelék” akkor reakcióként is használhatod).
Piromanó
2 VP 2/1 dornodon szörny/manó „szárnyak” „tűz”
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: fairlight vagy leah lap.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.
Kapzsi káosz
szabálylap
Ha ellenfeled paklijában a játék elején legalább 58 lap van: ellenfeled szabálylapja nem hat rá.
Ha egy játékos lapot húz: sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány lapot húzott.
Ha egy játékos lapot dob: gyógyul 2*Y ÉP-t, ahol Y annyi, ahány lapot dobott.
A kilencek ereje
szabálylap
Ellenfeled szabálylapja nem szüntetheti meg.
A paklidban bufán és színtelenen kívül minden színből kötelező legalább 1 lapot használnod és minden színből pontosan ugyanannyi lapot kell használnod.
Különböző színű isteni lapokat használhatsz és bármennyi isteni lap lehet a paklidban. |
Jó is lenne |
Pedig még A Fal felújítása is elfér mellette |
Jöhetnek is a Dübörgés zénben. |
Nőstény óriás
4 VP 3/4 tharr szörny/óriás KF
S ha van játékban óriásod (kivéve Nőstény óriást): kapsz a kezedbe egy Ekharion bébit, vagy játékba egy Ongóliant bébit).
K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több óriásodra hatna.
Kolosszális óriás
? VP 10/10 tharr szörny/óriás KF
? 6 vagy 10 lehet. Ha 6, akkor kijátszásakor önmagán kívül minden lény a gyűjtőbe kerül. Ha 10 akkor kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül.
K tégy rá egy -2/-2-es jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
Páncélos óriás
4 VP 3/(5) tharr szörny/óriás FK
Ellenfeled nem rakhat óriásaidra lapot ill. jelzőt.
Ellenfeled minden forrásának, ami a páncélos óriást célozza kijátszási/használati feltétele egy lap kézből eldobása.
K ha sebzést okoz: kapsz egy Ongóliant diszkoszt a gyűjtődbe.
Utánpótló óriás
3 VP 1 nekron 3/3 tharr szörny/óriás KF
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Ongóliant diszkoszt.
Jelenés 1 VP: kapsz X VPt, ellenfeled veszít X VP-t és sebződik X ÉP-t és eldob X-1 lapot a kezéből. X a semmiben lévő Ongóliant diszkoszaid száma.
Alapító óriás
4 VP 1 nekron 4/4 tharr szörny/óriás KF
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy óriást.
S áldozd fel egy lapod (kivéve alapító óriást): a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. költségű óriást.
Óriás fenevad
4 VP 3/5 leah szörny/óriás, yeti „szárnyak” „hideg”
Harci képesség: ellenfele kap egy álom jelzőt, és szörny lesz.
S 1 VP: ellophatsz egy szörnyet ellenfeledtől. Az ellopott szörny óriás altípust kap.
E áldozd fel egy lényed: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyi a lény sebzése (de max ötöt).
Támadó óriás
4 VP 5/3 tharr szörny/óriás KF „szárnyak”
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Ha kijelölted támadónak: az ütés fázis végéig ellenfeled nem játszhat ki lapot.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.
Harapós óriás
3 VP 1 nekron (4)/2 tharr szörny/óriás „szárnyak” KF
Támadhat tartalékban lévő lényt is (nem üt vissza rá).
K áldozd fel egy lapod: ellenfeled sebződik X+3 ÉP-t, ahol X annyi, ahány aktív céhe van.
Pörölyös óriás
4 VP 2/(3) tharr szörny/óriás KF „szárnyak”
Kiátszásakor tehetsz rá egy Gyilkos pörölyt.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot és a következő kör végéig nem játszhatsz ki pörölyös óriást. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|