Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Több mint 4 éves hozzászólásokra reagálsz,könyörgöm...
ja, én is kitaláltam, hogy a hidra is lehetne entikum (sokat ki is találtam)
saját képesség: több lényt támadhat, de ezek visszaütnek, és többnyire mágikus a védekezésük.
a szimbiózisnak semmi köze a parazitákhoz, mert azok csak elvesznek, de a szimbióták adnak is valamit
egyébként lényegében megmondtad a frankót
a neruboknak nem túl használható a különlegességük ezért nem olyan állatok
éjfattyak,semmi nem kötötte őket össze azon kívül hogy nagy benga állatok kyorg mellé
de ha túlságosan egymásra épülnek az jeg megöli a játékot
meg kell találni a középutat
ehhez csak annyit hogy remélem nincs igazad
sok kreatív ember játsza ezt a játékot
remélem hogy még nemfedtünk le minden variációt
egyébként meg van egy csomó etnikum tf-e meg akár öv-n (vu-nnyira nem sok de otr is talál az ember)
szerintem leginkább azokat kell megvalósítani mert azok illenek a hkk világába
Van több etnikum is, akik még nem kaptak altípust, sőt, nincsenek is jelen még a HKK-ban. Ott vannak a hoariánok (a nerubokhoz hasonlatos természeti népek, bár itt a hasonlóság véget is ér), vagy ott vannak a teriádok, a draklenek (bár vannak draklen nevű lapok, ezek a TF-en külön etnikum. Aztán ott vannak maguk a ryukuk, akik szintén nem kaptak etnikumot.
Egy etnikumot úgy érdemes, és szabad csak megtervezni, ha kapnak valamilyen egyedi vonást, amit senki más nem birtokol, csak ők. Egyébként kuka. Nézzétek vissza a szilmilleket! A szilmillek is egy etnikum, de azon kívül, hogy egyike-másika jó ide vagy oda, a többsége elmerült a feledében. Miért? Mert nem volt semmi olyan közös képességük, ami erőssé tette volna őket.
Ha teszem azt kijönne a HKK új etnikumaként a hoariánok törzse, csak példa, akkor annk milyen egyedi képessége lenne? Valszeg semmi új nem lehetne, hiszne valsezg mindent lefedett már a játék.
Ha új etnikumot akar valaki, akkor az egyedi képességeken kell elgondolkodni elsőként.
A parazita etnikumnak nem kell etnikumnak lennie, és már van egy csomó ilyen lap. Mindenféle élősködők, kullancsok, stb.
Ez jogos ,adjanak ki persze altipus nélküli KFes tárgyakat is.
1.kicsit túl erős
2.már megbocsáss de a "paraziták"mitől tartoznak egy altipushoz?
3.túl erősek lennének és túl erőssé tennének egyes dekkeket
vagy ha gyengülnének valamenyivel akkor bénák lennének
egyébként meg jelenleg semmi szükség uj altipusra
a jelenlegiekhez tervezzetek lapot
fölösleges
csak gyengítené a tárgy decket mert egy fajta cucbol csak 1 mehet 1 lényre
Lényre rakható tárgy altipusokat javasolnék:sisak, nyaklánc, csizma,pálca vagy varázspálca (ezek egy része tudom hogy van) csak példának irtam.
Mit szólnátok egy Parazita altípushoz??
Chara-din színű, hálós lények lennének mind mágikus védekezéssel.
Képessége lehetne mondjuk a szimbiózis: X. Lényege: Kézből való sikeres kijátszása után és ha megsebez egy játékost, akkor az ellenfél veszít X Vp-t és te kapsz annyi Vp-t, mint amennyit elvesztett. Ha nem veszít Vp-t, vagy nem eleget , akkor sebződik X-et, illetve elveszíti a maradékot és sebződik annyit, mint amennyi hiányzott. A Parazita lények hátránya lenne, hogy kijátszásuk után sebződsz 1 Ép-t (hiszen ügye a szimbiózis mindkét fél számára előnyös(de jobb, ha felénk dől a mérleg)).
inkább ütéskor úgy élethűbb
de mostmár nem tiszta vérszívás kijátszáskor jönne létre, vagy ütéskor ? mert ha ütéskor akk ink legyen ingyen harci képesség.
ja
attól még lelehet lőni, legjobb ha lelövi ütés előtt.
am akkor meg ha már rákerűl úgy poén, ha eldönthetjük jelző leszedéskor ,hogy játékos vagy a lény gyógyúl-e.
így már egész eredeti dolog lenne ez a vérszívás.
de így túl erős lenne ... pont az a lényeg hogy le lehessen lőni a lényt mert igy nagyon erős
miért a lényre ?
ink kapsz annyi "vér" jelzőt amennyivel csökkent ellen max ép-je a véreszívástól
így olyan mintha kiszívná ellen vérét, és van pár vércsepped amit "feláldozol" megiszol és gyúgyúlsz.
mind1 lényeg ,hogy la lövik a lényt így jobban jársz.
szerintem legyen ez a fogalma:
Ha egy lényen ezt látod: Vérszívás x , az aszt jelenti hogy ha megsebez egy játékost, a játékos max ép-je x-el csökken és tégy a lényre x vérszívásjelzőt. Vegyél le egy lényedről x vérszívásjelzőt : célpont lény vagy játékos gyógyul x ép-t
lehet gyógyítás helyett max ép-t kéne növelnie
hát, ha hordás beütésűek lennépnek sztem még 4is lehetne
az is lehet,de akkor csak max. 1,2,3-as vérszívásokat lehetne csinálni,a több már szerintem elég erős
feelingesebb lenne ha max ép-t sebezne.
Na egy teljesen új altípus ötlet: Denevérek
mind leah lenne,mind rendelkezne a Repülés képességgel és egy új képességet is kitaláltam melléjük: Vérszívás:
ez ugyanúgy működne,mint a blokkolás,kijátszáskori képesség és azt tudná,hogy amennyi a vérszívás,annyi ÉPét gyógyulnék kijátszáskor,az ellenfél pedig annyi ÉP-t vesztene
pl. Vérszívás,1:kijátszásakor a denevérnek gyógyulok 1-et,az ellenfél sebződik 1-et
persze ezt lehetne korlátozni mondjuk kézből való sikeres kijátszásra
mit gondoltok?
olcsóbbítós xenón én is gondolkodtam
mert olyanunk nincs
vagy akár:
1vp, 1nekron
repűl
dobat egy lapot.
P: áldozd fel kikereshetsz egy xenót.
3mág./2mág.
játsza elején is jó kirakni, de később is olcsón keres egy x1-et vagy királynőt.
én spec valami ilyesminek örűlnék:
2vp
dobat 1 lapot, büntetése 1ép.
Minden xenód 1vp-vel olcsóbb.
Áldozd fel: egy xenódat, vagy 4ép-det célpont lap (ami nem épület) a semmibe kerűl.
1/3
vagy esetleg nincs büntetése és akk épület is, vagy 3vp-s és akkor 2/3-as.
én majd tervezek nektek xenókat,nekem szívem csücskei