Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 10. 9h:36' EZ A 10. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
tno 2 5 | növeled a 2. tulajdonságodat |
flh 1 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal (1 darabot) |
flh 4 22 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 22. tárggyal |
kt 87 1 | elkészíted a 87. tárgyat (1 darabot) |
kf 87 1 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a félelem-járó bal csápját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a félelem-járó bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A félelem-járó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápjaival a félelem-járó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Kiszedsz egy félelem-járó trófeát. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
kt 22 11 | elkészíted a 22. tárgyat (11 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az ormánygőte jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ormánygőte nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
ELENIOS MEGIDÉZÉSE Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból. |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
Erő: | 10 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 87/17 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); tüske (#22) (4 -); |
42,56 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 100 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 5 |
4. vadászat: | 1 | 5. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
ormánygőte (#18) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), csontlepke (#746) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | * | fúvócső (#20) | |
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | szigony (#389) | 8 | * | tüske (#22) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
17 | drótszőr (#37) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
4 | királygyík bőr (#44) | 10 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 28.28 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | kaja (#2) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 6 | tüske (#22) |
40 | 41 | 42 | 43 | |
-12 | |
|
|
|
-11 | |
|
|
|
-10 | |
|
|
|
-9 | |
|
|
|
-8 | |
|
|
|
-7 | |
|
|
|
-6 | |
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
technokolin (#50) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | vízionár (#66) | móleon (#68) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
mélységi grittang (#103) | gyilkos tetű (#116) | acéldarázs (#140) | északi aurach (#350) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőhegyű lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | tükör (#43) |
királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | oltár (#146) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | fűszertartó (#210) | dobóháló (#221) | rézgolyó (#343) |
szigony (#389) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) |
tubarkő (#700) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | illatos rózsaszál (#1595) |
elhagyott bánya (#1685) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |