0. forduló, 2. forduló, Shyna Ran Alaeina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 2. 15h:30'
EZ A 1. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
2. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat legkorábbana 2. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4398

SHYNA RAN ALAEINA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-20] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Ranis Athrys, amikor összefutottatok, adott neked egy mászókarmot, egy kőkést, egy fúvócsövet, 22 tüskét, egy deus ex machinát, egy kötelet, egy vizestömlőt, egy bordacsontot, egy fémrudat és egy királygyík bőrt.

kf 78 kézbeveszed/felveszed a 78. tárgyat
Felhúzod a kezedre a mászókarmot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

kf 57 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

kf 45 kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat
A bal kezedbe veszed a kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

f 48 kísérletezel a 48. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bőrpáncélt. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 100.]

kt 51 1 elkészíted az 51. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 70.]

f 51 kísérletezel az 51. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz szöges páncélt. (ld. enc.) 30 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 60.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

kt 23 5 elkészíted a 23. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 mérgezett tüskét. [5 pontot használtál fel, van még 55.]

flh 2 23 felt. lőfegyver haszn. 2 a 23. tárggyal
Ok, FLH 2 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

kf 1 3 kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

kf 70 3 kézbeveszed/felveszed a 70. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 50.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[16,-20] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy szárnyas gömböc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas gömböc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Szomjúságodat oltod. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 210 pontot kell rákölteni.) Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

(Továbbmész...) [17,-20] Síkság, továbbra is csak síkság.


(Továbbmész...) [18,-20] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy démontetű. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a démontetű csáprágóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 20.]

kt 114 4 elkészíted a 114. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 kaktusztüskét. [12 pontot használtál fel, van még 8.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 7.]
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 115 pontot. A következő körben tehát 122 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

KARAKTERLAP

Shyna Ran Alaeina, egy göndör aranyhajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez az 1. fordulód.

Erő: 13 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 132 cm
IQ: 16 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 67/64 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 8/2
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52 TP-t kaptál. Jelenleg 82 TP-d van. A következő szinthez még 18 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) (2 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 1 6. harcművészetek: 1
7. pszi: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 1

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 32.88 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 tüske (#22) 5 gyenge méreg (#26) 1 antilopbőr (#48)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 3 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
5 mérgezett tüske (#23)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(16,-20) szárnyas gömböc (#12), gumifa (#38), patak, oltár, 29. jellempróba
(18,-20) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, démontetű (#15)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Mindenkinek: UL-t minden fordulóban automatikusan küldünk, tehát a Spec. Kódoknál csak akkor kérj, ha elvesztetted vagy elrontottad a tartalékot. Nem árt, ha az UL tetejére azt is ráírod, hogy ez éppen hányadik forduló lesz.
Kedves Játékostársunk!
Lehetőség van FAXon is UL-t küldeni, az alábbi feltételekkel:
1. Kérjük, hogy amennyiben lehetőség van rá az eredeti UL-t faxoljátok, ha ez nem megy, akkor csináljatok az ÜRES UL-ről fénymásolatot, azt töltsétek ki és azt faxoljátok el.
2. Kérjük, hogy az UL-t FEKTETVE faxoljátok!
3. Amennyiben fénymásolatot küldesz, NE küldd el az egész A/4-es lapot, vágd ki belőle az UL-t!
4. A fénymásolás során ne nagyítsd fel az UL-t! (És ne is kicsinyítsd le!)
5. Az UL-t úgy töltsétek ki, hogy az a faxolás után is olvasható legyen, tehát semmiképpen SE ceruzával, és NE túl vékonyon fogó tollal!
6. Amennyiben a faxotokon van FINE, vagy SUPER FINE (illetve egyéb minőségjavító opció), akkor használjátok azt!
7. Faxon mentális üzenetet küldeni NEM lehet!!
8. Egy UL-t csak egyszer küldj el!! Ha a fax olvashatatlanul érkezik, akkor postán visszaküldjük a feladónak, amennyiben meg tudjuk állapítani, hogy kié volt. Ezért 5 zseton kezelési költséget számítunk fel. Telefonon, illetve faxon visszajelezni nem áll módunkban.
A FAX száma: 291-14-38. (Ezen a számon csak FAX készülék van!)
Figyelem: a fordulókat faxon visszaküldeni sajnos nem áll módunkban.

Üzenet küldése a karakternek