TÚLÉLŐK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. aug. 12. 14h:14'
EZ A 0. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD
1. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat legkorábban
a 1. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #4276
SZÁMLA : #11427
Extra forduló: 18 |
|
Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik" fordulód, vagyis a belépő köröd a levelezős játékunkban. A könnyebb
érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy kör,
másrészt ettől már ez a levél is érdekes lesz. Mellékeltünk két Utasítás Lapot, az egyik tartalék. A szabálykönyvben
megadottak szerint töltsd ki, olvashatóan, nyomtatott betűkkel, majd küldd el postán címünkre. Erre fogod válaszként
megkapni a második levelünket (az 1. kört), amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
Ha egyszerre több karakterrel akarsz játszani, akkor az UL-en a Spec. Kódok rovatba írj JL-t. Erre küldünk egy
Jelentkezési Lapot. Ezen nevezheted be a további karaktereidet. Erre természetesen már a levél fejlécében látott
számlaszámot kell írnod. Minden ilyen további karakterért ugyanúgy kell fizetned, mint az első karakteredért! Lehetőség
van arra is, hogy az újabb karakter(ek) az első közeléből induljanak.
Ha egy másik játékossal találkozol, és mindketten barátságosak vagytok, akkor automatikusan megadjuk neki a Te címedet.
Ha ezt szeretnéd elkerülni, az UL-en írj a Speciális Kódok mezőbe TK1-et. Ettől a címed titkos lesz, tehát csak úgy üzenhet
valaki Neked, ha az üzenetet elküldi nekünk, ráírva, hogy melyik sorszámú játékostól melyik sorszámú játékosnak megy, és
mi ezt belerakjuk a következő leveledbe. Ha bárki ilyen titkos című játékossal találkozik, csak a fent említett módon
üzenhet neki. Az üzenet ne legyen egy oldalnál több, és a lap tetejére jól olvashatóan rá kell írni, hogy kitől megy kinek
(sorszámot), különben nem tudjuk továbbítani. A cím-titkosítást úgy lehet feloldani, hogy a Spec. Kódhoz TK0-t írsz.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a levél végén, az
ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket kaptad. Fontos: egy fordulóban nem
léphetsz többet 8 mezőnél, akár az M, akár a K paranccsal. A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak:
más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több fajtát bejárni. Mi a
felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő
maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy bot (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 3. szint, vadászat 3.
szint (ld. enc.).
Bár már napok óta nem ettél, az elfekre jellemző könnyed, rugalmas járást még mindig megőrizted. Belül azonban fáradt
vagy - végtelenül fáradt. Túlélted a tűzvihart - csakhogy nyomorultul éhen haljál? Azt már nem! Az elfek szokásos dacával
nézel szembe a lepusztult világgal. És egyszercsak meglátod... igen, megpillantod az élet első jelét, az első zöld fűcsomót egy
hete, mióta elindultál kelet felé! Ezek szerint van még remény!
MISTY ROSE KALANDJAI
A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál.
kf 4 1 | kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
|
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
gyk 4 1 | gyakorolsz a 4. tárggyal 1 pontért
|
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. Egy új harcmodor távlatai nyílnak
meg előtted [ütőfegyver: 1. szint.] [1 pontot használtál fel, van még 109.]
vi 5 5 50 | viselkedésed: 5 5 50
|
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi
szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket
megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0
pontot használtál fel, van még 109.]
[1,0] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként
minden halott. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Alaposan körülnézel a földön. Friss általad
nem ismert nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 99.]
gy 15 | gyógyítás 15 pontért
|
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való.
Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban
gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+3 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [gyógyítás:
1. szint.] (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre
|
[2,-1] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld
növények. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő démontetű
mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre támadsz. Bottal megütöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 2
életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Majdnem
találtál. De csak MAJDNEM. Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.)
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [3,0] Félig kiégett területen vagy. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) nem felismerhető
nyomok vezetnek délkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 64.]
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre
|
[4,0] Félig kiégett területen vagy. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy szárnyas gömböc nem lehet
ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd
kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bottal iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 6
életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik
elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 tapasztalati pontot kaptál. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megéheztél,
elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [5,-1] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A feléd lopakodó
szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy démontetű. Az
ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Marokra fogva a botot a másikra támadsz. Bottal iszonyatosan megcsapod a démontetű bal hátsó lábát. (1 támadással 3
életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bottal
megcsapod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a
jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
[20 pontot használtál fel, van még 44.]
e 11 | élelemszerzés 11 pontért
|
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[11 pontot használtál fel, van még 33.]
[6,0] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy
picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rambó bogár közeledik. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés
találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre támadsz. Bottal kegyetlenül megütöd a rambó bogár kitinpáncélját. (1
támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bottal
iszonyatosan megcsapod a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival,
de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 tapasztalati pontot kaptál. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [10 pontot használtál
fel, van még 23.]
e 13 | élelemszerzés 13 pontért
|
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]
[7,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű
zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő megsebesített démontetű mosolyt csal
ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a botot ellenfeledre rontasz. Bottal megcsapod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot
sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Bottal megcsapod a démontetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A
démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled elmenekül.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Találkozol egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy
vizestömlőt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Morlah. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a
későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Jobb kezében egy
kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Macho. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
kf 3 2 | kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
|
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő
percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) HOPPÁ! Ismét lehet extra
fordulót lépni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 116 pontot. A következő körben tehát 116 pontot költhetsz el.
NEKIK ÍRHATSZ | Morlah (#1688) : Tarcsa Balázs, Budapest, Murányi u. 26., 1078
E-mail: panther.mail@axelero.hu
| Macho (#5740) : Gutper László, Nyíregyháza, Árok út 48., 4400
|
|
VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle.
Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...
|
BOT (4. TÁRGY)
A bot a legegyszerűbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerű: erdőben vagy
bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésű ütőfegyver, hanem kiváló
alapanyag lehet később jobb fegyverek készítéséhez.
|
NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található
különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár
egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához.
Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy
ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban
odafigyelsz rájuk.
|
VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő
megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz
különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a
tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is
előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...
|
GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen
módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen
növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a
gyógyításra, és mennyi az egészséged.
|
DÉMONTETŰ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élősködők rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak
megenni. Ennek köszönhetően, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad
valamilyen éles fegyver). Főként bozótos terepen fordul elő.
|
SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni.
Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket.
|
KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (É
parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből.
|
RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a
vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a
legtöbb szörny.
|
EXTRA FORDULÓ
Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idő alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem
rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a
megoldás az extra forduló. A lehetőség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK
rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1
héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót.
Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerűen
csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belőle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi
lehetőségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki.
|
KARAKTERLAP |
Misty Rose, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 0. fordulód.
Erő: | 8 | | Szint: | 1 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 14 | | Támadás: | 0 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 18 | | Védekezés: | 2 | | Menekülés: | 50 % | | Életkor: | 162/162 év |
Egészség: | 9 | | Életpont: | 55/30 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 0 |
|
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 TP-t kaptál. Jelenleg 10 TP-d van. A következő szinthez még 20 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
| ütőfegyverek: | 1 (+1) | | | | | | |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. nyomkövetés: | 3 (+3) | | 2. gyógyítás: | 1 (+1) | | 3. vadászat: | 3 (+3) |
|
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
1 | * | bot (#4) | | | | | | |
1 | | kaja (#2) | | | | | | |
1 | * | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] |
|
Összsúly: 3.50 kg | Megterheltség: 13% |
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | bot (#4) | 1 | | kaja (#2) | 1 | | vizestömlő (#3) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(2,-1) démontetű (#15)
(4,0) szárnyas gömböc (#12)
(5,-1) démontetű (#15)
(6,0) rambó bogár (#14)
(7,0) démontetű (#15), Morlah (1688. kalandozó), Macho (5740. kalandozó)
Remélem, az első UL kitöltése nem fog problémát okozni. Próbálj minél olvashatóbban, nyomtatott betűkkel írni, hogy
minden félreértést elkerüljünk. Amikor pénzt fizetsz be, a csekk hátulján (a közlemény rovatban) MINDIG tüntesd fel, a
számlaszámodat, és ha több ember számára fizetsz, azt is, hogy hogyan osszuk el a számlák között a pénzt. Több játékosnak
nem lehet ugyanaz a számlaszáma, egy számlaszámról viszont csak egy címre tudjuk küldeni a fordulókat. Az összes
karaktered ugyanazt a számlát használja, így NEM KELL mindegyiknek külön fizetned. Ha egy barátod a játékba később be
akar kapcsolódni, ezt nyugodtan megteheti akár hónapokkal később is. Tehát aki nem száll be most, az még nem maradt le.
Mostantól megadhatod az e-mail címedet is, amit találkozáskor megkapnak más játékosok is (ha nem titkos a címed).
Lehetőség van arra, hogy a TF-et Interneten keresztül e-mailben játszhasd. Részleteket a http://www.beholder.hu/ címen
elolvashatod, illetve tájékoztatót küldünk, ha írsz a beholder(kukac)beholder.hu címre
Az UL-en a fordulószámhoz azt a számot kell írnod, ahányadik forduló UL-jét küldöd. Tehát a következő UL-hez egyest
kell írni.
FIGYELEM!
Az Alanori Krónika 2003.02.01-től 25 zsetonba kerül. Minden játékos automatikusan előfizetője az újságnak, amit a
megjelenés utáni fordulójával kap meg. A Krónika minden számához egy olyan HKK lapot mellékelünk, amit más
kiadásban nem lehet megtalálni. Ha nem akarod megrendelni, akkor az UL-ed hátulján jelezd. Az AK előfizetés nem a
karakteredhez, hanem a számládhoz tartozik. Mindig az a karaktered fogja megkapni a Krónikát, amelyik először lép a
megjelenés után!
A Krónikában a játékosok apróhirdetései ingyenesek. Az UL-lel együtt külön A4-es lapon kell beküldeni őket.
Kedves Játékostársunk!
Sajnos a posta drasztikus áremelést hajtott végre, ezért a postai fordulók árát fel kellett emelnünk 2 zsetonnal. Az emailes
fordulók ára változatlan. Tehát 2003.08.06-tól kezdve a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 37 zseton
E-mailes forduló: 28 zseton
A kettő együtt: 44 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.
Kedves Játékostársunk!
Örömmel jelentjük be, hogy megvalósult egy fejlesztés, ami egy népszerű igénynek tesz eleget. 2003.09.08-tól lehet a TF-es
és ŐV-s számlákra banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben
mindenképpen szerepeljen a TF-es ill. ŐV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki
átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint. Beholder Kft.
2005.08.11 14:18 Változások a számládon! 28 zsetont átutaltak a(z) 2337. számláról!
© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a
Beholder Kft.
serverén található
forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted.
Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit.
Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán
kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni
az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba
kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a
letöltés
menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt
amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz
a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén
megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.